quote:Op maandag 7 juli 2014 23:53 schreef Fanta-stick het volgende:
Wie lopen er volgende week de Vierdaagse?
Niet lachen opa.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik loop wel vier dagenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:53 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik bedankquote:Op maandag 7 juli 2014 23:53 schreef Fanta-stick het volgende:
Vier keer in vier dagen maar?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:32 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Ho even, ik zei vier dagen, niet vier keer per dag.
Zelfs je hele FOK! PoHiquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:39 schreef Ponjaard het volgende:
Trekt de MIVD ook je internetgedrag na? Zo ja...
Dat zal een hoop verklarenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:05 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Het duurt allemaal wat langer bij mij, dus tsja
Nee, met mapima. Waarom dat nou weer?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dacht dat jij met fanta getrouwd was.
Voor de Argentijnen aankomende zondag?quote:
Die wonnen met hangen en wurgen van die zaterdagochtend C klasse lui ten zuiden van ons...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor de Argentijnen aankomende zondag?
Ja, dus het wordt (mits Oranje wint) Nederland - Duitslandquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die wonnen met hangen en wurgen van die zaterdagochtend C klasse lui ten zuiden van ons...
40 Jaar geleden mislukte het...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dus het wordt (mits Oranje wint) Nederland - Duitsland
Nieuwe generatie, nieuwe kansenquote:
'88 Heeft een hoop goed gemaakt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nieuwe generatie, nieuwe kansen
En ja, dat collectieve verlies gevoel van toen heb ik ook nog
Snurk maar lekker doorquote:
Veel maar niet allesquote:
In 88 rolden we iig de Germanen met 2-1 op.quote:
Dat weet ik nog, toen zat ook in aan de buis gekluisterd. Dat collectieve trauma gevoel van '74 te verwerkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
In 88 rolden we iig de Germanen met 2-1 op.
Overigens toen nog West DLD voor de BB figuren hier.
Dat ben je ookquote:
Lezen BB, die uit '74 niet (toen was ook in nog behoorlijk jong, ja), maar die van '88 welquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:32 schreef BredeBroeder het volgende:
Die wedstrijd uit '74 idd ja, ik weet het nog als de dag van gister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |