Wat is je taglinequote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik ook dus dat zegt niet veel.
maar ondertussen ben jij degene die iets leuks mistquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had ik jou even voor de spreekwoordelijke lap gehouden he hahahaha i so had you lol xD
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:34 schreef CristinaYang het volgende:
Is er echt een meet?En komen alle mensen van die meet ook gezellig naar de meet op 11 mei?
quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo enthousiast over die meet?
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tyf een eind op met je meets man, eng wijf.
Idd, wanneer kom je langs?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar ondertussen ben jij degene die iets leuks mist
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:41 schreef madeliefff het volgende:
Ik zit wel te wachten totdat donna t met Harvey doet en ross met rachel .niets verklappen !
Vroeg het meer omdat je zo enthousiast bent over die relaties. Terwijl ik juist in Suits de connectie tussen Harvey/Mike/Jessica/Louis zo veel interessanter vind.quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn jullie niet helemaal klaar met al die fake autistenmeets? Gaat nooit door en de helft is daadwerkelijk sociaal beperkt. Daar wil je toch niet mee hangen.
Als iemand mij wil komen checken laat je het maar weten, ik ben overal. Als je vrouwelijk, intrigerend en lekker bent kun je ervan uitgaan dat er geneukt gaat worden. Not even kidding.
VeerEli dit bericht is niet voor jou, jij bent speciaal.
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Glimlach omdat de kans bijna 100% is dat dit gewoon echt waar is.
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet eens gelezen dat laatste zinnetje
Panzer![]()
Maar jij kijkt dan wel weer die vampierensoapsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vroeg het meer omdat je zo enthousiast bent over die relaties. Terwijl ik juist in Suits de connectie tussen Harvey/Mike/Jessica/Louis zo veel interessanter vind.
Dat is lekker volwassen iddquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar jij kijkt dan wel weer die vampierensoaps
Ik heb een hekel aan rachel trouwens
Ja, en daar draait het ook juist om die shit. In Suits niet vind ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar jij kijkt dan wel weer die vampierensoaps
Ik heb een hekel aan rachel trouwens
Wat ben jij toch ook een achterlijke blèrende nietsnuttige schreeuwlelijk he. Gewoon random om maar te lokken. Sadness alomquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een achterlijke blèrende nietsnuttige schreeuwlelijk he. Gewoon random om maar te lokken. Sadness alom
Hahaha dat weten en nog steeds vol passie reagerenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een achterlijke blèrende nietsnuttige schreeuwlelijk he. Gewoon random om maar te lokken. Sadness alom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |