Staat immens voor gek nu, met z'n "thuisvoordeel". M'n vader was van dezelfde school. Ik zei gelukkig na de groepsfase al: "Als ik eerlijk ben, denk ik dat Duitsland wereldkampioen wordt".quote:

quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Louis gaat de Duitsers tactisch overklassen zoals Guus bij ons in 2008

Sjekquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:41 schreef Gramulanion het volgende:
xdtwitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 23:40:56Als die eerste zeven goals er niet ingaan krijg je een heel andere wedstrijd reageer retweet

Wat zingen ze nou eigenlijk? ik hoor ook alleen maar Litmanenquote:

PSV - Feyenoord, 10-0quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:40 schreef komrad het volgende:
Ik heb nog nooit een ploeg en coach zo naïef aan een wedstrijd zien beginnen en vervolgens gewoon door blijven gaan

Ze hebben vandaag ook geen last gehad van het publiek hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef DemonRage het volgende:
Als Nederland morgen van Argentinië wint, dan zijn de Brazilianen allemaal voor Nederland.

Dit zijn pas teksten!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Duitsland is nu DE favoriet voor de wereldtitel.

daar zit nog meer in dan een wielrennerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof Robben dopingvrij 120 minuten blijft rennen

quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:41 schreef Gramulanion het volgende:
xdtwitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 23:40:56Als die eerste zeven goals er niet ingaan krijg je een heel andere wedstrijd reageer retweet

quote:

Die gast kwam ik laatst nog tegen in de kroeg bij Australië-Nederland.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:41 schreef tralalala het volgende:
Doet mij opeens denken aan die dikke gast die toen een liveuitzending deed over Project X in Haren, geniaal was dat.![]()
Beter is er ook een Braziliaanse versie van.

quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:40 schreef komrad het volgende:
Ik heb nog nooit een ploeg en coach zo naïef aan een wedstrijd zien beginnen en vervolgens gewoon door blijven gaan
Dit. Slotje.quote:

Niet gehad deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hele organisatie van Brazilie is ook pleite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |