quote:
Down-syndroom. ;squote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Overigens is dat niet een of ander syndroom?
Ja neequote:
Wow wow, neger zijn is geen handicap man.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Overigens is dat niet een of ander syndroom?
Ah, nope. Weggegooid. En terecht. Rare shit.quote:
Ik houd mijn hart vast, zit hier angstvallig te wachten met een pak vissticks en een bos bloemen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
Nog niet uit maar ze gamed wel buiten de deur dus kan niet lang goed gaan meer ;s
Het beeld dat ik nu van jou hebquote:
Vooral de vissticks doen het hemquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah, nope. Weggegooid. En terecht. Rare shit.
[..]
Ik houd mijn hart vast, zit hier angstvallig te wachten met een pak vissticks en een bos bloemen.
"Nee joh valt wel mee toch, je bent wat klein maar wel goede fysiek hoor en je bent sws knap dus maak je niet dikquote:
Weet ik wel. Gekke conclusiequote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wow wow, neger zijn is geen handicap man.
Ja vet cool of nietquote:
Ik tinder ookquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Het beeld dat ik nu van jou hebdie quote dat je jezelf te klein vindt, dat gezeur over je kapsel en dan dit.
ik ben pas is seizoen 2quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Was wel toe aan die Harvey-Mike rivalry story line na 3 seizoenen lang hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |