quote:Op maandag 7 juli 2014 23:53 schreef Fanta-stick het volgende:
Wie lopen er volgende week de Vierdaagse?
Niet lachen opa.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik loop wel vier dagenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:53 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik bedankquote:Op maandag 7 juli 2014 23:53 schreef Fanta-stick het volgende:
Vier keer in vier dagen maar?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:32 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Ho even, ik zei vier dagen, niet vier keer per dag.
Zelfs je hele FOK! PoHiquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:39 schreef Ponjaard het volgende:
Trekt de MIVD ook je internetgedrag na? Zo ja...
Dat zal een hoop verklarenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:05 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Het duurt allemaal wat langer bij mij, dus tsja
Nee, met mapima. Waarom dat nou weer?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dacht dat jij met fanta getrouwd was.
Voor de Argentijnen aankomende zondag?quote:
Die wonnen met hangen en wurgen van die zaterdagochtend C klasse lui ten zuiden van ons...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor de Argentijnen aankomende zondag?
Ja, dus het wordt (mits Oranje wint) Nederland - Duitslandquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die wonnen met hangen en wurgen van die zaterdagochtend C klasse lui ten zuiden van ons...
40 Jaar geleden mislukte het...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dus het wordt (mits Oranje wint) Nederland - Duitsland
Nieuwe generatie, nieuwe kansenquote:
'88 Heeft een hoop goed gemaakt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nieuwe generatie, nieuwe kansen
En ja, dat collectieve verlies gevoel van toen heb ik ook nog
Snurk maar lekker doorquote:
Veel maar niet allesquote:
In 88 rolden we iig de Germanen met 2-1 op.quote:
Dat weet ik nog, toen zat ook in aan de buis gekluisterd. Dat collectieve trauma gevoel van '74 te verwerkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
In 88 rolden we iig de Germanen met 2-1 op.
Overigens toen nog West DLD voor de BB figuren hier.
Dat ben je ookquote:
Lezen BB, die uit '74 niet (toen was ook in nog behoorlijk jong, ja), maar die van '88 welquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:32 schreef BredeBroeder het volgende:
Die wedstrijd uit '74 idd ja, ik weet het nog als de dag van gister
Geweldig, De Speld. De eerste keer dat ik iets van hen las moest ik ook 2x kijken, maar briljant dat ze er zo intuinen.quote:
Heb je al een aanstelling? Dan aanstellingsdatum.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:08 schreef Ronsol het volgende:
Avund! Ik ben mijn sollicitatiedossier aan het in vullen. Bij loonheffingskorting de start datum wat vul ik hier in? Start van de opleiding?
Het enigste wat ik heb is:quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je al een aanstelling? Dan aanstellingsdatum.
Dan voor nu blanco laten. Defensie geeft het ook aan de belastingdienst door als je aangesteld wordt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:51 schreef Ronsol het volgende:
[..]
Het enigste wat ik heb is:
Rond u de Kennismakingsdagen succesvol af en word u goedgekeurd? Dan start de opleiding voor u op 5 januari 2015.
Bedankt!quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan voor nu blanco laten. Defensie geeft het ook aan de belastingdienst door als je aangesteld wordt.
Geen probleem. Is ook alleen maar omdat deze vraag al vaker langsgekomen is en we toen nog een wandelend wetboek wel hadden rondlopen dat ik dit weet hoorquote:
Godver...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die wonnen met hangen en wurgen van die zaterdagochtend C klasse lui ten zuiden van ons...
Hij Die Niet Genoemd Mag Worden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen probleem. Is ook alleen maar omdat deze vraag al vaker langsgekomen is en we toen nog een wandelend wetboek wel hadden rondlopen dat ik dit weet hoor
Dat zeg ik toch niet kleuterquote:
Jij moet echt coach wordenquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:15 schreef samthegreat5 het volgende:
Gaan voor die kleine kans dat Huntelaar er nog ééntje maakt in die paar overgebleven minuten en in de penalties (waar het op leek dat het naartoe ging..) met Cilessen zitten, duidelijk inferieur op het gebied van penalties aan Krul, of nog even de verlenging uitspelen en Krul erin zetten voor de penalties?
Je had statistisch gezien, en gezien Krul's voorgeschiedenis, meer kans gehad met Krul op doel dan met Cilessen in de penaltyreeks. Daarom snap ik van Gaal ook niet.
Doe ik toch ook nietquote:
Proost vast.quote:
Trek de matskist dan maar open.quote:
Heb jij hier geen gladiovoorraad loggen? Wij mogen het terrein niet afquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Geen storingsvoorraad georganiseerd hebben...
Ligt op de Bernhardkazerne...quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heb jij hier geen gladiovoorraad loggen? Wij mogen het terrein niet af
Kak. Doe eens langs brengen.quote:
Misschien ligt er van ons nog een long-term hide. Vorige keer bakje met consumptiebonnen gejat dus onbeperkt zuipen. Die man woont volgens mij ook al 300 jaar in die kelderquote:
Doe eens delenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:35 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Misschien ligt er van ons nog een long-term hide. Vorige keer bakje met consumptiebonnen gejat dus onbeperkt zuipen. Die man woont volgens mij ook al 300 jaar in die kelder
Ja omdat we nog in de amo zitten. Letterlijk laatste dagquote:
Gewoon chippen a1.50 per biertje ofzo.quote:
1,75 per bier. Alleen cash.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:50 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Gewoon chippen a1.50 per biertje ofzo.
In 2006 bij opkomst was t nog 0.30 geloof ik. Vroeger.... toen ik nog geloofde in t leger :p
Dat je, als je makkelijk, goedkoop en veel wilt zuipen, je niet in dienst moet gaan maar beter een uitkering kunt gaan liggen trekken op de bank.quote:
Dat je gewoon een tray halve liters onderin je woodland frommelt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat je, als je makkelijk, goedkoop en veel wilt zuipen, je niet in dienst moet gaan maar beter een uitkering kunt gaan liggen trekken op de bank.
Of dat, voor de meer oplossingsgerichte denkers onder onsquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat je gewoon een tray halve liters onderin je woodland frommelt.
Rare afsluiter trouwensquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:03 schreef Thaboel het volgende:
Maja halve pel zit toch in de bar. Niet heul gezellig als laatste avond in deze pel samenstelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |