Ja, maar dit is andere koek.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gijp deed voor VI ook al vrij lucratieve lezinkjes tho.
Ik niet.. ik vond het al opvallend dat in het boek over Kieft niks staat over zijn ervaringen bij VI. Ik begrijp nu waarom.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:25 schreef Heufd het volgende:
Maar een boekje over het reilen en zeilen achter de schermen bij VI, is er iemand die daar op zit te wachten?
Da's snel!quote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef VMSDKR het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f4f-0ffd542550a0.mp4
Hier is ie
Slaat werkelijk nergens op. Tijdens de kerstspecial hebben we al genoeg inzicht gekregen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:25 schreef Heufd het volgende:
Maar een boekje over het reilen en zeilen achter de schermen bij VI, is er iemand die daar op zit te wachten?
Siert op 25min.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:29 schreef Heeinz het volgende:
Is het wel de volledige uitzending die op gemist komt? Las dat Sierd één en ander had gezegd, zouden ze dat eruit knippen?
Dankzij het boekje is de uitgeverij van Johan wel goede zaken gaan doen. Zonder Gijp waren al die andere boekjes er waarschijnlijk niet zo snel gekomen, werkt beide kanten op.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:31 schreef Zipportal het volgende:
Sierd is op zijn pik getrapt. En Gijp heeft ordinair zijn zakken lopen vullen. Ondankbare hond. Hij heeft alles aan VI te danken.
-Gijpmergjes
-Bordspel
-Boekjes
-Die Gijpvogel van de Kruidvat
Derksen zou ook tegen Gijp hebben gezegd dat zijn column goed is voor de kijkcijfers. Gijp reageerde dat je geestelijk bent achtergebleven als je zoiets zegt. Als je die column over Gijp goed leest, dan noemt Derksen allemaal dingen die hij zelf juist mankeert.. Derksen is zelf juist een megalomaan orakel die er niet tegen kan als hij wordt tegengesproken.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wel toevallig dat er deze ruzie is en dan ook meteen het eerste woord valt over het nieuwe boek van achter de schermen van VI... erg toevallig allemaal.
Wat komt er wel weer ?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zoals Johan zei: "het komt allemaal wel weer". Het is niet zo dat ze elkaar hebben doodgeschoten of zo.
Ze hebben hun succes inderdaad aan elkaar te danken.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:37 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Dankzij het boekje is de uitgeverij van Johan wel goede zaken gaan doen. Zonder Gijp waren al die andere boekjes er waarschijnlijk niet zo snel gekomen, werkt beide kanten op.
Kan. Maar die Stoeptegelafdeling van VI stond al als een huis. Dat boek van Van Hanegem liep ook als een tiet.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:37 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Dankzij het boekje is de uitgeverij van Johan wel goede zaken gaan doen. Zonder Gijp waren al die andere boekjes er waarschijnlijk niet zo snel gekomen, werkt beide kanten op.
Gijp kon niet eens acteren dat het hem allemaal niet interesseerdequote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef Roceco het volgende:
[..]
Dan heb je Gijp aan het begin niet gezien... Meesterlijke acteur is hij dan hoor.
Mwah..als je dat kan zeggen als een boer met kiespijn is het toch ook wel vermakelijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:48 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Gijp kon niet eens acteren dat het hem allemaal niet interesseerde
Volgens mij zei -ie "twee koeien en een paardenkop"...quote:Op maandag 7 juli 2014 21:38 schreef n00b13 het volgende:
2 man en een paardekop.
Groot Haags spreekwoordenboek.
Deze post verdient een kaartje.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Interesseert je geen hol, niks interesseert je.. daarom ben je ook zo mentaal onstabiel
Klopt!quote:Op maandag 7 juli 2014 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij zei -ie "twee koeien en een paardenkop"...
Trouwens, voor wie het fragment van Sierd de Vos heeft gemist:
Haha, blijft mooi. Tering wat was hij chagrijnigquote:Op maandag 7 juli 2014 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij zei -ie "twee koeien en een paardenkop"...
Trouwens, voor wie het fragment van Sierd de Vos heeft gemist:
Ik weet niet of z'n tijd op is, maar overkill schaadt. Je ziet het wel vaker. Ik vind Paul de Leeuw ook een goed voorbeeld. Op een gegeven moment loopt het niet meer en is het niet meer grappig. Dat is wat anders dan totaal geen talent of kunde meer hebben.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:58 schreef xzaz het volgende:
Eigenlijk moet iemand tegen Johan zeggen dat zijn tijd gewoon op is op TV.
Vis een optie?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet of z'n tijd op is, maar overkill schaadt. Je ziet het wel vaker. Ik vind Paul de Leeuw ook een goed voorbeeld. Op een gegeven moment loopt het niet meer en is het niet meer grappig. Dat is wat anders dan totaal geen talent of kunde meer hebben.
Vergelijk het maar met elke dag je favoriete eten krijgen: spaghetti, lekker. De eerste dag is het heerlijk, de tweede dag ook nog wel, maar na een paar dagen begin je toch echt zin in wat anders te krijgen. En na twee weken komt de spaghetti je de strot uit.
Toevallig heb ik laatst een lezing meegemaakt van Gert Jakobs, de wielrenner die eerder één van de smaakmakers was bij Tour Du Jour. Die benadrukte dat je zo'n programma met elkaar, als team maakt. Bij VI Oranje lijkt de teamgeest volledig zoek. De situatie is omgekeerd evenredig aan die van het Nederlands elftal...quote:Op maandag 7 juli 2014 23:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha, blijft mooi. Tering wat was hij chagrijnig
Ja mensen VI ORANJE 2010 dat waren TOPTIJDENquote:Op maandag 7 juli 2014 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toevallig heb ik laatst een lezing meegemaakt van Gert Jakobs, de wielrenner die eerder één van de smaakmakers was bij Tour Du Jour. Die benadrukte dat je zo'n programma met elkaar, als team maakt. Bij VI Oranje lijkt de teamgeest volledig zoek. De situatie is omgekeerd evenredig aan die van het Nederlands elftal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |