neen ekte ekte turkquote:
Houd je bek eens tegen mij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:41 schreef Panzermaus het volgende:
Een jaar geleden was deze plek een levendige bron van vertier met vele vaste gezichten. Krijg zowaar voorjaarsheimweefeelings als ik iets teruglees uit die tijd.
Nu een stuk minder. Chai, Chloro, Nootmans, what happened?
Ik ben weggegaan toen jij en CY weggingen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:41 schreef Panzermaus het volgende:
Een jaar geleden was deze plek een levendige bron van vertier met vele vaste gezichten. Krijg zowaar voorjaarsheimweefeelings als ik iets teruglees uit die tijd.
Nog steeds? Ik heb je aangeboden om de helft terug te betalen, zelfs dat wilde je niet.quote:
En vanwaar dat je weer terug bent?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben weggegaan toen jij en CY weggingen.
quote:
Accepteer geen betalingen in pelpinda's.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nog steeds? Ik heb je aangeboden om de helft terug te betalen, zelfs dat wilde je niet.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:43 schreef Chai het volgende:
Het gaat slecht met mij. Ik lurk hier vooral en denk dan bij jullie posts 'posten in KLB SC!'.
Gezien recente uitlatingen van ZarB kan ik met gemak stellen dat dit pure onzin is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb zaak overgenomen hier. That is what happent!!1!
Is het nog steeds alleen komen er natuurlijk nieuwe gezichten bij, de helft blijft voor altijd en de andere helft niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:41 schreef Panzermaus het volgende:
Shots fired!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Accepteer geen betalingen in pelpinda's.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:43 schreef Chai het volgende:
Het gaat slecht met mij. Ik lurk hier vooral en denk dan bij jullie posts 'posten in KLB SC!'.
Gaat wel erg ver om zover terug te lezen ;squote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:47 schreef Panzermaus het volgende:
Lees voor de grap maar eens shit uit maart - juni 2013 terug, dat waren mooie tijden.
wtf? :squote:Op maandag 7 juli 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen in het begin van de relatie met mijn ex de behoefte aan seks gehad.
Daarvoor niet, daarna ook niet. Het is niet dat ik geen behoefte heb aan een relatie, of intimiteit, maar van mij mag het ondergoed gewoon aanblijven.
Ik snap dat het vreemd is voor mensen die die behoeften wel hebben, maar zulke dingen zijn moeilijk in woorden te vatten.
Maart is toch de 3de maand van een jaar?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:47 schreef Panzermaus het volgende:
Lees voor de grap maar eens shit uit maart - juni 2013 terug, dat waren mooie tijden.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:50 schreef wickedmen het volgende:
Hmmmm first pick is wel een goede, vermakelijke topic.
KLB / [KLB BEEF SC] Vader, wie denk je wat je bent?!
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:47 schreef Panzermaus het volgende:
Hahahaha dit langlopende hoofdstuk toenquote:Op maandag 8 april 2013 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar ontkende je nou net dat je bij me had aangebeld toen? En dat je KO ging van GHB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |