SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke Kieftquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zei over een random neger 'hee daar heb je piet'.
Slaat niet echt ergens op ofzo.
Mn backspinquote:
Stop de persenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Feyenoord staat 8-0 voor tegen FC Horst.
Vorig jaar was het 10-0quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Feyenoord staat 8-0 voor tegen FC Horst.
Even snel fappen voor de wedstrijd en dan ontspannen potje kijkenquote:
In 2010 ook, voor PSVquote:
Nee, ze negeren elkaar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:11 schreef Zaktabak het volgende:
Schakel net in: is het al weet goed gekomen tussen Johan en René?
Lekker manquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:11 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Even snel fappen voor de wedstrijd en dan ontspannen potje kijken
Pics van je eigen nagelsquote:
Messi stift ook vaakquote:
Dankzij Corquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
De spanning is nu helemaal weg...we kunnen ons nu op de finale voorbereiden.
We staan dus in de finale.twitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 09:51:49Even wakker midden in de nacht. "Ik heb zo'n gevoel dat we in de finale gaan komen". Nee het is geen droom ⚽️😎 reageer retweet
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boskamp vindt een sandwich echt een goed idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xd[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een leuke grap naargelang dit college van Aad:Ahhhh die heb ik ooit eens eerder gehoord, een keer of 1000 vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xd![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een leuke grap naargelang dit college van Aad:Ik heb die aidsgrap nu al drie keer gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xd
Ik heb m al een stuk of 8 keer gelezen vandaagquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik heb die aidsgrap nu al drie keer gezien.
Iedereen op mijn facebook heeft een Duitser gezien vandaagquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb m al een stuk of 8 keer gelezen vandaag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef Shreyas het volgende:
''We have tradition''
Typische uitspraak voor een team dat al jaren geen flikker presteert maar in een ver verleden wel eens een prijs heeft gepakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
![]()
Wat een gegeil op Messi die nog nooit iets heeft laten zien voor Argentinië
Als Messi slecht speelt schelden de supporters hem uit voor Spanjaard. Haat/liefde enzo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
![]()
De Fernando Torres van Argentinië zeg maar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
![]()
Goal tegen Iran, goede goal & vrije trap tegen Nigeria, wereldpass op Di Maria tegen Zwitserlandquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
![]()
En Kuyt, Huntelaar, Krul en Ron Betonquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef ReplaR het volgende:
3 voor Messi
2 voor Robben
Hij vergeet alleen dat Sneijder ook gaat scoren.
Jij bent een Nederlander dus Nederland wint.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:20 schreef Zaktabak het volgende:
"Wij hebben één sterspeler DUS wij winnen"
Wat een kutinstelling
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:20 schreef muzas het volgende:
Ist al 22:00? Ik heb verdomme zin in die pot.
welke pot?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:20 schreef muzas het volgende:
fixedquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef ReplaR het volgende:
3 voor Messi
2 voor Robben
Hij vergeet alleen dat Sneijder Clasie ook gaat scoren.
Deze?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:20 schreef muzas het volgende:
EK finale 2008.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:20 schreef Nober het volgende:
[..]
De Fernando Torres van Argentinië zeg maar.
Nu op Veluwe.FMquote:
Dit WK heeft ie in de groepsfase een paar mooie goals gemaakt. In de KO-fase heeft ie, behoudens een goede pass tegen Zwitserland in de 119e minuut, nog weinig laten zien. Tegen België wel een mooie pass.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Goal tegen Iran, goede goal & vrije trap tegen Nigeria, wereldpass op Di Maria tegen Zwitserland
Dankzij Dickquote:
Wat moet ik doen man! Alsof ik zelf zo origineel benquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja hallo, wie is hier nou donkeroranje!? Doe dan wat!
Neeee het is weer goed!!! TOPSHOWquote:
Die komt toch pas meestal in het laatste deel ivm met de persconferentie die er nu is?quote:
Je bent zelf nep. Met je niets toevoegende gebazel en je plaatjesdiarree.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:24 schreef Zipportal het volgende:
Dat grapje van Gijp over die brandweerauto's kennen we al.
DerksenGod knalt er overheen met een Roy Donderspak.![]()
![]()
![]()
Johan is authentiek. Gijp is nep.
Triest dat je iemand die gewoon plezier heeft en niks minder dan gezellige bedoelingen heeft zo moet afkraken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Roy Donders een misselijkmakende teringdebiel.
VI Hooligans will never surrender!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Neeee het is weer goed!!! TOPSHOW
VI HOOLIGANS!!!
Klopt, maar dan kondigt Wilfred het altijd even aan voor de Rtl 4 kijkende fansquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die komt toch pas meestal in het laatste deel ivm met de persconferentie die er nu is?
hoho dit goat te verquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf nep. Met je niets toevoegende gebazel en je plaatjesdiarree.
Matig zo'n wereldtitel en 2 Europese titels inderdaad.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:20 schreef Nober het volgende:
[..]
De Fernando Torres van Argentinië zeg maar.
Waarom doe je dan zo triest tegen mijquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat je iemand die gewoon plezier heeft en niks minder dan gezellige bedoelingen heeft zo moet afkraken.
nou nou nouquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat je iemand die gewoon plezier heeft en niks minder dan gezellige bedoelingen heeft zo moet afkraken.
twitter:josfrenken2000 twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 21:18:36Ik kom een duitser tegen Ik vraag hem tegen wie spelen jullieTegen Brazilië zecht hijDus ik zeg o daar spelen wij zondag tegen #VIOranje reageer retweet
Waarom doe jij zo triest tegen Roy Donders?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo triest tegen mij?
Waarom stel jij een vraag terwijl ik jou net een vraag stel?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo triest tegen Roy Donders?
258.631 (gemiddeld 194 per dag)quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf nep. Met je niets toevoegende gebazel en je plaatjesdiarree.
Omdat je mijn post ontwijkt en een persoonlijke vete uitlokt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom stel jij een vraag terwijl ik jou net een vraag stel?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
258.631 (gemiddeld 194 per dag)
Over diarree gesproken.
Bamquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
258.631 (gemiddeld 194 per dag)
Over diarree gesproken.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:26 schreef RemcoW23 het volgende:
http://www.skoften.net/video/sex_voor_de_buch
Voor de pauzeWel even de reclame van Xseconden overleven.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:25 schreef Evertjan het volgende:
DE TOUR DE FRANCE ZONDE VAN DE TIJD VAN JE LEVEN!!!!!
Ik geef gewoon mijn mening over Roy Donders.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je mijn post ontwijkt en een persoonlijke vete uitlokt.
En daar hou ik niet van.
*rullevantequote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
In het kader van de totaal niet relevante details: het viel me op dat de zorgvuldig gepositioneerde (en onaangeraakte) bitterballen deze keer een egaal oranje vlaggetje hebben. Gisteren was nog duidelijk het Mora-logo te zien. Misschien vonden ze dat ze qua "product placing" toch wat te ver doorsloegen?
En ik geef gewoon mijn mening over jouw uitspraak.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening over Roy Donders.
Ik stel daar een vraag over.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ik geef gewoon mijn mening over jouw uitspraak.
indianenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:26 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik vind het ook een volslagen niet serieus te nemen idioot dus je bent niet de enigequote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening over Roy Donders.
Hier een aflevering waar een man seks heeft met een pop, wel helemaal afkijken he.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:26 schreef RemcoW23 het volgende:
Bedankt, ik kan nu met een gerust hart slapen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:28 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ik vind het ook een volslagen niet serieus te nemen idioot dus je bent niet de enige
"De leegte van die levens schokt me"quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:25 schreef Evertjan het volgende:
DE TOUR DE FRANCE DE TIJD VAN JE LEVEN!!!!!
zo kijk je ook als je niet naar de tour kijktquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:28 schreef PicoMMP het volgende:
Als ik naar een Tour-etappe kijk, zit ik altijd zo
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt, ik kan nu met een gerust hart slapen.
*maakt pontificaal een snicker openquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
In het kader van de totaal niet relevante details: het viel me op dat de zorgvuldig gepositioneerde (en onaangeraakte) bitterballen deze keer een egaal oranje vlaggetje hebben. Gisteren was nog duidelijk het Mora-logo te zien. Misschien vonden ze dat ze qua "product placing" toch wat te ver doorsloegen?
waarom hatenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
zo kijk je ook als je niet naar de tour kijkt
Tour-etappesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:28 schreef PicoMMP het volgende:
Als ik naar een Tour-etappe kijk, zit ik altijd zo
[ afbeelding ]
Dit heb je al een keer gezegd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tour-etappesEen enkeling, die wielrennen nog steeds een geloofwaardige sport vindt, zit rechtop en kijkt. De rest is allang afgehaakt...
[ afbeelding ]
die kreeg toen nog een epilepsie aanval voor de de finalequote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:30 schreef PicoMMP het volgende:
Brasil-Duitsland 2002 finale samenvatting op Ned1
Ronaldo (de dikke)![]()
Ggmm heeft weer kritiek op dat programma dus het moet wel goed zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Gaan jullie ook De Grote Improvisatieshow kijken?
Noem eens een geloofwaardige sport?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tour-etappesEen enkeling, die wielrennen nog steeds een geloofwaardige sport vindt, zit rechtop en kijkt. De rest is allang afgehaakt...
[ afbeelding ]
Een Braziliaanse vriend van mij merkte - niet geheel onpartijdig - op dat winst van Brazilië de enige kans biedt op een WK-finale die nog niet eerder is gespeeld...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:30 schreef PicoMMP het volgende:
Brasil-Duitsland 2002 finale samenvatting op Ned1
Ronaldo (de dikke)![]()
Nou dat gerucht klopt, ik heb er al een heleboel hangen in de keukenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er gaat een gerucht rond deze forum dat Karina ze spaart.
quote:Vermeer geveild voor 7,8 miljoen
LONDEN -
Het schilderij Sint Praxedis van Johannes Vermeer heeft dinsdag bij een veiling van Cristie's in Londen omgerekend ongeveer 7,8 miljoen euro opgebracht. Dat heeft het veilinghuis laten weten. Het gaat om een werk uit 1655 en het is daarmee volgens Cristie's het vroegst gedateerde werk van Vermeer.
De opbrengst is iets meer dan wat het veilinghuis als minimum in gedachte had. De koper is niet bekend. Eerder werd betwijfeld of het werk echt van de Hollandse meester is, maar recent onderzoek van de Vrije Universiteit en het Rijksmuseum bevestigt volgens Christie's dat het een Vermeer is. Het is een van de twee Vermeers die in privébezit zijn.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |