Oh ja, deze shit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:50 schreef wickedmen het volgende:
Hmmmm first pick is wel een goede, vermakelijke topic.
KLB / [KLB BEEF SC] Vader, wie denk je wat je bent?!
Seks is wel overrated eigenlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gaat wel erg ver om zover terug te lezen ;s
[..]
wtf? :s
Dat is helemaal persoonlijk. Mijn ervaringen spreken dit tegen.quote:
neenquote:
quote:
Hahahahaquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 21:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het ware hoogtepunt is de comeback van Panzermaus in de afgelopen maanden, met bijbehorende Lamonverhalen. De Lamon Junior, als je wilt.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Hahahaha
awwwwww
Gelukkig heb je je huidige kloon nog he Chlochlo
Kijk ditquote:
KLB / [KLB PANZER SC] Vunzige verhalen van ome Brutus.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wil niet anders meer. Druk je tampon aan of ga pillen mengen, junkie.
Hahahaha shiiittquote:
Maisnon had die gemaakt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:17 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn eerste internet-interactie met CY.
[..]
KLB / [KLB PANZER SC] Vunzige verhalen van ome Brutus.
Romantisch is anders.
Chloro: ik zocht laatst dat plaatje nog, had jij die gemaakt, of was dat Maisnon ofzo? Met zo'n horizon en dan wat quotes erbij.
In hetzelfde topic kutquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:17 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn eerste internet-interactie met CY.
[..]
KLB / [KLB PANZER SC] Vunzige verhalen van ome Brutus.
Romantisch is anders.
Chloro: ik zocht laatst dat plaatje nog, had jij die gemaakt, of was dat Maisnon ofzo? Met zo'n horizon en dan wat quotes erbij.
Ik heb ergens nog wel foto's en screenshots.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:22 schreef Chloroform het volgende:
Die shit van Panzer ook altijd.Nog steeds 1800% ongelooflijk.
bwehquote:
Waarom is dat trouwens uitgegaan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog wel foto's en screenshots.Volgens mij zelfs van die Mickey Mouse-shape op een dekbed.
Arme CY heeft al die vunzige shit gelezen. Ga nu meteen naar de winkel om retrospectieve excuusbloemen te kopen
Foto's en screenshots waarvan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog wel foto's en screenshots.Volgens mij zelfs van die Mickey Mouse-shape op een dekbed.
Arme CY heeft al die vunzige shit gelezen. Ga nu meteen naar de winkel om retrospectieve excuusbloemen te kopen.
[..]
bweh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |