quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die zich zou laten wegpesten. Ik twijfel aan dit verhaal.
Volgens mij heeft iemand dickpics naar haar gestuurd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dWc trollt ons allemaal keihard, hij weet niks, heeft niks, zal niks, kan niks. 't Is allemaal weer één grote NIKS.
Zou er een dagtaak aan hebben om jou en Vas continu te moeten verbeteren.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah je staat nog wel op scherp, was even een test na de laatste faal van je
Niks mis mee. Vroeg ze gewoon om.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heeft iemand dickpics naar haar gestuurd.
Dat moet dan wel een erge foto zijn geweest.quote:
Vanavond weer werken?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou er een dagtaak aan hebben om jou en Vas continu te moeten verbeteren.
Stuur die foto door mi mang. Moet zien.quote:
Ja, heb er zin in.quote:
Mijn wat?quote:
O jammer, anders mocht je mee Baltika@Tape hedenavond.quote:
Ik ben wel kieskeurig hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een erge foto zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me enig maar nee bedankt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O jammer, anders mocht je mee Baltika@Tape hedenavond.
Okay als je cynisch gaat doen was dit de laatste keer dat ik iets voorstelquote:
Mooi.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Okay als je cynisch gaat doen was dit de laatste keer dat ik iets voorstel
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben wel kieskeurig hoorOhh oke.. gewoon lekker doorsneeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Tijd heb je wel, jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal jouw snee eens lekker doorsmeren.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohh oke.. gewoon lekker doorsnee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Je kan beter je essays gaan dingesen ipv fokken danquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal jouw snee eens lekker doorsmeren.Met Paturain zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Wil niet. Gisteren wel opgeschoten, maar wil niet meer. Help me, Vas.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan beter je essays gaan dingesen ipv fokken dan
zal ik het voor je makenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:51 schreef VeerEli het volgende:
Waarom stel ik al de hele dag werken aan mijn portfolio uit?
zal ik het voor je makenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil niet. Gisteren wel opgeschoten, maar wil niet meer. Help me, Vas.
Gewoon een fles Port in folie wikkelen, yo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:51 schreef VeerEli het volgende:
Waarom stel ik al de hele dag werken aan mijn portfolio uit?
Haha.quote:
ik kan gewoon zwemmen hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee dan ga ik never m'n diploma halen mang
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal jouw snee eens lekker doorsmeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zulke teksten verwacht ik niet van jouBen er stil van
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon een fles Port in folie wikkelen, yo.
HUEHUEHEHUEUEHHIHIHIAGSA
Ja, ik weet niet wat er ineens met me gebeurde, psychose of zo denk ik.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zulke teksten verwacht ik niet van jouBen er stil van
vaker last van?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat er ineens met me gebeurde, psychose of zo denk ik.
Oh dan is het goed,quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat er ineens met me gebeurde, psychose of zo denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |