SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2014 19:41:25 ]
Hahah jou ook alquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij wilde me altijd xboxkaartjes verkopen dus had er misschien ook wel achter kunnen komen maar ben niet zo bezig met dat soort shit.
Kutten met privégegevens is sowieso niet cool.
lucky youquote:
Geef.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:41 schreef supersof het volgende:
ik heb ook de fb van lmi
maar ik heb hem geblokkeerd
Verstandig.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:41 schreef supersof het volgende:
ik heb ook de fb van lmi
Done.quote:
Nice.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:41 schreef supersof het volgende:
ik heb ook de fb van lmi
JB.quote:
Ja he.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het een stuk gezelliger vind, zo zonder LMI.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij voetbalt niet vanavond, dus dat mag je na het WK doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom?Wat als ik voor Justin Bieber ben?
Ik vind jou nou ook niet bepaald knap.quote:
serieus niet?quote:
Dan ben je homo, net als ''alle Duitsers (zijn homo)''.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom?Wat als ik voor Justin Bieber ben?
Is dat zo'n vervelend figuur? Vervelender dan youknowwho?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beide stellingen kloppen niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind jou nou ook niet bepaald knap.
Moeders mooiste zal nog wel lukken maar dan toch vooral omdat je enig kind bent.
Wie?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dat zo'n vervelend figuur? Vervelender dan youknowwho?
Nou, met LMI is het iig niet persoonlijk. Dat scheelt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Etsu is verantwoordelijk voor de meeste rellen beter bannen ze hem eens met zijn Albert Verlinden grappen en grollen gaat echt ten koste van de sfeer.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Etsu is verantwoordelijk voor de meeste rellen beter bannen ze hem eens met zijn Albert Verlinden grappen en grollen gaat echt ten koste van de sfeer.
oh ik weet hoe iedereen eruit zietquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nope weet van maar weinig mensen in deze toppa
Wie bedoel je? Ik heb een vermoeden ...quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mind=blown.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Als jij knapte bent, dan ben ik de knapste.
Zo verwend gedraag je je anders wel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beide stellingen kloppen niet.![]()
Paxcon adoreert mij en Johannes begint vlinders voor mij te krijgen. En vergeet Stijn niet. En dat allemaal omdat ik knap ben.
En ik ben zeker geen enig kind.
knapte xDquote:
Je bent ziek in je hoofd. Laat je aub opnemen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo verwend gedraag je je anders wel.
Paxcon en kompanen doen aardig tegen je omdat hij "iets" van je wil, je mag zelf invullen wat maar ik denk wel dat het met je bilspleet te maken kan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |