Bedankt, ik kan nu met een gerust hart slapen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:28 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ik vind het ook een volslagen niet serieus te nemen idioot dus je bent niet de enige
"De leegte van die levens schokt me"quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:25 schreef Evertjan het volgende:
DE TOUR DE FRANCE DE TIJD VAN JE LEVEN!!!!!
zo kijk je ook als je niet naar de tour kijktquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:28 schreef PicoMMP het volgende:
Als ik naar een Tour-etappe kijk, zit ik altijd zo
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt, ik kan nu met een gerust hart slapen.
*maakt pontificaal een snicker openquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
In het kader van de totaal niet relevante details: het viel me op dat de zorgvuldig gepositioneerde (en onaangeraakte) bitterballen deze keer een egaal oranje vlaggetje hebben. Gisteren was nog duidelijk het Mora-logo te zien. Misschien vonden ze dat ze qua "product placing" toch wat te ver doorsloegen?
waarom hatenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
zo kijk je ook als je niet naar de tour kijkt
Tour-etappesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:28 schreef PicoMMP het volgende:
Als ik naar een Tour-etappe kijk, zit ik altijd zo
[ afbeelding ]
Dit heb je al een keer gezegd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tour-etappesEen enkeling, die wielrennen nog steeds een geloofwaardige sport vindt, zit rechtop en kijkt. De rest is allang afgehaakt...
[ afbeelding ]
die kreeg toen nog een epilepsie aanval voor de de finalequote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:30 schreef PicoMMP het volgende:
Brasil-Duitsland 2002 finale samenvatting op Ned1
Ronaldo (de dikke)![]()
Ggmm heeft weer kritiek op dat programma dus het moet wel goed zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Gaan jullie ook De Grote Improvisatieshow kijken?
Noem eens een geloofwaardige sport?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tour-etappesEen enkeling, die wielrennen nog steeds een geloofwaardige sport vindt, zit rechtop en kijkt. De rest is allang afgehaakt...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |