quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die zich zou laten wegpesten. Ik twijfel aan dit verhaal.
Volgens mij heeft iemand dickpics naar haar gestuurd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dWc trollt ons allemaal keihard, hij weet niks, heeft niks, zal niks, kan niks. 't Is allemaal weer één grote NIKS.
Zou er een dagtaak aan hebben om jou en Vas continu te moeten verbeteren.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah je staat nog wel op scherp, was even een test na de laatste faal van je
Niks mis mee. Vroeg ze gewoon om.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heeft iemand dickpics naar haar gestuurd.
Dat moet dan wel een erge foto zijn geweest.quote:
Vanavond weer werken?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou er een dagtaak aan hebben om jou en Vas continu te moeten verbeteren.
Stuur die foto door mi mang. Moet zien.quote:
Ja, heb er zin in.quote:
Mijn wat?quote:
O jammer, anders mocht je mee Baltika@Tape hedenavond.quote:
Ik ben wel kieskeurig hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een erge foto zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me enig maar nee bedankt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O jammer, anders mocht je mee Baltika@Tape hedenavond.
Okay als je cynisch gaat doen was dit de laatste keer dat ik iets voorstelquote:
Mooi.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Okay als je cynisch gaat doen was dit de laatste keer dat ik iets voorstel
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben wel kieskeurig hoorOhh oke.. gewoon lekker doorsneeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Tijd heb je wel, jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou er een dagtaak aan hebben om jou en Vas continu te moeten verbeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |