Nee, geen behoefte. Je hebt je facial gehad. You better suck it up. Ik ben bevredigd. En niet haatdragend. Het ga je goed.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Protip: pick your battles carefully. Maar als je de behoefte voelt, bring it on pal. Prepare to suck it up.
Is niet nodig. Beschouw iedereen( ook jij) als mijn gelijke hoewel ik in een verbaal gevecht behoorlijk ijdel uit de hoek kan komen. Maar heb die neiging onder controle, i.t.t. jou. Ga nou maar FF uitblazen, opblaaspop.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar je bent toch wel een baas hoor. Jeetje:
classics, darkcore, drum & bass, electro, hardcore, hardhouse, hardstyle, hardtrance, house, industrial hardcore, oldschool, speedcore, techno, terror, trance
En hier kan ik al helemaal niet tegenop:
Beroep: NLP'er
Nee, nu geef ik me gewonnen hoor. Wat een koning, zullen we op onze knieen vallen voor deze halfgod?
Ga jij anders kerels pijpen met die pratende kut van je, dropveterquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:27 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Is niet nodig. Beschouw iedereen( ook jij) als mijn gelijke hoewel ik in een verbaal gevecht behoorlijk ijdel uit de hoek kan komen. Maar heb die neiging onder controle, i.t.t. jou. Ga nou maar FF uitblazen, opblaaspop.
De enige die hier van facials houdt ben jij. Suck jij die ook op?quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee, geen behoefte. Je hebt je facial gehad. You better suck it up. Ik ben bevredigd. En niet haatdragend. Het ga je goed.
Bravo. Now UR talking! En zal wel kerels moeten pijpen btw. Bij vrouwen lukt dat niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ga jij anders kerels pijpen met die pratende kut van je, dropveter
Je schrijft "als ik geen vrouwen kan krijgen moet ik wel kerels pijpen" verkeerd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:31 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Bravo. Now UR talking! En zal wel kerels moeten pijpen btw. Bij vrouwen lukt dat niet.
En "pratende kut" beschouw ik als feminist als een compliment. Thx.
Zie alleen jouw overschrijffout. Kan aan mij liggen btw..quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je schrijft "als ik geen vrouwen kan krijgen moet ik wel kerels pijpen" verkeerd.
VD heeft alle wijsheid in pacht. Daar kan niemand tegenop.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:38 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Zie alleen jouw overschrijffout. Kan aan mij liggen btw..
Heb een beter idee: Help! Ik geef mij over. Witte vlag!
Ik ben machteloos overgeleverd aan je mondelinge meesterschap.
Genade!
Zit net te luisteren naar 'Perfect day' van L.Reed. Wonderlijk...quote:
Wat is je lievelingskleur?quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik word niet meer boos. Zinloze, onaangename emotie waar ik klaar mee ben. Evenals met Vogeltjesdans, simpel. Leuker kan ik het niet maken, makkelijker (voor Vogeltjesdans) wel.
Hij dient verbale schermmutselingen met mij te mijden, da's alles. Op zijn Engels ben ik wel "mad" maar ik ben uitbehandeld, UC? Psychiaters zijn klaar met mij. Onbehandelbaar en onhandelbaar.
Dat lijkt me een goed begin inderdaad. Hoewel je naamtopic anders doet vermoeden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:38 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Zie alleen jouw overschrijffout. Kan aan mij liggen btw..
Heb een beter idee: Help! Ik geef mij over. Witte vlag!
Ik ben machteloos overgeleverd aan je mondelinge meesterschap.
Genade!
IDD. Had hem zwaar onderschat. Weet nu beter...quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
VD heeft alle wijsheid in pacht. Daar kan niemand tegenop.
Blauw.quote:
Mag ik mijn wijsheid delen met jou, jij gaat immers minister-president worden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
VD heeft alle wijsheid in pacht. Daar kan niemand tegenop.
Ja ga wat tofs doen deze mensen zijn jouw tijd niet waard.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:39 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Zit net te luisteren naar 'Perfect day' van L.Reed. Wonderlijk...
m.a.w. je hebt gelijk SBoss.
Presidentquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mag ik mijn wijsheid delen met jou, jij gaat immers minister-president worden.
Of was het nou koning?
Van de toiletten?quote:
Ja, lekker. Helpt vast.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed begin inderdaad. Hoewel je naamtopic anders doet vermoeden.
58 x positieve karma
152 x negatieve karma
Kusje erop?
Laten we er paars van maken, dat was immers ook de kleur van een gemengd kabinet.quote:
Ik kijk wel uit, voor je het weet besmet je iedereen.quote:
Rood>Paarsquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Laten we er paars van maken, dat was immers ook de kleur van een gemengd kabinet.
Blootstelling is weerstandquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, voor je het weet besmet je iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |