Fred kan er gewoon helemaal niets van.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:23 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
heb jij gisteren niet naar brazilië - duitsland gekeken? Mijn Fred deed niets! Hij liet die Duitsers rustig spelen met de bal! Hij heeft niet 1 keer een Duitser lastig gevallen. Hij stond zo lief voorin. Terwijl die Müller zo gemeen is. Altijd maar de bal van zijn tegenstander onderscheppen, altijd maar gemeen doen met tackels.
Fred >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Müller + al die Duitsers.
Wraak van Messi zondag
Marcelo is een schande voor elke verdediger. Liep alleen maar voorin met zijn pruik.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ik je eens vertellen. Duitsland speelde helemaal niet overtuigend. Het was meer Brazilië dat Thiago Silva enorm miste dan dat Duitsland zo superduper was.
Thanksquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/weds(...)-3-winnaar-kf-4.html
wel waar! Hij is in de Braziliaanse competitie topscoorderquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Fred kan er gewoon helemaal niets van.
Zit je zo om aandacht verlegen dat je triest gaat zitten trollen de hele avond. That's quite sad..quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:26 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
wel waar! Hij is in de Braziliaanse competitie topscoorder
Nu hopen dat Argentinië geen fouten maaktquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:25 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
??? 1 momentje van onachtzaamheid van Blind of BMI en die Argentijnen hebben een goal gemaakt
1 152 05-06-1938 Nederland Tsjecho-Slowakije 0 - 3quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:24 schreef F.M.D. het volgende:
wat is de grootste nederlaag van nederland op een wk?
Ze doet al het hele WK niets anders en tussenin soppen op Fred zijn poster.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:26 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Zit je zo om aandacht verlegen dat je triest gaat zitten trollen de hele avond. That's quite sad..
Braziliaanse competitiequote:Op woensdag 9 juli 2014 20:26 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
wel waar! Hij is in de Braziliaanse competitie topscoorder
Ja, en Belgen niet toegelatenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Laat maar, NOS heeft een stream van het jaar vorige eeuw.
Pelé was ook alleen maar actief in die competitie.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Braziliaanse competitie
[ afbeelding ]
Genoeg gelachen, ik ben ervandoor.
Mits voldoende uitdoelpunten wel jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
als Nederland deze wedstrijd wint, gaat Argentinië dan door?
Ja dan moeten ze zaterdag spelenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
nee, dan gaat nederland door en als argentinie wint, gaat nederland ook alsnog door.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
Thiago Silva was gewoon de organisator, de spil van de verdediging. Als Thiago Silva er niet bij zou zijn tegen alle voorgaande tegenstanders had Brazilië er geheid eerder uitgelegen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Marcelo is een schande voor elke verdediger. Liep alleen maar voorin met zijn pruik.
eens! Silva zorgde voor de orde achterin.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thiago Silva was gewoon de organisator, de spil van de verdediging. Als Thiago Silva er niet bij zou zijn tegen alle voorgaande tegenstanders had Brazilië er geheid eerder uitgelegen.
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op woensdag 09-07-2014 om 20:30:37Nederland met Nigel de Jong en Ron Vlaar in de basis #nedarg reageer retweet
Dom, dom, dom, dom.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op woensdag 09-07-2014 om 20:30:37Nederland met Nigel de Jong en Ron Vlaar in de basis #nedarg reageer retweet
Ik ben minder nerveus dan vooraf aan CRI.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef Badr_Harry het volgende:
Gaat zwaar worden vanavond en heb geen goed gevoel er over
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op woensdag 09-07-2014 om 20:31:45Van Gaal over meespelen Nigel de Jong: "Het wonder heeft zich voltrokken." #nedarg reageer retweet
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op woensdag 09-07-2014 om 20:31:45Van Gaal over meespelen Nigel de Jong: "Het wonder heeft zich voltrokken." #nedarg reageer retweet
Mooi zo!quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef hole1988 het volgende:
Hoera! Lourdes zij geprezen!quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef hole1988 het volgende:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:32 schreef Klummie het volgende:
De Jong in de basis, enorm snel hersteld.
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 09-07-2014 om 20:32:08"Het wonder heeft zich voltrokken", zegt Louis van Gaal. Nigel de Jong speelt tegen Argentinië http://t.co/mzsmN3xJGz http://t.co/jGjVbfgcUd reageer retweet
ik ook niet echt....quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef Badr_Harry het volgende:
Binnen een half uur twee wisselsquote:
Ik ga er toch wel van uit dat ze fit genoeg zijn als van Gaal ze laat starten in de basis.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zet hiermee wel twee (mogelijk vroege) wissels op het spel.
Mij had het beter geleken om De Jong op de bank te laten starten.
Robbenquote:
Om even de amateurfysioloog te spelen, kan je wel concluderen uit tests op trainingen of ze een hele wedstrijd aan kunnen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:34 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ik ga er toch wel van uit dat ze fit genoeg zijn als van Gaal ze laat starten in de basis.
Same here.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef Badr_Harry het volgende:
Dan denk ik niet van LVG ze had opgesteld.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:34 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Binnen een half uur twee wissels
Ja maar je merkt het de dag ERNAquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om even de amateurfysioloog te spelen, kan je wel concluderen uit tests op trainingen of ze een hele wedstrijd aan kunnen?
Niet dat ik een enorme kenner ben op het gebied hiervan, maar toch lijkt het me erg gevaarlijk.
Vlaar in de spits en Kuyt op goal.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Robben
Robben, Robben, Robben, Robben, Robben
Robben, Robben, Robben
Robben, Robben
clasie legt ze zo op de stropdas bij van persie. staat verdedigend ook z;n mannetje.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:35 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Clasie is zeker niet beter. Heeft niet voor niks nog geen seconde gespeeld dit WK. Houden zo.
Geen idee. Maar dat geld dat toch voor alle spelers? Ik neem toch aan dat hij genoeg getest zijn. Ik heb er 0,0 verstand van maar ik denk dat ze geen risico gaan nemen, ook met in het achterhoofd het gezeik om Robben 4 jaar geleden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om even de amateurfysioloog te spelen, kan je wel concluderen uit tests op trainingen of ze een hele wedstrijd aan kunnen?
Niet dat ik een enorme kenner ben op het gebied hiervan, maar toch lijkt het me erg gevaarlijk.
Nee en Nee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:37 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
clasie legt ze zo op de stropdas bij van persie. staat verdedigend ook z;n mannetje.
Het is een behoorlijk risico inderdaad. Straks ben je na 10 minuten al door 2 wissels heen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zet hiermee wel twee (mogelijk vroege) wissels op het spel.
Mij had het beter geleken om De Jong op de bank te laten starten.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:37 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Vlaar in de spits en Kuyt op goal.
Dan moet het goedkomen. 2-0.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:38 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb er geen goed gevoel over maar dat heb ik het hele wk al niet.
Het doet me denken aan bijvoorbeeld Diego Costa in de historische ontknoping van La Liga en de CL-finale.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:37 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dat geld dat toch voor alle spelers? Ik neem toch aan dat hij genoeg getest zijn. Ik heb er 0,0 verstand van maar ik denk dat ze geen risico gaan nemen, ook met in het achterhoofd het gezeik om Robben 4 jaar geleden.
De Belgen maakten wel heel erg veel fouten, niet waar?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik geen idee welke de goede isBelg as you know...
op de tribune kijken naar de wedstrijd kan toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:39 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee. Je gaat toch niet de strijd om de 3e plaats bijwonen als je een dag later moet spelen?
Ik bedoel natuurlijk wel Kuijtquote:
Ja maar dan beslist de club die het salaris betaald. Denk niet dat de KNVB nog eens op die stoel gaat zitten. voor je het weet speel je een vriendschappelijke wedstrijd tegen Milan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het doet me denken aan bijvoorbeeld Diego Costa in de historische ontknoping van La Liga en de CL-finale.
Neequote:
Het zijn maar een paar tieten, als je een foto post van een man zonder shirt mag het toch ook?quote:
Yep!quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:33 schreef Tem het volgende:
[..]Hebben we het Belgische volk achter ons vanavond?
Slechte vergelijking.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Het zijn maar een paar tieten, als je een foto post van een man zonder shirt mag het toch ook?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:39 schreef mig72 het volgende:
[..]
De Belgen maakten wel heel erg veel fouten, niet waar?
GGMM? Jij bent toch moderator? Dan ben jij dus intelligenter dan ons allemaal? Weet jij misschien hoe groot de kans is dat Argentinië vanavond wint?quote:
Kan je deze persoon ook muten nadat je deze vraag hebt beantwoord?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:43 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
GGMM? Jij bent toch moderator? Dan ben jij dus intelligenter dan ons allemaal? Weet jij misschien hoe groot de kans is dat Argentinië vanavond wint?
Messi en 10 aanvoerlijnen voor de bal.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:44 schreef Nober het volgende:
[..]
En Argentinië? Lijkt mij iets belangrijker.
waattt?quote:
was gewoon 1 groot toneelstuk johquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:45 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
waattt?waarom niet Clasie? en hoe kan zo'n scheur zo snel genezen? Mijn vader loopt al 4 maanden rond met een scheurtje in zijn lies
fredquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:45 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
waattt?waarom niet Clasie? en hoe kan zo'n scheur zo snel genezen? Mijn vader loopt al 4 maanden rond met een scheurtje in zijn lies
Ik heb ook een scheurtje vlakbij mijn lies, zodat ik kan poepen. Geer en Goor kunnen wel inpakken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:45 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
De jong is een god, jouw vader heeft jou geproduceerd en dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:45 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Argentina XI: Romero, Zabaleta, Demichelis, Garay, Rojo, Enzo Pérez, Biglia, Mascherano, Lavezzi, Messi, Higuaínquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:44 schreef Nober het volgende:
[..]
En Argentinië? Lijkt mij iets belangrijker.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:47 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
De jong is een god, jouw vader heeft jou geproduceerd en dat zegt genoeg.
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:45 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Omdat Clasie net zo'n grote mongool is als Fredquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:45 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hang een poster van hem boven je bed en ga lekker in je slaapkamer zitten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:45 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Hij zal wel echt een blessure gehad hebben, maar niet alle scheuren zijn natuurlijk hetzelfde.quote:
waaaaaaatttt? Sabella!!! Ga wat doen! We willen Aguero!!!quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Argentina XI: Romero, Zabaleta, Demichelis, Garay, Rojo, Enzo Pérez, Biglia, Mascherano, Lavezzi, Messi, Higuaín
http://www.ftbpro.com/sta(...)med-starting-lineups
deed het zo'n pijn jongen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
zijn de gele kaarten weer weggespeeld denk je?!?!?!11?///
[..]
Zabaleta zal dus niet veel opkomen want Pérez, benieuwd of Rojo vaak over de middenlijn komt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Argentina XI: Romero, Zabaleta, Demichelis, Garay, Rojo, Enzo Pérez, Biglia, Mascherano, Lavezzi, Messi, Higuaín
http://www.ftbpro.com/sta(...)med-starting-lineups
Gewoon een jaartje of 5 niet vreten. Is beter voor iedereen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:48 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
waaaaaaatttt? Sabella!!! Ga wat doen! We willen Aguero!!!Zometeen krijg ik van alle stress nog een vreetbui! Ik moet nog 4 kilo afvallen
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:49 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet het werk van John Troost zijn.
Je bent zelf het werk van John Troost.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:49 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de bookies zijn we de underdog.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik zou in deze wedstrijd Nederland niet als de underdog zien, jongens
ook niet als favorietquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik zou in deze wedstrijd Nederland niet als de underdog zien, jongens
Broertje van Shreyas?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat jij niet in de keuken stond en mij geen bier gaf? ja.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat jij niet in de keuken stond en mij geen bier gaf? ja.
Zou zijn moeder een troostmeisje in de Jappenkampen geweest zijn?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:49 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Jij begrijpt mij volkomen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat Gramulanion een nakomeling van John fucking Troost is?
hoiquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:51 schreef lisselotte88 het volgende:
ik ben bangdie sabella gaat het allemaal verpesten
Als nigel zo snel kan genezen dan moet sergio toch ook al genezen zijn? hopelijk heeft sabella een goed plan. Na de rust sergio erin en dan
Argentinië verloor nog nooit een halve finale op het WK, komt dus goed.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:51 schreef lisselotte88 het volgende:
Als nigel zo snel kan genezen dan moet sergio toch ook al genezen zijn? hopelijk heeft sabella een goed plan. Na de rust sergio erin en dan
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:34 schreef Grifte het volgende:
Met Martins Indi aan het roer,
is Argentinië vissenvoer
Ga eens dood.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:51 schreef lisselotte88 het volgende:
Nederland gaat ze vernederen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Argentinië verloor nog nooit een halve finale op het WK, komt dus goed.
quote:
Ja, ik ga! De spanning wordt me te veel.quote:
TVPquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:54 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Ja, ik ga! De spanning wordt me te veel.
Veel succes + sterkte! Laten we positief blijven en hopen dat Argentinië gewoon wint![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ineens het gevoel dat we gaan winnenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:54 schreef superniger het volgende:
DENNIS BERGKAMP OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:54 schreef F.M.D. het volgende:
zet die overschatte wijnaldum nou eens op de bank louis. die man verschuilt zich alleen maar.
Had ook liever De Guzman gezien.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:54 schreef F.M.D. het volgende:
zet die overschatte wijnaldum nou eens op de bank louis. die man verschuilt zich alleen maar.
Laten we hopen dat iemand die kutcomputer of laptop van jou eens kapotmaakt. Dat zou een mooie voorbede zijn op de wedstrijd van vanavond.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:54 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Ja, ik ga! De spanning wordt me te veel.
Veel succes + sterkte! Laten we positief blijven en hopen dat Argentinië gewoon wint![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gaan we ook!quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:54 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ik heb ineens het gevoel dat we gaan winnen
Gelukkig zeg.quote:
Beter dan de Belgjes, 6-1.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:55 schreef Belgosome het volgende:
Kijk hier heel hard naar uit , ben echt benieuwd hoe Nederland het zal doen.
Gewoon goed!quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:55 schreef Belgosome het volgende:
Kijk hier heel hard naar uit , ben echt benieuwd hoe Nederland het zal doen.
ja ik ook. maar die was ook zeer zwak de eerste 2 wedstrijden. kans gehad dus, maar die arme clasie heeft geen enkele kans gehadquote:
Bier raakt nooit uit de mode en kan altijd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:56 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dus ik kan er gerust een biertje op nemen ?
Truequote:Op woensdag 9 juli 2014 20:56 schreef quirina het volgende:
[..]
Bier raakt nooit uit de mode en kan altijd.
Nee dit stadion wordt afgebroken meen ik(?)quote:
Daarom wordt het nog meer een treurige avond.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:56 schreef G.R.S. het volgende:
lol, we doen net alsof we met 4-0 gaan winnen.
dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee dit stadion wordt afgebroken meen ik(?)
Dat zei Tom net ja.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, want als je je biertje gaat halen dan mis je natuurlijk de 2-0, de 3-0, de 4-0, en de 5-0.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:56 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dus ik kan er gerust een biertje op nemen ?
Die losse tribunes aan beide zijkanten worden weer afgebroken ja. De rest blijft staan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Argentinië stelt niks voor en Messi maakt het nooit waar dus wat is de reden dat je twijfelt aan de ruime zege?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:57 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Daarom wordt het nog meer een treurige avond.
Daarom wou ik nu alvast beginnenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:58 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nee, want als je je biertje gaat halen dan mis je natuurlijk de 2-0, de 3-0, de 4-0, en de 5-0.
Dat hebben we gisteren wel gezien.
Die zal balen mocht Nederland de cup winnenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stroot heeft gesprokentwitter:Kevin_strootman twitterde op woensdag 09-07-2014 om 19:44:37I have a really good feeling about the game tonight.. Come on Dutch lions😀 #Oranje http://t.co/fjTzuTlok9 reageer retweet
Dat dachten ze van dat viaduct ook.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die losse tribunes aan beide zijkanten worden weer afgebroken ja. De rest blijft staan.
We winnen dan dankzij Strootman.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die zal balen mocht Nederland de cup winnen
Strootman leeft in onze harten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We winnen dan dankzij Strootman.
Wie zal er balen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die zal balen mocht Nederland de cup winnen
De bal is rond. Dat zag je gisteren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Argentinië stelt niks voor en Messi maakt het nooit waar dus wat is de reden dat je twijfelt aan de ruime zege?
Reus is niet van het niveau Strootman.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie zal er balen?
Marco Reus
Carlos Tévez
Kevin Strootman
Nee van dat goede half jaar bij Utrecht.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:01 schreef Perrin het volgende:
Strootman was toch van dat hele slechte seizoen van PSV?
Welk van de afgelopen 6?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:01 schreef Perrin het volgende:
Strootman was toch van dat hele slechte seizoen van PSV?
Beetje tegenwicht tegenover VI.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:03 schreef F.M.D. het volgende:
ik vind ze overdeven positief in de nos studio. beetje geforceerd.
Wel apart, Blauw met wit gestreept pleepapier.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:02 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Grueter is al klaargekomen.
Meer foto's: http://www.fifa.com/world(...)s/index.html#2402397
Niks mis meequote:Op woensdag 9 juli 2014 21:04 schreef Grifte het volgende:
Toch nog even Kronenburg Park meegenomen op Nederland 3 met onze Tros-sterren.
Dat wordt dus 7-1quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:03 schreef NaturalScience het volgende:
Jahoor.... ze voorspellen weer 2-1.....
Bijna alle acties lukten. En zóveel goede paasjes en spectaculaire doelschoten..quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Duitsland piekte gisteren niet. Brazilië was gewoon dramatischer dan ooit zonder T. Silva
Lolquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:04 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
Commercie: KNVB heeft het tongentje in het symbool (die leeuw) aangepast naar het Nike-logo![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:04 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
Commercie: KNVB heeft het tongentje in het symbool (die leeuw) aangepast naar het Nike-logo![]()
Mooi stadion man, combinatie van modern en traditioneel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is stoer op zijn leeftijd, ooit maakt hij de overstap naar thee.quote:★★★
Niet in een obscuur parkquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Beschijnen de autolichten ook vaker jouw lichaam?
Dat zeg ik ook steeds. Op internet wordt overal gezegd alsof Duitsland het mooiste voetbal ooit speelde maar ik vond vooral de Brazilianen (met name verdedigend) het slechtste voetbal ooit spelenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Duitsland piekte gisteren niet. Brazilië was gewoon dramatischer dan ooit zonder T. Silva
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooi stadion man, combinatie van modern en traditioneel.Ik vind die open hoeken maar lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duitsland speelde gewoon goed voetbal. Maar die 7-1 was te danken aan Brazilië zelf. Zijn namelijk genoeg teams die hier net zo hard tegen op kunnen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:07 schreef Romanus het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook steeds. Op internet wordt overal gezegd alsof Duitsland het mooiste voetbal ooit speelde maar ik vond vooral de Brazilianen (met name verdedigend) het slechtste voetbal ooit spelen
Ik vind het denk ik het mooiste stadion wat erbij zit. Zo'n heerlijke Engelse stijl stadion.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind die open hoeken maar lelijk.
Dat is juist wat het zo mooi maakt vind ik.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind die open hoeken maar lelijk.
Jepquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
Welk nadeel van de verlenging hebben ze het over?
Arg, bra en dui hadden toch ook verlengd
maar niet in de kwartfinale.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
Welk nadeel van de verlenging hebben ze het over?
Arg, bra en dui hadden toch ook verlengd
Ik kijk nooit naar Nederland 1. Publieke omroepquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niets bijzonders
Om 10 uur het Familiediner van Bert van Leeuwen op Ned1
Ja daarom, Mascherano is meer leider dan Messi.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:12 schreef Romanus het volgende:
Waarom is Messi trouwens aanvoerder? Volgens mij ook alleen maar omdat hij goed is, ik vind hem 0 leiderschapseigenschappen hebben
Alleen omdat hij de beste is idd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:12 schreef Romanus het volgende:
Waarom is Messi trouwens aanvoerder? Volgens mij ook alleen maar omdat hij goed is, ik vind hem 0 leiderschapseigenschappen hebben
Moet vanuit de sponsor hoorde ik laatst.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:12 schreef Romanus het volgende:
Klopt, ik zou eerder mascherano dat dingetje gevenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:12 schreef Romanus het volgende:
Ja, Mascherano is de organisator op het veld.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moet vanuit de sponsor hoorde ik laatst.
Argentinië is niks en Messi is niks bij Argentinië dus eenvoudige zege voor Nederland.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een vertrouwen, zowel hier op het forum, als bij de analitici op tv.
Meestal als er zoveel vertrouwen in het Nederlands elftal is, moeten we juist gaan uitkijken.
Wat?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moet vanuit de sponsor hoorde ik laatst.
Haten op De Mariaquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
Di Maria is een blind paard in vergelijking met Robben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |