SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Dat ze het geen zelfportet noemt, selfie, stom woord.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:26 schreef DroogDok het volgende:
Dus je dochter weet wat een selfie is, waarom heb je dan precies gefaald?
wil je ook kinderen van mij?quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:22 schreef snakelady het volgende:
Gisteren wilde ik een foto maken van mij en mijn dochters met mijn mobiel, gewoon voor de leuk.
Dus ik richt de camera op ons roept de oudste van 9 jaar ineens "Selfie!"
Dus ik kijk haar aan...![]()
Zegt ze, "ja, zo noemen ze dat hoor!"
Antiklacht: Ze maakte geen duckface!
Ik zie het al voor me. Anno 2014."Mama ik maak een zelfportret" ik denk dat je dan eerder hebt gefaald.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat ze het geen zelfportet noemt, selfie, stom woord.
Gelukkig niet zeg!quote:
Nee dank je.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:33 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me. Anno 2014."Mama ik maak een zelfportret" ik denk dat je dan eerder hebt gefaald.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:25 schreef mokkiemok het volgende:
9 jaar![]()
dat is de beste leeftijd
vieze pedoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti-Turkije
anti pedo gespotquote:
dan is het goedquote:
Neologismequote:Op donderdag 10 juli 2014 10:27 schreef GhpH het volgende:
Euhm wat maakt het uit. Het is een neoligisme. Alsof jij er nooit een gebruikt hebt
Misschien is neoligisme wel een neologisme van neologisme.quote:
wil je nu wel een kind?quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien is neoligisme wel een neologisme van neologisme.
Ehm.....nee..toch maar niet.quote:
Is al goed. Ik ben er al overheen. Als je nu archaïsme getypt had terwijl je neologisme bedoelt had, was het anders geweest natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:59 schreef GhpH het volgende:
[..]
Sorry voor de spelfout. De o staat naast de i op het toetsenbord...
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:25 schreef mokkiemok het volgende:
9 jaar![]()
dat is de beste leeftijd
Hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de lul!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:42 schreef voederbietel het volgende:
Je bent hier al verbaasd om? Ik stond laatst raar te kijken toen ze om een facial vroeg.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:22 schreef bierdrinker93 het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de lul!
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:42 schreef voederbietel het volgende:
Je bent hier al verbaasd om? Ik stond laatst raar te kijken toen ze om een facial vroeg.
Heb je wel straf gegeven?quote:
Dit is niet op de man spelen, de dochter van snakelady is jong, en jij begint dat ze jou om een facial vraagt.quote:
Het is totaal niet relevant. Jij koppelt er iets seksueels aan, ik heb slechts een witte crème over haar gezicht verspreid en twee schijfjes komkommer op d'r ogen gedaan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dit is niet op de man spelen, de dochter van snakelady is jong, en jij begint dat ze jou om een facial vraagt.
Dat is twee feiten die ik heb samenvoegen en dan een conclusie trekken. Op de man spelen is als ik iets zou roepen wat totaal niet relevant aan jou of het topic is. Maar in deze heb ik slechts twee stukken informatie gecombineerd tot een geheel.
Nee, gelukkig! Faalhaas..quote:
Snakelady is volgens mij oké en best een lekker sletje voor haar leeftijd. Ze moet het alleen niet altijd over 'haar man' hebben. Dat is nogal een afknapper en de reden dat ik haar nooit hossel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:53 schreef Kreator het volgende:
'Snakelady' doet me trouwens altijd denken aan een enorm vette, kortgeknipte tokkie met een tijgerprintfetish.
Goed gezegd Sboss.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dit is niet op de man spelen, de dochter van snakelady is jong, en jij begint dat ze jou om een facial vraagt.
Dat is twee feiten die ik heb samenvoegen en dan een conclusie trekken. Op de man spelen is als ik iets zou roepen wat totaal niet relevant aan jou of het topic is. Maar in deze heb ik slechts twee stukken informatie gecombineerd tot een geheel.
Als ik in een topic over geiten post dat ik ze neuk mag je me ook een geitenneuker noemen dat is dan niet op de man spelen. Begin je echter over mijn moeder die ik niet heb genoemd en waar het topic niet overgaat dan speel je op de man.
Waarom moet je haar een "sletje noemen? Stijlloos. Ze is een Lady. Meer hersens en klasse dan jij i.i.g.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Snakelady is volgens mij oké en best een lekker sletje voor haar leeftijd. Ze moet het alleen niet altijd over 'haar man' hebben. Dat is nogal een afknapper en de reden dat ik haar nooit hossel.
Een kind dat zelfportret zegt?quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Sprakeloos smileyverbouwer?quote:
Ehm...ik ben al bijna 2 jaar gescheiden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Snakelady is volgens mij oké en best een lekker sletje voor haar leeftijd. Ze moet het alleen niet altijd over 'haar man' hebben. Dat is nogal een afknapper en de reden dat ik haar nooit hossel.
Ik was zo'n (apart)kind. Kwestie van vocabulaire..quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een kind dat zelfportret zegt?
Lijkt me een beetje apart tbh.
Als ik het woord 'sletje' in de mond neem om een fijn vrouwmensch te benoemen bedoel ik dat louter positief.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:02 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Waarom moet je haar een "sletje noemen? Stijlloos. Ze is een Lady. Meer hersens en klasse dan jij i.i.g.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Snakelady rules!There... I said it!
Lees haar andere posts in serieuzere topics maar erop na.quote:
Volgens mij heb je een nieuwe he?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ehm...ik ben al bijna 2 jaar gescheiden.
Dat spijt mij. Lag het aan jou of aan hem?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ehm...ik ben al bijna 2 jaar gescheiden.
Dan heb ik niets ten nadele van jou gezegd. Foutje! Bedankt!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als ik het woord 'sletje' in de mond neem om een fijn vrouwmensch te benoemen bedoel ik dat louter positief.
Anders had ik haar aidshoer of zo genoemd.
Snakelady rules!There... I said it!
In een relatie is geen HIJ of IK, enkel ONS en WIJ.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:06 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat spijt mij. Lag het aan jou of aan hem?
Geen man, wel een vriend ja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een nieuwe he?
Beide fouten gemaakt en uit elkaar gegroeid.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:06 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat spijt mij. Lag het aan jou of aan hem?
Ja.quote:
En over haar jonge uiterlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:12 schreef KritischeMassa het volgende:
Nu bevindt u zich op glad ijs... Snakelady dient met respect en ontzag behandeld te worden...
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:28 schreef MangoLotion het volgende:Snakelady is natuurlijk een mooie vrouw, een mooie vrouw blijft een mooie vrouw los van leeftijd
![]()
Zelf verwacht ik dat ik ook wel goed geconserveerd zal blijven, als ik de 30 ben gepasseerd.
Dat soort relaties (Bennifer e.d.) zijn gedoemd wegens gebrek aan individualiteit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In een relatie is geen HIJ of IK, enkel ONS en WIJ.
Ja hoor, heb nog geen behoefte om hem in te ruilen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lucky him.
Bevalt ie een beetje?
En zo is snakelady sinds twee jaar gescheiden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:09 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat soort relaties (Bennifer e.d.) zijn gedoemd wegens gebrek aan individualiteit.
Als jij gelukkig bent, ben ik het ook.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja hoor, heb nog geen behoefte om hem in te ruilen.
Dan moest het zo zijn. Jammer maar helaas. Kunnen je kinderen het een beetje vinden met de nieuwe aanwinst?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:07 schreef snakelady het volgende:
Beide fouten gemaakt en uit elkaar gegroeid.
Ja hoor, heel goed zelfs, en ook met mijn ex zijn vriendin.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dan moest het zo zijn. Jammer maar helaas. Kunnen je kinderen het een beetje vinden met de nieuwe aanwinst?
Een Viking als rolmodel, kom op, ze zou mij zo mogen adopteren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dan moest het zo zijn. Jammer maar helaas. Kunnen je kinderen het een beetje vinden met de nieuwe aanwinst?
Lucky Lady..quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja hoor, heel goed zelfs, en ook met mijn ex zijn vriendin.
Gewoon interessanter zijn dan haar huidige maatje. Koud kunstje voor Mr. 100% toch?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als jij gelukkig bent, ben ik het ook.
Mocht het schip 'SS Relatie' onverhoopt op de klippen lopen, je weet me te vinden. Ik zou je graag wat beter willen leren kennen.
Natuurlijk is dit topic niet serieus bedoeld, maar ik heb , zeker als fotografe zijnde, wel een hekel aan het woord selfie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:14 schreef Salmannassar het volgende:
Maar hoezo gefaald? Of zat je om een praatje verlegen? Geeft nix hoor..Heb ik ook wel eens.
Ach Engels. Necessairy evil I guess..Verzin een betere term zou ik zeggen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit topic niet serieus bedoeld, maar ik heb , zeker als fotografe zijnde, wel een hekel aan het woord selfie.
Buitenbeentjequote:Op donderdag 10 juli 2014 14:04 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik was zo'n (apart)kind. Kwestie van vocabulaire..
Druk 't er nog eens even extra inquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Buitenbeentje
Praat gewoon normaal.
"Gewoon normaal" is dubbelop. Nou snap ik waarom je Guus G. heet. Daar moet je het blijkbaar van hebben..En ja ik ben een buitenbeentje, zelfs op Fok! waar het ervan barst.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Buitenbeentje
Praat gewoon normaal.
Je ijzersterke argument, sukkel.quote:
Ok.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
"Gewoon normaal" is dubbelop. Nou snap ik waarom je Guus G. heet. Daar moet je het blijkbaar van hebben..En ja ik ben een buitenbeentje, zelfs op Fok! waar het ervan barst.
Mad?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:25 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Je ijzersterke argument, sukkel.
Ik ben onvoorstelbaar OK ! Dit ten overvloedde. De goede verstaanders hadden dat allang door natuurlijk..quote:
Ok.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:27 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik ben onvoorstelbaar OK ! Dit ten overvloedde. De goede verstaanders hadden dat allang door natuurlijk..
Nee. Hoewel, als je het vertaald in NL dan wel. Bipolair NAO. Tot voor kort met RM.quote:
Dat iemand een buitenbeentje is geweest omdat diegene hoger was ontwikkeld in zijn/haar vocabulaire maar daarom buitengesloten werd.quote:
Interessant.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:28 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee. Hoewel, als je het vertaald in NL dan wel. Bipolair NAO. Tot voor kort met RM.
Ik laat me niet buitensluiten. Ben nogal onvermijdelijk nl. Is dus ook niet gebeurt. Was zelfs populair.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat iemand een buitenbeentje is geweest omdat diegene hoger was ontwikkeld in zijn/haar vocabulaire maar daarom buitengesloten werd.
In R&P is er een reeks aan gewijd. Interesse gewekt? Als je nagaat wie er aan 'lijden/leden' is het de moeite waard. O.a. Alex de grote, Napoleon, Churchill etc. You name it..quote:
Wauw.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:32 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
In R&P is er een reeks aan gewijd. Interesse gewekt? Als je nagaat wie er aan 'lijden/leden' is het de moeite waard. O.a. Alex de grote, Napoleon, Churchill etc. You name it..
Intellect is niet te koop. Godzijdank..Jammer voor jou dus Bieteltje.quote:
Ahhh, kut.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:38 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Intellect is niet te koop. Godzijdank..Jammer voor jou dus Bieteltje.
Ik kan hier niet zomaar op internet neerplempen dat ik Bipolair NAO met RM wil stelen, wel?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kopen
Slaaf van het kapitalisme zijn
Jawel joh.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan hier niet zomaar op internet neerplempen dat ik Bipolair NAO met RM wil stelen, wel?
Ik zei wel stelen maar ik bedoelde eigenlijk privé onteigening ter behoeve van het collectief.quote:
Stelen klinkt beter.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zei wel stelen maar ik bedoelde eigenlijk privé onteigening ter behoeve van het collectief.
Vind je zelf nou dat je faalt omdat je het woord selfie niet kende? In mijn optiek faal je alleen omdat je je dochter ogenschijnlijk niet begrijpt, jij nam ook de volledige vocabulaire van je ouders over op die leeftijd of niet? En ja 9 is geen 12 of 14, maar met dit soort dingen begint het.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je kan het erven..Genetisch. I got the edge..quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan hier niet zomaar op internet neerplempen dat ik Bipolair NAO met RM wil stelen, wel?
U is te serieus..quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vind je zelf nou dat je faalt omdat je het woord selfie niet kende? In mijn optiek faal je alleen omdat je je dochter ogenschijnlijk niet begrijpt, jij nam ook de volledige vocabulaire van je ouders over op die leeftijd of niet? En ja 9 is geen 12 of 14, maar met dit soort dingen begint het.
Regel 1 op een forum:lees het topic! Niet meer vergeten hé?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, had het topic nog niet doorgelezen.
Is dit een verzoek aan de mods of hang je er 1 uit?'Pittige?quote:
Het is niet geheel duidelijk tot wie U zich precies richt. Er zijn vele potentiële klanten voor Uw 'inzichten'Professeur. Je bent trouwens zelf ook kansloos. Je bent gewaarschuwd..quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:
De grootste faal zit hem in het feit dat jij deze zooi op een forum gooit, dat is pas kansloos.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:
De grootste faal zit hem in het feit dat jij deze zooi op een forum gooit, dat is pas kansloos.
Salma op zijn bestquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:51 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Het is niet geheel duidelijk tot wie U zich precies richt. Er zijn vele potentiële klanten voor Uw 'inzichten'Professeur. Je bent trouwens zelf ook kansloos. Je bent gewaarschuwd..
Retweeten doe je maar op Twitter. Heb lef. Wees origineel. Comme moi.quote:
Hoe maak je een account aan dan wee nie hoe da werkquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:53 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Retweeten doe je maar op Twitter. Heb lef. Wees origineel. Comme moi.
Dit is nog niets hoor. Moet je me morgen maar eens spreken, als ik 3 dgn wakker ben. Maar toch bedankt. Een beetje respect kan nooit kwaad.quote:
Overigens is er helemaal niks met retweeten als ik het eens met hem ben mag ik dat best retweeten hoor. Niet zo chaggi he jochie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:53 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Retweeten doe je maar op Twitter. Heb lef. Wees origineel. Comme moi.
Twitterend NL is je dankbaar daarvoor. Kennis is macht wjw?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoe maak je een account aan dan wee nie hoe da werk
hapt die ook nog hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:56 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Twitterend NL is je dankbaar daarvoor. Kennis is macht wjw?
Er is idd helemaal nix met RT'en als jij dat doet (of wie dan ook btw..) En ik denk dat jij van ons 2en het "chaggi jochie" bent. Weet het wel zeker..quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Overigens is er helemaal niks met retweeten als ik het eens met hem ben mag ik dat best retweeten hoor. Niet zo chaggi he jochie.
Ik hap en verslind je. Eénhapscrackertje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
hapt die ook nog hoor [ afbeelding ]
Tog wel met sp33d heeequote:Op donderdag 10 juli 2014 14:55 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dit is nog niets hoor. Moet je me morgen maar eens spreken, als ik 3 dgn wakker ben. Maar toch bedankt. Een beetje respect kan nooit kwaad.
Nee hoor beetje kansloos dit, maar oke. Als er niets mis mee is waarom heb je dan zon reactie maar, boeie love you kusjesquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:59 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Er is idd helemaal nix met RT'en als jij dat doet (of wie dan ook btw..) En ik denk dat jij van ons 2en het "chaggi jochie" bent. Weet het wel zeker..
Uiteraard. Anders lag ik wel op 1 oor. Slaapdeprivatie doet wonderen voor bipolairen.quote:
Love U2 anyway. Ik respecteer alle vormen van leven.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee hoor beetje kansloos dit, maar oke. Als er niets mis mee is waarom heb je dan zon reactie maar, boeie love you kusjes
wiljemetmequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:04 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Love U2 anyway. Ik respecteer alle vormen van leven.
Foutje maar je snap 'm wel hé?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:04 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Love U2 anyway. Ik respecteer alle vormen van leven.Ook als het me niet begrijpt.
Wat zijn je verwachtingen daarvan? Er is nogal een drempel nl..quote:
lamaquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:05 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Wat zijn je verwachtingen daarvan? Er is nogal een drempel nl..
Vergeten is kats niet geval, de regels niet naleven wel en een bewuste keuze.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:47 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Regel 1 op een forum:lees het topic! Niet meer vergeten hé?
Snap je niet.quote:
Help deze sukkel nou wil je?quote:
Welkom dan hier. Je zult je wel gaan amuseren als je blijft denken. Doen er niet zoveel hier nl..quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vergeten is kats niet geval, de regels niet naleven wel en een bewuste keuze.![]()
Dank voor je poging mij het een en ander uit te leggen, ik zit nog niet zo lang op Fok!
Nope. Ben Bi. Zoals iedereen FYI..quote:
"Twijfel en besta!": Seneca (dacht ik..)quote:
neeeeeeeeeee Salmannaasssaaar is 100% heteroquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:15 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nope. Ben Bi. Zoals iedereen FYI..
Ik wil je wel FF in je reet neuken om mijn gelijk te halen hoor. No prob. Ben je nog maagd daar?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee Salmannaasssaaar is 100% hetero
ok doei homoquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:20 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik wil je wel FF in je reet neuken om mijn gelijk te halen hoor. No prob. Ben je nog maagd daar?
Hebben we Voyeurtjesdans weer. Met zijn onverbiddelijke gezeur natuurlijk weer.Onkruid....quote:
Doei.quote:
Inderdaad, de enige echte. Vaak geliefd, soms gehaat, regelmatig geimiteerd maar nooit geevenaard. En wie ben jij...?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:21 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Hebben we Voyeurtjesdans weer. Met zijn onverbiddelijke gezeur natuurlijk weer.Onkruid....
Gaan we weerquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:15 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nope. Ben Bi. Zoals iedereen FYI..
Ik ben jouw baas. Nooit geimiteerd want onnavolgbaar. De echte enige. Geliefd en gehaat. Vaak door dezelfde personen. The 1 and only Salmannassar. Heliumcooled for speed.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Inderdaad, de enige echte. Vaak geliefd, soms gehaat, regelmatig geimiteerd maar nooit geevenaard. En wie ben jij...?
Een of andere junk van middelbare leeftijd.quote:
Dat had ik niet aan zien komen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:10 schreef deadprez het volgende:
Een of andere junk van middelbare leeftijd.
Heeft een beetje te vaak van de lsd gesnoept.quote:
quote:
Ha Deadpret. Je weet wel beter. Die vlag dekt de lading niet helemaal. Je doet me echt tekort met die omschrijving. Een of andere baas van middelbare leeftijd is meer to the point. Je moet je eerste discussie met mij nog winnen. Of ben jij zo kort van memorie? Selectief geheugen zeker? Nee, wie mij onderschat is (tot nu toe) zwaar de lul. Ik ijl je helemaal gek! Tenzij je gelijk hebt natuurlijk. Dan krijg je het. Subiet. Maar dat is wishfull thinking van jouw kant. Hetzelfde geldt dubbel voor hoink. Weet je nu iets meer knullie? Of ben ik nog immer een enigma voor je? Geen zorgen. Ga zo door en het komt allemaal goed. Beloofd! En werk aan je spelling. Stinks!quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:10 schreef deadpret het volgende:
[..]
Een of andere junk van middelbare leeftijd.
Wist ik maar waar ik het krijgen kon. Tips?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heeft een beetje te vaak van de lsd gesnoept.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:23 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
[..]
Ha Deadpret. Je weet wel beter. Die vlag dekt de lading niet helemaal. Je doet me echt tekort met die omschrijving. Een of andere baas van middelbare leeftijd is meer to the point. Je moet je eerste discussie met mij nog winnen. Of ben jij zo kort van memorie? Selectief geheugen zeker? Nee, wie mij onderschat is (tot nu toe) zwaar de lul. Ik ijl je helemaal gek! Tenzij je gelijk hebt natuurlijk. Dan krijg je het. Subiet. Maar dat is wishfull thinking van jouw kant. Hetzelfde geldt dubbel voor hoink. Weet je nu iets meer knullie? Of ben ik nog immer een enigma voor je? Geen zorgen. Ga zo door en het komt allemaal goed. Beloofd! En werk aan je spelling. Stinks!
quote:
Nee man, deze is wel een stuk cooler dan die twee mongooltjes.quote:
Zie je wel. Geen inhoud. Leeghoofd. Kom nou eens een keer sterk voor de dag, loser..quote:
Wishful.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:23 schreef Salmannassar het volgende:
Maar dat is wishfull thinking van jouw kant.
(...)
En werk aan je spelling. Stinks!
Moest gewoon lachen om je post man, zeik niet zo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:26 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Zie je wel. Geen inhoud. Leeghoofd. Kom nou eens een keer sterk voor de dag, loser..
Thx..schat. Als ik jou toch niet had...quote:
Excuses. Begreep je verkeerd. We hebben tenslotte een verleden. Zal je iets hoger op de plank leggen voortaan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moest gewoon lachen om je post man, zeik niet zo.
Wie is dit danquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Nee man, deze is wel een stuk cooler dan die twee mongooltjes.
Ben je deadprez zn ex?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:29 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Excuses. Begreep je verkeerd. We hebben tenslotte een verleden. Zal je iets hoger op de plank leggen voortaan.
Salmannassar, zie je toch? Komt af en toe even langs hier.quote:
Oh, nooit van gehoord. Dacht een kloontjequote:Op donderdag 10 juli 2014 16:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Salmannassar, zie je toch? Komt af en toe even langs hier.
Klopt ja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:31 schreef hoink581 het volgende:
Nu weet ik het weer, dat is die mafkees van die "Feministen" reeks.
Nee man.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh, nooit van gehoord. Dacht een kloontje
Zou kunnen . Ik kijk niet zo nauw. In het donker...En als je wilt weten wie ik ben...Stick around and find out. Het valt toch niet uit te leggen. Ben een baas, know that much...En hang hier voortdurend rond op zoek naar vriend en vijand.quote:
Zoveel kan het me ook weer niet interesseren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:32 schreef Salmannassar het volgende:
.En als je wilt weten wie ik ben...stick around and find out.
Klopt. Heb het weer omhoog geschopt btw. Ik ben nog niet klaar met jullie nl. En jullie niet met mij btw..quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:31 schreef hoink581 het volgende:
Nu weet ik het weer, dat is die mafkees van die "Feministen" reeks.
Was je op school ook zo lui? Jij stelt hier de vragen hoor. Niet ik.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
[quote]Op donderdag 10 juli 2014 16:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wie is dit dan
Zoveel kan het me ook weer niet interesseren.
Wat viel er af te maken dan? En daarnaast ben ik nu al weer redelijk klaar met je.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:36 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Klopt. Heb het weer omhoog geschopt btw. Ik ben nog niet klaar met jullie nl. En jullie niet met mij btw..
Jullie vallen (verbaal) af te maken. Bewijs maar dat ik een mafkees ben. Is psychiaters ook nooit gelukt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat viel er af te maken dan? En daarnaast ben ik nu al weer redelijk klaar met je.
Jouw UIquote:
Daar moet je niet mee spotten. Heeft ie heel lang over nagedacht.quote:
Waarom proberen meerdere psychiaters dat te bewijzen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:44 schreef Salmannassar het volgende:
Bewijs maar dat ik een mafkees ben. Is psychiaters ook nooit gelukt.
geregistreerd op: woensdag 25 juli 2012 @ 11:01quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:30 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik ben jouw baas. Nooit geimiteerd want onnavolgbaar. De echte enige. Geliefd en gehaat. Vaak door dezelfde personen. The 1 and only Salmannassar. Heliumcooled for speed.
Psychiaters zijn er dan ook niet om je als mafkees te bestempelen. En inderdaad gedesillusioneerden zijn moeilijk over te halen om hun ongelijk in te zien. Dus is het slimmer jezelf dat te besparen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:44 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Jullie vallen (verbaal) af te maken. Bewijs maar dat ik een mafkees ben. Is psychiaters ook nooit gelukt.
Maar als je nu al weer klaar met me bent...Je hebt er gewoon de puf niet voor nietwaar? En ik ben onvermoeibaar. Dus...![]()
![]()
Je snapt dat een dochter een 'zij' is?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:27 schreef bosa_kaba het volgende:
Schop dat kind gelijk de kop kapot. Je wil niet weten hoe hip die wordt als hij 10 jaar ouder is.
Ach man weest niet zo'n lul. Alsof jij via internet diagnosis kan maken etc.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Psychiaters zijn er dan ook niet om je als mafkees te bestempelen. En inderdaad gedesillusioneerden zijn moeilijk over te halen om hun ongelijk in te zien. Dus is het slimmer jezelf dat te besparen.
Omdat ze me niet begrepen toen en hoe ik ze helemaal ziek lulde. In mijn beschikking stond dat ik "gevaar loop iemand ernstig fysiek letsel toe te brengen, een gevaar ben voor de geestelijke gezondheid van een ander, voor goederen en een gevaar ben voor de openbare orde".quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom proberen meerdere psychiaters dat te bewijzen?
Wil je niet zo op de man spelen, svp. Ik heb helemaal geen diagnose gesteld.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ach man weest niet zo'n lul. Alsof jij via internet diagnosis kan maken etc.
Je hebt gelijk geen smoesjes ik heb me misdragen en het was niet netjes van mij om zo op de man te spelen. Sorry Hoink het spijt me.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wil je niet zo op de man spelen, svp. Ik heb helemaal geen diagnose gesteld.
Ga uitgerekend jij smalende verwijzingen maken naar iemands veronderstelde (gebrek aan) nivo?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
laatste bezoek: 1 seconde geleden.
aantal posts: 2.316 (gemiddeld 4 per dag)
Oh ja ik zie het. Met je hotelschool
Iemand is madquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:48 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ga uitgerekend jij smalende verwijzingen maken naar iemands veronderstelde (gebrek aan) nivo?
Ik ben al meer vergeten dan jij ooit zult weten. Ik trap je verbaal al helemaal aan flenters als ik praat in mijn slaap...You're out of your league, voyeurtje. Stay well clear of me or get hurt. Heb je zo'n selectief geheugen? Heb al eerder (letterlijk) te doen gehad met je. Onder de naam Marsyas nl. Hebbie soms PTSS? Zou wel moeten eigenlijk..En nu keer ik je symbolisch de rug toe. Vaarwel.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:48 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ga uitgerekend jij smalende verwijzingen maken naar iemands veronderstelde (gebrek aan) nivo?
Ik ben al meer vergeten dan jij ooit zult weten. Ik trap je verbaal al helemaal aan flenters als ik praat in mijn slaap...You're out of your league, voyeurtje. Stay well clear of me or get hurt. Heb je zo'n selectief geheugen? Heb al eerder (letterlijk) te doen gehad met je. Onder de naam Marsyas nl. Hebbie soms PTSS? Zou wel moeten eigenlijk..En nu keer ik je symbolisch de rug toe. Vaarwel.
Ja, die snapt kennelijk hoe google werkt en dat wat hij hier allemaal schrijft niet echt professioneel overkomt bij zijn collega's of de raad van bestuurquote:
Dan zou hij homo zijn.quote:
Salmannassar slaat VD helemaal kapot.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:02 schreef deadprez het volgende:
oeh, fittie tussen vd en salmannassar.
Ik word niet meer boos. Zinloze, onaangename emotie waar ik klaar mee ben. Evenals met Vogeltjesdans, simpel. Leuker kan ik het niet maken, makkelijker (voor Vogeltjesdans) wel.quote:
Je snapt dat een vrouw zoals jou een pijpsnol/ordinaire hoer is?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je snapt dat een dochter een 'zij' is?
Nee hoor. Zelfs speciaal mijn UI voor hem veranderdquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:02 schreef deadprez het volgende:
oeh, fittie tussen vd en salmannassar.
Schermutselingen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:11 schreef Salmannassar het volgende:
Ik word niet meer boos. Zinloze, onaangename emotie waar ik klaar mee ben. Evenals met Vogeltjesdans, simpel. Leuker kan ik het niet maken, makkelijker (voor Vogeltjesdans) wel.
Hij dient verbale schermmutselingen met mij te mijden, da's alles. Op zijn Engels ben ik wel "mad" maar ik ben uitbehandeld, UC? Psychiaters zijn klaar met mij. Onbehandelbaar en onhandelbaar.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor. Zelfs speciaal mijn UI voor hem veranderd![]()
Ik weet inmiddels meer over hem dan zijn eigen moeder
Zoals jij.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:15 schreef bosa_kaba het volgende:
Je snapt dat een vrouw zoals jou een pijpsnol/ordinaire hoer is?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]![]()
Flikker toch op zieltje. Alsof ik elke kutuser onthoud met wie ik eens een fittie heb gehadDaarbij zal het me compleet aan mijn virtuele reet roesten wat iemand op internet van me vindt
![]()
Jij: een natuurverschijnsel waarbij de lucht spontaan in huilen uitbarst.
Zal ik hierop ingaan? Nee, er is niets om op in te gaan. Het is flinterdun. Zal je sparen, VD. Jij hebt al genoeg geleden blijkbaar. Totaal geen inspiratie, braindead.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, die snapt kennelijk hoe google werkt en dat wat hij hier allemaal schrijft niet echt professioneel overkomt bij zijn collega's of de raad van bestuur
Heb je mijn UI gezien? "Hallo is daar iemand? Dit is de voicemail van Laurens. U heeft vast een verkeerd nummer gedraaid, want niemand belt mij ooit. Dag moeder".quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik word niet meer boos. Zinloze, onaangename emotie waar ik klaar mee ben. Evenals met Vogeltjesdans, simpel. Leuker kan ik het niet maken, makkelijker (voor Vogeltjesdans) wel.
Hij dient verbale schermmutselingen met mij te mijden, da's alles. Op zijn Engels ben ik wel "mad" maar ik ben uitbehandeld, UC? Psychiaters zijn klaar met mij. Onbehandelbaar en onhandelbaar.
Wat ben je toch een onverbeterlijke bluffer. Amusant wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor. Zelfs speciaal mijn UI voor hem veranderd![]()
Ik weet inmiddels meer over hem dan zijn eigen moeder
Protip: pick your battles carefully. Maar als je de behoefte voelt, bring it on pal. Prepare to suck it up.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:17 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
[..]
Zal ik hierop ingaan? Nee, er is niets om op in te gaan. Het is flinterdun. Zal je sparen, VD. Jij hebt al genoeg geleden blijkbaar. Totaal geen inspiratie, braindead.
Niets menselijks is mij vreemd zoals je ziet. Go in peace. Make love, not war. Zeker niet met mij....
Wederom thx. Vrouwen!quote:
Leuk he? Helaas niet zo leuk als je gezicht, maar toch.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:19 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Wat ben je toch een onverbeterlijke bluffer. Amusant wel.Moet je btw geen topic maken over je nieuwe UI?
Maar je bent toch wel een baas hoor. Jeetje:quote:
Nee, geen behoefte. Je hebt je facial gehad. You better suck it up. Ik ben bevredigd. En niet haatdragend. Het ga je goed.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Protip: pick your battles carefully. Maar als je de behoefte voelt, bring it on pal. Prepare to suck it up.
Is niet nodig. Beschouw iedereen( ook jij) als mijn gelijke hoewel ik in een verbaal gevecht behoorlijk ijdel uit de hoek kan komen. Maar heb die neiging onder controle, i.t.t. jou. Ga nou maar FF uitblazen, opblaaspop.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar je bent toch wel een baas hoor. Jeetje:
classics, darkcore, drum & bass, electro, hardcore, hardhouse, hardstyle, hardtrance, house, industrial hardcore, oldschool, speedcore, techno, terror, trance
En hier kan ik al helemaal niet tegenop:
Beroep: NLP'er
Nee, nu geef ik me gewonnen hoor. Wat een koning, zullen we op onze knieen vallen voor deze halfgod?
Ga jij anders kerels pijpen met die pratende kut van je, dropveterquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:27 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Is niet nodig. Beschouw iedereen( ook jij) als mijn gelijke hoewel ik in een verbaal gevecht behoorlijk ijdel uit de hoek kan komen. Maar heb die neiging onder controle, i.t.t. jou. Ga nou maar FF uitblazen, opblaaspop.
De enige die hier van facials houdt ben jij. Suck jij die ook op?quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee, geen behoefte. Je hebt je facial gehad. You better suck it up. Ik ben bevredigd. En niet haatdragend. Het ga je goed.
Bravo. Now UR talking! En zal wel kerels moeten pijpen btw. Bij vrouwen lukt dat niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ga jij anders kerels pijpen met die pratende kut van je, dropveter
Je schrijft "als ik geen vrouwen kan krijgen moet ik wel kerels pijpen" verkeerd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:31 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Bravo. Now UR talking! En zal wel kerels moeten pijpen btw. Bij vrouwen lukt dat niet.
En "pratende kut" beschouw ik als feminist als een compliment. Thx.
Zie alleen jouw overschrijffout. Kan aan mij liggen btw..quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je schrijft "als ik geen vrouwen kan krijgen moet ik wel kerels pijpen" verkeerd.
VD heeft alle wijsheid in pacht. Daar kan niemand tegenop.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:38 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Zie alleen jouw overschrijffout. Kan aan mij liggen btw..
Heb een beter idee: Help! Ik geef mij over. Witte vlag!
Ik ben machteloos overgeleverd aan je mondelinge meesterschap.
Genade!
Zit net te luisteren naar 'Perfect day' van L.Reed. Wonderlijk...quote:
Wat is je lievelingskleur?quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed begin inderdaad. Hoewel je naamtopic anders doet vermoeden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:38 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Zie alleen jouw overschrijffout. Kan aan mij liggen btw..
Heb een beter idee: Help! Ik geef mij over. Witte vlag!
Ik ben machteloos overgeleverd aan je mondelinge meesterschap.
Genade!
IDD. Had hem zwaar onderschat. Weet nu beter...quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
VD heeft alle wijsheid in pacht. Daar kan niemand tegenop.
Blauw.quote:
Mag ik mijn wijsheid delen met jou, jij gaat immers minister-president worden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
VD heeft alle wijsheid in pacht. Daar kan niemand tegenop.
Ja ga wat tofs doen deze mensen zijn jouw tijd niet waard.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:39 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Zit net te luisteren naar 'Perfect day' van L.Reed. Wonderlijk...
m.a.w. je hebt gelijk SBoss.
Presidentquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mag ik mijn wijsheid delen met jou, jij gaat immers minister-president worden.
Of was het nou koning?
Van de toiletten?quote:
Ja, lekker. Helpt vast.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed begin inderdaad. Hoewel je naamtopic anders doet vermoeden.
58 x positieve karma
152 x negatieve karma
Kusje erop?
Laten we er paars van maken, dat was immers ook de kleur van een gemengd kabinet.quote:
Ik kijk wel uit, voor je het weet besmet je iedereen.quote:
Rood>Paarsquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Laten we er paars van maken, dat was immers ook de kleur van een gemengd kabinet.
Blootstelling is weerstandquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, voor je het weet besmet je iedereen.
Moet jij niet heel snel in een hoekje gaan liggen huilen, druiloor?quote:
Huilen is voor mij te laat. Ik ga wel FF een shaggie draaien. Ben zo druk aan het typen dat het al uren geleden is. Moet mijn plicht als accijnzenbetaler FF doen. Geniet jij intussen maar van je 'overwinning'. Goed, schat?quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet jij niet heel snel in een hoekje gaan liggen huilen, druiloor?
Ah, een Corrie Konings fan ook nog. Dank je, ik geniet constant en in tegenstelling tot jou heb ik daar geen medicijnen voor nodig.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:03 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Huilen is voor mij te laat. Ik ga wel FF een shaggie draaien. Ben zo druk aan het typen dat het al uren geleden is. Moet mijn plicht als accijnzenbetaler FF doen. Geniet jij intussen maar van je 'overwinning'. Goed, schat?
Als jij denkt dat die medicijnen te genieten zijn ben je achterlijk. Repressie. Chemische dwangbuis!.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah, een Corrie Konings fan ook nog. Dank je, ik geniet constant en in tegenstelling tot jou heb ik daar geen medicijnen voor nodig.
Wat is dat timecube.com voor wazige site? Begrijp er geen fuck van.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:08 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Als jij denkt dat die medicijnen te genieten zijn ben je achterlijk. Repressie. Chemische dwangbuis!.Maar geniet maar FF. Nu kan het nog. Je bent immers 'King of the World'
Moet je geniaal voor zijn. Plain & simple.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat is dat timecube.com voor wazige site? Begrijp er geen fuck van.
Oh, oké.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:10 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Moet je geniaal voor zijn. Plain & simple.
Open your mind....Misschien ben je het wel.quote:
Ja probeer eens, misschien kun jij het me dan uitleggen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:13 schreef Spongeboss het volgende:
Ik balanceer tussen genie en waanzin misschien kan ik het begrijpen.
Go ahead..Laat je gaan!quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:13 schreef Spongeboss het volgende:
Dat bedoel ik, kruip dus maar weer lekker in je hoekje. Er is vast nog een leuke Simpsons op CC voor je.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:08 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Als jij denkt dat die medicijnen te genieten zijn ben je achterlijk. Repressie. Chemische dwangbuis!.Maar geniet maar FF. Nu kan het nog. Je bent immers 'King of the World'
Het is net als schaken. Je kan wel weten hoe de stukken bewegen(m.a.w. Engels lezen) maar spelen is wat anders. Het is een alternatief voor de werkelijkheid.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja probeer eens, misschien kun jij het me dan uitleggen.
Hm, oké. Nou ja, ik ben het aan het lezen, maar begrijp er nog weinig van.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:17 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Het is net als schaken. Je kan wel weten hoe de stukken bewegen(m.a.w. Engels lezen) maar spelen is wat anders. Het is een alternatief voor de werkelijkheid.
De Bijbelse 1 dag is fout volgens hun is 1 dag in onze tijd in het echt 4 dagen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja probeer eens, misschien kun jij het me dan uitleggen.
Wat een wazige shit. Vind het eigenlijk best interessant.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De Bijbelse 1 dag is fout volgens hun is 1 dag in onze tijd in het echt 4 dagen.
Ze hebben veel te doen met het woord vier, de aarde heeft vier hoeken of draait 4 x om haar as op 1 dag? Geen idee maar zoiets bedoelen ze geloof ik. Verder hebben ze het over de navel daar is ook iets wat belangrijk aan is.
Wat ik ervan begrijp is dat ze denken dat tijd of een dag deel niet een rechte lijn is maar een vierkant. Dus in plaats van vandaag ------> rechte lijn morgen moet er een kubus zijn in de tijd.
Precies. Als ik aan de speed zit is 1 dag ook al gauw 4 dagen. Gewoon een andere kalender ophangen. En de navel is het bewijs dat vrouwen ons geschapen hebben. Niet een (mannelijke) God.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De Bijbelse 1 dag is fout volgens hun is 1 dag in onze tijd in het echt 4 dagen.
Ze hebben veel te doen met het woord vier, de aarde heeft vier hoeken of draait 4 x om haar as op 1 dag? Geen idee maar zoiets bedoelen ze geloof ik. Verder hebben ze het over de navel daar is ook iets wat belangrijk aan is.
Hmm ik kan me er echt geen druk om maken of tijd dan wel in een cubus gaat of zoals we het nu hebben. Ik weet wanneer ik naar bed moet, wanneer ik moet eten en hoe laat mijn werk is gedaan etc.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat een wazige shit. Vind het eigenlijk best interessant.
Dat is zo inderdaad. Tijd lijkt dan "anders" te verlopen, maar ik denk dat dat gewoon door de speed komt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:21 schreef Salmannassar het volgende:
Als ik aan de speed zit is 1 dag ook al gauw 4 dagen.
Ik ook niet, maar het is wel interessant om te lezen en er achter proberen te komen waar de fuck die gast allemaal over lult.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm ik kan me er echt geen druk om maken of tijd dan wel in een cubus gaat of zoals we het nu hebben. Ik weet wanneer ik naar bed moet, wanneer ik moet eten en hoe laat mijn werk is gedaan etc.
Dus ik vind het prima zo. Ik zie niet in hoe de jeugd er kapot aan kan gaan dat tijd is zoals het nu is.
Je hebt ook nog niet de tijd gehad er écht over na te denken. Het is filosofie maar met een twist.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm ik kan me er echt geen druk om maken of tijd dan wel in een cubus gaat of zoals we het nu hebben. Ik weet wanneer ik naar bed moet, wanneer ik moet eten en hoe laat mijn werk is gedaan etc.
Dus ik vind het prima zo. Ik zie niet in hoe de jeugd er kapot aan kan gaan dat tijd is zoals het nu is.
Navel kan ik wel van zeggen dat als God de eerste mensen heeft gemaakt, hij niet elk mens even bij kon maken. Dus heeft hij een systeem gemaakt waarbij kinderen geboren kunnen worden met navelstreng. God creëerde geen babies enkel mensen die babies konden krijgen via dit systeem, vanuit een theologisch standpunt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:21 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Precies. Als ik aan de speed zit is 1 dag ook al gauw 4 dagen. Gewoon een andere kalender ophangen. En de navel is het bewijs dat vrouwen ons geschapen hebben. Niet een (mannelijke) God.
Jammer alleen dat je allang gevallen bent in de waanzin.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:13 schreef Spongeboss het volgende:
http://theflatearthsociety.org/cms/quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is wel interessant om te lezen en er achter proberen te komen waar de fuck die gast allemaal over lult.
Natuurlijk. Allemaal aan de speed. Dat is de oplossing!quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is zo inderdaad. Tijd lijkt dan "anders" te verlopen, maar ik denk dat dat gewoon door de speed komt.
Dat kende ik al.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
http://theflatearthsociety.org/cms/
Hier jongen hier is het goed vertoeven alle cole gasten zitten er.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Natuurlijk. Allemaal aan de speed. Dat is de oplossing!
Ja, mooie kleur.quote:
Het is kenkergeniaal! Blijf lezen. Het kwartje valt wel(eens)quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is wel interessant om te lezen en er achter proberen te komen waar de fuck die gast allemaal over lult.
Ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben van de time cube theorie hij kan het niet eens fatsoenlijk uitleggen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:25 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Het is kenkergeniaal! Blijf lezen. Het kwartje valt wel(eens)
Of juist wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:25 schreef Spongeboss het volgende:
hij kan het niet eens fatsoenlijk uitleggen.
Jij bent in deze materie niet bevoegd. In welke wel anyway?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je allang gevallen bent in de waanzin.
Boeit me geen fuck, nee.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:26 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Jij bent in deze materie niet bevoegd. In welke wel anyway?
Een deel van het probleem dat je ervaart ligt minstens ook aan jou, SBoss. Niet zo snel oordelen. Beter nog: helemaal niet oordelen. "Oordeel niet opdat gij niet beoordeeld worde"quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben van de time cube theorie hij kan het niet eens fatsoenlijk uitleggen.
Het is waar: "het geluk is met de dommen".quote:
Ik kan oordelen over een theorie, ik sta best open voor dingen maar zijn teksten zijn een lange klaagzang. Hij legt het niet goed uit, het is niet 'Yo kerel heb je hier al eens over nagedacht, denk eens na?' Nee het is 'ZE LIEGEN VIER VIER VIER VIER QUEERS!! OUDEREN ETEN JONGEREN!'quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:29 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Een deel van het probleem dat je ervaart ligt minstens ook aan jou, SBoss. Niet zo snel oordelen. Beter nog: helemaal niet oordelen. "Oordeel niet opdat gij niet beoordeeld worde"
Gauw naar de dealer! Mijne geeft 1.5gr. voor een tientje. En nog goeie ook. Ben al vanaf Di.morgen wakker en ga als een speer! Hoewel ik wel eens harder gegaan ben dan dit. Ben relatief mellow.quote:
Ik weet alleen wat ik ermee moet. Kan je niet verder helpen hier. Zoek het zelf maar uit. Of niet, wat jij wil. Inzicht laat zich niet dwingen..quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik kan oordelen over een theorie, ik sta best open voor dingen maar zijn teksten zijn een lange klaagzang. Hij legt het niet goed uit, het is niet 'Yo kerel heb je hier al eens over nagedacht, denk eens na?' Nee het is 'ZE LIEGEN VIER VIER VIER VIER QUEERS!! OUDEREN ETEN JONGEREN!'
Wat moet ik daarmee?
Beetje duur, 1.5 gram voor een tientje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:33 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Gauw naar de dealer! Mijne geeft 1.5gr. voor een tientje. En nog goeie ook. Ben al vanaf Di.morgen wakker en ga als een speer! Hoewel ik wel eens harder gegaan ben dan dit. Ben relatief mellow.
Dan heb jij dus mazzel. Hier in Alkmaar is geen beter alternatief. Weinig kraakpanden enzo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje duur, 1.5 gram voor een tientje.
Zelfs als het bestaat het is niet iets dat ik tastbaar kan merken, dus wat heb ik eraan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:35 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik weet alleen wat ik ermee moet. Kan je niet verder helpen hier. Zoek het zelf maar uit. Of niet, wat jij wil. Inzicht laat zich niet dwingen..
Ook geen mocros in VWs op het station?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:36 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dan heb jij dus mazzel. Hier in Alkmaar is geen beter alternatief. Weinig kraakpanden enzo.
Die verkopen over het algemeen geen pep. En dan nog kun je het beter bij een fatsoenlijke thuisdealer halen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ook geen mocros in VWs op het station?
Ik beun altijd bij matties.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die verkopen over het algemeen geen pep. En dan nog kun je het beter bij een fatsoenlijke thuisdealer halen.
Is een hoekje alles wat je me gunt mijn vorst? De Simpsons zijn btw niet op CC. Dacht dat jij alwetend was?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, kruip dus maar weer lekker in je hoekje. Er is vast nog een leuke Simpsons op CC voor je.
Ik ook. Die weten wel waar Abraham de mosterd haalt. En scheelt geld. Had vandaag een tientje over dus v.d.v. zelf maar wat gehaald. Heb 1 flink bommetje gemaakt(0.4.gr.) en daar teer ik al de hele dag op. Spul werkt bij mij lang. Niet de standaard 6-8u. anyway. De rest is allang droog maar wacht nog FF. Kak nog lang niet in.quote:
Slik jij ook als je niet uitgaat dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:45 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik ook. Die weten wel waar Abraham de mosterd haalt. En scheelt geld. Had vandaag een tientje over dus v.d.v. zelf maar wat gehaald. Heb 1 flink bommetje gemaakt(0.4.gr.) en daar teer ik al de hele dag op. Spul werkt bij mij lang. Niet de standaard 6-8u. anyway.
Ik slik of snuif als er is.Kan het goed hebben. Nooit een kater o.i.d. FF pitten en ben weer als nieuw.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Slik jij ook als je niet uitgaat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |