Nee, gelukkig! Faalhaas..quote:
Snakelady is volgens mij oké en best een lekker sletje voor haar leeftijd. Ze moet het alleen niet altijd over 'haar man' hebben. Dat is nogal een afknapper en de reden dat ik haar nooit hossel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:53 schreef Kreator het volgende:
'Snakelady' doet me trouwens altijd denken aan een enorm vette, kortgeknipte tokkie met een tijgerprintfetish.
Goed gezegd Sboss.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dit is niet op de man spelen, de dochter van snakelady is jong, en jij begint dat ze jou om een facial vraagt.
Dat is twee feiten die ik heb samenvoegen en dan een conclusie trekken. Op de man spelen is als ik iets zou roepen wat totaal niet relevant aan jou of het topic is. Maar in deze heb ik slechts twee stukken informatie gecombineerd tot een geheel.
Als ik in een topic over geiten post dat ik ze neuk mag je me ook een geitenneuker noemen dat is dan niet op de man spelen. Begin je echter over mijn moeder die ik niet heb genoemd en waar het topic niet overgaat dan speel je op de man.
Waarom moet je haar een "sletje noemen? Stijlloos. Ze is een Lady. Meer hersens en klasse dan jij i.i.g.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Snakelady is volgens mij oké en best een lekker sletje voor haar leeftijd. Ze moet het alleen niet altijd over 'haar man' hebben. Dat is nogal een afknapper en de reden dat ik haar nooit hossel.
Een kind dat zelfportret zegt?quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat ze het geen zelfportet noemt, selfie, stom woord.
Sprakeloos smileyverbouwer?quote:
Ehm...ik ben al bijna 2 jaar gescheiden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Snakelady is volgens mij oké en best een lekker sletje voor haar leeftijd. Ze moet het alleen niet altijd over 'haar man' hebben. Dat is nogal een afknapper en de reden dat ik haar nooit hossel.
Ik was zo'n (apart)kind. Kwestie van vocabulaire..quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een kind dat zelfportret zegt?
Lijkt me een beetje apart tbh.
Als ik het woord 'sletje' in de mond neem om een fijn vrouwmensch te benoemen bedoel ik dat louter positief.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:02 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Waarom moet je haar een "sletje noemen? Stijlloos. Ze is een Lady. Meer hersens en klasse dan jij i.i.g.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Snakelady rules!There... I said it!
Lees haar andere posts in serieuzere topics maar erop na.quote:
Volgens mij heb je een nieuwe he?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ehm...ik ben al bijna 2 jaar gescheiden.
Dat spijt mij. Lag het aan jou of aan hem?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ehm...ik ben al bijna 2 jaar gescheiden.
Dan heb ik niets ten nadele van jou gezegd. Foutje! Bedankt!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als ik het woord 'sletje' in de mond neem om een fijn vrouwmensch te benoemen bedoel ik dat louter positief.
Anders had ik haar aidshoer of zo genoemd.
Snakelady rules!There... I said it!
In een relatie is geen HIJ of IK, enkel ONS en WIJ.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:06 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat spijt mij. Lag het aan jou of aan hem?
Geen man, wel een vriend ja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een nieuwe he?
Beide fouten gemaakt en uit elkaar gegroeid.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:06 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat spijt mij. Lag het aan jou of aan hem?
Ja.quote:
En over haar jonge uiterlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:12 schreef KritischeMassa het volgende:
Nu bevindt u zich op glad ijs... Snakelady dient met respect en ontzag behandeld te worden...
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:28 schreef MangoLotion het volgende:Snakelady is natuurlijk een mooie vrouw, een mooie vrouw blijft een mooie vrouw los van leeftijd
![]()
Zelf verwacht ik dat ik ook wel goed geconserveerd zal blijven, als ik de 30 ben gepasseerd.
Dat soort relaties (Bennifer e.d.) zijn gedoemd wegens gebrek aan individualiteit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In een relatie is geen HIJ of IK, enkel ONS en WIJ.
Ja hoor, heb nog geen behoefte om hem in te ruilen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lucky him.
Bevalt ie een beetje?
En zo is snakelady sinds twee jaar gescheiden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:09 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat soort relaties (Bennifer e.d.) zijn gedoemd wegens gebrek aan individualiteit.
Als jij gelukkig bent, ben ik het ook.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja hoor, heb nog geen behoefte om hem in te ruilen.
Dan moest het zo zijn. Jammer maar helaas. Kunnen je kinderen het een beetje vinden met de nieuwe aanwinst?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:07 schreef snakelady het volgende:
Beide fouten gemaakt en uit elkaar gegroeid.
Ja hoor, heel goed zelfs, en ook met mijn ex zijn vriendin.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dan moest het zo zijn. Jammer maar helaas. Kunnen je kinderen het een beetje vinden met de nieuwe aanwinst?
Een Viking als rolmodel, kom op, ze zou mij zo mogen adopteren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dan moest het zo zijn. Jammer maar helaas. Kunnen je kinderen het een beetje vinden met de nieuwe aanwinst?
Lucky Lady..quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja hoor, heel goed zelfs, en ook met mijn ex zijn vriendin.
Gewoon interessanter zijn dan haar huidige maatje. Koud kunstje voor Mr. 100% toch?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als jij gelukkig bent, ben ik het ook.
Mocht het schip 'SS Relatie' onverhoopt op de klippen lopen, je weet me te vinden. Ik zou je graag wat beter willen leren kennen.
Natuurlijk is dit topic niet serieus bedoeld, maar ik heb , zeker als fotografe zijnde, wel een hekel aan het woord selfie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:14 schreef Salmannassar het volgende:
Maar hoezo gefaald? Of zat je om een praatje verlegen? Geeft nix hoor..Heb ik ook wel eens.
Ach Engels. Necessairy evil I guess..Verzin een betere term zou ik zeggen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit topic niet serieus bedoeld, maar ik heb , zeker als fotografe zijnde, wel een hekel aan het woord selfie.
Buitenbeentjequote:Op donderdag 10 juli 2014 14:04 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik was zo'n (apart)kind. Kwestie van vocabulaire..
Druk 't er nog eens even extra inquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Buitenbeentje
Praat gewoon normaal.
"Gewoon normaal" is dubbelop. Nou snap ik waarom je Guus G. heet. Daar moet je het blijkbaar van hebben..En ja ik ben een buitenbeentje, zelfs op Fok! waar het ervan barst.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Buitenbeentje
Praat gewoon normaal.
Je ijzersterke argument, sukkel.quote:
Ok.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
"Gewoon normaal" is dubbelop. Nou snap ik waarom je Guus G. heet. Daar moet je het blijkbaar van hebben..En ja ik ben een buitenbeentje, zelfs op Fok! waar het ervan barst.
Mad?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:25 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Je ijzersterke argument, sukkel.
Ik ben onvoorstelbaar OK ! Dit ten overvloedde. De goede verstaanders hadden dat allang door natuurlijk..quote:
Ok.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:27 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik ben onvoorstelbaar OK ! Dit ten overvloedde. De goede verstaanders hadden dat allang door natuurlijk..
Nee. Hoewel, als je het vertaald in NL dan wel. Bipolair NAO. Tot voor kort met RM.quote:
Dat iemand een buitenbeentje is geweest omdat diegene hoger was ontwikkeld in zijn/haar vocabulaire maar daarom buitengesloten werd.quote:
Interessant.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:28 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee. Hoewel, als je het vertaald in NL dan wel. Bipolair NAO. Tot voor kort met RM.
Ik laat me niet buitensluiten. Ben nogal onvermijdelijk nl. Is dus ook niet gebeurt. Was zelfs populair.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat iemand een buitenbeentje is geweest omdat diegene hoger was ontwikkeld in zijn/haar vocabulaire maar daarom buitengesloten werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |