In R&P is er een reeks aan gewijd. Interesse gewekt? Als je nagaat wie er aan 'lijden/leden' is het de moeite waard. O.a. Alex de grote, Napoleon, Churchill etc. You name it..quote:
Wauw.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:32 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
In R&P is er een reeks aan gewijd. Interesse gewekt? Als je nagaat wie er aan 'lijden/leden' is het de moeite waard. O.a. Alex de grote, Napoleon, Churchill etc. You name it..
Intellect is niet te koop. Godzijdank..Jammer voor jou dus Bieteltje.quote:
Ahhh, kut.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:38 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Intellect is niet te koop. Godzijdank..Jammer voor jou dus Bieteltje.
Ik kan hier niet zomaar op internet neerplempen dat ik Bipolair NAO met RM wil stelen, wel?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kopen
Slaaf van het kapitalisme zijn
Jawel joh.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan hier niet zomaar op internet neerplempen dat ik Bipolair NAO met RM wil stelen, wel?
Ik zei wel stelen maar ik bedoelde eigenlijk privé onteigening ter behoeve van het collectief.quote:
Stelen klinkt beter.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zei wel stelen maar ik bedoelde eigenlijk privé onteigening ter behoeve van het collectief.
Vind je zelf nou dat je faalt omdat je het woord selfie niet kende? In mijn optiek faal je alleen omdat je je dochter ogenschijnlijk niet begrijpt, jij nam ook de volledige vocabulaire van je ouders over op die leeftijd of niet? En ja 9 is geen 12 of 14, maar met dit soort dingen begint het.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat ze het geen zelfportet noemt, selfie, stom woord.
Je kan het erven..Genetisch. I got the edge..quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan hier niet zomaar op internet neerplempen dat ik Bipolair NAO met RM wil stelen, wel?
U is te serieus..quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vind je zelf nou dat je faalt omdat je het woord selfie niet kende? In mijn optiek faal je alleen omdat je je dochter ogenschijnlijk niet begrijpt, jij nam ook de volledige vocabulaire van je ouders over op die leeftijd of niet? En ja 9 is geen 12 of 14, maar met dit soort dingen begint het.
Regel 1 op een forum:lees het topic! Niet meer vergeten hé?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, had het topic nog niet doorgelezen.
Is dit een verzoek aan de mods of hang je er 1 uit?'Pittige?quote:
Het is niet geheel duidelijk tot wie U zich precies richt. Er zijn vele potentiële klanten voor Uw 'inzichten'Professeur. Je bent trouwens zelf ook kansloos. Je bent gewaarschuwd..quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:
De grootste faal zit hem in het feit dat jij deze zooi op een forum gooit, dat is pas kansloos.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:
De grootste faal zit hem in het feit dat jij deze zooi op een forum gooit, dat is pas kansloos.
Salma op zijn bestquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:51 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Het is niet geheel duidelijk tot wie U zich precies richt. Er zijn vele potentiële klanten voor Uw 'inzichten'Professeur. Je bent trouwens zelf ook kansloos. Je bent gewaarschuwd..
Retweeten doe je maar op Twitter. Heb lef. Wees origineel. Comme moi.quote:
Hoe maak je een account aan dan wee nie hoe da werkquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:53 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Retweeten doe je maar op Twitter. Heb lef. Wees origineel. Comme moi.
Dit is nog niets hoor. Moet je me morgen maar eens spreken, als ik 3 dgn wakker ben. Maar toch bedankt. Een beetje respect kan nooit kwaad.quote:
Overigens is er helemaal niks met retweeten als ik het eens met hem ben mag ik dat best retweeten hoor. Niet zo chaggi he jochie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:53 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Retweeten doe je maar op Twitter. Heb lef. Wees origineel. Comme moi.
Twitterend NL is je dankbaar daarvoor. Kennis is macht wjw?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoe maak je een account aan dan wee nie hoe da werk
hapt die ook nog hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:56 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Twitterend NL is je dankbaar daarvoor. Kennis is macht wjw?
Er is idd helemaal nix met RT'en als jij dat doet (of wie dan ook btw..) En ik denk dat jij van ons 2en het "chaggi jochie" bent. Weet het wel zeker..quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Overigens is er helemaal niks met retweeten als ik het eens met hem ben mag ik dat best retweeten hoor. Niet zo chaggi he jochie.
Ik hap en verslind je. Eénhapscrackertje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
hapt die ook nog hoor [ afbeelding ]
Tog wel met sp33d heeequote:Op donderdag 10 juli 2014 14:55 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dit is nog niets hoor. Moet je me morgen maar eens spreken, als ik 3 dgn wakker ben. Maar toch bedankt. Een beetje respect kan nooit kwaad.
Nee hoor beetje kansloos dit, maar oke. Als er niets mis mee is waarom heb je dan zon reactie maar, boeie love you kusjesquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:59 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Er is idd helemaal nix met RT'en als jij dat doet (of wie dan ook btw..) En ik denk dat jij van ons 2en het "chaggi jochie" bent. Weet het wel zeker..
Uiteraard. Anders lag ik wel op 1 oor. Slaapdeprivatie doet wonderen voor bipolairen.quote:
Love U2 anyway. Ik respecteer alle vormen van leven.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee hoor beetje kansloos dit, maar oke. Als er niets mis mee is waarom heb je dan zon reactie maar, boeie love you kusjes
wiljemetmequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:04 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Love U2 anyway. Ik respecteer alle vormen van leven.
Foutje maar je snap 'm wel hé?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:04 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Love U2 anyway. Ik respecteer alle vormen van leven.Ook als het me niet begrijpt.
Wat zijn je verwachtingen daarvan? Er is nogal een drempel nl..quote:
lamaquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:05 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Wat zijn je verwachtingen daarvan? Er is nogal een drempel nl..
Vergeten is kats niet geval, de regels niet naleven wel en een bewuste keuze.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:47 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Regel 1 op een forum:lees het topic! Niet meer vergeten hé?
Snap je niet.quote:
Help deze sukkel nou wil je?quote:
Welkom dan hier. Je zult je wel gaan amuseren als je blijft denken. Doen er niet zoveel hier nl..quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vergeten is kats niet geval, de regels niet naleven wel en een bewuste keuze.![]()
Dank voor je poging mij het een en ander uit te leggen, ik zit nog niet zo lang op Fok!
Nope. Ben Bi. Zoals iedereen FYI..quote:
"Twijfel en besta!": Seneca (dacht ik..)quote:
neeeeeeeeeee Salmannaasssaaar is 100% heteroquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:15 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nope. Ben Bi. Zoals iedereen FYI..
Ik wil je wel FF in je reet neuken om mijn gelijk te halen hoor. No prob. Ben je nog maagd daar?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee Salmannaasssaaar is 100% hetero
ok doei homoquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:20 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik wil je wel FF in je reet neuken om mijn gelijk te halen hoor. No prob. Ben je nog maagd daar?
Hebben we Voyeurtjesdans weer. Met zijn onverbiddelijke gezeur natuurlijk weer.Onkruid....quote:
Doei.quote:
Inderdaad, de enige echte. Vaak geliefd, soms gehaat, regelmatig geimiteerd maar nooit geevenaard. En wie ben jij...?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:21 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Hebben we Voyeurtjesdans weer. Met zijn onverbiddelijke gezeur natuurlijk weer.Onkruid....
Gaan we weerquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:15 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nope. Ben Bi. Zoals iedereen FYI..
Ik ben jouw baas. Nooit geimiteerd want onnavolgbaar. De echte enige. Geliefd en gehaat. Vaak door dezelfde personen. The 1 and only Salmannassar. Heliumcooled for speed.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Inderdaad, de enige echte. Vaak geliefd, soms gehaat, regelmatig geimiteerd maar nooit geevenaard. En wie ben jij...?
Een of andere junk van middelbare leeftijd.quote:
Dat had ik niet aan zien komen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:10 schreef deadprez het volgende:
Een of andere junk van middelbare leeftijd.
Heeft een beetje te vaak van de lsd gesnoept.quote:
quote:
Ha Deadpret. Je weet wel beter. Die vlag dekt de lading niet helemaal. Je doet me echt tekort met die omschrijving. Een of andere baas van middelbare leeftijd is meer to the point. Je moet je eerste discussie met mij nog winnen. Of ben jij zo kort van memorie? Selectief geheugen zeker? Nee, wie mij onderschat is (tot nu toe) zwaar de lul. Ik ijl je helemaal gek! Tenzij je gelijk hebt natuurlijk. Dan krijg je het. Subiet. Maar dat is wishfull thinking van jouw kant. Hetzelfde geldt dubbel voor hoink. Weet je nu iets meer knullie? Of ben ik nog immer een enigma voor je? Geen zorgen. Ga zo door en het komt allemaal goed. Beloofd! En werk aan je spelling. Stinks!quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:10 schreef deadpret het volgende:
[..]
Een of andere junk van middelbare leeftijd.
Wist ik maar waar ik het krijgen kon. Tips?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heeft een beetje te vaak van de lsd gesnoept.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:23 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
[..]
Ha Deadpret. Je weet wel beter. Die vlag dekt de lading niet helemaal. Je doet me echt tekort met die omschrijving. Een of andere baas van middelbare leeftijd is meer to the point. Je moet je eerste discussie met mij nog winnen. Of ben jij zo kort van memorie? Selectief geheugen zeker? Nee, wie mij onderschat is (tot nu toe) zwaar de lul. Ik ijl je helemaal gek! Tenzij je gelijk hebt natuurlijk. Dan krijg je het. Subiet. Maar dat is wishfull thinking van jouw kant. Hetzelfde geldt dubbel voor hoink. Weet je nu iets meer knullie? Of ben ik nog immer een enigma voor je? Geen zorgen. Ga zo door en het komt allemaal goed. Beloofd! En werk aan je spelling. Stinks!
quote:
Nee man, deze is wel een stuk cooler dan die twee mongooltjes.quote:
Zie je wel. Geen inhoud. Leeghoofd. Kom nou eens een keer sterk voor de dag, loser..quote:
Wishful.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:23 schreef Salmannassar het volgende:
Maar dat is wishfull thinking van jouw kant.
(...)
En werk aan je spelling. Stinks!
Moest gewoon lachen om je post man, zeik niet zo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:26 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Zie je wel. Geen inhoud. Leeghoofd. Kom nou eens een keer sterk voor de dag, loser..
Thx..schat. Als ik jou toch niet had...quote:
Excuses. Begreep je verkeerd. We hebben tenslotte een verleden. Zal je iets hoger op de plank leggen voortaan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moest gewoon lachen om je post man, zeik niet zo.
Wie is dit danquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Nee man, deze is wel een stuk cooler dan die twee mongooltjes.
Ben je deadprez zn ex?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:29 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Excuses. Begreep je verkeerd. We hebben tenslotte een verleden. Zal je iets hoger op de plank leggen voortaan.
Salmannassar, zie je toch? Komt af en toe even langs hier.quote:
Oh, nooit van gehoord. Dacht een kloontjequote:Op donderdag 10 juli 2014 16:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Salmannassar, zie je toch? Komt af en toe even langs hier.
Klopt ja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:31 schreef hoink581 het volgende:
Nu weet ik het weer, dat is die mafkees van die "Feministen" reeks.
Nee man.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh, nooit van gehoord. Dacht een kloontje
Zou kunnen . Ik kijk niet zo nauw. In het donker...En als je wilt weten wie ik ben...Stick around and find out. Het valt toch niet uit te leggen. Ben een baas, know that much...En hang hier voortdurend rond op zoek naar vriend en vijand.quote:
Zoveel kan het me ook weer niet interesseren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:32 schreef Salmannassar het volgende:
.En als je wilt weten wie ik ben...stick around and find out.
Klopt. Heb het weer omhoog geschopt btw. Ik ben nog niet klaar met jullie nl. En jullie niet met mij btw..quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:31 schreef hoink581 het volgende:
Nu weet ik het weer, dat is die mafkees van die "Feministen" reeks.
Was je op school ook zo lui? Jij stelt hier de vragen hoor. Niet ik.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
[quote]Op donderdag 10 juli 2014 16:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wie is dit dan
Zoveel kan het me ook weer niet interesseren.
Wat viel er af te maken dan? En daarnaast ben ik nu al weer redelijk klaar met je.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:36 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Klopt. Heb het weer omhoog geschopt btw. Ik ben nog niet klaar met jullie nl. En jullie niet met mij btw..
Jullie vallen (verbaal) af te maken. Bewijs maar dat ik een mafkees ben. Is psychiaters ook nooit gelukt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat viel er af te maken dan? En daarnaast ben ik nu al weer redelijk klaar met je.
Jouw UIquote:
Daar moet je niet mee spotten. Heeft ie heel lang over nagedacht.quote:
Waarom proberen meerdere psychiaters dat te bewijzen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:44 schreef Salmannassar het volgende:
Bewijs maar dat ik een mafkees ben. Is psychiaters ook nooit gelukt.
geregistreerd op: woensdag 25 juli 2012 @ 11:01quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:30 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik ben jouw baas. Nooit geimiteerd want onnavolgbaar. De echte enige. Geliefd en gehaat. Vaak door dezelfde personen. The 1 and only Salmannassar. Heliumcooled for speed.
Psychiaters zijn er dan ook niet om je als mafkees te bestempelen. En inderdaad gedesillusioneerden zijn moeilijk over te halen om hun ongelijk in te zien. Dus is het slimmer jezelf dat te besparen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:44 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Jullie vallen (verbaal) af te maken. Bewijs maar dat ik een mafkees ben. Is psychiaters ook nooit gelukt.
Maar als je nu al weer klaar met me bent...Je hebt er gewoon de puf niet voor nietwaar? En ik ben onvermoeibaar. Dus...![]()
![]()
Je snapt dat een dochter een 'zij' is?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:27 schreef bosa_kaba het volgende:
Schop dat kind gelijk de kop kapot. Je wil niet weten hoe hip die wordt als hij 10 jaar ouder is.
Ach man weest niet zo'n lul. Alsof jij via internet diagnosis kan maken etc.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Psychiaters zijn er dan ook niet om je als mafkees te bestempelen. En inderdaad gedesillusioneerden zijn moeilijk over te halen om hun ongelijk in te zien. Dus is het slimmer jezelf dat te besparen.
Omdat ze me niet begrepen toen en hoe ik ze helemaal ziek lulde. In mijn beschikking stond dat ik "gevaar loop iemand ernstig fysiek letsel toe te brengen, een gevaar ben voor de geestelijke gezondheid van een ander, voor goederen en een gevaar ben voor de openbare orde".quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom proberen meerdere psychiaters dat te bewijzen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |