Derksen zou ook tegen Gijp hebben gezegd dat zijn column goed is voor de kijkcijfers. Gijp reageerde dat je geestelijk bent achtergebleven als je zoiets zegt. Als je die column over Gijp goed leest, dan noemt Derksen allemaal dingen die hij zelf juist mankeert.. Derksen is zelf juist een megalomaan orakel die er niet tegen kan als hij wordt tegengesproken.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wel toevallig dat er deze ruzie is en dan ook meteen het eerste woord valt over het nieuwe boek van achter de schermen van VI... erg toevallig allemaal.
Wat komt er wel weer ?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zoals Johan zei: "het komt allemaal wel weer". Het is niet zo dat ze elkaar hebben doodgeschoten of zo.
Ze hebben hun succes inderdaad aan elkaar te danken.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:37 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Dankzij het boekje is de uitgeverij van Johan wel goede zaken gaan doen. Zonder Gijp waren al die andere boekjes er waarschijnlijk niet zo snel gekomen, werkt beide kanten op.
Kan. Maar die Stoeptegelafdeling van VI stond al als een huis. Dat boek van Van Hanegem liep ook als een tiet.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:37 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Dankzij het boekje is de uitgeverij van Johan wel goede zaken gaan doen. Zonder Gijp waren al die andere boekjes er waarschijnlijk niet zo snel gekomen, werkt beide kanten op.
Gijp kon niet eens acteren dat het hem allemaal niet interesseerdequote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef Roceco het volgende:
[..]
Dan heb je Gijp aan het begin niet gezien... Meesterlijke acteur is hij dan hoor.
Mwah..als je dat kan zeggen als een boer met kiespijn is het toch ook wel vermakelijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:48 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Gijp kon niet eens acteren dat het hem allemaal niet interesseerde
Volgens mij zei -ie "twee koeien en een paardenkop"...quote:Op maandag 7 juli 2014 21:38 schreef n00b13 het volgende:
2 man en een paardekop.
Groot Haags spreekwoordenboek.
Deze post verdient een kaartje.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Interesseert je geen hol, niks interesseert je.. daarom ben je ook zo mentaal onstabiel
Klopt!quote:Op maandag 7 juli 2014 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij zei -ie "twee koeien en een paardenkop"...
Trouwens, voor wie het fragment van Sierd de Vos heeft gemist:
Haha, blijft mooi. Tering wat was hij chagrijnigquote:Op maandag 7 juli 2014 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet of z'n tijd op is, maar overkill schaadt. Je ziet het wel vaker. Ik vind Paul de Leeuw ook een goed voorbeeld. Op een gegeven moment loopt het niet meer en is het niet meer grappig. Dat is wat anders dan totaal geen talent of kunde meer hebben.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:58 schreef xzaz het volgende:
Eigenlijk moet iemand tegen Johan zeggen dat zijn tijd gewoon op is op TV.
Vis een optie?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet of z'n tijd op is, maar overkill schaadt. Je ziet het wel vaker. Ik vind Paul de Leeuw ook een goed voorbeeld. Op een gegeven moment loopt het niet meer en is het niet meer grappig. Dat is wat anders dan totaal geen talent of kunde meer hebben.
Vergelijk het maar met elke dag je favoriete eten krijgen: spaghetti, lekker. De eerste dag is het heerlijk, de tweede dag ook nog wel, maar na een paar dagen begin je toch echt zin in wat anders te krijgen. En na twee weken komt de spaghetti je de strot uit.
Toevallig heb ik laatst een lezing meegemaakt van Gert Jakobs, de wielrenner die eerder één van de smaakmakers was bij Tour Du Jour. Die benadrukte dat je zo'n programma met elkaar, als team maakt. Bij VI Oranje lijkt de teamgeest volledig zoek. De situatie is omgekeerd evenredig aan die van het Nederlands elftal...quote:Op maandag 7 juli 2014 23:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha, blijft mooi. Tering wat was hij chagrijnig
Ja mensen VI ORANJE 2010 dat waren TOPTIJDENquote:Op maandag 7 juli 2014 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toevallig heb ik laatst een lezing meegemaakt van Gert Jakobs, de wielrenner die eerder één van de smaakmakers was bij Tour Du Jour. Die benadrukte dat je zo'n programma met elkaar, als team maakt. Bij VI Oranje lijkt de teamgeest volledig zoek. De situatie is omgekeerd evenredig aan die van het Nederlands elftal...
Precies. Benieuwd hoe het af gaat lopen.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toevallig heb ik laatst een lezing meegemaakt van Gert Jakobs, de wielrenner die eerder één van de smaakmakers was bij Tour Du Jour. Die benadrukte dat je zo'n programma met elkaar, als team maakt. Bij VI Oranje lijkt de teamgeest volledig zoek. De situatie is omgekeerd evenredig aan die van het Nederlands elftal...
El Sierd greep zijn kans.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel ongemakkelijker dan gister wordt het niet denk ik. Gijp was down en Derksen was ook zeer mat.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je ongemakkelijke tv wil zien, zeker
Denken dat dit een stunt is.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:27 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Veel ongemakkelijker dan gister wordt het niet denk ik. Gijp was down en Derksen was ook zeer mat.
Ik denk dat dit gewoon een ordinaire pr-stunt is om de kijkcijfers nog wat op te krikken. Al vinden de heren aan tafel zichzelf ongetwijfeld helemaal geweldig en vroeg of laat moesten die enorme ego's een keer botsen natuurlijk. Dat succes gaat vanzelf een keer naar je hoofd stijgen.
Ik heb de uitzending nog niet gezien he. Het gaat om de euro's en de heren zijn tot alles in staat om hun zakken te vullen. Dus ik sluit het niet uit. Wellicht oordeel ik na het bekijken van de uitzending anders.quote:
Nee, daarom moest er nu een rel gecreëerd worden zodat mensen dat boek gaan kopen....marketing boven allesquote:Op maandag 7 juli 2014 22:25 schreef Heufd het volgende:
Maar een boekje over het reilen en zeilen achter de schermen bij VI, is er iemand die daar op zit te wachten?
Het programma wordt bijna de nek omgedraaid en nog denken mensen dat het een pr act isquote:Op maandag 7 juli 2014 23:27 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Veel ongemakkelijker dan gister wordt het niet denk ik. Gijp was down en Derksen was ook zeer mat.
Ik denk dat dit gewoon een ordinaire pr-stunt is om de kijkcijfers nog wat op te krikken. Al vinden de heren aan tafel zichzelf ongetwijfeld helemaal geweldig en vroeg of laat moesten die enorme ego's een keer botsen natuurlijk. Dat succes gaat vanzelf een keer naar je hoofd stijgen.
Dat was een jaar geleden al hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 23:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dit hele gedoe is gewoon het einde van vi zoals we het kenden
Huh wat? Je spreekt jezelf in één post nogal een aantal keer tegen.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:27 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat bekvechten via de media is een ordinaire pr-stunt ja. Door het succes gaan ze steeds meer geld verdienen. Gijp moet zich blijven profileren en Derksen wil z'n boekjes promoten. De belangen botsen, de irritaties groeien, breng een boekje uit over wat zich achter de schermen bij VI afspeelt en je genereert aandacht en nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Huh wat? Je spreekt jezelf in één post nogal een aantal keer tegen.
Eerst zeg je dat Gijp zeer down was en Derksen zeer mat en dat het veel ongemakkelijker niet kan worden. Die conclusie deel ik. Dat is echt niet geacteerd.
Daarna denk je dat het een ordinaire PR stunt is.
Waarop je in de laatste regel weer denkt dat het geen PR stunt is omdat, samenvattend, 3 kapiteins op één schip, 3 egootjes, vroeg of laat wel tot een confrontatie en wrijving moet leiden.
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:27 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik denk dat dit gewoon een ordinaire pr-stunt is om de kijkcijfers nog wat op te krikken.
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending nog niet gezien he.
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:48 schreef Perico het volgende:
#Team Derksen
In het verre verleden mocht Gijp eens twee keer aanschuiven aan tafel, met Willem van Hanegem. Die ergerde zich echter dood aan de grollen van René. Johan heeft zich toen wel hard voor hem gemaakt, maar in later jaren bleef van Hanegem weg omdat hij Rene niet kon hebben. Dat, terwijl ze wel samen op vakantie gingen en die voetbalkampen deden vroeger.
Johan zat ook achter het boek dat Gijp gratis een tonnetje of zes opleverde. In ruil hiervoor zegt René nu dat Derksen op plek 384.000 staat van zijn vriendenlijst en dat hij het ook al te moeilijk vindt om met Genee de krantjes te doen.
En na het interview in Trouw, waar Gijp mee kwam, toen pas schreef Johan die column, omdat René steeds ging klagen en klikken bij de RTL directie. Ook voelde Gijp zich te groot voor de Europa League. Ik vind dat Derksen alle recht van spreken heeft.
Ook al ben ik een fan, Sierds bijdrage van vanavond sloeg nergens op. In zijn column schrijft Johan dat hij glimlacht om Sierd... maar wat Sierd en Gijp niet begrijpen is, dat ze dankzij Johan en de redactie van VI dat programma maken.
Zij hoeven enkel aan te schuiven, wat er achter de schermen gebeurt houden ze zich niet mee bezig. Het is juist Gijp die snoeihard is, hij vindt Wilfred en Johan eigenlijk waardeloze onmensen. Wat hebben zij hem aangedaan om zo behandeld te worden? Dankzij hen harkt hij de tonnen binnen ieder jaar....
Ja want alleen op basis van de uitzending kan je bepalen of het gespeeld of echt is. Wat een waardeloze gozer ben jij.quote:
Een Hard Gras over dit gedoe -door een goede schrijver- zou wel aardig zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, daarom moest er nu een rel gecreëerd worden zodat mensen dat boek gaan kopen....marketing boven alles
Op basis van deze uitzending kan ik toch wel bijna met zekerheid zeggen dat dit niet gespeeld is. Anders zijn het de beste acteurs die ooit geleefd hebben.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:52 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja want alleen op basis van de uitzending kan je bepalen of het gespeeld of echt is. Wat een waardeloze gozer ben jij.
Pijnlijk en sfeerloos.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:56 schreef Travel. het volgende:
Iemand een samenvatting van de uitzending? Heb hem gemist
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:56 schreef Travel. het volgende:
Ja het is allemaal een pr stunt zeker.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel heel toevallig dat de bom nu barst net nu er een boek over de gang van zaken achter de schermen wordt gemaakt...
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:56 schreef Travel. het volgende:
Goed verwoord. Mooiste was nog toen Gijp zei, het interesseert mij niks terwijl die half lag te janken en hij naar de Trouw ging.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:48 schreef Perico het volgende:
#Team Derksen
In het verre verleden mocht Gijp eens twee keer aanschuiven aan tafel, met Willem van Hanegem. Die ergerde zich echter dood aan de grollen van René. Johan heeft zich toen wel hard voor hem gemaakt, maar in later jaren bleef van Hanegem weg omdat hij Rene niet kon hebben. Dat, terwijl ze wel samen op vakantie gingen en die voetbalkampen deden vroeger.
Johan zat ook achter het boek dat Gijp gratis een tonnetje of zes opleverde. In ruil hiervoor zegt René nu dat Derksen op plek 384.000 staat van zijn vriendenlijst en dat hij het ook al te moeilijk vindt om met Genee de krantjes te doen.
En na het interview in Trouw, waar Gijp mee kwam, toen pas schreef Johan die column, omdat René steeds ging klagen en klikken bij de RTL directie. Ook voelde Gijp zich te groot voor de Europa League. Ik vind dat Derksen alle recht van spreken heeft.
Ook al ben ik een fan, Sierds bijdrage van vanavond sloeg nergens op. In zijn column schrijft Johan dat hij glimlacht om Sierd... maar wat Sierd en Gijp niet begrijpen is, dat ze dankzij Johan en de redactie van VI dat programma maken.
Zij hoeven enkel aan te schuiven, wat er achter de schermen gebeurt houden ze zich niet mee bezig. Het is juist Gijp die snoeihard is, hij vindt Wilfred en Johan eigenlijk waardeloze onmensen. Wat hebben zij hem aangedaan om zo behandeld te worden? Dankzij hen harkt hij de tonnen binnen ieder jaar....
Genee: Jullie hebben toch ruzie?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:56 schreef Travel. het volgende:
Op zich mee eens, maar het zou Johan hebben gesierd ( xD ) als hij het binnenkamers had gehouden. Het is zwaar onder de gordel om iemand aan te vallen op z'n psychische toestand. Dat Gijp pillen slikt om de dag door te komen is wat dat betreft irrelevant. Ik hoop dat Gijp echt denkt "Laat gaan joh" en dat hij geen domme dingen gaat doen.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:48 schreef Perico het volgende:
#Team Derksen
Van enige complexiteit kan ik je samenvatting niet betichten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Genee: Jullie hebben toch ruzie?
Gijp: Ik zei dat toch maar zo over die Belgjes joh.
Genee: Maar jullie hebben toch ruzie?
Gijp: Het interesseert me gewoon he-le-maal geen reet.
Derksen: Deze commotie is goed voor ons aankomende boekje.
Sierd: Johan mag wel eens sorry zeggen tegen Van Gaal.
Tijs: Volg Jezus en leef in vrede.
En nu is alles weer goed.
Hier maken ze bij VI dan van dat De Vrij heeft laten weten niet onder de indruk te zijn van Messi, wat natuurlijk heel iets anders is, en dat heeft hij niet gezegd. Niet onder de indruk zijn is denigrerend als je dat zegt ben je ernstig in de war, niet bang zijn is juist goed. Maar hoewel het blijkbaar niet belangrijk genoeg is om het citaat goed te krijgen, is het wel belangrijk genoeg om er een minuut over door te zeiken.quote:De Vrij is niet bang voor Messi. “Ik kijk er juist heel erg naar uit om tegen hem te spelen”, zegt de Vrij in het AD. “Onze technische staf is er goed in om zwaktes bij tegenstanders bloot te leggen. Dat zal ook nu gebeuren met Argentinië. En nogmaals: ik heb voor niemand angst. Nee, ook niet voor Messi”, aldus de Vrij.
Het is juist heel logisch dat Derksen de gemoedstoestand van Gijp koppelt aan het gebruik van zijn medicijnen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op zich mee eens, maar het zou Johan hebben gesierd ( xD ) als hij het binnenkamers had gehouden. Het is zwaar onder de gordel om iemand aan te vallen op z'n psychische toestand. Dat Gijp pillen slikt om de dag door te komen is wat dat betreft irrelevant. Ik hoop dat Gijp echt denkt "Laat gaan joh" en dat hij geen domme dingen gaat doen.
Dit inderdaad, het is overdreven rancuneus om Gijp zo publiekelijk af te branden, dat Gijp manisch depressief is, is al jaren bekend. Maar op deze manier verliest Derksen wat mij betreft alle sympathie.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op zich mee eens, maar het zou Johan hebben gesierd ( xD ) als hij het binnenkamers had gehouden. Het is zwaar onder de gordel om iemand aan te vallen op z'n psychische toestand. Dat Gijp pillen slikt om de dag door te komen is wat dat betreft irrelevant. Ik hoop dat Gijp echt denkt "Laat gaan joh" en dat hij geen domme dingen gaat doen.
Want Derksen is psychiater en heeft jarenlange ervaring met de werking en bijwerking van dat soort medicatie?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Het is juist heel logisch dat Derksen de gemoedstoestand van Gijp koppelt aan het gebruik van zijn medicijnen.
Mee eens, was beneden de gordel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dit inderdaad, het is overdreven rancuneus om Gijp zo publiekelijk af te branden, dat Gijp manisch depressief is, is al jaren bekend. Maar op deze manier verliest Derksen wat mij betreft alle sympathie.
Derksen had gewoon de kritiek van Gijp moeten pareren en het daarbij moeten laten. Een man met geestelijke problemen om deze manier afmaken is buiten alle proporties. Maar zo kennen we Derksen, bij het minste geringste aan kritiek doet hij er alles aan iemand kapot te makenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Het is juist heel logisch dat Derksen de gemoedstoestand van Gijp koppelt aan het gebruik van zijn medicijnen.
Ik begrijp aan de andere kant Johan wel dat hij zich na de uitlatingen van Gijp niet ongeremd voelde om zijn ergernissen te vertellen. Beide kampen zijn zondig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Derksen had gewoon de kritiek van Gijp moeten pareren en het daarbij moeten laten. Een man met geestelijke problemen om deze manier afmaken is buiten alle proporties. Maar zo kennen we Derksen, bij het minste geringste aan kritiek doet hij er alles aan iemand kapot te maken
Dit was absoluut niet zijn ergernissen vertellenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik begrijp aan de andere kant Johan wel dat hij zich na de uitlatingen van Gijp niet ongeremd voelde om zijn ergernissen te vertellen. Beide kampen zijn zondig.
Dat kan ook op een normale professionele manier, of beter nog het conflict gewoon achter de schermen uitpraten. Maar Johan vond het weer eens nodig om z'n column te misbruiken om iemand totaal kapot te schrijven.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik begrijp aan de andere kant Johan wel dat hij zich na de uitlatingen van Gijp niet ongeremd voelde om zijn ergernissen te vertellen. Beide kampen zijn zondig.
Zou je ook over Gijp kunnen zeggen. En een column misbruiken? Columns zijn doorgaans bedoeld om je boodschap kwijt te kunnen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat kan ook op een normale professionele manier, of beter nog het conflict gewoon achter de schermen uitpraten. Maar Johan vond het weer eens nodig om z'n column te misbruiken om iemand totaal kapot te schrijven.
Ik was altijd wel fan van Derksen, maar hiermee is hij wel heel ver gegaan, was nergens voor nodig. Blijkbaar vond hij het nodig alle opgekropte frustratie in één keer in een column van zich af te schrijven. Behoorlijk onprofessioneel, als je gewoon 4 ton per jaar verdient met dit programma. Het zou goed zijn als RTL Derksen even op zijn plaats zet, hij vernielt het hele programma hiermee.
Het was hele ongemakkelijke tv en wat Johan schrijft in zijn column is keihard.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Op zich mee eens, maar het zou Johan hebben gesierd ( xD ) als hij het binnenkamers had gehouden. Het is zwaar onder de gordel om iemand aan te vallen op z'n psychische toestand.
Het zou me niets verbazen als Gijp zich weer in zijn huis opsluit de komende maanden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:30 schreef Ties02 het volgende:
niet zoveel, die wil nog een jaartje of 2 lekker cashen en dan pensioneren. Wat ie allemaal in die column neer heeft gezet staat in geen enkel contrast tot wat René heeft aangekaart, is gewoon een aanval op de man, en die man is behoorlijk labiel dus ik vind het behoorlijk laag van Johan. Iedereen wist dat het geen vrienden waren van elkaar maar dit had ik ook niet verwacht, erg jammer dat het zo tot een einde moet komen.
Ik snap alleen niet waarom Gijp dat ook in een interview gaat vertellen. Hou dat gewoon binnenskamers en los dat met RTL en met Genee en Derksen op.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:30 schreef Ties02 het volgende:
Logisch van Rene dat ie daarmee naar de RTL directie gaat, die zijn er verantwoordelijk voor. Wij worden toch ook gek van die kutboekjes elke keer, sponsordingen en gezondheidsonzin van Wilfred. René kaart dat aan, die heeft het beste voor met het programma, die wil gewoon lekker over voetbal praten.
Johan boeit het volgens mij niet zoveel, die wil nog een jaartje of 2 lekker cashen en dan pensioneren. Wat ie allemaal in die column neer heeft gezet staat in geen enkel contrast tot wat René heeft aangekaart, is gewoon een aanval op de man, en die man is behoorlijk labiel dus ik vind het behoorlijk laag van Johan. Iedereen wist dat het geen vrienden waren van elkaar maar dit had ik ook niet verwacht, erg jammer dat het zo tot een einde moet komen.
Welk stukje was dat, ik heb het met een half oog gezien..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:35 schreef Perico het volgende:
[..]
Het was hele ongemakkelijke tv en wat Johan schrijft in zijn column is keihard.
Maar aan de andere kant: Rene brandt Derksen en Genee compleet af als mens. In de uitzending stelde hij nu glashard, dat hij er feitelijk een teringhekel aan had om met Wilfred de krantjes te doen. Want hij heeft niets met hem.
Terwijl Wilfred hem echt met alle egards steeds behandelt. Gijp minacht hen klaarblijkelijk, dat vind ik nu snoeihard. Dat is andersom helemaal niet zo eigenlijk.
Aan het begin van de uitzending zei Gijp dat hij er een hekel aan heeft om met Genee aan een tafel te zittenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Welk stukje was dat, ik heb het met een half oog gezien..
In dat interview zei hij toch juist dat hij lekker kon doorzakken met Genee. Wanneer je in je vrije tijd met iemand kunt zuipen dan kan een item in het kader van je werk ook nog wel, toch?
Dat heb ik ook gemist? Hij vond het vervelend dat Genee uit 3 kwartier krantjes het stukje waar het over Derksen ging erin heeft gelaten. En daar wou Gijp het duidelijk niet over hebbenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Welk stukje was dat, ik heb het met een half oog gezien..
In dat interview zei hij toch juist dat hij lekker kon doorzakken met Genee. Wanneer je in je vrije tijd met iemand kunt zuipen dan kan een item in het kader van je werk ook nog wel, toch?
Zat in de eerste tien minuten van de uitzendingquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gemist? Hij vond het vervelend dat Genee uit 3 kwartier krantjes het stukje waar het over Derksen ging erin heeft gelaten. En daar wou Gijp het duidelijk niet over hebben
Hij doet dat liever achter de rug van mensen om, als ze erbij zitten interesseert het hem zogenaamd allemaal geen reet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gemist? Hij vond het vervelend dat Genee uit 3 kwartier krantjes het stukje waar het over Derksen ging erin heeft gelaten. En daar wou Gijp het duidelijk niet over hebben
Even terugkijken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:41 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Zat in de eerste tien minuten van de uitzending
Hij is een autist. Geen professional. Dat weet Johan dus had hij dit anders moeten aanpakkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hij doet dat liever achter de rug van mensen om, als ze erbij zitten interesseert het hem zogenaamd allemaal geen reet.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij zegt "wij hebben het al moeilijk genoeg" over het aan tafel zitten met Wilfred. Dat is toch niet zo wereldschokkend.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:43 schreef bascross het volgende:
[..]
2:10. Dit zeggen als je 's middags nog drie kwartier aan tafel hebt gezeten met de krantjes. Vreemde kerel.
"Ik zit liever aan tafel met iemand die ik aardig vind" vergeet je.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij zegt "wij hebben het al moeilijk genoeg" over het aan tafel zitten met Wilfred. Dat is toch niet zo wereldschokkend.
Daarna zegt hij "ik zit liever aan tafel met mensen die ik aardig vind."quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij zegt "wij hebben het al moeilijk genoeg" over het aan tafel zitten met Wilfred. Dat is toch niet zo wereldschokkend.
Ja dus? Gijp en Genee zijn geen vrienden. Vertel me eens iets wat ik niet weetquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
"Ik zit liever aan tafel met iemand die ik aardig vind" vergeet je.
Daarom moet we ook voor #TeamTijs als mediator kiezenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan niet een kant kiezen.
Beide hebben ze een punt en beide hebben ze verschrikkelijk domme dingen gezegd. Derksen is net ff wat harder geweest maar bij hem zag ik een verzoeningspoging.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
"Ik zit liever aan tafel met iemand die ik aardig vind" vergeet je.
Ik had hier meer het idee dat hij zich tot Johan richtte maar hem niet durfde aan te kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Daarna zegt hij "ik zit liever aan tafel met mensen die ik aardig vind."
Ze zijn beiden niet onschuldig. Ik ben toch iets meer aan de kant van Johan hierin maar ik vind dat ze nu beiden weer normaal moeten doen en verder weer een leuk programma maken. Laat gaan joh!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
Beide hebben ze een punt en beide hebben ze verschrikkelijk domme dingen gezegd. Derksen is net ff wat harder geweest maar bij hem zag ik een verzoeningspoging.
Eens. Gijp had het niet in de Trouw moeten zeggen, maar Derksen had niet zo laag moeten reageren in zijn column, allebei fout.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
Ja preciesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
En daarnaast praat hij via Genee tegen Johan. Als hij je zegt bedoelt hij niet per definitie Genee
Daaruit blijkt dat hij de krantjes met tegenzin doet, en dat wilde je weten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dus? Gijp en Genee zijn geen vrienden. Vertel me eens iets wat ik niet weet
Gijp vond Derksen eerst anders wel aardig, ze konden heel goed met elkaar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
En daarnaast praat hij via Genee tegen Johan. Als hij je zegt bedoelt hij niet per definitie Genee
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gijp vond Derksen eerst anders wel aardig, ze konden heel goed met elkaar.
Nou, dit strookt niet met mijn interpretatie van het audiovisuele materiaal.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Gijp bijna alles met tegenzin doet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:48 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Daaruit blijkt dat hij de krantjes met tegenzin doet, en dat wilde je weten.
Hij zegt "Zelfs wij (hij doelt op Genee) hebben het al moeilijk genoeg." Volgende zin: "Ik zit liever aan een tafel met iemand die ik aardig vind."quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe kan je anders 40 jaar met iemand omgaan? Derksen en Gijp zijn in het verleden buiten het werk om best wel met elkaar omgegaan. In de biografie van Gijp is hij ook lovend over Derksen.quote:
Wat is daar triest aan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:51 schreef tofastTG het volgende:
Het meest triest vond ik overigens het feit dat Derksen zo nodig Boskamp in zijn verhaaltje moest betrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |