SPOILER: ROAD TO THE SEMI-FINALOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geschorst: T. Silva (Brazilië)
Geblesseerd: Neymar (Brazilië)
Meer weten: http://www.fifa.com/world(...)ml#overview#nosticky
Brazilië over 5-0 Duitsland:![]()
HUP DUITSLAND
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:35 schreef cambriagmx het volgende:
Duitsland het leger al aan het invliegen ? Ik zou als die duitsers zijnde niet lekker slapen in brazilie...
Ik raad je aan om ZDF te kiezen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zap eens naar de ARD, die moeten onderhand al 10 keer zijn klaargekomen.
Hij zei alleen 'Schürrle'quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:36 schreef Uccie het volgende:
De commentatoren op de ZDF klinken niet eens meer hysterisch bij een goal.
Hou dan gewoon eens je bekquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:38 schreef Zipportal het volgende:
Ik word weer doodgemod hier. Man man man.
en de Duitsers ookquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Spelers moeten een tijdje onderduiken verwacht ik.
Kogelvrij vesten bestellen met spoedquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Spelers moeten een tijdje onderduiken verwacht ik.
Ah, de Duitsers denken dus dat ze tegen Oranje komen te spelen in de finale. Dat is wel sympathiek van ze.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:35 schreef SecretStoryWous het volgende:
KLOTE TIEFUS DUITSERS
[ afbeelding ]
Boskampquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:38 schreef Heeinz het volgende:
Wie zei er bij VI ook alweer dat Duitsland nooit kon winnen van Brazilië?
Bedreigd waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:36 schreef -0- het volgende:
Die Duitsers in het stadion. Hoe voelen die zich?
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Shreyas het volgende:
Nou laten we eerlijk zijn hè, of je de halve finale verliest met 0-4 of 0-7 maakt niet zoveel uit. Doelsaldo boeit toch niet in de knock-out fase
Ja, leuk van Arsenal gejatquote:
Nee boeiendquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Shreyas het volgende:
Nou laten we eerlijk zijn hè, of je de halve finale verliest met 0-4 of 0-7 maakt niet zoveel uit. Doelsaldo boeit toch niet in de knock-out fase
er waren ook al kleine onlusten op en rond het stadionquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:38 schreef alors het volgende:
Alsof Duitsers in Brazilië nu doelwit wordenAls ze in polonaise de favela's doorgaan misschien ja.
nou ja, dat was ook eigenlijk zoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:38 schreef Heeinz het volgende:
Wie zei er bij VI ook alweer dat Duitsland nooit kon winnen van Brazilië?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Shokirbek85 het volgende:
Nou boe hoe die paar licht getinte spelers. Nooit nu en in het verleden bevonden negroide spelers in hun (vaste) elftal.
Rascisten
Maar hoe je naar huis gaat maakt wel een verschil hoor met 0-7quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Shreyas het volgende:
Ik zou niet onderschatten hoe gevaarlijk het kan zijn in Brazilië, zeker niet met hun gekrenkte trotsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:38 schreef alors het volgende:
Alsof Duitsers in Brazilië nu doelwit wordenAls ze in polonaise de favela's doorgaan misschien ja.
Hahaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef TLC het volgende:
Brazilie nu met de meest gepasseerde defensie van alle landen op het WK
Joh.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Duitsland is nu DE favoriet voor de wereldtitel.
En uitgelachen door de hele wereld.. leedvermaak is soms best leukquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef TLC het volgende:
Brazilie nu met de meest gepasseerde defensie van alle landen op het WK
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik vind dit geen goede wedstrijd van Brazilië.
leedvermaak is altijd leukquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
En uitgelachen door de hele wereld.. leedvermaak is soms best leuk
Zeven keer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zap eens naar de ARD, die moeten onderhand al 10 keer zijn klaargekomen.
Ze zijn al thuisquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar hoe je naar huis gaat maakt wel een verschil hoor met 0-7
Laat deze act maar varen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Shokirbek85 het volgende:
Nou boe hoe die paar licht getinte spelers. Nooit nu en in het verleden bevonden negroide spelers in hun (vaste) elftal.
Rascisten
Blijf jij maar lekker wielrennen kijken. Daar is doping nog steeds de favoriet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Braziliaanse spelers zelf vooral. Moest Julio Cesar dat niet in 2010?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:38 schreef alors het volgende:
Denk dat De brazilianen daar toch anders over denken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Shreyas het volgende:
Die zijn wel even klaar met voetbal.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef DemonRage het volgende:
Als Nederland morgen van Argentinië wint, dan zijn de Brazilianen allemaal voor Nederland.
Oh oke.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
die zijn morgen al voor Nederlandquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef DemonRage het volgende:
Als Nederland morgen van Argentinië wint, dan zijn de Brazilianen allemaal voor Nederland.
doe normaal keesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
Schop die rattenkopf van Muller nou eens eraf
Ja dat lijkt me eerder idd. Staat mij ook wat van bij ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Braziliaanse spelers zelf vooral. Moest Julio Cesar dat niet in 2010?
Positieve is ook dat de wereld eens het verschil leert kennen tussen Nederland en Duitslandquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Vatta het volgende:
Positieve is Brazilie ligt eruit. Negatieve is Nederland wordt geen wereldkampioen
Sowieso zijn ze voor ons, ze houden niet van Argentinie.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef DemonRage het volgende:
Nee doe maar niet,verbetert onze kansen straksquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:40 schreef MagicIsland1 het volgende:
Die spelersbus gaat maar beter veilig in het stadion blijven vanavond.
xdtwitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 23:40:56Als die eerste zeven goals er niet ingaan krijg je een heel andere wedstrijd reageer retweet
Alsof Robben dopingvrij 120 minuten blijft rennenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker wielrennen kijken. Daar is doping nog steeds de favoriet.
jackquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:41 schreef Gramulanion het volgende:
xdtwitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 23:40:56Als die eerste zeven goals er niet ingaan krijg je een heel andere wedstrijd reageer retweet
Alsof dat ene moer uitmaakt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef DemonRage het volgende:
Staat immens voor gek nu, met z'n "thuisvoordeel". M'n vader was van dezelfde school. Ik zei gelukkig na de groepsfase al: "Als ik eerlijk ben, denk ik dat Duitsland wereldkampioen wordt".quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Louis gaat de Duitsers tactisch overklassen zoals Guus bij ons in 2008
Sjekquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:41 schreef Gramulanion het volgende:
Wat zingen ze nou eigenlijk? ik hoor ook alleen maar Litmanenquote:
PSV - Feyenoord, 10-0quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:40 schreef komrad het volgende:
Ik heb nog nooit een ploeg en coach zo naïef aan een wedstrijd zien beginnen en vervolgens gewoon door blijven gaan
Ze hebben vandaag ook geen last gehad van het publiek hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef DemonRage het volgende:
Dit zijn pas teksten!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
daar zit nog meer in dan een wielrennerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof Robben dopingvrij 120 minuten blijft rennen
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:41 schreef Gramulanion het volgende:
quote:
Die gast kwam ik laatst nog tegen in de kroeg bij Australië-Nederland.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:41 schreef tralalala het volgende:
Doet mij opeens denken aan die dikke gast die toen een liveuitzending deed over Project X in Haren, geniaal was dat.![]()
Beter is er ook een Braziliaanse versie van.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:40 schreef komrad het volgende:
Ik heb nog nooit een ploeg en coach zo naïef aan een wedstrijd zien beginnen en vervolgens gewoon door blijven gaan
Dit. Slotje.quote:
Niet gehad deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hele organisatie van Brazilie is ook pleite.
Ik dacht dat ik naar een negerlul keekquote:
Alleen aan Dante.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:42 schreef gosschalks het volgende:
Is er überhaupt al een kaart uitgedeeld vanavond?
einmalquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:42 schreef gosschalks het volgende:
Is er überhaupt al een kaart uitgedeeld vanavond?
Dit iddquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:35 schreef cambriagmx het volgende:
Duitsland het leger al aan het invliegen ? Ik zou als die duitsers zijnde niet lekker slapen in brazilie...
Joh ga slapen als het je niet bevalt, 7-0 en je loopt nog te zeiken verrekte janksnol, typisch Nederlandsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze afstraffingen zijn eigenlijk beter voor in de tweede helft. Nu geniet je je kapot maar in de tweede helft baal je dat ze niet uitlopen
quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh ga slapen als het je niet bevalt, 7-0 en je loopt nog te zeiken verrekte janksnol, typisch Nederlands
Dat maakt toch al niet uit, want Duitsland heeft sowieso een dag voordeel ten opzichte van de finalist van morgenavond.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:40 schreef Fir3fly het volgende:
Wat helemaal kut is is dat die Duitsers zich niet hebben moeten inspannen en nauwelijks moe zijn...
Nou nou.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh ga slapen als het je niet bevalt, 7-0 en je loopt nog te zeiken verrekte janksnol, typisch Nederlands
quote:
Ze moeten zaterdag nog 90 minutenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
Brazilië is nu echt het maximale schaamte level gepasseerd
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat zou het machtig zijn als het nu nog 8-7 wordt
Dat is natuurkundig gezien niet eens mogelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat zou het machtig zijn als het nu nog 8-7 wordt
Fout in de organisatie bij de eerste goal.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef Etsu het volgende:
scolari kijkt niet zo blij
hoe kan dat nou?! :S
Dit is niet het B-elftal?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef Shreyas het volgende:
Brazilië gaat in de troostfinale wellicht met een B-elftal spelen
Dit boeit echt niemandquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:44 schreef BlueMage het volgende:
Als Duitsland geen wk wordt scheer ik m'n hoofd kaal net als Brummetje.
tvpquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:44 schreef BlueMage het volgende:
Ze zullen na vandaag wel wat geld kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon zeggen, bekijk het maar
Leeg stadion.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:44 schreef RAVW het volgende:
hoe gaan ze het zaterdag doenbrasil
want dan spelen ze ook nog een keer 3/4 plaats
Die hebben straks geen elftal meerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef Shreyas het volgende:
Brazilië gaat in de troostfinale wellicht met een B-elftal spelen
Buiten het stadion is het een verassingquote:
Gevaarlijk deze uitspraakquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:44 schreef BlueMage het volgende:
Mafifaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |