Wel dominant ten opzichte van andere kleuren.quote:
Ben pinda, wat denk je zelf.quote:
Yes.quote:
Wat drinken, wat knuffelen.quote:
hoezo engquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:05 schreef Elan het volgende:
Mensen met helderblauwe ogen zijn eng vertrouw ze niet snel.
Reebruine ogen
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:05 schreef Elan het volgende:
Mensen met helderblauwe ogen zijn eng vertrouw ze niet snel.
Reebruine ogen
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben pinda, wat denk je zelf.
[..]
Yes.
[..]
Wat drinken, wat knuffelen.
Weet niet als ik een vrouw zie op een foto en ze heeft bruine ogen dan vond ik haar aantrekkelijk deed ze kleurlenzen in en had ze blauwe ogen (zelfde vrouw) in plots niet meer.quote:
Ik heb wel voorkeur voor blauw.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet als ik een vrouw zie op een foto en ze heeft bruine ogen dan vond ik haar aantrekkelijk deed ze kleurlenzen in en had ze blauwe ogen (zelfde vrouw) in plots niet meer.
Blijkbaar is kleur ogen belangrijk en hoor dat wel van meer mensen mannen en vrouwen dat ze een sterke voorkeur hebben voor een of ander.
Was dat dan niet omdat die blauwe ogen niet natuurlijk waren en gewoon niet bij haar paste?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet als ik een vrouw zie op een foto en ze heeft bruine ogen dan vond ik haar aantrekkelijk deed ze kleurlenzen in en had ze blauwe ogen (zelfde vrouw) in plots niet meer.
Blijkbaar is kleur ogen belangrijk en hoor dat wel van meer mensen mannen en vrouwen dat ze een sterke voorkeur hebben voor een of ander.
mss leven gekregenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar is fokkie trouwens? Gaat hij niet kijken naar de match?
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou kunnen heb er geen echte verklaring voor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Was dat dan niet omdat die blauwe ogen niet natuurlijk waren en gewoon niet bij haar paste?
Autismeclub.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Allicht.quote:
He bah.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik wil nog even door z'n borsthaar kroelen voor geluk.
Ja, klopt. Ik vind bruine ogen bij mannen vaak ook mooier.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou kunnen heb er geen echte verklaring voor.
Wel altijd met vrouwen iets gehad die bruine ogen hadden, maar komt ook vaker voor omdat bruine ogen dominant zijn.
Oh vaag, zie het niet als iets engsquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:08 schreef Elan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |