SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2014 19:41:25 ]
Hahah jou ook alquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij wilde me altijd xboxkaartjes verkopen dus had er misschien ook wel achter kunnen komen maar ben niet zo bezig met dat soort shit.
Kutten met privégegevens is sowieso niet cool.
lucky youquote:
Geef.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:41 schreef supersof het volgende:
ik heb ook de fb van lmi
maar ik heb hem geblokkeerd
Verstandig.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:41 schreef supersof het volgende:
ik heb ook de fb van lmi
Done.quote:
Nice.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:41 schreef supersof het volgende:
ik heb ook de fb van lmi
JB.quote:
Ja he.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het een stuk gezelliger vind, zo zonder LMI.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij voetbalt niet vanavond, dus dat mag je na het WK doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom?Wat als ik voor Justin Bieber ben?
Ik vind jou nou ook niet bepaald knap.quote:
serieus niet?quote:
Dan ben je homo, net als ''alle Duitsers (zijn homo)''.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom?Wat als ik voor Justin Bieber ben?
Is dat zo'n vervelend figuur? Vervelender dan youknowwho?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beide stellingen kloppen niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind jou nou ook niet bepaald knap.
Moeders mooiste zal nog wel lukken maar dan toch vooral omdat je enig kind bent.
Wie?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dat zo'n vervelend figuur? Vervelender dan youknowwho?
Nou, met LMI is het iig niet persoonlijk. Dat scheelt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Etsu is verantwoordelijk voor de meeste rellen beter bannen ze hem eens met zijn Albert Verlinden grappen en grollen gaat echt ten koste van de sfeer.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Etsu is verantwoordelijk voor de meeste rellen beter bannen ze hem eens met zijn Albert Verlinden grappen en grollen gaat echt ten koste van de sfeer.
oh ik weet hoe iedereen eruit zietquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nope weet van maar weinig mensen in deze toppa
Wie bedoel je? Ik heb een vermoeden ...quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mind=blown.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Als jij knapte bent, dan ben ik de knapste.
Zo verwend gedraag je je anders wel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beide stellingen kloppen niet.![]()
Paxcon adoreert mij en Johannes begint vlinders voor mij te krijgen. En vergeet Stijn niet. En dat allemaal omdat ik knap ben.
En ik ben zeker geen enig kind.
knapte xDquote:
Je bent ziek in je hoofd. Laat je aub opnemen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo verwend gedraag je je anders wel.
Paxcon en kompanen doen aardig tegen je omdat hij "iets" van je wil, je mag zelf invullen wat maar ik denk wel dat het met je bilspleet te maken kan hebben.
Slechtste mod geworden in de verkiezingen van vorig jaar.quote:
Je moet je bek houden over GGMM.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Slechtste mod geworden in de verkiezingen van vorig jaar.
Zegt dus niets. Of eigenlijk juist wel misschien
quote:
Sof ziet er inderdaad cute uit.quote:
Vooruit, jij mag er ook nog wel wezen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sof ziet er inderdaad cute uit.
Maar om nou de rest inferieur te noemen.
Wow.
Awwww.quote:
Wat een vreemde conclusie.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fera valt gewoon op Arische meisjes. Blond haar, blauwe ogen dit dat alles.
Dus superieur moeten we in dit geval racistisch opvatten.
Ik roep Kano er even bij.
Niets dan liefde daarvoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Arische meisjes. Blond haar, blauwe ogen
sof is niet heel erg blond, toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet meer helaasquote:
Ariers discrimineren is dit jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Terecht wel.quote:
Ik ook. Hi5quote:
En dan Eastern Promises er niet tussen hebben staanquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
Naam Dagoduck
Leeftijd 20 volgens mij
religie Heb ik niet
burgerlijke staat Forever Alone
genoten opleiding Basisschool () en HAVO en VMBO TL en MBO.
woonplaats/province Den Helder / Noord Holland
voetbalclub AZ (Retteketet)
favoriete drankje Bier
favoriete film Kan niet kiezen, deze heb ik gezien:
-knip-
lievelingsdier Een leeuw blijf ik toch wel heel mooi vinden, al kan ik heel erg genieten van vele dieren
lievelingskleur Ik denk blauw maar verschillende andere kleuren hebben ook hun charme.
politieke voorkeur Elke verkiezing weer anders.
Niet superblond nee.quote:
Is het stilletjes in de TV sc?quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Hi5
Ik was eerst ook altijd lichter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier was ik nog blond
vroeger nog blonder
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet superblond nee.
Maar zijn zat mensen die zeggen dat ze blond zijn terwijl ze overduidelijk bruin zijn.
[..]
Is het stilletjes in de TV sc?
Ze is donkerblond, net als ik.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet superblond nee.
Maar zijn zat mensen die zeggen dat ze blond zijn terwijl ze overduidelijk bruin zijn.
Haha, dat bijdehante koppie.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
hier was ik nog blond
vroeger nog blonder
Dan heb ik hem niet gezienquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En dan Eastern Promises er niet tussen hebben staan
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]Awwww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier was ik nog blond
vroeger nog blonder
Gezichtje is vrijwel hetzelfde gebleven (wel iets ouder, maar nog erg herkenbaar).
Ik was vroeger spierwit.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
het is beetje een vage fotoquote:
Jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heb ik hem niet gezienIs ie goed?
Kijk hem volgende week wel even, toch tijd zat.quote:
Ja, ben echt nauwelijks veranderdquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww.
Gezichtje is vrijwel hetzelfde gebleven (wel iets ouder, maar nog erg herkenbaar).
Ik was vroeger spierwit.
Hoezo? Het is niet altijd met het blote oog te zien inderdaad.quote:
wat doe je elanquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:54 schreef Elan het volgende:
Nog 2 uurtjes tot de vernedering van Holland.
Ik bedoel m'n haar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ben echt nauwelijks veranderd![]()
hoe kan je huidskleur veranderen haha
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:54 schreef wietparkiet het volgende:
kutsof nu zit dat nummer in mijn hoofd
Landveraaierquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:54 schreef Elan het volgende:
niet leukquote:
Niemand had om jouw meninkje gevraagd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:54 schreef Elan het volgende:
Best interessante stof.quote:Minstens twee genenparen sturen de kleur van menselijk haar. Een gen, het bruin/blond-paar, heeft een dominante bruin allel en een recessieve blonde allel. Als iemand drager is van het bruine allel, dan zal deze persoon bruin haar hebben; zo niet, dan is hij blond. Dit verklaart ook waarom twee bruinharige ouders een blond kind kunnen produceren. Het ander paar is het niet-rood/rood paar, waarbij de "niet-rood"-allel (die de productie van melanine onderdrukt) dominant is, en de allel voor rood haar recessief. Aangezien de twee paren samen de haarkleur bepalen, heeft een persoon met twee kopieën van het rood haar allel rood haar, maar dat zal respectievelijk kastanjebruin of licht rossig oranje zijn, afhankelijk van de bruine tot lichtblonde invloed van het "eerste" genenpaar.
we worden wereldkampioen hoor??quote:
messi gaat koquote:
dat mag nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Messi gewoon een doodschop geven en klaar
Messi moet tegen De Vrij en Vlaar nou ben ik geen pessimist maar als je Mexicanen al zoveel ruimte geeft weet je wat er vanavond ongeveer zal gebeuren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Messi gewoon een doodschop geven en klaar
de jong gaat meedoen dus die schopt hebm gewoon bam en dan is hij koquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Messi moet tegen De Vrij en Vlaar nou ben ik geen pessimist maar als je Mexicanen al zoveel ruimte geeft weet je wat er vanavond ongeveer zal gebeuren.
Dat is zielig.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
de jong gaat meedoen dus die schopt hebm gewoon bam en dan is hij ko
In je jaren als student bedoel je?quote:
Wat gaan we doen dan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we vrijdag samen onze horizon verbreden?
blauwquote:
Bruin meesterras.quote:
Wel dominant ten opzichte van andere kleuren.quote:
Ben pinda, wat denk je zelf.quote:
Yes.quote:
Wat drinken, wat knuffelen.quote:
hoezo engquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:05 schreef Elan het volgende:
Mensen met helderblauwe ogen zijn eng vertrouw ze niet snel.
Reebruine ogen
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:05 schreef Elan het volgende:
Mensen met helderblauwe ogen zijn eng vertrouw ze niet snel.
Reebruine ogen
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben pinda, wat denk je zelf.
[..]
Yes.
[..]
Wat drinken, wat knuffelen.
Weet niet als ik een vrouw zie op een foto en ze heeft bruine ogen dan vond ik haar aantrekkelijk deed ze kleurlenzen in en had ze blauwe ogen (zelfde vrouw) in plots niet meer.quote:
Ik heb wel voorkeur voor blauw.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet als ik een vrouw zie op een foto en ze heeft bruine ogen dan vond ik haar aantrekkelijk deed ze kleurlenzen in en had ze blauwe ogen (zelfde vrouw) in plots niet meer.
Blijkbaar is kleur ogen belangrijk en hoor dat wel van meer mensen mannen en vrouwen dat ze een sterke voorkeur hebben voor een of ander.
Was dat dan niet omdat die blauwe ogen niet natuurlijk waren en gewoon niet bij haar paste?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet als ik een vrouw zie op een foto en ze heeft bruine ogen dan vond ik haar aantrekkelijk deed ze kleurlenzen in en had ze blauwe ogen (zelfde vrouw) in plots niet meer.
Blijkbaar is kleur ogen belangrijk en hoor dat wel van meer mensen mannen en vrouwen dat ze een sterke voorkeur hebben voor een of ander.
mss leven gekregenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar is fokkie trouwens? Gaat hij niet kijken naar de match?
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou kunnen heb er geen echte verklaring voor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Was dat dan niet omdat die blauwe ogen niet natuurlijk waren en gewoon niet bij haar paste?
Autismeclub.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Allicht.quote:
He bah.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik wil nog even door z'n borsthaar kroelen voor geluk.
Ja, klopt. Ik vind bruine ogen bij mannen vaak ook mooier.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou kunnen heb er geen echte verklaring voor.
Wel altijd met vrouwen iets gehad die bruine ogen hadden, maar komt ook vaker voor omdat bruine ogen dominant zijn.
Oh vaag, zie het niet als iets engsquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Groen kan ook ultramooi zijn maar dat zie je al helemaal zelden, of groengrijs/groenbruin.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik vind bruine ogen bij mannen vaak ook mooier.
Bij mannen hebben hele lichte ogen wel iets engs, vooral als ze donker haar hebben. Overigens niet altijd negatief, soms juist een beetje mystiek.quote:
Eng is weer beetje overdreven maar vertrouw eerder iemand iets toe met bruine ogen dan van die felblauwe ogen die je aan priemen.quote:
jij ziet je zelf als perfect?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
blauwe ogen
hetero
wat wilt een man nog meer
Ik ken iemand met zulke kattenogen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Groen kan ook ultramooi zijn maar dat zie je al helemaal zelden, of groengrijs/groenbruin.
Van die ondefinieerbare kattenogen
Hoezo uiteraard?quote:
Ik weet van niemand hun oogkleurquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mannen hebben hele lichte ogen wel iets engs, vooral als ze donker haar hebben. Overigens niet altijd negatief, soms juist een beetje mystiek.
Maar bij vrouwen vind ik blauwe ogen juist een bepaalde onschuld hebben. Wel mooi.
ik voldoe ook dus ik ben ook perfect, nicequote:
quote:
Dat wist je alquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ik voldoe ook dus ik ben ook perfect, nice
ja daarom ben ik je getuigequote:
jawel fera, dat is hij welquote:
Ik vertrouw dat soort foto's nooit omdat ogen vaak wel opgeleukt worden met photoshop.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:17 schreef Elan het volgende:
Charlize heeft mooie ogen bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Niet zo perfect als jij bent. Dat is onmogelijk.quote:
Sowieso een mooie vrouw welquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:17 schreef Elan het volgende:
Charlize heeft mooie ogen bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Hij was er vanmiddag nog johquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het eng dat Fokkie voor het eerst in een jaar niet online is.
Zou hij nog leven?
fera wat doe jequote:Op woensdag 9 juli 2014 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zo perfect als jij bent. Dat is onmogelijk.
Waar het hart vol van is ...quote:
hehquote:
Ken je die uitspraak niet?quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat soort foto's nooit omdat ogen vaak wel opgeleukt worden met photoshop.
Respect voor die rol.quote:
jawelquote:
Omdat mijn hart vol van je is.quote:
grapjasquote:
sorryquote:
quote:
Helaas Feer.quote:
Het is een koude, harde wereld.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas Feer.
Ik kreeg een dm vanmorgen om 3 uur.
Er was kennelijk een kerel op Tinder die op mij leek.
Maar ze had hem weggeswiped.
Afgewezen per proxy. Jezus
Ze hebben je toch een nieuwe beloofd? Zou ik gewoon proberen om te vragen of je dan toch een nieuwe mag met dezelfde redenen als hij. En de reden dat hij al niet zo goed is en dat je studie belemmerd. beetje overdrijvenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:33 schreef Fera het volgende:
Godvertyfus.
Nu zou ik dus een nieuwe laptop krijgen voor school, omdat mijn kleine netbookje zijn beste tijd wel gehad heeft ondertussen. Dus ik was al aan het rondkijken. Vandaag komt mijn broertje terug van een dag op zijn toekomstige school en verklaart een nieuwe laptop nodig te hebben, want de huidige van mijn moeder (net 1,5 jaar oud) voldoet niet aan de eisen die de school stelt.
Dus nu krijgt meneer een gloednieuwe laptop en moet ik het doen met zijn afdankertje. Geen probleem om een tweedehands laptop te nemen, maar meneer heeft deze laptop niet echt met zorg behandeld. Hij neemt dat ding overal mee naar toe en het ligt meer dan eens willekeurig ergens te slingeren. Er zitten ook al allemaal krassen op en hij had al een probleem met de accu.
Is het raar dat ik er niet om sta te springen deze laptop over te nemen?
Nee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:33 schreef Fera het volgende:
Godvertyfus.
Nu zou ik dus een nieuwe laptop krijgen voor school, omdat mijn kleine netbookje zijn beste tijd wel gehad heeft ondertussen. Dus ik was al aan het rondkijken. Vandaag komt mijn broertje terug van een dag op zijn toekomstige school en verklaart een nieuwe laptop nodig te hebben, want de huidige van mijn moeder (net 1,5 jaar oud) voldoet niet aan de eisen die de school stelt.
Dus nu krijgt meneer een gloednieuwe laptop en moet ik het doen met zijn afdankertje. Geen probleem om een tweedehands laptop te nemen, maar meneer heeft deze laptop niet echt met zorg behandeld. Hij neemt dat ding overal mee naar toe en het ligt meer dan eens willekeurig ergens te slingeren. Er zitten ook al allemaal krassen op en hij had al een probleem met de accu.
Ik heb het al aangegeven, maar m'n moeder zegt dat we daar het geld niet voor hebben en dat ik het er maar mee moet doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze hebben je toch een nieuwe beloofd? Zou ik gewoon proberen om te vragen of je dan toch een nieuwe mag met dezelfde redenen als hij. En de reden dat hij al niet zo goed is en dat je studie belemmerd. beetje overdrijven
Tja. Dan kan je er niks aan doenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het al aangegeven, maar m'n moeder zegt dat we daar het geld niet voor hebben en dat ik het er maar mee moet doen.
Kun je niet bij duo lenen anders?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het al aangegeven, maar m'n moeder zegt dat we daar het geld niet voor hebben en dat ik het er maar mee moet doen.
Dat is niet raar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:33 schreef Fera het volgende:
Godvertyfus.
Helaas niet. Maar het is wel altijd hetzelfde hier.quote:
steek hem neer en erf zijn laptopquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas niet. Maar het is wel altijd hetzelfde hier.Klagen dat er geen geld is, maar wel voor meneer altijd nieuwe sigaretten kopen. Terwijl hij tot vier - vijf uur in de middag op bed ligt, z'n luie gat vervolgens verplaatst naar de bank of playstation en verder geen fuck uitvoert in huis. En dat krijgt een nieuwe laptop, terwijl ik maar tevreden moet zijn met zijn fucking afdankertje.
Meer geheugen, SSD er in voor die extra opstart snelheid en je kan gaanquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet raar.
Accu hoeft geen probleem te zijn op zich. Wat was er mis mee?
Je kunt even kijken of je goedkoop 1 of 2 onderdelen kunt vervangen.
vaquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meer geheugen, SSD er in voor die extra opstart snelheid en je kan gaan
Dat zal ik sowieso al moeten. Het liefst zo min mogelijk, maar tot dat ik een fatsoenlijk bijbaantje heb is het helaas wel nodig.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kun je niet bij duo lenen anders?
Volgens mij was er al een keer iets mee gedaan, maar dat weet ik niet zeker. Laten fixen is geen probleem gelukkig. Zal wel moeten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet raar.
Accu hoeft geen probleem te zijn op zich. Wat was er mis mee?
Je kunt even kijken of je goedkoop 1 of 2 onderdelen kunt vervangen.
Ik moest lachen.quote:
zullen we skypen insoquote:
Ohquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zal ik sowieso al moeten. Het liefst zo min mogelijk, maar tot dat ik een fatsoenlijk bijbaantje heb is het helaas wel nodig.
[..]
Volgens mij was er al een keer iets mee gedaan, maar dat weet ik niet zeker. Laten fixen is geen probleem gelukkig. Zal wel moeten.
Is dat duur?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meer geheugen, SSD er in voor die extra opstart snelheid en je kan gaan
nee durf ik toch nietquote:
Je kunt makkelijk zelf de onderdelen vervangen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zal ik sowieso al moeten. Het liefst zo min mogelijk, maar tot dat ik een fatsoenlijk bijbaantje heb is het helaas wel nodig.
[..]
Volgens mij was er al een keer iets mee gedaan, maar dat weet ik niet zeker. Laten fixen is geen probleem gelukkig. Zal wel moeten.
Hmmm. Vraag ik dat wel aan m'n moeder anders.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Geheugen ligt aan welk en hoeveel en een ssd van 128 is ongeveer 60 euro
Kan ik dat ook? Ik heb er echt 0 verstand van.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt makkelijk zelf de onderdelen vervangen.
Dus kijk even waar je de onderdelen kunt krijgen. Scheelt zo 40-45% van de prijs
Ja hoor. Schroevendraaiers hebben en voorzichtig zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik dat ook? Ik heb er echt 0 verstand van.
Kijken naar wat?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor. Schroevendraaiers hebben en voorzichtig zijn.
Bodemplaat er af, accu loskoppelen en dan kun je rustig kijken.
kan iedereenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik dat ook? Ik heb er echt 0 verstand van.
Wat wat is.quote:
Hmmm. Ik zal het eens proberen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat wat is.
Je hebt zo ongeveer een moederbord, een ventilator, een accu, een harde schijf of ssd, een cd speler. Ding er uit halen dat het niet doet, ding er in zetten, accu weer koppelen en bodemplaat er weer op.
ben je gek ofzoquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat wat is.
Je hebt zo ongeveer een moederbord, een ventilator, een accu, een harde schijf of ssd, een cd speler. Ding er uit halen dat het niet doet, ding er in zetten, accu weer koppelen en bodemplaat er weer op.
Maar zoek eerst even uit wat het niet doet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik zal het eens proberen.Anders Hep maar vragen als het echt niet lukt.
Ja, dat sowieso. Hij moet helemaal schoongemaakt worden, ook qua software. Al die kutspellen die erop staan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar zoek eerst even uit wat het niet doet.
Als hij gewoon loopt, zou ik me er niet zo druk om maken.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je gek ofzo
dat kan je echt niet in een keer
Jawel hoor. Zolang je maar keurig bijhoudt waar ieder schroefje vandaan komt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je gek ofzo
dat kan je echt niet in een keer
Staat ook meestal op zo'n klepquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Zolang je maar keurig bijhoudt waar ieder schroefje vandaan komt.
Gewoon clean install van het OS wat er al opstaat. je kan de code die achterop zit gewoon gebruikenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Hij moet helemaal schoongemaakt worden, ook qua software. Al die kutspellen die erop staan.
Ja, weet ik. Maar m'n moeder zei dat ze 'm nog wel weg wilde brengen voor iets. Weet niet precies wat ze bedoelde.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Staat ook meestal op zo'n klep
[..]
Gewoon clean install van het OS wat er al opstaat. je kan de code die achterop zit gewoon gebruiken
Nah, daar is niet over gesproken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Misschien is er meet ofzo. Samen voetbal kijken.
Inderdaadquote:
Omdat Nijmegen?quote:
ik ga za, zon en maandag naar nijmegenquote:
Nice.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga za, zon en maandag naar nijmegen
en heb dinsdag en woensdag ook nog vrij
Ligt heerlijk.quote:
vierdaagse feesten ja tochquote:
ja hequote:
wow mijn 1e post hier.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver wat geniaal dit. Even geqoute voor hier
Hoelang moet ik je missen?quote:
omgquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een week maar ben vrijdag ook niet op FOK! denk ik
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver wat geniaal dit. Even geqoute voor hier
oke is goedquote:
en meestal ook lelijkquote:
beterquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er bestaan gewoon baby's die amper huilen
Ik bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er bestaan gewoon baby's die amper huilen
Ja. Vertelde me moeder een keer. Ik was zo rustig, ik huilde zelfs niet als ik honger of zo had. Dus mijn moeder moest een klokje zetten om me op vaste tijden eten te geven, omdat ik er zelf niet om vroeg. Ze ging ook regelmatig kijken of ik nog leefde omdat ik zo weinig geluid maakte.quote:
beter dan huilbabyquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Vertelde me moeder een keer. Ik was zo rustig, ik huilde zelfs niet als ik honger of zo had. Dus mijn moeder moest een klokje zetten om me op vaste tijden eten te geven, omdat ik er zelf niet om vroeg. Ze ging ook regelmatig kijken of ik nog leefde omdat ik zo weinig geluid maakte.
dat moet ik mijn zusje eens lerenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:28 schreef Fera het volgende:
Awwww. Ik zei: "Bogie, dood!" en hij ging dood liggen op een afstand.Best cool.
Ja. Je hebt ze ook heel erg inderdaad. Lijkt me vreselijk.quote:
mij ookquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Je hebt ze ook heel erg inderdaad. Lijkt me vreselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |