-nee-quote:Op maandag 21 juli 2014 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed, dan niet joh. Ben je voor mij de allerachterlijkste mod ooit, bij deze.
We zijn ervan op de hoogte.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
User BaajGuardian draait helemaal door in het MH17 topic, trieste troll die de boel alleen maar loopt te verzieken.
De 10 TRs op het topic deden me al zoiets vermoedenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
User BaajGuardian draait helemaal door in het MH17 topic, trieste troll die de boel alleen maar loopt te verzieken.
Kan gebeuren. Geen probleem.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:39 schreef Scrummie het volgende:
Excuus voor mijn crewbash de vorige pagina.
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed, dan niet joh. Ben je voor mij de allerachterlijkste beste mod ooit, bij deze.
Nee daar is geen reden voor. Heb net zelf wat toegevoegd op verzoek van een andere user. Vinkje laten aanstaan, maar inmiddels verwijderd. Lukt het nu wel?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:22 schreef Inaithnir het volgende:
Is er een reden dat de OP van het MH17 topic gesloten wordt voor wijzigingen? Is nogal vervelend als mensen het proberen bij te houden met het laatste nieuws
Yup, dankuquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee daar is geen reden voor. Heb net zelf wat toegevoegd op verzoek van een andere user. Vinkje laten aanstaan, maar inmiddels verwijderd. Lukt het nu wel?
Nu je er toch bent.quote:
Ik blijf gewoon posten zoals ik altijd post.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:42 schreef Specularium het volgende:
Ga jij nog een keer iets anders posten dan losse smileys, VI termen, of het quoten van kutposts waarvan je weet dat ze verwijderd worden met 'nou nou nou' ?
Dat is jouw mening. Er zijn genoeg mensen die mij wel een aanwinst vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:42 schreef Specularium het volgende:
Want soms lijkt het alsof je totaal geen aanwinst bent.
Jouw manier van posten is ook niet om over naar huis te schrijven...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:42 schreef Specularium het volgende:
Want soms lijkt het alsof je totaal geen aanwinst bent.
Kritiek op Spec is niet gewenst. Hij gaat je dan een ban aannaaien. Zo rollen ze hier.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jouw manier van posten is ook niet om over naar huis te schrijven...
Hij doet maar.. als ie dat nodig vind..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Kritiek op Spec is niet gewenst. Hij gaat je dan een ban aannaaien.
doe gewoon aub, je hebt je uitleg gehad in het palestina topic en dat was al meer dan voldoende.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:20 schreef klawie het volgende:
[..]
Waarom wordt de tt van het oekraine topic niet gewist?
Ik doe heel gewoon maar je wist een tt om een strijd die er niet is dat moet je rechtvaardig zijn en ook daar de tt weg te halen om man/vrouw genoeg zijn om de tt terug te zettenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
doe gewoon aub, je hebt je uitleg gehad in het palestina topic en dat was al meer dan voldoende.
Ik zal je wel even antwoord geven, want je blijft in dat topic doorgaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik doe heel gewoon maar je wist een tt om een strijd die er niet is dat moet je rechtvaardig zijn en ook daar de tt weg te halen om man/vrouw genoeg zijn om de tt terug te zetten
Waarom wordt dat dan nu pas ingezet na talloze topics waar over en weer dingen zijn getypt en ook onlangs een pro israel tt is gemaaktquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zal je wel even antwoord geven, want je blijft in dat topic doorgaan.
Het topic over Oekraine en het palestijnen vs Israel topic zijn zeer verschillende topics. Ik ken geen reeks op FOK! waar op regelmatige basis zoveel gedoe mee is als het P vs I topic. Ook de TT komt hier niet ongeschonden uit. Er zijn zelfs ellenlange discussies geweest toen het topic nog Palestijnen en Israel heette, omdat dat ongelijk was, het moest Palestina zijn.
In zo'n explosief topic, waar iedereen zo snel aangebrand is en zich benadeeld/aangevallen voelt, houden we de TT bewust zo neutraal mogelijk.
In vrijwel elk topic dat ik ken, lopen de gemoederen niet zo hoog op. Daarom kan een dergelijke TT in het Oekrainetopic wel, zonder dat er mensen over vallen en nemen we bij het P en I topic geen enkel risico. Dat kan je niet rechtvaardig vinden, maar we zijn door schade en schande wijs geworden, als we een TT niet neutraal genoeg vinden, kappen we hem terug naar de basis. Zeker nu er onlangs weer zoveel persoonlijke aanvallen geplaatst worden. Of je dat rechtvaardig vindt of niet
Zoals je hopelijk hebt gelezen (het staat immers al enkele delen in de OP), heb ik onlangs nog aangekondigd harder op te treden, omdat sommige users zich al enkele topics niet kunnen gedragen. Persoonlijke aanvallen werden eerder regels dan uitzondering, en het getroll en/of gezuig was niet van de lucht. We willen terug naar een zuivere discussie, zonder om de post een drogreden of iemand die ergens om gepikeerd is. Lees hem eens, het is werkelijk een schitterende post.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:55 schreef klawie het volgende:
[..]
Waarom wordt dat dan nu pas ingezet na talloze topics waar over en weer dingen zijn getypt en ook onlangs een pro israel tt is gemaakt
En stond ook alleen free palestina niks meer niet dat is toch neutraal niemand kan daar overheen struikelen en vind het ook raar dat frutsel een heel ander argument heeft (over een lapo gevecht)
Ik ben het er nog steeds totaal niet mee eens maarja je kan niet overal mee eens zijn(zoals de tt) en vindt het nog steeds niet eerlijk op welke manier het gepast is verklaart en hoe het gedaan is maarja het zei zo zal ik maar zeggenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zoals je hopelijk hebt gelezen (het staat immers al enkele delen in de OP), heb ik onlangs nog aangekondigd harder op te treden, omdat sommige users zich al enkele topics niet kunnen gedragen. Persoonlijke aanvallen werden eerder regels dan uitzondering, en het getroll en/of gezuig was niet van de lucht. We willen terug naar een zuivere discussie, zonder om de post een drogreden of iemand die ergens om gepikeerd is. Lees hem eens, het is werkelijk een schitterende post.
Het is inderdaad zeker waar dat er meerdere redenen zijn om in zo'n explosief topic waar toch al een en ander schortte aan kwaliteit wat 'strenger' te zijn op TT's. Ik ben ervan overtuigd dat Frutsel geheel en al gelijk heeft. Als persoonlijke meningen in de TT komen te staan gaat men zeker en vast lapohunten om hún mening in de TT te hebben. Daarnaast krijgen we zo ook discussie over de al dan niet gekleurde TT, de topicstarter die ons zijn mening opdringt (hun gedachtegang he, ik voel me niets opgedrongen) etc etc etc. Allemaal offtopic gedoe.
Inderdaad, in het verleden zijn er, zie ik, ook TT's geweest die ik nu meteen weg zou halen omdat het gezeik en gezuig in de hand zou werken. Wij zijn dus even wat strenger. Kinderachtig, dat klopt. Ik krijg ook rillingen van het woord strenger alleen al. Zo modden is helemaal niks voor mij, vind ik ook helemaal niet leuk. Alsof ik een babysitter ben oid. Maar het is even nodig, want feit is dat een heleboel users zich in het topic niet konden gedragen. Ik hoop dat het snel niet meer nodig is.
Overigens, als je hier nog op wil reageren vind ik dat prima. Veel zin zal het alleen niet hebben, en ik kan het niet beter uitleggen dan nu. Een discussie ga ik dan ook niet in, want dan ben ik bang dat ik mezelf herhaal. Ik wil wel standpunten uitleggen als ze je nog niet geheel duidelijk zijn. Dat gebeurt meestal als ik even aan het typen ben, dan zijn mijn posts zo lang dat de wil om te lezen (en leven) zo halverwege al uit je weggezogen is. Mijn nederige excuses daarvoor
dat zal ook miss wel zo zijn maar t is toch raar dat ze daar nu pas meekomen na 145 topic's en dan de 146ste verwijderen omdat er free palestine staat ik heb ergere voorbij zien komen (van beide kanten)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:51 schreef Disana het volgende:
Ik vind die neutrale OP in het Israël - Palestinatopic erg fijn. Als je daarin meningen gaat toelaten, krijg je nog meer strijd.
Ja, er komen vervelende uitspraken en reacties voorbij; dat is inherent aan het onderwerp dat mensen ter harte gaat. Maar over zo'n partijdige OP zou het klachten gaan regenen, vermoed ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:55 schreef klawie het volgende:
[..]
dat zal ook miss wel zo zijn maar t is toch raar dat ze daar nu pas meekomen na 145 topic's en dan de 146ste verwijderen omdat er free palestine staat ik heb ergere voorbij zien komen (van beide kanten)
jij leest ook echt alleen wat je wil lezen en in je straatje past he?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:55 schreef klawie het volgende:
[..]
dat zal ook miss wel zo zijn maar t is toch raar dat ze daar nu pas meekomen na 145 topic's en dan de 146ste verwijderen omdat er free palestine staat ik heb ergere voorbij zien komen (van beide kanten)
Er worden idd dingen gezegd die niet kunnen eigelijk ben ik met je eensquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, er komen vervelende uitspraken en reacties voorbij; dat is inherent aan het onderwerp dat mensen ter harte gaat. Maar over zo'n partijdige OP zou het klachten gaan regenen, vermoed ik.
Heey frutsel kan je nu opeens weer reageren?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij leest ook echt alleen wat je wil lezen en in je straatje past he?
ik had alles al gezegd... dus ik zou vooral doorgaan met zeurenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:05 schreef klawie het volgende:
[..]
Heey frutsel kan je nu opeens weer reageren?
Kijk ik niet goed? De OP is al heel lang hetzelfde, uitgezonderd een enkele neutrale update en wat links. Kan het zijn dat je in de war bent met de TT?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:03 schreef klawie het volgende:
[..]
Er worden idd dingen gezegd die niet kunnen eigelijk ben ik met je eens
Maar als je na leest is meer als 50% van de op's partijdig en nu wordt hij opeens gewist daar kan ik met me pet gewoon niet bij
Sorry was idd in de war met de ttquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk ik niet goed? De OP is al heel lang hetzelfde, uitgezonderd een enkele neutrale update en wat links. Kan het zijn dat je in de war bent met de TT?
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik had alles al gezegd... dus ik zou vooral doorgaan met zeuren
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:38 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Maar wordt er door mensen met andere geloofsovertuigingen homo's in elkaar geslagen en weggepest ?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:43 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Ik doelde specifiek op Nederland, lees het draadje nog eens door dan wordt het misschien duidelijk.
Uiteraard bestaat homofobie in heel veel andere godsdiensten, maar daar had ik het dus niet over.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:57 schreef Toofastforyou21 het volgende:
http://www.dagelijksestan(...)-op-conto-allochtoon
http://www.powned.tv/nieu(...)homos_abnormaal.html
ach jullie weten hoe google werkt...
Goeie grap, jammer dat je hem pas na een matige voorzet durft te maken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Kritiek op Spec is niet gewenst. Hij gaat je dan een ban aannaaien. Zo rollen ze hier.
En waar jij je mee bemoeit snap ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:51 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hij doet maar.. als ie dat nodig vind..![]()
Ik ben wel vaker een poos niet op FOK
Ik heb een hekel aan bashen met macht...
Als MOD kun je maar een beetje het goede voorbeeld geven
Deporteren...? DAT verzin je zelf makker...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goeie grap, jammer dat je hem pas na een matige voorzet durft te maken.
Geeft je simpele postgedrag aan, daar waar ik wat aanmerkingen op had.
Je snapt natuurlijk zelf wel dat je met deze toon wat mij betreft lekker de tyfus kan krijgen en hier niet meer hoeft aan te kloppen als je serieus een keer hulp nodig hebt bij iets.
[..]
En waar jij je mee bemoeit snap ik helemaal niet.
Ik heb jou 2 keer aangesproken op je postgedrag, ik zal het even samenvatten:
-Geen posts over mensen willen deporteren die het niet met je eens zijn.
-Geen denigrerende toon aanslaan tegen users die normaal iets vragen.
Zwaar machtsmisbruik dit hoor, Noord Hitler, Adolf Korea, Auschwitz, treinen, 020, alles.
Het is duidelijk dat jullie er niet mee om kunnen gaan en wat tikken van jullie vader nodig hebben.
Klopt... het ging dan ook om posts op dezelfde pagina... 3x hetzelfde en dan nog vragen..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:51 schreef sp3c het volgende:
je kunt niet van mensen verwachten dat ze hele reeksen gaan doorspitten voor ze een vraag stellen
als je daar al een toon van aan gaat zetten dan heeft je vader je niet zo goed opgevoed
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Deporteren...? DAT verzin je zelf makker...
Dit is de enige keer dat ik dat woord gebruikt heb... in de hele periode dat ik op fok zit (2012)
Daarbij ging het niet over mensen die het niet met mij eens waren
Dit is een oproep tot deportatie, hoe je het ook wendt of keert.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:51 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja actie.. direct al die mensen oppakken en afvoeren graag...
Nergens voor nodig, die toon kun je achterwege laten. Zoals ik al eerder vroeg.quote:Als ik een toon gebruik doe ik dat omdat er zaken gevraagd worden die al 10 keer gepost zijn.
Ben benieuwd, ik post nauwelijks in die reeks maar lees alles.quote:Daarbij kan ik je een aantal keren quoten waar jij een veel grotere denigrerende toon hebt dan ik..
Waaronder deze post..
Joh.. miep zelf niet zo.. het gaat niet over jou... en de desbetreffende mod weet zelf prima waar het over gaat...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:55 schreef sp3c het volgende:
gewoon niet zo miepen
beantwoord het nog een keer of beantwoord het niet ... kinderachtig gedoe hier
Onzin... als je gearresteerd word word je ook afgevoerd...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:56 schreef Specularium het volgende:
Dit is een oproep tot deportatie, hoe je het ook wendt of keert.
ik geef gewoon goed adviesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Joh.. miep zelf niet zo.. het gaat niet over jou... en de desbetreffende mod weet zelf prima waar het over gaat...
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:51 schreef Disana het volgende:
Ik vind die neutrale OP in het Israël - Palestinatopic erg fijn. Als je daarin meningen gaat toelaten, krijg je nog meer strijd.
Ik zou even dimmen met je woordkeuze.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:40 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Die censuur in het Palestina Israël topic begint echt kanker vervelend te worden, niet meten met 2 maten please.
dat maak ik zelf nog wel uitquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:40 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Die censuur in het Palestina Israël topic begint echt kanker vervelend te worden, niet meten met 2 maten please.
Let op je taal gebruik mafkeesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:40 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Het begint zo wel een trieste vertoning te worden (waar ik uiteraard ook aan bijdraag), vindt je dat zelf ook niet ?quote:
Duidelijk, het woord kanker is misplaatst, maar het selectieve gedrag van mods ook...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
De toon waarop jij vraag stelt is nogal bepalend in hoe wij ermee omgaan.
inderdaad, net als misplaatste topictietenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:43 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Duidelijk, het woord kanker is misplaatst, maar het selectieve gedrag van mods ook...
een enorm trieste vertoning ja, daarom zijn we weer wat strenger aan het 'censureren'quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:42 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Het begint zo wel een trieste vertoning te worden (waar ik uiteraard ook aan bijdraag), vindt je dat zelf ook niet ?
Selectief.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:43 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Duidelijk, het woord kanker is misplaatst, maar het selectieve gedrag van mods ook...
Aldus een MOD die iemand de tyfus toewenst.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou even dimmen met je woordkeuze.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:29 schreef Specularium het volgende:
Je snapt natuurlijk zelf wel dat je met deze toon wat mij betreft lekker de tyfus kan krijgen en hier niet meer hoeft aan te kloppen als je serieus een keer hulp nodig hebt bij iets.
Komop,quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:06 schreef superniger het volgende:
[..]
Aldus een MOD die iemand de tyfus toewenst.
[..]
Kutkloontje niet op lettenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Selectief.De mods zijn tot dusver allesbehalve partijdig of iets geweest.
Mag ik Spec dan ook een ziekte toewensen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Komop,
je kunt er zelf ook wat van. Actie-reactie.
Ik vind dat crew zich de afgelopen dagen geweldig heeft ingezet, en users hebben zich in heel veel gevallen ook geweldig gedragen.
dat mag ook weleens gezegd worden.
Nee en mij ook niet. Shit happens, het is nu niet zo dat de mods dagelijks users lopen te schofferen is het wel?quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:12 schreef superniger het volgende:
[..]
Mag ik Spec dan ook een ziekte toewensen?
Enkele doen dat wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:18 schreef yvonne het volgende:
het is nu niet zo dat de mods dagelijks users lopen te schofferen
Ik wens het krediet dat dit compliment ons geeft in te zetten door te zeggen dat ik die veel te blije UI van je vervloekte lelijk vindt. Godverdomme, mijn ogen doen er pijn van. Teringjantjequote:Op woensdag 23 juli 2014 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Komop,
je kunt er zelf ook wat van. Actie-reactie.
Ik vind dat crew zich de afgelopen dagen geweldig heeft ingezet, en users hebben zich in heel veel gevallen ook geweldig gedragen.
dat mag ook weleens gezegd worden.
Nou en jij hebt ook weleens een kutdag, word je ook niet voor gebanned. Ik ben ook klaar nuquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Enkele doen dat wel.
En dit is het laatste wat ik er over zeg.
Ik heb deze nog nooit gebruikt, ik zal een andere doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:22 schreef timmmmm het volgende:
Hoe lang heb je dat ding al joh? Is die nieuw ofzo? Het valt me nu in ieder geval pas op, maar ik heb lange tijd mobiel gezeten
Beter zou ik niet meteen zeggen, maar hij brandt beduidend minder in mijn oogjes.quote:
Wat 365 dagen per jaar gewoon een (recalcitrante/tegendraadse/trollerige/whatever) mening is die op FOK! geuit kan worden, is tijdens iets als het uitladen van de slachtoffers van Nederland's equivalent van 9/11 (qua % bevolking) gewoon ongewenst. Al ben je nog zo kritisch op wat dan ook, hou dat even voor je tot de lijken goed en wel op weg zijn. Denk ik dan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik even mijn mening mag geven. Ik snap best dat er veel users bij zo'n ceremonie in het nieuwstopic komen posten om hun mening te geven. Waar ik ook volkomen snap dat er 9 op de 10 mensen erg aan zijn gedaan door het gebeuren. Het ene hoopje, het ene afwijkende hoopje heeft naar mijn inziens ook gewoon recht op een mening. Alleen kunnen die aangedane mensen dat als 'onrespectvol' opvatten terwijl zij ook maar hun mening geven. Daardoor komt er alleen maar paniek in het topic en worden mensen afgeschilderd als respectloze honden. Overigens heb ik net als jullie ook gewoon genoeg posts gezien die niet door de beugel konden.
Tot zover mijn ei.
Gelukkig zijn de mensen op de frontpage ook zo respectvol jegens slachtoffers van andere slachtpartijen. Oh wacht..quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:11 schreef superworm het volgende:
[..]
Wat 365 dagen per jaar gewoon een (recalcitrante/tegendraadse/trollerige/whatever) mening is die op FOK! geuit kan worden, is tijdens iets als het uitladen van de slachtoffers van Nederland's equivalent van 9/11 (qua % bevolking) gewoon ongewenst. Al ben je nog zo kritisch op wat dan ook, hou dat even voor je tot de lijken goed en wel op weg zijn. Denk ik dan.
Als je mij of andere FP-crew er op mocht betrappen moet je dat meteen melden. En gaan anderen over de schreef, meld het dan vooral in Feedback.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de mensen op de frontpage ook zo respectvol jegens slachtoffers van andere slachtpartijen. Oh wacht..![]()
Dat helpt geen reet - en dat weet je zelf ook. Maar goed, dat is een ander onderwerp - wil slechts even de enorme dikke plaat voor je kop aantonen -. Aan de ene kant is het nu goed dat je ervaart hoe het voelt als het jezelf wel raakt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:17 schreef superworm het volgende:
[..]
Als je mij er op mocht betrappen moet je dat meteen melden. En gaan anderen over de schreef, meld het dan vooral in Feedback.
Oké mama.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:19 schreef sp3c het volgende:
ga nou niet weer hier over de frontpage zitten zeiken man
Oh jawel hoor. Er is achter de schermen gewoon een protocol. Afhankelijk van wat men zegt zijn er altijd allerlei represailles mogelijk - verwijderen, aanspreken, noten en bannen (en dan ook nog van 1 dag tot maandenlang). Net als op het forum overigens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat helpt geen reet - en dat weet je zelf ook. Maar goed, dat is een ander onderwerp - wil slechts even de enorme dikke plaat voor je kop aantonen -. Aan de ene kant is het nu goed dat je ervaart hoe het voelt als het jezelf wel raakt.
En wat moet ik hier nu mee?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik even mijn mening mag geven. Ik snap best dat er veel users bij zo'n ceremonie in het nieuwstopic komen posten om hun mening te geven. Waar ik ook volkomen snap dat er 9 op de 10 mensen erg aan zijn gedaan door het gebeuren. Het ene hoopje, het ene afwijkende hoopje heeft naar mijn inziens ook gewoon recht op een mening. Alleen kunnen die aangedane mensen dat als 'onrespectvol' opvatten terwijl zij ook maar hun mening geven. Daardoor komt er alleen maar paniek in het topic en worden mensen afgeschilderd als respectloze honden. Overigens heb ik net als jullie ook gewoon genoeg posts gezien die niet door de beugel konden.
Tot zover mijn ei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |