SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd :Squote:Op maandag 7 juli 2014 21:42 schreef Schijf het volgende: Wat voegt dit saaie wielrennen toe aan dit programma :S
Boogerd is er in geluisd door de media. Onder druk van de NOS heeft hij een valse bekentenis moeten afleggenquote:
Jammer dat allemaal nobuddies een meninkje hebben over deze kwestie.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:40 schreef Zaktabak het volgende:
Jorditwitter:JOR_ID twitterde op maandag 07-07-2014 om 21:37:45Samenvatting #VIOranje vanavond:- Dikke slaat Gijp - Derksen doet zuur- Gijp lacht- Genee sust de boel- Einde reageer retweet
v/d Bovenkamp
Hier zitten nog de echte bigstars.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer dat allemaal nobuddies een meninkje hebben over deze kwestie.
Het lijkt wel een internetforum.
Boogerd is gedwongen en valse bekentenis af te geven ten behoeve van de sport. Het ergste van alles is nog wel dat mensen het daadwerkelijk lijken te geloven...quote:
daar denk ik ook vaker aanquote:Op maandag 7 juli 2014 21:43 schreef HPLC het volgende:
Ik heb trek in bitterballen en zij vreten ze niet op.
Je overschat me nu een beetje.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier zitten nog de echte bigstars.
20 miljoen is openingsbod neem ik aan?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Verkopen voor 20miljoen, boeit mij het wat er nog met hemm gebeurd.. beter dan zo'n affelay geval waar je dan maar 3 miljoen voor krijgt
Durft Andries te schelden op zondag als Feyenoord speelt?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Andries is een Feyenoord-hooligan.
Haha xDquote:Op maandag 7 juli 2014 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
20 miljoen is openingsbod neem ik aan?
Die engnek zat laatst met een kompaan bij Studio Brasil. Vies.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer dat allemaal nobuddies een meninkje hebben over deze kwestie.
Het lijkt wel een internetforum.
Ik ben het vaak met je eens. Nu ook weer.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boogerd is gedwongen en valse bekentenis af te geven ten behoeve van de sport. Het ergste van alles is nog wel dat mensen het daadwerkelijk lijken te geloven...
Zonder doping had Nederland een meervoudig tourwinnaar in de gelederen gehad. Daar ben ik heilig van overtuigd
Maar het is goed. Blijf jij als zogenaamde Rotterdamfan lekker Duitsland supporten. Boskamp walgt van je leugens
20 miljoen miljoen is strik erom heen en afzetten op eindhoven airportquote:Op maandag 7 juli 2014 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
20 miljoen is openingsbod neem ik aan?
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:43 schreef HPLC het volgende:
Die zijn nu allang koud.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:43 schreef HPLC het volgende:
Hahahaquote:Op maandag 7 juli 2014 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn favoriete artiest is Ronald Plasterk
Gastquote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boogerd is gedwongen en valse bekentenis af te geven ten behoeve van de sport. Het ergste van alles is nog wel dat mensen het daadwerkelijk lijken te geloven...
Zonder doping had Nederland een meervoudig tourwinnaar in de gelederen gehad. Daar ben ik heilig van overtuigd
Maar het is goed. Blijf jij als zogenaamde Rotterdamfan lekker Duitsland supporten. Boskamp walgt van je leugens
Waren dat die twee op de dag van NL - Costa Rica?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:45 schreef alors het volgende:
[..]
Die engnek zat laatst met een kompaan bij Studio Brasil. Vies.
Jaquote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waren dat die twee op de dag van NL - Costa Rica?
Hoezo?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef Intellectueel het volgende:
Het lijkt erop alsof Genee Derksen het meer kwalijk neemt dan Gijp.
Wie is dat eigenlijk? Jij kijkt altijd dat kneuterige programma, dus je weet het vast.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:45 schreef alors het volgende:
[..]
Die engnek zat laatst met een kompaan bij Studio Brasil. Vies.
Ik ben blij dat er nog iemand zich niet heeft laten hersenspoelen.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Derksen heeft veel ergere dingen gezegd dan andersom.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef Intellectueel het volgende:
Jammer van het ontbreken van Nigelquote:
Blitzkriegquote:Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe wint Duitsland dan als het tegen het thuisland is?
Genee heeft ook een bloedhekel aan Johanquote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef Intellectueel het volgende:
Bedankt Hans.twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 07-07-2014 om 21:47:22Dus volgens Sierd werken Martijn & ik niet mee aan #vioranje omdat anders spelers niet met ons willen praten. Complete onzin, van a tot z reageer retweet
Ik zie je op het Museumpleinquote:Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAA KARINA WE WORDEN WERELDKAMPIOEN
Littlerabbit is eigenlijk stiekem Mart Smeetsquote:Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er nog iemand zich niet heeft laten hersenspoelen.
Het blijven Duitsersquote:Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die Duitsers hebben ook matig gespeeld hoor.
Jordi van de Bovenkamp ofzo en die anders Maurice van Berkel, kunnen beide ook zonder voorzetsels zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk? Jij kijkt altijd dat kneuterige programma, dus je weet het vast.
Onlogisch is opvallend stil. Hopelijk begint het bij hem ook langzaam te dagen.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er nog iemand zich niet heeft laten hersenspoelen.
Okquote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt maar bazilie is echt veel slechterquote:Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die Duitsers hebben ook matig gespeeld hoor.
De column van Derksen was ook wel snoeihard vergeleken met de milde kritiek van Gijpquote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef Intellectueel het volgende:
Ah, zijn die twee samen dat kutaccount met die matige photoshops?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Jordi van de Bovenkamp ofzo en die anders Maurice van Berkel, kunnen beide ook zonder voorzetsels zijn.
Ik heb geen werk dus ik zit sowieso goedquote:Op maandag 7 juli 2014 21:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb al vrij gevraagd voor volgende week maandag en dinsdag op de sociale werkplaats
Lijkt goddomme wel kerst.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:48 schreef Intellectueel het volgende:
Lekker die christelijke saamhorigheid.
Dat van Gijp was niets eens echt kritiek. Hij had gewoon gelijk over Johan die alles voor geld doet.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:48 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De column van Derksen was ook wel snoeihard vergeleken met de milde kritiek van Gijp
Hahaquote:Op maandag 7 juli 2014 21:48 schreef Gramulanion het volgende:
TIJS![]()
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ja, maar eigenlijk werken ze voor zo'n eng commercieel reclamebureau.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah, zijn die twee samen dat kutaccount met die matige photoshops?
Doe mij maar een ouderwetse Remqo paint, 100x meer humor.
Samen met Koert en Hugo de Betweters Show beginnen op SBSquote:Op maandag 7 juli 2014 21:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Gijp jongen, stop toch met die flopsshow.. ga samen met Hans iets beginnen bij SBS ofzo
Jorditwitter:JOR_ID twitterde op maandag 07-07-2014 om 21:48:01BREKEND: Het #Koninsglied is geschreven voor het Nederlands Elftal - #nedarg http://t.co/anzIu2kCsq reageer retweet
Simon*quote:Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef Gramulanion het volgende:
Bedankt Hans.twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 07-07-2014 om 21:47:22Dus volgens Sierd werken Martijn & ik niet mee aan #vioranje omdat anders spelers niet met ons willen praten. Complete onzin, van a tot z reageer retweet
Werkt niet mobiel.quote:
Simon liegt.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef Gramulanion het volgende:
Engnekken, daar wil ik niets mee te maken hebben.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk werken ze voor zo'n eng commercieel reclamebureau.
Het is Joridquote:Op maandag 7 juli 2014 21:49 schreef Zaktabak het volgende:
Jorditwitter:JOR_ID twitterde op maandag 07-07-2014 om 21:48:01BREKEND: Het #Koninsglied is geschreven voor het Nederlands Elftal - #nedarg http://t.co/anzIu2kCsq reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan je iets oplossen als iemand zo duidelijk laat merken wat hij echt van je vindt? Dan denk je toch, pleur een eind op?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:49 schreef Paxcon het volgende:
Laat ze het gewoon samen oplossen... Het zijn kinderen dat we de betutteling van vd Brink nodig hebben
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Engnekken, daar wil ik niets mee te maken hebben.
Daarom:
[ afbeelding ]
[..]
Daarom:
[ afbeelding ]
Waar dagboek staat moet KLB staan.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daarom:
[ afbeelding ]
Uh, rot op met je kutstripsquote:Op maandag 7 juli 2014 21:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daarom:
[ afbeelding ]
Op FOK doet hij nog normaal, maar op Twitter gaat hij helemaal los.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:49 schreef Zaktabak het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed idee.. en Ancilla erbij.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Samen met Koert en Hugo de Betweters Show beginnen op SBS
Ja, dat komt door dat interview en het daarop volgende columnpje.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoe kan je iets oplossen als iemand zo duidelijk laat merken wat hij echt van je vindt? Dan denk je toch, pleur een eind op?
Logisch, als dat waar zou zijn dan zou Sierd zelf ook niet met spelers kunnen spreken op het WK vanwege zijn VI Oranje bijdrages.quote:
[..]
Daarom:
[ afbeelding ]
Ik mis Geo3quote:Op maandag 7 juli 2014 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
Tijs moet zn bakkes houden en bemoeien met zijn eigen zaken
kom buiten vechten danquote:Op maandag 7 juli 2014 21:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
klappen op je neus als je niet beetje normaal doet!!!!
Dit vind je leuk?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daarom:
[ afbeelding ]
zit hij op fok, wollah waz zijn usernaampje dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op FOK doet hij nog normaal, maar op Twitter gaat hij helemaal los.
een klappe in jou gezichte heel jou gezichte kapoet!quote:Op maandag 7 juli 2014 21:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
klappen op je neus als je niet beetje normaal doet!!!!
Die snappen de humor van Sierd nietquote:Op maandag 7 juli 2014 21:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Die VI journalisten die even snel op twitter komen melden dat Sierd onzin verkondigd, zijn ook wel echte Johan kontelikkers.
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Die VI journalisten die even snel op twitter komen melden dat Sierd onzin verkondigd, zijn ook wel echte Johan kontelikkers.
Hij is leuker met tekst erbij, ik geef het toe. Maar de subtiele toevoegingen in de paints van hem zijn goed.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vind je leuk?
Ben jij wel de echte Nor?
Ik ook. Die tijden waren mooi.. die tijden dat VI nog niveau had.. helaas is dat verleden tijdquote:
Wat moeten we nou...quote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef Jivis het volgende:
NOU JONGENS IK HEB NOG NIET HET IDEE DAT ALLES KOEK EN EI IS![]()
.
Ah joh donderstraal toch op jonge, heppie hem weer!quote:Op maandag 7 juli 2014 21:51 schreef Intellectueel het volgende:
Boskamp heeft bijna helemaal niets gezegd?
Tijs heeft vi gered.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef Stefanovich het volgende:
Watskeburt?? Iemand korte samenvatting?
Uh, nee. Ze worden lafaards genoemd door Sierd en komen voor zichzelf op.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Ditquote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef Confetti het volgende:
Die column van Derksen is duidelijk in een emotionele bui geschreven. Als je puur objectief kijkt heeft Derksen echt disproportioneel gereageerd. Hij weet het zelf ook.
Nee, JOR-ID. Spreek uit al: Your Idea. Want marketingquote:
Ja, of Sierd moet gewoon niet liegen.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:51 schreef Ronaldsen het volgende:
gewoon negeren dat soort commerciëlen grappenmakersquote:Op maandag 7 juli 2014 21:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, JOR-ID. Spreek uit al: Your Idea. Want marketing
Ik snap het nog niet helemaal.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij is leuker met tekst erbij, ik geef het toe. Maar de subtiele toevoegingen in de paints van hem zijn goed.
Dit is zijn beste
KLB / [Grand Paint Auto] De Wegmisbruiker
snappen doe je maar bij SBSquote:Op maandag 7 juli 2014 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet helemaal.
Als jij een broodje hebt dan heb ik wel een worst voor in je mondjequote:Op maandag 7 juli 2014 21:53 schreef Evertjan het volgende:
ik lust wel een worstenbroodje in mijn mondje
J0rdiiiiquote:Op maandag 7 juli 2014 21:51 schreef alors het volgende:
[..]
zit hij op fok, wollah waz zijn usernaampje dan?
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, JOR-ID. Spreek uit al: Your Idea. Want marketing
Meestal als iemand zo reageert op kritiek van een ander, dan heeft die ander een gevoelige snaar geraakt en is de kritiek dus juist.. dus Derksen doet het inderdaad alleen voor het geld en heeft er verder geen zin meer in.. duidelijk. Doei Derksenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef Confetti het volgende:
Die column van Derksen is duidelijk in een emotionele bui geschreven. Als je puur objectief kijkt heeft Derksen echt disproportioneel gereageerd. Hij weet het zelf ook.
Yup. Gijp heeft daar ook meer moeite mee dan dat ie nu wil laten blijken.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef Confetti het volgende:
Godver, zo waar dit. Blijft echt in je kop zitten.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ben wel echt blij als ik die graf Jumbo Juichpakken reclame nooit meer hoef te zien en horen! Wat irritant.
Het Roy Donders gedeelte is niet eens zo irritant.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ben wel echt blij als ik die graf Jumbo Juichpakken reclame nooit meer hoef te zien en horen! Wat irritant.
Misschien kan je die van Karina lenen die ze gisteravond had.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:53 schreef Evertjan het volgende:
Ik moest ook niet lachen. Sorry.quote:
twitter:JohanCruyff twitterde op maandag 07-07-2014 om 21:50:28Ik heb jarenlang een goede relatie met Alfredo Di Stefano genoten. We verliezen een geweldig mens en een geweldige voetballer. Rust zacht. reageer retweet
Kunnen we het wel netjes houden. Ik eet.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Misschien kan je die van Karina lenen die ze gisteravond had.
Jammer, hij heeft zeer subtiel GTA, Asterix en SBS grapjes in zijn paints verwerkt, dat kan ik waarderen. Gelukkig zitten Alors en ik wel op één lijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet helemaal.
Kijk maar uit dat Johannes dit niet zietquote:Op maandag 7 juli 2014 21:53 schreef Evertjan het volgende:
Typisch die megalomane Cruijff die zich weer op de voorgrond probeert te spelen over de rug van een dode hardwerkende oude man.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:55 schreef Evertjan het volgende:
twitter:JohanCruyff twitterde op maandag 07-07-2014 om 21:50:28Ik heb jarenlang een goede relatie met Alfredo Di Stefano genoten. We verliezen een geweldig mens en een geweldige voetballer. Rust zacht. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het een beetje ordinair begint te worden dan ben ik wegquote:Op maandag 7 juli 2014 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat Johannes dit niet ziet
Valt me tegen van jou dit.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer, hij heeft zeer subtiel GTA, Asterix en SBS grapjes in zijn paints verwerkt, dat kan ik waarderen. Gelukkig zitten Alors en ik wel op één lijn.
Maar dit geheel terzijde, alles de schuld van het Twelftal en de engnekken daarachter
Hij heeft wel gelijk, het is renes zaak. Iet of johan meteen naar huis gaat en johan moet geen ziektes wrbijhalenquote:
Ik vond het ook erg goed. Het is dat het topic heel oud is. Anders had ik even gepost met een compliment.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer, hij heeft zeer subtiel GTA, Asterix en SBS grapjes in zijn paints verwerkt, dat kan ik waarderen. Gelukkig zitten Alors en ik wel op één lijn.
Maar dit geheel terzijde, alles de schuld van het Twelftal en de engnekken daarachter
En toch de boel gered.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:56 schreef Paul het volgende:
Thijs vd Brink heeft niets gezegd in de uitzending
Als zelfs SunChaser hier komt moet het wel echt serieus zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 21:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, het is renes zaak. Iet of johan meteen naar huis gaat en johan moet geen ziektes wrbijhalen
Boskamp ook niet.. niemand had er echt zin in. Gênante televisiequote:Op maandag 7 juli 2014 21:56 schreef Paul het volgende:
Thijs vd Brink heeft niets gezegd in de uitzending
Je moet zulke dingen niet willen promoten.quote:
I know.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik had wel het idee dat Jezus Christus zich openbaarde in de gedaante van Tijs van de Brink tegen het einde van de uitzending.
Dat is gewoon de harde humor van Sierd, iedereen weet dat het niet echt waar is wat Sierd verkondigd.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee. Ze worden lafaards genoemd door Sierd en komen voor zichzelf op.
Wat een hoop debielen in dit topic
Nee hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
iedereen weet dat het niet echt waar is wat Sierd verkondigd.
De Lor en de Nor is een gouden koppel, ik ken mijn plaats op de achtergrond.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 07-07-2014 om 22:01:13De waarheid: we zijn dit WK 1x gevraagd voor een item in #vioranje, kwam toen qua tijd slecht uit, ging daarom niet door. En dat was het reageer retweet
Ik voel me nu inderdaad een fout marketingbureau. Ik wilde de mensen enkel een alternatief geven voor die gladjanussen, van eigen bodem.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet zulke dingen niet willen promoten.
Sierd trolltquote:Op maandag 7 juli 2014 22:01 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 07-07-2014 om 22:01:13De waarheid: we zijn dit WK 1x gevraagd voor een item in #vioranje, kwam toen qua tijd slecht uit, ging daarom niet door. En dat was het reageer retweet
Ze hebben niet geleerd van hun oude meester, die grijpt ieder programma aan om aan zendtijd te komen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:01 schreef Gramulanion het volgende:
Het blijft maar doorgaan he...quote:Op maandag 7 juli 2014 22:01 schreef Gramulanion het volgende:
Sierd en Genee vormen samen een prima trollduo.quote:
GTST ORANJEquote:Op maandag 7 juli 2014 22:01 schreef Gramulanion het volgende:
Het houdt niet op, totdat je iets doetquote:
Mwah denk het niet hoor, Sierd was wel even serieus over wat hij kwijt wildequote:Op maandag 7 juli 2014 22:04 schreef Pascalus het volgende:
Niet doorhebben dat Sierd een grap maakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |