Fred kan er gewoon helemaal niets van.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:23 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
heb jij gisteren niet naar brazilië - duitsland gekeken? Mijn Fred deed niets! Hij liet die Duitsers rustig spelen met de bal! Hij heeft niet 1 keer een Duitser lastig gevallen. Hij stond zo lief voorin. Terwijl die Müller zo gemeen is. Altijd maar de bal van zijn tegenstander onderscheppen, altijd maar gemeen doen met tackels.
Fred >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Müller + al die Duitsers.
Wraak van Messi zondag
Marcelo is een schande voor elke verdediger. Liep alleen maar voorin met zijn pruik.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ik je eens vertellen. Duitsland speelde helemaal niet overtuigend. Het was meer Brazilië dat Thiago Silva enorm miste dan dat Duitsland zo superduper was.
Thanksquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/weds(...)-3-winnaar-kf-4.html
wel waar! Hij is in de Braziliaanse competitie topscoorderquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Fred kan er gewoon helemaal niets van.
Zit je zo om aandacht verlegen dat je triest gaat zitten trollen de hele avond. That's quite sad..quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:26 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
wel waar! Hij is in de Braziliaanse competitie topscoorder
Nu hopen dat Argentinië geen fouten maaktquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:25 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
??? 1 momentje van onachtzaamheid van Blind of BMI en die Argentijnen hebben een goal gemaakt
1 152 05-06-1938 Nederland Tsjecho-Slowakije 0 - 3quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:24 schreef F.M.D. het volgende:
wat is de grootste nederlaag van nederland op een wk?
Ze doet al het hele WK niets anders en tussenin soppen op Fred zijn poster.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:26 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Zit je zo om aandacht verlegen dat je triest gaat zitten trollen de hele avond. That's quite sad..
Braziliaanse competitiequote:Op woensdag 9 juli 2014 20:26 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
wel waar! Hij is in de Braziliaanse competitie topscoorder
Ja, en Belgen niet toegelatenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Laat maar, NOS heeft een stream van het jaar vorige eeuw.
Pelé was ook alleen maar actief in die competitie.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Braziliaanse competitie
[ afbeelding ]
Genoeg gelachen, ik ben ervandoor.
Mits voldoende uitdoelpunten wel jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
als Nederland deze wedstrijd wint, gaat Argentinië dan door?
Ja dan moeten ze zaterdag spelenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
nee, dan gaat nederland door en als argentinie wint, gaat nederland ook alsnog door.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
Thiago Silva was gewoon de organisator, de spil van de verdediging. Als Thiago Silva er niet bij zou zijn tegen alle voorgaande tegenstanders had Brazilië er geheid eerder uitgelegen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Marcelo is een schande voor elke verdediger. Liep alleen maar voorin met zijn pruik.
eens! Silva zorgde voor de orde achterin.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thiago Silva was gewoon de organisator, de spil van de verdediging. Als Thiago Silva er niet bij zou zijn tegen alle voorgaande tegenstanders had Brazilië er geheid eerder uitgelegen.
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op woensdag 09-07-2014 om 20:30:37Nederland met Nigel de Jong en Ron Vlaar in de basis #nedarg reageer retweet
Dom, dom, dom, dom.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op woensdag 09-07-2014 om 20:30:37Nederland met Nigel de Jong en Ron Vlaar in de basis #nedarg reageer retweet
Ik ben minder nerveus dan vooraf aan CRI.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef Badr_Harry het volgende:
Gaat zwaar worden vanavond en heb geen goed gevoel er over
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op woensdag 09-07-2014 om 20:31:45Van Gaal over meespelen Nigel de Jong: "Het wonder heeft zich voltrokken." #nedarg reageer retweet
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op woensdag 09-07-2014 om 20:31:45Van Gaal over meespelen Nigel de Jong: "Het wonder heeft zich voltrokken." #nedarg reageer retweet
Mooi zo!quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef hole1988 het volgende:
Hoera! Lourdes zij geprezen!quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef hole1988 het volgende:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:32 schreef Klummie het volgende:
De Jong in de basis, enorm snel hersteld.
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 09-07-2014 om 20:32:08"Het wonder heeft zich voltrokken", zegt Louis van Gaal. Nigel de Jong speelt tegen Argentinië http://t.co/mzsmN3xJGz http://t.co/jGjVbfgcUd reageer retweet
ik ook niet echt....quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef Badr_Harry het volgende:
Binnen een half uur twee wisselsquote:
Ik ga er toch wel van uit dat ze fit genoeg zijn als van Gaal ze laat starten in de basis.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zet hiermee wel twee (mogelijk vroege) wissels op het spel.
Mij had het beter geleken om De Jong op de bank te laten starten.
Robbenquote:
Om even de amateurfysioloog te spelen, kan je wel concluderen uit tests op trainingen of ze een hele wedstrijd aan kunnen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:34 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ik ga er toch wel van uit dat ze fit genoeg zijn als van Gaal ze laat starten in de basis.
Same here.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef Badr_Harry het volgende:
Dan denk ik niet van LVG ze had opgesteld.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:34 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Binnen een half uur twee wissels
Ja maar je merkt het de dag ERNAquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om even de amateurfysioloog te spelen, kan je wel concluderen uit tests op trainingen of ze een hele wedstrijd aan kunnen?
Niet dat ik een enorme kenner ben op het gebied hiervan, maar toch lijkt het me erg gevaarlijk.
Vlaar in de spits en Kuyt op goal.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Robben
Robben, Robben, Robben, Robben, Robben
Robben, Robben, Robben
Robben, Robben
clasie legt ze zo op de stropdas bij van persie. staat verdedigend ook z;n mannetje.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:35 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Clasie is zeker niet beter. Heeft niet voor niks nog geen seconde gespeeld dit WK. Houden zo.
Geen idee. Maar dat geld dat toch voor alle spelers? Ik neem toch aan dat hij genoeg getest zijn. Ik heb er 0,0 verstand van maar ik denk dat ze geen risico gaan nemen, ook met in het achterhoofd het gezeik om Robben 4 jaar geleden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om even de amateurfysioloog te spelen, kan je wel concluderen uit tests op trainingen of ze een hele wedstrijd aan kunnen?
Niet dat ik een enorme kenner ben op het gebied hiervan, maar toch lijkt het me erg gevaarlijk.
Nee en Nee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:37 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
clasie legt ze zo op de stropdas bij van persie. staat verdedigend ook z;n mannetje.
Het is een behoorlijk risico inderdaad. Straks ben je na 10 minuten al door 2 wissels heen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zet hiermee wel twee (mogelijk vroege) wissels op het spel.
Mij had het beter geleken om De Jong op de bank te laten starten.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:37 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Vlaar in de spits en Kuyt op goal.
Dan moet het goedkomen. 2-0.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:38 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb er geen goed gevoel over maar dat heb ik het hele wk al niet.
Het doet me denken aan bijvoorbeeld Diego Costa in de historische ontknoping van La Liga en de CL-finale.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:37 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dat geld dat toch voor alle spelers? Ik neem toch aan dat hij genoeg getest zijn. Ik heb er 0,0 verstand van maar ik denk dat ze geen risico gaan nemen, ook met in het achterhoofd het gezeik om Robben 4 jaar geleden.
De Belgen maakten wel heel erg veel fouten, niet waar?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik geen idee welke de goede isBelg as you know...
op de tribune kijken naar de wedstrijd kan toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:39 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee. Je gaat toch niet de strijd om de 3e plaats bijwonen als je een dag later moet spelen?
Ik bedoel natuurlijk wel Kuijtquote:
Ja maar dan beslist de club die het salaris betaald. Denk niet dat de KNVB nog eens op die stoel gaat zitten. voor je het weet speel je een vriendschappelijke wedstrijd tegen Milan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het doet me denken aan bijvoorbeeld Diego Costa in de historische ontknoping van La Liga en de CL-finale.
Neequote:
Het zijn maar een paar tieten, als je een foto post van een man zonder shirt mag het toch ook?quote:
Yep!quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:33 schreef Tem het volgende:
[..]Hebben we het Belgische volk achter ons vanavond?
Slechte vergelijking.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Het zijn maar een paar tieten, als je een foto post van een man zonder shirt mag het toch ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |