SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
denk dat wij in de eerste 40-45 minuten wel een goal makenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:16 schreef KitKatChunky het volgende:
Nederland wordt ook volledig verkracht door duitsland als ze argentinie al verslaan
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
'We'
National Front is trots op deze TT.
Grapje grapje
Argentinie in maken mag van mij wel, is goed voor argentinie. Maar duitsland heeft de smaak te pakken nuquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat wij in de eerste 40-45 minuten wel een goal maken
Met de Poolse Klose in de gelederen kan een doelpunt in 39ste minuut ook nog goed.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat wij in de eerste 40-45 minuten wel een goal maken
quote:
Nederland gaat winnenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Argentinie in maken mag van mij wel, is goed voor argentinie. Maar duitsland heeft de smaak te pakken nu
LANDVERRADER, AUS AUS AUS GEGEN DIE MAUERquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Argentinie in maken mag van mij wel, is goed voor argentinie. Maar duitsland heeft de smaak te pakken nu
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:16 schreef KitKatChunky het volgende:
Nederland wordt ook volledig verkracht door duitsland als ze argentinie al verslaan
alles wat ik zeg over brabant is logischquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk vrij weinig verstand van voetbal.
Zelfs wp zei al iets logisch.
Ahw echt?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het was trouwens mijn droom om vandaag een vlaggetje of een hartje op mijn wang te hebben maar helaas werkte de plaatselijke Action niet mee aan dit plan.
Ik spui gewoon vrij mijn dromen in het rond. Weer een WK verloren, ik vind het gewoon te grappig hoe butthurt iedereen dan isquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk vrij weinig verstand van voetbal.
Zelfs wp zei al iets logisch.
nu ik weet dat je hiertoe bereid bent vraag ik je vriendelijk een plakplaatje op te sturen voor de finale zondagquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahw echt?Als ik het eerder had geweten dan had ik een plakplaatje per post naar je toegestuurd
"Kijk mij eens rebels alternatief denken"quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik spui gewoon vrij mijn dromen in het rond. Weer een WK verloren, ik vind het gewoon te grappig hoe butthurt iedereen dan is
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
LANDVERRADER, AUS AUS AUS GEGEN DIE MAUER
Dat is je goed recht, alleen verwacht niet vrienden te maken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik spui gewoon vrij mijn dromen in het rond. Weer een WK verloren, ik vind het gewoon te grappig hoe butthurt iedereen dan is
Precies de reacties waar ik op hoopquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Kijk mij eens rebels alternatief denken"
[..]
Je bent wel heel makkelijk tevreden dan aangezien dit overduidelijk een grap was.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Precies de reacties waar ik op hoop
Te makkelijk dit
sarcasme werkt niet op het internetquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent wel heel makkelijk tevreden dan aangezien dit overduidelijk een grap was.
Hap hap hap.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Precies de reacties waar ik op hoop
Te makkelijk dit
Als Nederland wint vanavond, dan doe ik het zo hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nu ik weet dat je hiertoe bereid bent vraag ik je vriendelijk een plakplaatje op te sturen voor de finale zondag
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is je goed recht, alleen verwacht niet vrienden te maken.
omg is /b/ weer wat aan het uitvreten?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Echt wel
Ik zou bijna naar 4chan gaan om mee te doen met de tumblr oorlog
whut?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Echt wel
Ik zou bijna naar 4chan gaan om mee te doen met de tumblr oorlog
ze zijn altijd wat aan het doen, maar op independence day hadden ze wel een goeiequote:Op woensdag 9 juli 2014 19:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
omg is /b/ weer wat aan het uitvreten?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
we zijn toch allemaal vrienden?
als ik soms geen zin heb om naar mijn real life vrienden te gaan chillen dan zeg ik: Jongens, vanavond chill ik hem met mijn internetvrienden. en dan schelden ze uit voor dikke **nerd enzo.
Je mag je nummer altijd DM'en dan whatsapp ik je mijn nummerquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik voel mij ineens heel schuldig dat ik juist nu melding moet gaan maken te vertrekken. Je nummer heb ik niet dus ik zal wel gewoon met veel liefde aan je denken tijdens de wedstrijd om het goed te maken.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:34 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik troll later wel weer eens verder, ik moet weer door met grinden anders ga ik nooit 4 rpg's uitspelen deze zomer
wat dan? zit er al een tijd niet meer echt op.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:31 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ze zijn altijd wat aan het doen, maar op independence day hadden ze wel een goeie
gore.gif raid op tumblr, allemaal tumblr meisjes huilie doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wat dan? zit er al een tijd niet meer echt op.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:34 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik troll later wel weer eens verder, ik moet weer door met grinden anders ga ik nooit 4 rpg's uitspelen deze zomer
Nederland wint zeker vanavond, want in de TT staat dat we wereldkampioen wordenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als Nederland wint vanavond, dan doe ik het zo hoor.
heb je wat pagina's waar deze gifjes zijn gepost?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:37 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
gore.gif raid op tumblr, allemaal tumblr meisjes huilie doen.
zoals dit: http://imgur.com/gallery/gdmNZmN
die chick gaat een kutleven hebben.
Hahaha komt goed.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nederland wint zeker vanavond, want in de TT staat dat we wereldkampioen worden
Dus ik kijk uit naar je plakplaatje
Geen idee of die er nog staan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
heb je wat pagina's waar deze gifjes zijn gepost?
Ik heb ook een paar attributen gekocht maar ik zal je geduld nog even op de.proef moeten stellen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha komt goed.Ik zal wel even aan moeders vragen ook.
Ik heb trouwens een sjaal met hup hamsters kunnen scoren als extra attribuut
https://encyclopediadramatica.es/Shutdown4chanquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
heb je wat pagina's waar deze gifjes zijn gepost?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:43 schreef Lt.Surge het volgende:
WP, helaas was ik vandaag behoorlijk druk. Ik heb dus nog geen filmpje kunnen maken.
Doe nu joh luiezakquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal morgen mijn bureau beetje opruimen zodat mijn laptop boven kan liggen
Klinkt beter dan verwachtquote:
Niet te vergelijken!quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Klinkt beter dan verwacht
dacht eerst oh oh alestormkloon ofzo maar klonk wel lekker
Finntrollquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:52 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand nog wat leuke muziek om te luisteren?
Gerard Joling - Rioquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ben benieuwd.quote:
Nee bedankt.quote:
wat voor ietsquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:52 schreef Dagoduck het volgende:
Geen Gerard Joling.quote:
Trollhammaren van Finntroll klinkt wel lekker alleen de vocals zijn wat te black metal voor mijn doenquote:
Stream loopt al.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:58 schreef Ro-ald het volgende:
is er geen voorbeschouwing van twee uur of zo
Anders Eluveitiequote:Op woensdag 9 juli 2014 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Trollhammaren van Finntroll klinkt wel lekker alleen de vocals zijn wat te black metal voor mijn doen
Bang voor onweer zijnquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:00 schreef Lt.Surge het volgende:
Mijn kitten is ook bang voor onweer. Samen op het toilet.
Wat een geschreeuw. Doet me denken aan A Day To Remember.quote:
Kom hier wonen, maar eens in de paar jaar onweer.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:00 schreef Lt.Surge het volgende:
Mijn kitten is ook bang voor onweer. Samen op het toilet.
n00bquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat een geschreeuw. Doet me denken aan A Day To Remember.
Waar is hier?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kom hier wonen, maar eens in de paar jaar onweer.
Ik geloof dat ik morgen een pakketje krijg dus dat is voor 10 uur opstaan rip mijn leefquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:04 schreef Ro-ald het volgende:
Gelukkig morgen pas om 12:00 beginnen met werken
Delly city! G! Je zweet zelf!quote:
Wat heb je besteld?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik morgen een pakketje krijg dus dat is voor 10 uur opstaan rip mijn leef
hosselboii onniedanquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
Flips moet jij een fles goedkope wijn?
Bewaar die fles wijn voor een date met Flips.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
Dan mag ik zeker morgenochtend zo vroeg wakker zijn om je bestelling aan te nemen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
Ik date niet met FOK!kers.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Bewaar die fles wijn voor een date met Flips.
Zeggen ze allemaal :Squote:Op woensdag 9 juli 2014 20:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan mag ik zeker morgenochtend zo vroeg wakker zijn om je bestelling aan te nemen?
[..]
Ik date niet met FOK!kers.
Matigquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:14 schreef Ro-ald het volgende:
Ik had vrijdag een date.
Maar ze appt al een paar dagen niet meer terwijl die date gewoon gezellig was vond zij ook.
vrouwenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:14 schreef Ro-ald het volgende:
Ik had vrijdag een date.
Maar ze appt al een paar dagen niet meer terwijl die date gewoon gezellig was vond zij ook.
oh wauw dat is een goed ideequote:Op woensdag 9 juli 2014 20:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan mag ik zeker morgenochtend zo vroeg wakker zijn om je bestelling aan te nemen?
Ik date niet met mensen waarvan ik het geslacht niet zeker weetquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Bewaar die fles wijn voor een date met Flips.
Godver wpquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh wauw dat is een goed idee
[..]
Ik date niet met mensen waarvan ik het geslacht niet zeker weet
huehuehue grapje flips
Ik weetquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
FHF / Lust er iemand een wijntje?? (TIP!) #4 - Met extragratis nieuwsbrief
Nieuwediep.quote:
Blauwe plek ja?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind je wel erg aardig hoor
ondanks mijn blauwe plek
Ja, ik ben een Jutter.quote:
Is al 100 jaar de bijnaam van iemand die in Den Helder is geboren hoor.quote:
Oh, ik ken alleen mensen uit julianadorp.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is al 100 jaar de bijnaam van iemand die in Den Helder is geboren hoor.
J dorp.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, ik ken alleen mensen uit julianadorp.
Meteen maar sex dan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik date niet met FOK!kers.
En sensueel de liefde bedrijven?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuken met FOK!kers doe ik al helemaal niet
Komop Flips, wij toch wel?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met Braddie wel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bewaar deze quote even voor als je neukertje een FOK!ker blijkt te zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeg dat tegen al die bontkragen met hun Marokkaanse en Turkse vlaggen.quote:RVD: "Koninging Maxima is Nederlandse, dus is ze voor Nederland."
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zeg dat tegen al die bontkragen met hun Marokkaanse en Turkse vlaggen.
Alle (ex)antillianen hier lopen met Nederlandse vlaggen hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zeg dat tegen al die bontkragen met hun Marokkaanse en Turkse vlaggen.
Jawel, ik bedoel meer dat de RVD alle buitenlanders over één kam scheert met die uitspraak.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
Dus Turken mogen niet trots zijn op het land van hun ouders/oorkomst?
Het is de RVDquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:29 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jawel, ik bedoel meer dat de RVD alle buitenlanders over één kam scheert met die uitspraak.
Ja, maar dat komt door de Nederlandse roots die veel hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alle (ex)antillianen hier lopen met Nederlandse vlaggen hoor.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga ik volgende maand sowieso wel kopen
Zijn er mensen die daar nog winkelen?quote:
Als hij er dan nog is maar meestal vult alles op eBay wel weer aanquote:
Je moet niet denken, is niet goed voor je.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:39 schreef Amoeba het volgende:
Ik denk eigenlijk dat we vanavond van Argentinië verliezen.
jij mag niet meer denkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:39 schreef Amoeba het volgende:
Ik denk eigenlijk dat we vanavond van Argentinië verliezen.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
Nu nog meer hopen dat nederland wint puur om amoeba te zieken
Fixed.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij moet Messi in de gaten houden een karatekick geven.
quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
egt gefelisieteert hihi goed van juh dat je geslaagt bent.
Thnxquote:
Samenvatting?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
http://www.vice.com/weediquette-show/the-war-on-kids
Best triest dit wel
soort 21 jump street ideequote:
Waar?quote:
To goquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Albert Heijn, AH XL, AH to go. Allemaal Albert Heijn
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar?
Ik kom er nog wel eens flink veel tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]Oh daar dan net nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Volg ik al een tijdjequote:
neem een snuifje coke.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:52 schreef wietparkiet het volgende:
ik ben ook zenuwachtig
ik schud helemaal omg
Ook dat lijkt me niet verstandigquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Of paddo's lekker trippen tijdens een voetbalwedstrijd.
zolang je maar niet aan mijn kont gaat zittenquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ja na dit weekend zal ik eens kijken wanneer ik jouw kant op kan komen.
Dat FL dat nou doet betekent niet dat ik dat doe.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zolang je maar niet aan mijn kont gaat zitten
Vorige keer dat je kwam chillen zat je vies te doenquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat FL dat nou doet betekent niet dat ik dat doe.
helemaal nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vorige keer dat je kwam chillen zat je vies te doen
Had wel een FB Topic verwacht alquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
EN NU GODVERDOMME DIE ORANJE KLEUR WEG!
Done.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Had wel een FB Topic verwacht al
We moeten nog een wedstrijd tochquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
EN NU GODVERDOMME DIE ORANJE KLEUR WEG!
Wat boeit die wedstrijd nou.quote:
'we' is wij reserve Duitsers.quote:
Klopt.quote:
Meestal met het Nederlands elftal aangezien als ze verliezen ze eruit liggen. Dan valt er nog weinig te supporteren.quote:
Dit, voor mijn pool uiteraardquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dan maar hopen dat Duitsland de wereldbeker wint
Meer omdat iedereen Duitsland altijd haat en ik niet.quote:
Liever Duitsland dan Argentinië hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meer omdat iedereen Duitsland altijd haat en ik niet.
Ik verwacht dat Duitsland wint met 3-0.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:03 schreef Rezania het volgende:
Sowieso maakt zowel Nederland als Argentinië geen schijn van kans tegen Duitsland.
Wel lef dat hij hem durfde te nemen. Als hij hem niet genomen had, was het echt de held van het WK geweest.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Duitsland wint met 3-0.
Hij heeft wel een fantastische wedstrijd gespeeldquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wel lef dat hij hem durfde te nemen. Als hij hem niet genomen had, was het echt de held van het WK geweest.
Nu is het de lul die het voor iedereen verneukt heeft
Mee eens. Maar alsnog kut dat we de finale niet hebben gehaaldquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dan maar hopen dat Duitsland de wereldbeker wint
Dat zeker.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij heeft wel een fantastische wedstrijd gespeeld
Beter was de Krul er weer ingekomen iddquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar wat is hij horror zeg met penalty's
True, maar om Cillessen de schuld te geven, mwa. Hadden ze maar eerder de wedstrijd moeten beslissen. Of had Vlaar maar moeten scoren, en Sneijder.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar wat is hij horror zeg met penalty's
Oh geef hem niet de schuld maar hij is gewoon niet erg goed met penalty'squote:Op donderdag 10 juli 2014 01:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True, maar om Cillessen de schuld te geven, mwa. Hadden ze maar eerder de wedstrijd moeten beslissen. Of had Vlaar maar moeten scoren, en Sneijder.
Nope denk 't nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
3 of 3,5 uur slaap maakt niet zo veel verschil toch?
3 uur nadert meer je slaapcyclussen, dus zou 3uur doenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
3 of 3,5 uur slaap maakt niet zo veel verschil toch?
Ja echt heel sneuquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh geef hem niet de schuld maar hij is gewoon niet erg goed met penalty'sHad eigenlijk best wel medelijden met hem, je zag dat hij het er moeilijk mee had
Dat. Fantastisch tochquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk we zijn wel verder gekomen dan 'men' dacht
Jaquote:
Oh ga nu niet relativeren :S dit is gewoon extreem kutquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dat wel maar ik wil toch even vloeken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ga nu niet relativeren :S dit is gewoon extreem kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |