Dat gebeurt de beste wel eensquote:
De haai is in topvorm.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:26 schreef Columbiafan het volgende:
Nibali, ik kan het nog steeds niet geloven zeg
Als hij zich niet moet opofferen, lijkt een top 5 zeker haalbaar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:26 schreef marcodej het volgende:
Vogelenzang tweede in deze etappe is ook redelijk verrassend.
Dit.quote:
Hier doen wij het met familie, niet met kinderen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Kattuk.
Dumoulin 23e, ook netjes.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik als familieman wordt hier een beetje warm van.
quote:
Idd, je zou het bijna zeggenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Boom is dus echt goed tot 150-200 km
Oom pastoor, ik snap 'm.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hier doen wij het met familie, niet met kinderen.
Hij gaf toch echt de rechter.quote:
Nee. Hij hield zijn koter vast met links en gaf een hand met rechts.quote:
Oh, dramatisch inderdaad.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, het tweede groepje mensen niet.
1000% links voor het groepje aan de linkerkant.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In z'n linkerhand heeft hij de bloemen, beter kijken.
Die stonden wel weer aan de andere kant he, dan is het spiegelbeeld.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee. Hij hield zijn koter vast met links en gaf een hand met rechts.
Maar wat doet het er eigenlijk toe?
Zelf beter kijken, mensen aan de rechterkant van het podium gaf hij met rechts een hand, mensen links van het podium met links.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In z'n linkerhand heeft hij de bloemen, beter kijken.
Het is allemaal wat.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
1000% links voor het groepje aan de linkerkant.
Ok, en nu?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb me er bij neer moeten leggen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Zoveel leuke grapjes bij de NOS
Ik mis Johannes op commentaar
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat boeit niks, mensen aan de linkerkant zijn niks waard.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zelf beter kijken, mensen aan de rechterkant van het podium gaf hij met rechts een hand, mensen links van het podium met links.
Volksmenner, beetje populair doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:41 schreef Slobeend het volgende:
Wuyts denkt dat Nederland klop krijgt van Argentinie.
Wuyts denkt wel meer.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:41 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:41 schreef Slobeend het volgende:
Wuyts denkt hoopt dat Nederland klop krijgt van Argentinie.
Michel Wuyts is een misselijkmakende man. Alleen die stem al. Alsof hij een ongesmeerde trompet in HEEFT slikt.quote:
Normaal gesproken kan Nibali de Tour niet winnen. Hij was dit jaar in de bergen heel matig.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:42 schreef Mykonos het volgende:
Klassement ligt wel helemaal open nu. Nibali in de bergen is nog maar afwachten, Contador staat ver, veel mensen daar tussenin. Perfecte set-up voor de bergen
Precies, en aangezien Contador nog heel wat mensen voor bij moet, lijken er echt veel kanshebbers voor de eindzege nu, ipv alleen Froome en Contador.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Normaal gesproken kan Nibali de Tour niet winnen. Hij was dit jaar in de bergen heel matig.
Wuytsquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:41 schreef Slobeend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |