Iedereen op mijn facebook heeft een Duitser gezien vandaagquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb m al een stuk of 8 keer gelezen vandaag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef Shreyas het volgende:
''We have tradition''
Typische uitspraak voor een team dat al jaren geen flikker presteert maar in een ver verleden wel eens een prijs heeft gepakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
![]()
Wat een gegeil op Messi die nog nooit iets heeft laten zien voor Argentinië
Als Messi slecht speelt schelden de supporters hem uit voor Spanjaard. Haat/liefde enzo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
![]()
De Fernando Torres van Argentinië zeg maar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
![]()
Goal tegen Iran, goede goal & vrije trap tegen Nigeria, wereldpass op Di Maria tegen Zwitserlandquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
![]()
En Kuyt, Huntelaar, Krul en Ron Betonquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef ReplaR het volgende:
3 voor Messi
2 voor Robben
Hij vergeet alleen dat Sneijder ook gaat scoren.
Jij bent een Nederlander dus Nederland wint.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:20 schreef Zaktabak het volgende:
"Wij hebben één sterspeler DUS wij winnen"
Wat een kutinstelling
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:20 schreef muzas het volgende:
Ist al 22:00? Ik heb verdomme zin in die pot.
welke pot?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:20 schreef muzas het volgende:
Ist al 22:00? Ik heb verdomme zin in die pot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |