SPOILER: ROAD TO THE SEMI-FINALOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geschorst: T. Silva (Brazilië)
Geblesseerd: Neymar (Brazilië)
Meer weten: http://www.fifa.com/world(...)ml#overview#nosticky
Brazilië over 5-0 Duitsland:![]()
HUP DUITSLAND
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:35 schreef cambriagmx het volgende:
Duitsland het leger al aan het invliegen ? Ik zou als die duitsers zijnde niet lekker slapen in brazilie...
Ik raad je aan om ZDF te kiezen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zap eens naar de ARD, die moeten onderhand al 10 keer zijn klaargekomen.
Hij zei alleen 'Schürrle'quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:36 schreef Uccie het volgende:
De commentatoren op de ZDF klinken niet eens meer hysterisch bij een goal.
Hou dan gewoon eens je bekquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:38 schreef Zipportal het volgende:
Ik word weer doodgemod hier. Man man man.
en de Duitsers ookquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Spelers moeten een tijdje onderduiken verwacht ik.
Kogelvrij vesten bestellen met spoedquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Spelers moeten een tijdje onderduiken verwacht ik.
Ah, de Duitsers denken dus dat ze tegen Oranje komen te spelen in de finale. Dat is wel sympathiek van ze.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:35 schreef SecretStoryWous het volgende:
KLOTE TIEFUS DUITSERS
[ afbeelding ]
Boskampquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:38 schreef Heeinz het volgende:
Wie zei er bij VI ook alweer dat Duitsland nooit kon winnen van Brazilië?
Bedreigd waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:36 schreef -0- het volgende:
Die Duitsers in het stadion. Hoe voelen die zich?
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Shreyas het volgende:
Nou laten we eerlijk zijn hè, of je de halve finale verliest met 0-4 of 0-7 maakt niet zoveel uit. Doelsaldo boeit toch niet in de knock-out fase
Ja, leuk van Arsenal gejatquote:
Nee boeiendquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Shreyas het volgende:
Nou laten we eerlijk zijn hè, of je de halve finale verliest met 0-4 of 0-7 maakt niet zoveel uit. Doelsaldo boeit toch niet in de knock-out fase
er waren ook al kleine onlusten op en rond het stadionquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:38 schreef alors het volgende:
Alsof Duitsers in Brazilië nu doelwit wordenAls ze in polonaise de favela's doorgaan misschien ja.
nou ja, dat was ook eigenlijk zoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:38 schreef Heeinz het volgende:
Wie zei er bij VI ook alweer dat Duitsland nooit kon winnen van Brazilië?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Shokirbek85 het volgende:
Nou boe hoe die paar licht getinte spelers. Nooit nu en in het verleden bevonden negroide spelers in hun (vaste) elftal.
Rascisten
Maar hoe je naar huis gaat maakt wel een verschil hoor met 0-7quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Shreyas het volgende:
Ik zou niet onderschatten hoe gevaarlijk het kan zijn in Brazilië, zeker niet met hun gekrenkte trotsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:38 schreef alors het volgende:
Alsof Duitsers in Brazilië nu doelwit wordenAls ze in polonaise de favela's doorgaan misschien ja.
Hahaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef TLC het volgende:
Brazilie nu met de meest gepasseerde defensie van alle landen op het WK
Joh.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Duitsland is nu DE favoriet voor de wereldtitel.
En uitgelachen door de hele wereld.. leedvermaak is soms best leukquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef TLC het volgende:
Brazilie nu met de meest gepasseerde defensie van alle landen op het WK
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik vind dit geen goede wedstrijd van Brazilië.
leedvermaak is altijd leukquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
En uitgelachen door de hele wereld.. leedvermaak is soms best leuk
Zeven keer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zap eens naar de ARD, die moeten onderhand al 10 keer zijn klaargekomen.
Ze zijn al thuisquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar hoe je naar huis gaat maakt wel een verschil hoor met 0-7
Laat deze act maar varen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Shokirbek85 het volgende:
Nou boe hoe die paar licht getinte spelers. Nooit nu en in het verleden bevonden negroide spelers in hun (vaste) elftal.
Rascisten
Blijf jij maar lekker wielrennen kijken. Daar is doping nog steeds de favoriet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Duitsland is nu DE favoriet voor de wereldtitel.
Braziliaanse spelers zelf vooral. Moest Julio Cesar dat niet in 2010?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:38 schreef alors het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |