neen ekte ekte turkquote:
Houd je bek eens tegen mij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:41 schreef Panzermaus het volgende:
Een jaar geleden was deze plek een levendige bron van vertier met vele vaste gezichten. Krijg zowaar voorjaarsheimweefeelings als ik iets teruglees uit die tijd.
Nu een stuk minder. Chai, Chloro, Nootmans, what happened?
Ik ben weggegaan toen jij en CY weggingen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:41 schreef Panzermaus het volgende:
Een jaar geleden was deze plek een levendige bron van vertier met vele vaste gezichten. Krijg zowaar voorjaarsheimweefeelings als ik iets teruglees uit die tijd.
Nog steeds? Ik heb je aangeboden om de helft terug te betalen, zelfs dat wilde je niet.quote:
En vanwaar dat je weer terug bent?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben weggegaan toen jij en CY weggingen.
quote:
Accepteer geen betalingen in pelpinda's.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nog steeds? Ik heb je aangeboden om de helft terug te betalen, zelfs dat wilde je niet.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:43 schreef Chai het volgende:
Het gaat slecht met mij. Ik lurk hier vooral en denk dan bij jullie posts 'posten in KLB SC!'.
Gezien recente uitlatingen van ZarB kan ik met gemak stellen dat dit pure onzin is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb zaak overgenomen hier. That is what happent!!1!
Is het nog steeds alleen komen er natuurlijk nieuwe gezichten bij, de helft blijft voor altijd en de andere helft niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:41 schreef Panzermaus het volgende:
Shots fired!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Accepteer geen betalingen in pelpinda's.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:43 schreef Chai het volgende:
Het gaat slecht met mij. Ik lurk hier vooral en denk dan bij jullie posts 'posten in KLB SC!'.
Gaat wel erg ver om zover terug te lezen ;squote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:47 schreef Panzermaus het volgende:
Lees voor de grap maar eens shit uit maart - juni 2013 terug, dat waren mooie tijden.
wtf? :squote:Op maandag 7 juli 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen in het begin van de relatie met mijn ex de behoefte aan seks gehad.
Daarvoor niet, daarna ook niet. Het is niet dat ik geen behoefte heb aan een relatie, of intimiteit, maar van mij mag het ondergoed gewoon aanblijven.
Ik snap dat het vreemd is voor mensen die die behoeften wel hebben, maar zulke dingen zijn moeilijk in woorden te vatten.
Maart is toch de 3de maand van een jaar?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:47 schreef Panzermaus het volgende:
Lees voor de grap maar eens shit uit maart - juni 2013 terug, dat waren mooie tijden.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:50 schreef wickedmen het volgende:
Hmmmm first pick is wel een goede, vermakelijke topic.
KLB / [KLB BEEF SC] Vader, wie denk je wat je bent?!
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:47 schreef Panzermaus het volgende:
Hahahaha dit langlopende hoofdstuk toenquote:Op maandag 8 april 2013 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar ontkende je nou net dat je bij me had aangebeld toen? En dat je KO ging van GHB?
Oh ja, deze shit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:50 schreef wickedmen het volgende:
Hmmmm first pick is wel een goede, vermakelijke topic.
KLB / [KLB BEEF SC] Vader, wie denk je wat je bent?!
Seks is wel overrated eigenlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gaat wel erg ver om zover terug te lezen ;s
[..]
wtf? :s
Dat is helemaal persoonlijk. Mijn ervaringen spreken dit tegen.quote:
neenquote:
quote:
Hahahahaquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 21:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het ware hoogtepunt is de comeback van Panzermaus in de afgelopen maanden, met bijbehorende Lamonverhalen. De Lamon Junior, als je wilt.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Hahahaha
awwwwww
Gelukkig heb je je huidige kloon nog he Chlochlo
Kijk ditquote:
KLB / [KLB PANZER SC] Vunzige verhalen van ome Brutus.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wil niet anders meer. Druk je tampon aan of ga pillen mengen, junkie.
Hahahaha shiiittquote:
Maisnon had die gemaakt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:17 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn eerste internet-interactie met CY.
[..]
KLB / [KLB PANZER SC] Vunzige verhalen van ome Brutus.
Romantisch is anders.
Chloro: ik zocht laatst dat plaatje nog, had jij die gemaakt, of was dat Maisnon ofzo? Met zo'n horizon en dan wat quotes erbij.
In hetzelfde topic kutquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:17 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn eerste internet-interactie met CY.
[..]
KLB / [KLB PANZER SC] Vunzige verhalen van ome Brutus.
Romantisch is anders.
Chloro: ik zocht laatst dat plaatje nog, had jij die gemaakt, of was dat Maisnon ofzo? Met zo'n horizon en dan wat quotes erbij.
Ik heb ergens nog wel foto's en screenshots.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:22 schreef Chloroform het volgende:
Die shit van Panzer ook altijd.Nog steeds 1800% ongelooflijk.
bwehquote:
Waarom is dat trouwens uitgegaan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog wel foto's en screenshots.Volgens mij zelfs van die Mickey Mouse-shape op een dekbed.
Arme CY heeft al die vunzige shit gelezen. Ga nu meteen naar de winkel om retrospectieve excuusbloemen te kopen
Foto's en screenshots waarvan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog wel foto's en screenshots.Volgens mij zelfs van die Mickey Mouse-shape op een dekbed.
Arme CY heeft al die vunzige shit gelezen. Ga nu meteen naar de winkel om retrospectieve excuusbloemen te kopen.
[..]
bweh
quote:
Down-syndroom. ;squote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Overigens is dat niet een of ander syndroom?
Ja neequote:
Wow wow, neger zijn is geen handicap man.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Overigens is dat niet een of ander syndroom?
Ah, nope. Weggegooid. En terecht. Rare shit.quote:
Ik houd mijn hart vast, zit hier angstvallig te wachten met een pak vissticks en een bos bloemen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
Nog niet uit maar ze gamed wel buiten de deur dus kan niet lang goed gaan meer ;s
Het beeld dat ik nu van jou hebquote:
Vooral de vissticks doen het hemquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah, nope. Weggegooid. En terecht. Rare shit.
[..]
Ik houd mijn hart vast, zit hier angstvallig te wachten met een pak vissticks en een bos bloemen.
"Nee joh valt wel mee toch, je bent wat klein maar wel goede fysiek hoor en je bent sws knap dus maak je niet dikquote:
Weet ik wel. Gekke conclusiequote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wow wow, neger zijn is geen handicap man.
Ja vet cool of nietquote:
Ik tinder ookquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Het beeld dat ik nu van jou hebdie quote dat je jezelf te klein vindt, dat gezeur over je kapsel en dan dit.
ik ben pas is seizoen 2quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Was wel toe aan die Harvey-Mike rivalry story line na 3 seizoenen lang hetzelfde.
Had ik jou even voor de spreekwoordelijke lap gehouden he hahahaha i so had you lol xDquote:
Wat is je taglinequote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik ook dus dat zegt niet veel.
maar ondertussen ben jij degene die iets leuks mistquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had ik jou even voor de spreekwoordelijke lap gehouden he hahahaha i so had you lol xD
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:34 schreef CristinaYang het volgende:
Is er echt een meet?En komen alle mensen van die meet ook gezellig naar de meet op 11 mei?
quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo enthousiast over die meet?
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tyf een eind op met je meets man, eng wijf.
Idd, wanneer kom je langs?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar ondertussen ben jij degene die iets leuks mist
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:41 schreef madeliefff het volgende:
Ik zit wel te wachten totdat donna t met Harvey doet en ross met rachel .niets verklappen !
Vroeg het meer omdat je zo enthousiast bent over die relaties. Terwijl ik juist in Suits de connectie tussen Harvey/Mike/Jessica/Louis zo veel interessanter vind.quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn jullie niet helemaal klaar met al die fake autistenmeets? Gaat nooit door en de helft is daadwerkelijk sociaal beperkt. Daar wil je toch niet mee hangen.
Als iemand mij wil komen checken laat je het maar weten, ik ben overal. Als je vrouwelijk, intrigerend en lekker bent kun je ervan uitgaan dat er geneukt gaat worden. Not even kidding.
VeerEli dit bericht is niet voor jou, jij bent speciaal.
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Glimlach omdat de kans bijna 100% is dat dit gewoon echt waar is.
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet eens gelezen dat laatste zinnetje
Panzer![]()
Maar jij kijkt dan wel weer die vampierensoapsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vroeg het meer omdat je zo enthousiast bent over die relaties. Terwijl ik juist in Suits de connectie tussen Harvey/Mike/Jessica/Louis zo veel interessanter vind.
Dat is lekker volwassen iddquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar jij kijkt dan wel weer die vampierensoaps
Ik heb een hekel aan rachel trouwens
Ja, en daar draait het ook juist om die shit. In Suits niet vind ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar jij kijkt dan wel weer die vampierensoaps
Ik heb een hekel aan rachel trouwens
Wat ben jij toch ook een achterlijke blèrende nietsnuttige schreeuwlelijk he. Gewoon random om maar te lokken. Sadness alomquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een achterlijke blèrende nietsnuttige schreeuwlelijk he. Gewoon random om maar te lokken. Sadness alom
Hahaha dat weten en nog steeds vol passie reagerenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een achterlijke blèrende nietsnuttige schreeuwlelijk he. Gewoon random om maar te lokken. Sadness alom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |