Je kunt makkelijk zelf de onderdelen vervangen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zal ik sowieso al moeten. Het liefst zo min mogelijk, maar tot dat ik een fatsoenlijk bijbaantje heb is het helaas wel nodig.
[..]
Volgens mij was er al een keer iets mee gedaan, maar dat weet ik niet zeker. Laten fixen is geen probleem gelukkig. Zal wel moeten.
Hmmm. Vraag ik dat wel aan m'n moeder anders.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Geheugen ligt aan welk en hoeveel en een ssd van 128 is ongeveer 60 euro
Kan ik dat ook? Ik heb er echt 0 verstand van.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt makkelijk zelf de onderdelen vervangen.
Dus kijk even waar je de onderdelen kunt krijgen. Scheelt zo 40-45% van de prijs
Ja hoor. Schroevendraaiers hebben en voorzichtig zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik dat ook? Ik heb er echt 0 verstand van.
Kijken naar wat?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor. Schroevendraaiers hebben en voorzichtig zijn.
Bodemplaat er af, accu loskoppelen en dan kun je rustig kijken.
kan iedereenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik dat ook? Ik heb er echt 0 verstand van.
Wat wat is.quote:
Hmmm. Ik zal het eens proberen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat wat is.
Je hebt zo ongeveer een moederbord, een ventilator, een accu, een harde schijf of ssd, een cd speler. Ding er uit halen dat het niet doet, ding er in zetten, accu weer koppelen en bodemplaat er weer op.
ben je gek ofzoquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat wat is.
Je hebt zo ongeveer een moederbord, een ventilator, een accu, een harde schijf of ssd, een cd speler. Ding er uit halen dat het niet doet, ding er in zetten, accu weer koppelen en bodemplaat er weer op.
Maar zoek eerst even uit wat het niet doet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik zal het eens proberen.Anders Hep maar vragen als het echt niet lukt.
Ja, dat sowieso. Hij moet helemaal schoongemaakt worden, ook qua software. Al die kutspellen die erop staan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar zoek eerst even uit wat het niet doet.
Als hij gewoon loopt, zou ik me er niet zo druk om maken.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je gek ofzo
dat kan je echt niet in een keer
Jawel hoor. Zolang je maar keurig bijhoudt waar ieder schroefje vandaan komt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je gek ofzo
dat kan je echt niet in een keer
Staat ook meestal op zo'n klepquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Zolang je maar keurig bijhoudt waar ieder schroefje vandaan komt.
Gewoon clean install van het OS wat er al opstaat. je kan de code die achterop zit gewoon gebruikenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Hij moet helemaal schoongemaakt worden, ook qua software. Al die kutspellen die erop staan.
Ja, weet ik. Maar m'n moeder zei dat ze 'm nog wel weg wilde brengen voor iets. Weet niet precies wat ze bedoelde.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Staat ook meestal op zo'n klep
[..]
Gewoon clean install van het OS wat er al opstaat. je kan de code die achterop zit gewoon gebruiken
Nah, daar is niet over gesproken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Misschien is er meet ofzo. Samen voetbal kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |