Proost vast.quote:
Trek de matskist dan maar open.quote:
Heb jij hier geen gladiovoorraad loggen? Wij mogen het terrein niet afquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Geen storingsvoorraad georganiseerd hebben...
Ligt op de Bernhardkazerne...quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heb jij hier geen gladiovoorraad loggen? Wij mogen het terrein niet af
Kak. Doe eens langs brengen.quote:
Misschien ligt er van ons nog een long-term hide. Vorige keer bakje met consumptiebonnen gejat dus onbeperkt zuipen. Die man woont volgens mij ook al 300 jaar in die kelderquote:
Doe eens delenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:35 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Misschien ligt er van ons nog een long-term hide. Vorige keer bakje met consumptiebonnen gejat dus onbeperkt zuipen. Die man woont volgens mij ook al 300 jaar in die kelder
Ja omdat we nog in de amo zitten. Letterlijk laatste dagquote:
Gewoon chippen a1.50 per biertje ofzo.quote:
1,75 per bier. Alleen cash.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:50 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Gewoon chippen a1.50 per biertje ofzo.
In 2006 bij opkomst was t nog 0.30 geloof ik. Vroeger.... toen ik nog geloofde in t leger :p
Dat je, als je makkelijk, goedkoop en veel wilt zuipen, je niet in dienst moet gaan maar beter een uitkering kunt gaan liggen trekken op de bank.quote:
Dat je gewoon een tray halve liters onderin je woodland frommelt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat je, als je makkelijk, goedkoop en veel wilt zuipen, je niet in dienst moet gaan maar beter een uitkering kunt gaan liggen trekken op de bank.
Of dat, voor de meer oplossingsgerichte denkers onder onsquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat je gewoon een tray halve liters onderin je woodland frommelt.
Rare afsluiter trouwensquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:03 schreef Thaboel het volgende:
Maja halve pel zit toch in de bar. Niet heul gezellig als laatste avond in deze pel samenstelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |