?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Wel jammer dat NL dus vanavond gaat verliezen
Bertje zal moeten aanvallen. Mollema zou toch al niet voor Nibali eindigen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Waar gaan Bau en Bertje die 2 minuten of Nibali goedmaken?
Hahaha, je zei keukenla.quote:
Dit kan niet meer fout.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:20 schreef Fred_B het volgende:
Gisteren won een Duitser de etappe en Duitsland daarna de halve finale.
Vandaag wint een Nederlander de etappe...
Kittel won, Duitsland won.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Wel jammer dat NL dus vanavond gaat verliezen
Zat ook de hele dag achteraan te harken. Doet het ongeveer het slechtste van de klassementsmannen, alleen Contador nog slechter, maar daar heeft hij niet veel mee te maken. Op 'zijn' concurrenten, zoals Talansky, Fuglsang, VDB, Valverde, Kwiat en Porte, verliest hij gewoon.quote:
Rivkahtwitter:RivkahophetVeld twitterde op woensdag 09-07-2014 om 17:10:52Man oh man, dit wordt onze dag hoor jongens.. reageer retweet
Idd, tegenvallend.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:21 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Zat ook de hele dag achteraan te harken. Doet het ongeveer het slechtste van de klassementsmannen, alleen Contador nog slechter, maar daar heeft hij niet veel mee te maken. Op 'zijn' concurrenten, zoals Talansky, Fuglsang, VDB, Valverde, Kwiat en Porte, verliest hij gewoon.
Vieze shemalequote:Op woensdag 9 juli 2014 17:21 schreef marcodej het volgende:
Rivkahtwitter:RivkahophetVeld twitterde op woensdag 09-07-2014 om 17:10:52Man oh man, dit wordt onze dag hoor jongens.. reageer retweet
Ik als familieman wordt hier een beetje warm van.quote:
Ach misschien is dit wel beter zo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:20 schreef Pedroso het volgende:
Voor een podiumplaats doet Bauke slechte zaken, Contador blijft 'm uiteraard zeker voor en Nibali en VBD2 zal ie ook (bijna) geen tijd op terugpakken.
Waar is de selfie?twitter:simwasse twitterde op woensdag 09-07-2014 om 17:09:52LARS LARS @lars_boom #TDFselfie reageer retweet
twitter:jesper_boom twitterde op woensdag 09-07-2014 om 17:20:40BAAAAAAAAAAMMMMMMMMM!!!! Unbelievable Proud. You did it Brothaaaaa!!! reageer retweet
daar zit ik nou net op te wachten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:22 schreef Gramulanion het volgende:
Waar is de selfie?twitter:simwasse twitterde op woensdag 09-07-2014 om 17:09:52LARS LARS @lars_boom #TDFselfie reageer retweet
Tijs redt naast VI ook het Nederlandse wielrennenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 19:00 de Avondetappe met TIJS VAN DEN BRINK
HET KOMT ALLEMAAL DOOR DE HELPENDE HAND VAN TIJSGOD
Idd, wat heeft Nibali geweldig over de steentjes gereden, had ik niet verwacht. Met dank aan Westra en Fuglsang ook, wat een meesterknechten.quote:
Dat had Rabo al die jaren moeten doen i.p.v. gokken op van die pseudo-kandidaatwinnaars.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ach misschien is dit wel beter zo.
Liever lekker aanvallend rijden met kans op een etappe dan conservatief voor een 5e plek rijden.
Ik vind haar geen sportmeisje.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:21 schreef marcodej het volgende:
Correct, maar dacht je serieus dat dat mogelijk was?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:20 schreef Pedroso het volgende:
Voor een podiumplaats doet Bauke slechte zaken, Contador blijft 'm uiteraard zeker voor en Nibali en VBD2 zal ie ook (bijna) geen tijd op terugpakken.
Is het uberhaupt wel een meisje?quote:
Na deze kasseien heeft 'ie ook een Gouden Derde Balquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:23 schreef Drolflap het volgende:
Eigenlijk hebben we óók deze overwinning te danken aan Van Gaal
Vast al gepost, maar boeientwitter:TeamBelkin twitterde op woensdag 09-07-2014 om 17:14:03#TDF - Boom! @lars_boom wins stage 5 of @letour! #TotallyCobbled #rdethefuture http://t.co/L21lamiayQ reageer retweet
9 jaar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:25 schreef Ericr het volgende:
Als je dan 1 etappe per 10 jaar wint dan maar gelijk de mooiste
Hoop meer. Normaliter zouden Froome, Bertje en Nibali op het podium staan. Nu Froome wegvalt zou ie bij heel goede vorm voor plek 3 kunnen gaan. Gaat nu niet meer lukken vrees ik.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:23 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Correct, maar dacht je serieus dat dat mogelijk was?
Gedraag jequote:Op woensdag 9 juli 2014 17:26 schreef Gramulanion het volgende:
Maak je gezicht eens schoon joh, gek.
quote:Twaalf tellen
2 km - Twaalf tellen heeft Boom. Als hij het volhoudt, pakt hij ook gelijk geel.
Dat gebeurt de beste wel eensquote:
De haai is in topvorm.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:26 schreef Columbiafan het volgende:
Nibali, ik kan het nog steeds niet geloven zeg
Als hij zich niet moet opofferen, lijkt een top 5 zeker haalbaar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:26 schreef marcodej het volgende:
Vogelenzang tweede in deze etappe is ook redelijk verrassend.
Dit.quote:
Hier doen wij het met familie, niet met kinderen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Kattuk.
Dumoulin 23e, ook netjes.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik als familieman wordt hier een beetje warm van.
quote:
Idd, je zou het bijna zeggenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Boom is dus echt goed tot 150-200 km
Oom pastoor, ik snap 'm.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hier doen wij het met familie, niet met kinderen.
Hij gaf toch echt de rechter.quote:
Nee. Hij hield zijn koter vast met links en gaf een hand met rechts.quote:
Oh, dramatisch inderdaad.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, het tweede groepje mensen niet.
1000% links voor het groepje aan de linkerkant.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In z'n linkerhand heeft hij de bloemen, beter kijken.
Die stonden wel weer aan de andere kant he, dan is het spiegelbeeld.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee. Hij hield zijn koter vast met links en gaf een hand met rechts.
Maar wat doet het er eigenlijk toe?
Zelf beter kijken, mensen aan de rechterkant van het podium gaf hij met rechts een hand, mensen links van het podium met links.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In z'n linkerhand heeft hij de bloemen, beter kijken.
Het is allemaal wat.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
1000% links voor het groepje aan de linkerkant.
Ok, en nu?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb me er bij neer moeten leggen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Zoveel leuke grapjes bij de NOS
Ik mis Johannes op commentaar
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat boeit niks, mensen aan de linkerkant zijn niks waard.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zelf beter kijken, mensen aan de rechterkant van het podium gaf hij met rechts een hand, mensen links van het podium met links.
Volksmenner, beetje populair doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:41 schreef Slobeend het volgende:
Wuyts denkt dat Nederland klop krijgt van Argentinie.
Wuyts denkt wel meer.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:41 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:41 schreef Slobeend het volgende:
Wuyts denkt hoopt dat Nederland klop krijgt van Argentinie.
Michel Wuyts is een misselijkmakende man. Alleen die stem al. Alsof hij een ongesmeerde trompet in HEEFT slikt.quote:
Normaal gesproken kan Nibali de Tour niet winnen. Hij was dit jaar in de bergen heel matig.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:42 schreef Mykonos het volgende:
Klassement ligt wel helemaal open nu. Nibali in de bergen is nog maar afwachten, Contador staat ver, veel mensen daar tussenin. Perfecte set-up voor de bergen
Precies, en aangezien Contador nog heel wat mensen voor bij moet, lijken er echt veel kanshebbers voor de eindzege nu, ipv alleen Froome en Contador.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Normaal gesproken kan Nibali de Tour niet winnen. Hij was dit jaar in de bergen heel matig.
Wuytsquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:41 schreef Slobeend het volgende:
Is toch heerlijk. Terwijl wereldtoppers als Contador en Froome met een volle broek zitten, gewoon een beetje genieten op de fiets.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:43 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Haha prachtig, Boom net bij Sporza: "Beetje spelen op de fiets, binnenbochtje, buitenbochtje", terwijl driekwart van het peloton écht heeft moeten zwoegen.
Maar deze power heeft hij dit seizoen nog niet laten zien, hij zei zelf ook dat hij na zijn laatste hoogtestage zich nog sterker voelde dan Giro 2013. De testers zijn wel weggebleven zeker.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Normaal gesproken kan Nibali de Tour niet winnen. Hij was dit jaar in de bergen heel matig.
Denk ook dat Nibali goed 'gepiekt' heeft. Kan alleen maar voor een leuke ronde zorgen, want Bertje is ook niet bang een verre aanval te doen om veel tijd goed te maken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar deze power heeft hij dit seizoen nog niet laten zien, hij zei zelf ook dat hij na zijn laatste hoogtestage zich nog sterker voelde dan Giro 2013. De testers zijn wel weggebleven zeker.
PR is 100km verder.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:46 schreef forzaudinese het volgende:
Lars Boom![]()
Hij is niet te kloppen in Parijs Roubaix als het gaat regenen daar !
dit, te lang... Maar goed, Gilbert heeft ook pas laat geleerd dat aan te kunnen, wie weet kan Boom het ook nog.quote:
Nu valt het gat nog te overzien...denk dat Bertje nu voor de "iedere bergetappe 40/45 seconden winnen"-tactiek gaat. Ook in tijdrit gaat Contador altijd winnen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:47 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Denk ook dat Nibali goed 'gepiekt' heeft. Kan alleen maar voor een leuke ronde zorgen, want Bertje is ook niet bang een verre aanval te doen om veel tijd goed te maken.
Eigenlijk zou je in iedere tour gewoon een etappe met kasseien of grintwegen moeten opnemen. Waarom niet? Dat is ook fietsen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:45 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Is toch heerlijk. Terwijl wereldtoppers als Contador en Froome met een volle broek zitten, gewoon een beetje genieten op de fiets.
Jammer dat praktisch alle grote rondes alleen het parcours bouwen rond bergop rijden en tijdrijden, dit soort etappes belonen ook de renners die veelzijdiger zijn dan dat (zoals Nibali vandaag).
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je in iedere tour gewoon een etappe met kasseien of grintwegen moeten opnemen. Waarom niet? Dat is ook fietsen.
Had misschien wel de beste benen van de klassementsmannen vandaag. Zal zich misschien teveel moeten opofferen, maar anders kan hij zo top-5 rijden.quote:
Dan zullen ze toch koers moeten maken vanaf het begin van de etappe aangezien de slotklimmen niet zwaar genoeg zijn om Nibali op 45 seconden te rijden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu valt het gat nog te overzien...denk dat Bertje nu voor de "iedere bergetappe 40/45 seconden winnen"-tactiek gaat. Ook in tijdrit gaat Contador altijd winnen.
Tussendoor ook nog een etappe over het parcours van Tro Bro Leon.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je in iedere tour gewoon een etappe met kasseien of grintwegen moeten opnemen. Waarom niet? Dat is ook fietsen.
Gaan Froome en Wiggins dan wel samen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:53 schreef Columbiafan het volgende:
Gaat wel de sterkst bezette Vuelta ooit worden zo denk ik dan
Daar gaan ze de komend 2 maanden nog over discussiëren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:54 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Gaan Froome en Wiggins dan wel samen?
Niveautje NOS dit, wat een debielquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:58 schreef INViCTuS het volgende:
Plugge:
Manager Richard Plugge van Belkin was vanzelfsprekend dolblij met de winst van Lars Boom in de vijfde etappe van de Tour. 'Dit is helemaal geweldig en geheel volgens het plan dat we bedacht hadden.'
Boom had net als Sep Vanmarcke de opdracht om vol voor de etappe te gaan, terwijl de rest kopman Bauke Mollema moest bijstaan. 'Het is fantastisch dat het zo uitpakt. Heel knap dat Lars dit doet in een heel grote wedstrijd. Voor hem is dit een enorme doorbraak', aldus Plugge.
Mollema verloor ruim 2 minuten op geletruidrager Vincenzo Nibali, maar daar zat Plugge niet heel erg mee. 'Hij eindigt samen met de rest. Bauke zit goed. Hij doet goede zaken.'
Goh, laat ik die nu alledrie in mijn tourcoach hebben staanquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:57 schreef 4-elements het volgende:
Hoe komt Paolini trouwens op een 149e plek terecht? Zat toch redelijke tijd vrij vooraan dacht ik?
Ook tegenvallend: Kristoff (139e), Degenkolb (153e) en Demare (190e)
Allemaal gevallen, Degenkolb viel samen met Kittel vlak voor de kasseienquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:59 schreef Roceco het volgende:
[..]
Goh, laat ik die nu alledrie in mijn tourcoach hebben staan
Ja, tenslotte staan zijn directe concurrenten, zoals VDB, Porte, Kwiatkowski, Fuglsang, Valverde, Van Garderen, Rui Costa, allemaal achter hem. Oh, wacht...quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:58 schreef INViCTuS het volgende:
Mollema verloor ruim 2 minuten op geletruidrager Vincenzo Nibali, maar daar zat Plugge niet heel erg mee. 'Hij eindigt samen met de rest. Bauke zit goed. Hij doet goede zaken.'
Démare reed al heel vroeg op achterstand om vervolgens nog een keer te vallen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:57 schreef 4-elements het volgende:
Hoe komt Paolini trouwens op een 149e plek terecht? Zat toch redelijke tijd vrij vooraan dacht ik?
Ook tegenvallend: Kristoff (139e), Degenkolb (153e) en Demare (190e)
Die uitspraak doe je zelf?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:04 schreef INViCTuS het volgende:
Op zich is er nog niet heel veel aan de hand, maar ik vind het wel een vreemde uitspraak dat hij goede zaken zou hebben gedaan. Contador op 2.37, Frank 4.13 net als Ten Dam en de overige concurrenten staan boven hem
. Voor een renner als Nibali eindigt hij normaal ook niet. Hij verliest wel kostbare tijd op renners die hij mogelijk wel zou kunnen hebben. Slechte dag dus. Daarnaast ben je niet lekker bezig als je de slag mist en daarna op de keitjes gelost wordt door het groepje Contador.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:04 schreef INViCTuS het volgende:
Op zich is er nog niet heel veel aan de hand, maar ik vind het wel een vreemde uitspraak dat hij goede zaken zou hebben gedaan. Contador op 2.37, Frank 4.13 net als Ten Dam en de overige concurrenten staan boven hem
Er post geen ander onder mijn naam inderdaad, hoezo dan?quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tussendoor ook nog een etappe over het parcours van Tro Bro Leon.
[ afbeelding ]
Oh, het was een quote van Plugge. Je m'excuse.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Er post geen ander onder mijn naam inderdaad, hoezo dan?
Mooiquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:52 schreef marcodej het volgende:
http://www.radio1.nl/item/206138-Lars
Gio doet Jack na.
Alleen Valverde die in het publiek reed en...quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Achteraf vielen de kasseien toch wel mee? De meeste chaos en valpartijen waren al voor de kasseien.
Vind ik ook een vreemde uitspraak nu Mollema uit de top 10 gekukeld is. Dat zijn juist géén goede zaken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:04 schreef INViCTuS het volgende:
Dat 'ie uit de top 10 gekukeld is, is nog niet het grootste probleem. Het gaat er om dat zijn directe concurrenten bijna allemaal tijd op 'm winnen. Hij bleef b.v. Fuglsang vorig jaar net voor in het klassement, maar verliest 2 minuten op 'm.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook een vreemde uitspraak nu Mollema uit de top 10 gekukeld is. Dat zijn juist géén goede zaken.
Ik denk dat het een uitspraak is van Plugge op het moment dat het nog allemaal bij elkaar zat. De laatste zes km spatte die groep nog uit elkaar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook een vreemde uitspraak nu Mollema uit de top 10 gekukeld is. Dat zijn juist géén goede zaken.
Wel de vraag in hoeverre Fugl zelf voor een klassement mag gaan, maar een goede dag was het voor Mollema zeker niet inderdaad.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat 'ie uit de top 10 gekukeld is, is nog niet het grootste probleem. Het gaat er om dat zijn directe concurrenten bijna allemaal tijd op 'm winnen. Hij bleef b.v. Fuglsang vorig jaar net voor in het klassement, maar verliest 2 minuten op 'm.
Op VDB verliest hij ook en dat is één van zijn belangrijkste concurrenten imo.
Dus de schade is nog erger. Hoe kan Plugge dat dan 'goede zaken' noemen? Beetje dom.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat 'ie uit de top 10 gekukeld is, is nog niet het grootste probleem. Het gaat er om dat zijn directe concurrenten bijna allemaal tijd op 'm winnen. Hij bleef b.v. Fuglsang vorig jaar net voor in het klassement, maar verliest 2 minuten op 'm.
Op VDB verliest hij ook en dat is één van zijn belangrijkste concurrenten imo.
Nee, want hij heeft het ook over de winst van Boom.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat het een uitspraak is van Plugge op het moment dat het nog allemaal bij elkaar zat. De laatste zes km spatte die groep nog uit elkaar.
twitter:tejay_van twitterde op woensdag 09-07-2014 om 18:17:11Not easy to make correct comments 2 minutes after the finish I a stage like that. reageer retweet
twitter:tejay_van twitterde op woensdag 09-07-2014 om 18:18:17Now that I've had a chance to cool off, I'd like to apologize for what I said to NBC. Today was an epic day of bike racing!!! reageer retweet
Fuglsang zal idd niet het grootste gevaar zijn, maar hij verliest ook op mannen als Porte, Kwiatkowski, Valverde, Van Garderen, Rui Costa, Dumoulin. Weliswaar niet heel veel (minder dan een minuut), maar toch geen lekker begin, lijkt me zo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel de vraag in hoeverre Fugl zelf voor een klassement mag gaan, maar een goede dag was het voor Mollema zeker niet inderdaad.
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar wat hij tegen NBC zei.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:24 schreef Marcoss het volgende:
twitter:tejay_van twitterde op woensdag 09-07-2014 om 18:17:11Not easy to make correct comments 2 minutes after the finish I a stage like that. reageer retweet
twitter:tejay_van twitterde op woensdag 09-07-2014 om 18:18:17Now that I've had a chance to cool off, I'd like to apologize for what I said to NBC. Today was an epic day of bike racing!!! reageer retweet
Verwacht jij een klassement van Dumoulin ja? Zou mooi zijn, maar denk niet dat hij ervoor gaat eigenlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Fuglsang zal idd niet het grootste gevaar zijn, maar hij verliest ook op mannen als Porte, Kwiatkowski, Valverde, Van Garderen, Rui Costa, Dumoulin. Weliswaar niet heel veel (minder dan een minuut), maar toch geen lekker begin, lijkt me zo.
Dumoulin is geen concurrent..maargoed, voor Mollema is dit idd een teleurstellende dag.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Fuglsang zal idd niet het grootste gevaar zijn, maar hij verliest ook op mannen als Porte, Kwiatkowski, Valverde, Van Garderen, Rui Costa, Dumoulin. Weliswaar niet heel veel (minder dan een minuut), maar toch geen lekker begin, lijkt me zo.
Niet echt, maar je weet nooit. Hij zal wel zijn eigen kans mogen gaan in de bergen, dus misschien gaat hij er voor. Is ook wel goed, om eens te kijken hoe ver je dan komt,quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Verwacht jij een klassement van Dumoulin ja? Zou mooi zijn, maar denk niet dat hij ervoor gaat eigenlijk.
http://www.nbcsports.com/(...)n-fall-it-was-insanequote:Op woensdag 9 juli 2014 18:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar wat hij tegen NBC zei.
twitter:letour twitterde op woensdag 09-07-2014 om 17:35:41Mathew Hayman: "Not enough cobbles actually/pas assez de pavés pour moi." http://t.co/FUlB4QoQ2L reageer retweet
De droom komt door mensen!twitter:lars_boom twitterde op woensdag 09-07-2014 om 18:17:00Epic stage! Dream comes through!!! Yessss reageer retweet
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:33 schreef marcodej het volgende:
De droom komt door mensen!twitter:lars_boom twitterde op woensdag 09-07-2014 om 18:17:00Epic stage! Dream comes through!!! Yessss reageer retweet
Heeft die Borsato toch ongelijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:33 schreef marcodej het volgende:
twitter:ammattipyoraily twitterde op woensdag 09-07-2014 om 18:35:33Froome started today's stage with a broken wrist. #TDF (via @_FlammeRouge) reageer retweet
Was dus bij voorbaat al een kansloze zaak.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:37 schreef marcodej het volgende:
twitter:ammattipyoraily twitterde op woensdag 09-07-2014 om 18:35:33Froome started today's stage with a broken wrist. #TDF (via @_FlammeRouge) reageer retweet
Idd. Eigenlijk behoorlijk stom dat hij gestart is, want als hij op de kasseien een flinke smak had gemaakt op die kant, had dat flink schade op kunnen leveren, lijkt me zo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was dus bij voorbaat al een kansloze zaak.
twitter:GiantShimano twitterde op woensdag 09-07-2014 om 18:37:09Update on John after his crash today: he came down hard on his hip & is having checks with the team's medical experts. More news later. #TDF reageer retweet
Maargoed, waar rijdt Froome anders voor. Die Vuelta kan hem aan zijn reet roesten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Eigenlijk behoorlijk stom dat hij gestart is, want als hij op de kasseien een flinke smak had gemaakt op die kant, had dat flink schade op kunnen leveren, lijkt me zo.
De Tour winnen met ene gebroken pols terwijl je de kasseien nog over moet, dat gaat natuurlijk nooit lukken. En hij was toch al niet in vorm.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maargoed, waar rijdt Froome anders voor. Die Vuelta kan hem aan zijn reet roesten.
Froome was in de Dauphiné tot die valpartij prima in vorm. Als Froome heel blijft, dan is hij een klasse beter dan Contador.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De Tour winnen met ene gebroken pols terwijl je de kasseien nog over moet, dat gaat natuurlijk nooit lukken. En hij was toch al niet in vorm.
Hij was heel duidelijk niet heel. Of hij was niet in vorm. Dus in beide gevallen kansloos vandaag.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Froome was in de Dauphiné tot die valpartij prima in vorm. Als Froome heel blijft, dan is hij een klasse beter dan Contador.
twitter:BaukeMollema twitterde op woensdag 09-07-2014 om 18:40:14What an epic day. I was completely empty in the final. Without my team mates I would not have survived! reageer retweet
twitter:chrisfroome twitterde op woensdag 09-07-2014 om 18:45:32Devastated to have to withdraw from this years TDF. Injured wrist and tough conditions made controlling my bike near to impossible. reageer retweet
Hoor ik maandag!quote:
Nog niet van de NOS.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:06 schreef Belgosome het volgende:
GODVBERDOMME WAAROM HEB IK DIT MOETEN MISSEN.
is er ergens een uitgebreide samenvatting ?
Mentaal zwakke brokkenpilootquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:49 schreef Marcoss het volgende:
twitter:chrisfroome twitterde op woensdag 09-07-2014 om 18:45:32Devastated to have to withdraw from this years TDF. Injured wrist and tough conditions made controlling my bike near to impossible. reageer retweet
Hoi, hier ben ik.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heeft iemand groenen al gezien?
Ik heb zondag al gemeld dat hij zou winnen.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 19:51 schreef groenen het volgende:
Boom heeft wel een kansje, etappe is slechts 155km.
Met een goede pols kan ie dat ook nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:49 schreef Marcoss het volgende:
Nou...met een gebroken pols is het toch gewoon onmogelijk? Hij heeft het nog geprobeerd. Dus dat is niet mentaal zwak maar misschien een beetje dom.quote:
geen breukquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou...met een gebroken pols is het toch gewoon onmogelijk? Hij heeft het nog geprobeerd. Dus dat is niet mentaal zwak maar misschien een beetje dom.
twitter:wynants82 twitterde op woensdag 09-07-2014 om 19:49:29Sorry @richie_porte for jumping over you , hope your ok #bunnyhop reageer retweet
Klopt, maar je kan het ook van de positieve kant bekijken. Hij doet hele goede zaken tov Froome, die normaalgesproken boven hem zou eindigen. De meeste concurrenten die nu boven hem staan zijn met een beetje geluk nog te pakken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |