SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:50 schreef Deisyy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Deisyy ga je schamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een tijdje geleden vond ikdie Van der Gijp wel grappig, totdat hij dat zelf ook ging vinden. Wat een irritante ADHD-er en ook nog eens helemaal verlekkerd van zichzelf.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:57 schreef MadMaster het volgende:
Derksen, Gijp en consorten mogen ze van mij trouwens voor een vuurpeleton zetten.
Allemaal zelfingenomen prutsers, met een strontirritant programma als resultaat.
Gaat helemaal nergens over...
In de jaren 70 deden ze niet zo moeilijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Hij is wel wat over de grens hè, ik heb ook heel hard getwijfeld of het wel of niet zou posten.
En ik besloot het wel te doen![]()
O that's not me
Ja jullie hebben de schuld... Niet wijquote:Op maandag 7 juli 2014 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de jaren 70 deden ze niet zo moeilijk.
Het is onze generatie die verantwoordelijk is voor de vertrutting.
Een vuurpeloton nog wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:57 schreef MadMaster het volgende:
Derksen, Gijp en consorten mogen ze van mij trouwens voor een vuurpeleton zetten.
Allemaal zelfingenomen prutsers, met een strontirritant programma als resultaat.
Gaat helemaal nergens over...
MM voelt zich een beetje de Zwarte Piet en komt daarom hard uit de hoek...quote:Op maandag 7 juli 2014 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vuurpeloton nog wel.
Kom ik aan met m'n deportaties naar Rottumerplaat.
Voel me opeens een heel stuk softer dan ik toch al ben.
Ik vond jou daar inderdaad nogal mild in, klagen over prepuberende 5-jarigenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vuurpeloton nog wel.
Kom ik aan met m'n deportaties naar Rottumerplaat.
Voel me opeens een heel stuk softer dan ik toch al ben.
Heb ik iets gezegd over prepuberende 5-jarigen? Dat moet een hoax zijn, want die bestaan niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond jou daar inderdaad nogal mild in, klagen over prepuberende 5-jarigen![]()
Wacht maar een jaar of 10.
Ben jij bij Van der Gijp in de leer geweest?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
MM voelt zich een beetje de Zwarte Piet en komt daarom hard uit de hoek...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:33 schreef Kingstown het volgende:
Die rondemissen zijn ook niet meer wat ze ooit waren....Kut oortje of stonk ie uit zn bek ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:33 schreef Kingstown het volgende:
Die rondemissen zijn ook niet meer wat ze ooit waren....Ik heb al een hekel aan luchtkussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iemand dat bij mij doet, dan zoen ik haar de volgende keer op haar mond.
Dat zal haar leren...
Jij reageerde op een moeder die klaagde of haar prepuber van 5.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb ik iets gezegd over prepuberende 5-jarigen? Dat moet een hoax zijn, want die bestaan niet.
quote:
26 graden las ik vanmorgen, lekker hoor.quote:
Plaats dan dat plaatje met dezelfde tekst dat overal circuleert...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:49 schreef chufi het volgende:
In 1 toernooi van alle frustraties af..
1 - Revanche op WK 2010 en Spanje
2 - Penalties ...
3 - Duitsland moet in finale , revanche 1974 ... Vanavond to happen
4 - Revanche op Argentie finale 1978 ... Doen we een ronde eerder in de semis .. Morgen dus
5 - Ultieme revanche op Duitsland .. Zondag ..
Bewaar de rest, misschien krijg je vanavond trek.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:51 schreef Disana het volgende:
Ik zit voor pampus en ik heb echt nog maar de helft van de Frutti di Mare op.
Dus het wordt spoedig weer mooi weer? Ik ben dit nu al zat.
Ja, ga hem zeker bewaren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bewaar de rest, misschien krijg je vanavond trek.
Het is vandaag geen moment droog geweest
Ik mag toch hopen dat het bij jouw keihard waaitquote:
egnie, ben lekker in de tuun aan het lanterfantenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het bij jouw keihard waait
Ja dat heb je op de eilanden... Soms storm je er vanaf terwijl we hier rustig in een zonnetje op ons fietsje rondtoeren, maar soms is het andersom idd..quote:
Ik geloof je.. Gaat me nu meer om morgen ..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:58 schreef sacha het volgende:
moet je eens op buienradar kijken hoe mooi het hier allemaal langs ging vandaag
wat is er morgen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof je.. Gaat me nu meer om morgen ..
Kan je niet, en geen hond (mod) die hier komtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:21 schreef sacha het volgende:
zal ik het topic hernoemen? met je reet onder een zonnebank? ja?
Daar moest ik inderdaad aan denken toen ik het nieuws over het overlijden van Menno Buch las.quote:
Het zou wel heel verdrietig zijn als de ouders nog wel leven. Ik heb daar geen idee van.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar moest ik inderdaad aan denken toen ik het nieuws over het overlijden van Menno Buch las.
Boudewijn. Ik had daar meer dan met Menno. Ook te jong, verder boeit het me niet zo.quote:
ja, of vrouw, kinderen, hond, kat en caviaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou wel heel verdrietig zijn als de ouders nog wel leven. Ik heb daar geen idee van.
Ik had ook meer met Boudewijn. Die maakte programma's die mij meer aanspraken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Boudewijn. Ik had daar meer dan met Menno. Ook te jong, verder boeit het me niet zo.
Ik heb er naar zitten zoeken, want dacht meteen dat het voor die ouders niet te hopen is dat ze dit weer mee moeten maken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou wel heel verdrietig zijn als de ouders nog wel leven. Ik heb daar geen idee van.
Twee kinderen overleven lijkt me inderdaad heel naar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er naar zitten zoeken, want dacht meteen dat het voor die ouders niet te hopen is dat ze dit weer mee moeten maken.
Die vond ik geweldig met zijn handschoentjes aan met zijn boekjes.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had ook meer met Boudewijn. Die maakte programma's die mij meer aanspraken.
Moet je ze wel hebben ...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee kinderen overleven lijkt me inderdaad heel naar.
Ja, bijzonder persoon was hij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Die vond ik geweldig met zijn handschoentjes aan met zijn boekjes.
Ik neem aan dat hij ouders heeft of hadquote:
Ik heb wel eens gelezen dat die collectie nogal respectloos van de hand is gedaan.quote:
Boudewijn Buch was héérlijk nep!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Die vond ik geweldig met zijn handschoentjes aan met zijn boekjes.
Hij heeft ook een reis programma gehad, ik vond dat ook geweldig. Verder was hij echt gek op zijn boekjes volgens mij.quote:
vooral dat reisprogramma, allemaal uit zijn duim gezogenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft ook een reis programma gehad, ik vond dat ook geweldig. Verder was hij echt gek op zijn boekjes volgens mij.
Wat lul je nouquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:12 schreef sacha het volgende:
[..]
vooral dat reisprogramma, allemaal uit zijn duim gezogen
Haha ja, ik heb daar ook al naar zitten googelen. Wat een ophef was er over dat programma.quote:
ik lul nietquote:
Dat was baanbrekende tv, een programma over seksquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha ja, ik heb daar ook al naar zitten googelen. Wat een ophef was er over dat programma.
Nou seks, nogal bizarre seksquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was baanbrekende tv, een programma over seks
Ok.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ik lul niet![]()
ik kan je uit betrouwbare bron melden dat hij nogal een loopje met de waarheid nam in zijn reisprogramma's, en zijn boeken
Hadden we toen al niet de Pin Up Club en Sex met Angela (het idee alleen al) gehad?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was baanbrekende tv, een programma over seks
Diee mensen waren hun tijd gewoon ver vooruit.quote:
Héé het is allemaal tv, ik vond zijn reis programma's leuk. In hoeverre kan je dat faken?quote:
Ik herinner me iets met een tipitent en een auberginequote:
Ja, dat was seks, maar wat soury zegt, Sex voor de Buch was nogal extreem.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hadden we toen al niet de Pin Up Club en Sex met Angela (het idee alleen al) gehad?
Die tipitent heb ik net nog gezien. Schunnig hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik herinner me iets met een tipitent en een aubergine
ok.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé het is allemaal tv, ik vond zijn reis programma's leuk. In hoeverre kan je dat faken?
Ik moet zeggen dat ik er wel een beetje van schrok.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hebben ook een user op FOK! die aan bizarre seks doet zag ik net!
sytzevdv
Nou ik vind het nog steeds bizarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diee mensen waren hun tijd gewoon ver vooruit.
Tegnwoordig koopt niemand meer courgettes voor in de ovenschotel en een orgasme regel je via je smartpbone...
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Die tipitent heb ik net nog gezien. Schunnig hoor
Ik vind het wel mooi.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er wel een beetje van schrok.
http://www.skoften.net/video/sex_voor_de_buchquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik herinner me iets met een tipitent en een aubergine
Alsof Sietze van der V. hier onder de naam gaat posten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi.
Iedereen zit altijd maar te lullen en z'n mening te geven over allerlei personen, zoner dat die personen aanwezig zijn. Nu kun je direct met betrokkene discusseren. Heeft wel wat.
Oh zeker, dat wel. Maar in dit geval hoop ik niet dat het uit de hand loopt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi.
Iedereen zit altijd maar te lullen en z'n mening te geven over allerlei personen, zonder dat die personen aanwezig zijn. Nu kun je direct met betrokkene discusseren. Heeft wel wat.
Waarom niet? Er zijn wel meer mensen die dat doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof Sietze van der V. hier onder de naam gaat posten.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.skoften.net/video/sex_voor_de_buch
Zij is een beetje raarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.skoften.net/video/sex_voor_de_buch
Van een Jan de V. kan ik me nog wel voorstellen dat ze onder hun eigen naam posten, maar van mensen als Sietze van der V. en Volkert van der G. niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn wel meer mensen die dat doen.
Mocht het een kloon zijn, dan valt dat snel genoeg op.
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van een Jan de V. kan ik me nog wel voorstellen dat ze onder hun eigen naam posten, maar van mensen als Sietze van der V. en Volkert van der G. niet.
Eén is er uitgesteld dus eind van de week één á 5 euro en morgen nog een doos van 9 euro. En dan kap is er even meequote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Hoeveel dozen heb je al binnen Soury? Vandaag is doos 2 gebracht en ik kreeg net een mail dat morgen de 3e doos wordt afgeleverd.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:57 schreef chufi het volgende:
Ik ga even kijken hoe onze volgende tegenstander het gaat doen
Gelukkig welquote:
Jij hebt dus totaal 6 dozen besteld, ik 4, maar ik krijg ook nog een magnumfles van zequote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Eén is er uitgesteld dus eind van de week één á 5 euro en morgen nog een doos van 9 euro. En dan kap is er even meeWat ik tot nu toe heb gedronken is één erg lekker de ander is minder. Maar prima te doen bij het eten.
Oef dus 6 dozen in totaal nu.
Is ze aan het bevallen? Dan ga ik even mijn streams aangooien.quote:
Ja dat las ik, ik kon niet slagen met de rosé. M.a.w. daar zat geen korting (meer) opquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt dus totaal 6 dozen besteld, ik 4, maar ik krijg ook nog een magnumfles van ze![]()
Mijn eerste levering was erg lekker, ik heb vandaag een Spaanse rosé gehad, daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Volgens mij zijn ze inderdaad een beetje door hun voorraad heen. Maar ik hou het sowieso bij mijn 4 dozen, ik heb ook nog een doos rode wijn uit Frankrijk staan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat las ik, ik kon niet slagen met de rosé. M.a.w. daar zat geen korting (meer) op
Morgen weer tussen 15:00 en 20:00 dat moet lukken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze inderdaad een beetje door hun voorraad heen. Maar ik hou het sowieso bij mijn 4 dozen, ik heb ook nog een doos rode wijn uit Frankrijk staan.
Ze hadden mijn doosje trouwens bij de buren afgeleverd
Dan komt hij dus eerst tussen 10.00 en 12.00 bij mijquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen weer tussen 15:00 en 20:00 dat moet lukken.
Daarom zijn ze zo sjaggie al ik beneden komquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan komt hij dus eerst tussen 10.00 en 12.00 bij mij
Omdat ze Rotterdam moesten verlaten en richting Amsterdam moestenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom zijn ze zo sjaggie al ik beneden kom
Nog steeds en dat al maanden schijnt.. Soury weet alles over hoe veel dozen te bemachtigen ...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:22 schreef drakin het volgende:
Hebben ze nou alweer een stuntaanbieding bij wijnvoordeel?
Toen Wij uit R... Nou ja vul maar inquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze Rotterdam moesten verlaten en richting Amsterdam moesten
Nee is sinds dit weekend overquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:22 schreef drakin het volgende:
Hebben ze nou alweer een stuntaanbieding bij wijnvoordeel?
Een dag na mijn bestelling probeerde ik alweer, maar zaten er ineens wel verzendkosten bij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog steeds en dat al maanden schijnt.. Soury weet alles over hoe veel dozen te bemachtigen ...
Echt hè, dat jankende jochie met dat brilletjequote:
In het topic staan links om zonder verzendkosten te bestellen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Een dag na mijn bestelling probeerde ik alweer, maar zaten er ineens wel verzendkosten bij.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hè, dat jankende jochie met dat brilletje
En die griet met d'r Braziliaanse jagershoedje...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hè, dat jankende jochie met dat brilletje
Ja, diequote:
Waar is dat topic ook alweer?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het topic staan links om zonder verzendkosten te bestellen.
Ik ben lui....ik jat alles.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die
Zit jij dit allemaal te cappen of heb je het geleend?
Van Treehut zal het niet zijn die ligt al te pitten waarschijnlijk ..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die
Zit jij dit allemaal te cappen of heb je het geleend?
Nummer 4 alweer FHF / Lust er iemand een wijntje?? (TIP!) #4 - Met extragratis nieuwsbriefquote:
Ja, inderdaad, mooie dramabeeldenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel leuk dat het precies de gifjes waren waar jij en MM het over hadden.
Nou nog een kleurstofje erin voor een leuke inrichting van je woning. En niet vergeten de foto's even te plaatsen hier.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik krijg morgen weer de kachelonderhoudmeneer over de vloer.
Maar goed ook, want ik heb nu plastic zakjes aan het plafond hangen, omdat de kachelpijp losgekoppeld is na hun eerdere bezoek en er onderdelen besteld moesten worden die morgen dus geplaatst worden. Het regent een beetje in, infuuszakken aan het plafond die vollopen ipv leeg...
Dan hoop ik voor je dat het vannacht niet te heftig gaat regenen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed ook, want ik heb nu plastic zakjes aan het plafond hangen, omdat de kachelpijp losgekoppeld is na hun eerdere bezoek en er onderdelen besteld moesten worden die morgen dus geplaatst worden. Het regent een beetje in, infuuszakken aan het plafond die vollopen ipv leeg...
Het water is al mooi oranje van de roest.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou nog een kleurstofje erin voor een leuke inrichting van je woning. En niet vergeten de foto's even te plaatsen hier.
Die komen bij mij maandagmiddag, gewoon 2 jaarlijks onderhoud ..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
nee hoor ik zit naar Duitsland te kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Van Treehut zal het niet zijn die ligt al te pitten waarschijnlijk ..
We hebben een pelletkachel met echt vuur in de huiskamer, dus met kachelpijp.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die komen bij mij maandagmiddag, gewoon 2 jaarlijks onderhoud ..
Kortingscode waarvoor?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:32 schreef FANN het volgende:
Ik kreeg zojuist ook een kortingscode in mijn mail, 20 euro korting,
heeft iemand daar nog iets aan?
ow, had ik er niet bijgezet zie ik voor wijn dus.. ook van wijnvoordeel.nl via kortingscode.nlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:04 schreef Kingstown het volgende:
Nog een paar huilfoto's. [ afbeelding ]GossieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof de wereld vergaat...
![]()
Zelfs oma en opa hebben het er moeilijk mee.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelfs oma en opa hebben het er moeilijk mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat heeft die Opa in zijn handen? Een nep-beker?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:10 schreef FANN het volgende:
[..]wat heeft die Opa in zijn handen? Een nep-beker?
Knal hem in dat topic, al heb ik het idee dat iedereen inmiddels een beetje is voorzien. Ik kreeg vandaag doos 3 en 4 en mijn magnumflesquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ow, had ik er niet bijgezet zie ik voor wijn dus.. ook van wijnvoordeel.nl via kortingscode.nl
daar staat die ook tussen.
Schattigquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Voetbal levert soms echt prachtige emo- en drama foto's op.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:04 schreef Kingstown het volgende:
Nog een paar huilfoto's. [ afbeelding ]MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik geloof ook dat er vanavond wel een paar zullen janken als Nederland verliest.
Vanmorgen op de radio hoorde ik deze
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
ow.... ja zal ik hem daar neer plempen? Doe ik wel even...quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Knal hem in dat topic, al heb ik het idee dat iedereen inmiddels een beetje is voorzien. Ik kreeg vandaag doos 3 en 4 en mijn magnumfles![]()
Gisteren liep iemand in dat topic te janken dat hij nu ineens ongevraagd een nieuwsbrief per mail had ontvangen van wijnvoordeel, hij had zelfs de consumentenbond ingeschakeld
Daarom! Wel gebruik maken van de voordelige actie en dan janken omdat hij een nieuwsbrief krijgt, waar je met een muisklik voor af kan meldenquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... ja zal ik hem daar neer plempen? Doe ik wel even...
Was geen nieuwsbrief gelukkig, maar dan nog, je kan je meestal toch makkelijk weer afmelden?
Beetje drukte om niks dus
Consumentenbond ziet hem aankomen...quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom! Wel gebruik maken van de voordelige actie en dan janken omdat hij een nieuwsbrief krijgt, waar je met een muisklik voor af kan melden
Ik wacht met spanning op de foto's van jankende Nederlanders vanavond...quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Voetbal levert soms echt prachtige emo- en drama foto's op.
Er loopt daar in Brazilië ook zo'n oudere Nederlander rond die steeds pontificaal in beeld is met zijn nepbeker. Zullen we ongetwijfeld ook wel een mooie pic van krijgen als het mis mocht gaan vanavond.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi
Maar ik geloof ook dat er vanavond wel een paar zullen janken als Nederland verliest.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Consumentenbond ziet hem aankomen...![]()
Kortingcode heb ik daaro neergeplempt.
Finales verliezen zijn 'we' gewend', daar maalt niemand meer om...quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aan de andere kant....ik denk dat er nog veel meer Nederlanders gaan janken als we in de finale van Duitsland verliezen.
Is dat zeker die supporter waarvan gezegd wordt dat dit zijn laatste WK is waar hij live bij zal zijn?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er loopt daar in Brazilië ook zo'n oudere Nederlander rond die steeds pontificaal in beeld is met zijn nepbeker. Zullen we ongetwijfeld ook wel een mooie pic van krijgen als het mis mocht gaan vanavond.
Aan de andere kant....ik denk dat er nog veel meer Nederlanders gaan janken als we in de finale van Duitsland verliezen.
Ik denk toch echt dat de meeste Nederlanders liever van Argentinië verliezen als van Duitsland.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Finales verliezen zijn 'we' gewend', daar maalt niemand meer om...
Geen idee. Zover volg ik de infotainment ook weer niet, maar hij is erg vaak in beeld, dus je komt er niet omheen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat zeker die supporter waarvan gezegd wordt dat dit zijn laatste WK is waar hij live bij zal zijn?
Ik was helemaal vergeten dat we tijdens het WK 2010 ook in de finale stondenquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Finales verliezen zijn 'we' gewend', daar maalt niemand meer om...
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat de meeste Nederlanders liever van Argentinië verliezen als van Duitsland.
Geen land heeft zoveel WK-finales verloren als Nederland....zijn we toch nog ergens wereldkampioen is.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was helemaal vergeten dat we tijdens het WK 2010 ook in de finale stonden
Dat kwam met name door het opstootje tussen Rijkaard en Völler toen, denk ik...quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat de meeste Nederlanders liever van Argentinië verliezen als van Duitsland.
Mijn auto met Duits nummerbord was in 1990 niet echt geliefd.
Spudi Völlerquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kwam met name door het opstootje tussen Rijkaard en Völler toen, denk ik...
Spanjequote:Op woensdag 9 juli 2014 12:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen land heeft zoveel WK-finales verloren als Nederland....zijn we toch nog ergens wereldkampioen is.
Welke heb je?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:38 schreef chufi het volgende:
Mijn doosjes zijn afgeleverd bij een buurman![]()
![]()
2 x wit Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Sauvignon Blancquote:
Die heb ik afgelopen vrijdag ook besteld, maar kreeg maandag een mail dat hij eind van de week pas geleverd wordt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:03 schreef chufi het volgende:
[..]
2 x wit Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Sauvignon Blanc
Dat hoorde ik ook, maar gisteren kreeg ik bericht dat ze vandaag geleverd zouden worden... Ik had nog gehoopt op zaterdag, dan zou ik wel thuis zijn. Maar tis niet meer nodigquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik afgelopen vrijdag ook besteld, maar kreeg maandag een mail dat hij eind van de week pas geleverd wordt.
Hoe is die Pierre Baptiste, jij hebt toch de witte?quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:13 schreef Soury het volgende:
Die heb ik ook besteld, Calle Principal Sauvignon Blanc komt bij mij ook later
Nee die heb ik niet, ik wacht nu op deze Casa Safra Ucles DO Verdejoquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe is die Pierre Baptiste, jij hebt toch de witte?
O, ik dacht dat die PB één van de eerste was die je had besteld.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet, ik wacht nu op deze Casa Safra Ucles DO Verdejo
Je heb gelijkquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, ik dacht dat die PB één van de eerste was die je had besteld.
Ik heb die Casa Safra Ucles vandaag gekregen, x 2
Hoeveel flessen heb je nu in totaal al en wat verwacht je nog ?quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Je heb gelijk, Die is wel lekker. Ik moest even achter kijken het word een beetje vol hier
![]()
En dat was de post. Het is het doosje Calle Principal Sauvignon Blanc
Je hebt hem al op!quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Je heb gelijk, Die is wel lekker. Ik moest even achter kijken het word een beetje vol hier
![]()
En dat was de post. Het is het doosje Calle Principal Sauvignon Blanc
Daar heb ik er 12 vanquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:51 schreef Soury het volgende:
Nog één doosje, dus 5 in totaal (er zijn er al 6 op)![]()
Casa Safra is het minst, ietwat zuig.
Ik heb daar ook 2 doosjes van, ietwat zurig. Maar niet vies zuur hoor. De van wat ik tot nu geproefd heb vind ik die persoonlijk de minst lekkere. Ik bewaar die wel voor evt. bij het eten.quote:
Prachtige zege. Loodzware etappequote:Op woensdag 9 juli 2014 17:33 schreef chufi het volgende:
Weer eens een Nederlandse winst in de Tour in een FoKking zware rit ... over kinderkopjes ...![]()
Vanavond meer ..
Petje af Bos voor Lars Boomquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prachtige zege. Loodzware etappe
Des te mooier deze winst
Ben je Columbiaans, anders snap ik de logica even nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:59 schreef sasquatsch het volgende:
Goed voorteken. Vorige week Colombia een race in de IndyCar (zelfs 1,2,3) en de WK wedstrijd. Gisteren won Kittel een etappe en Duitsland de WK wedstrijd en nu wint Boom de etappen en Nederland de WK wedstrijd.
Nee, ik leg een link tussen sporters van een land die een wedstrijd winnen en dat land op dezelfde dag een WK wedstrijd wint. Dat zie ik als goed voorteken voor de wedstrijd van vanavond.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je Columbiaans, anders snap ik de logica even niet
Niets lezen is jouw quote?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je Columbiaans, anders snap ik de logica even niet
Kom maar langs.. Wel snel zijn want de mijne glijd er in ..quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:08 schreef sacha het volgende:
ik krijg dorst van al die wijn bestellingen
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom maar langs.. Wel snel zijn want de mijne glijd er in ..
Ik spoel wel ff mn mond...quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beentjes gekruist houden Sacha en mondje dicht.
nee, morgen moet ik werkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Biecht jij dan je gedachten even op morgen aan meneer pastoor ..?
niets is hier (in huis) oranje vanavond, zelfs de hondjes hoeven hun shirt niet aanquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, allemaal eenheidsworsten
Je houdt de kleertjes schoon voor zondag.. Das lief van jequote:Op woensdag 9 juli 2014 19:43 schreef sacha het volgende:
[..]
niets is hier (in huis) oranje vanavond, zelfs de hondjes hoeven hun shirt niet aan
ik ben de liefste!quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Je houdt de kleertjes schoon voor zondag.. Das lief van je
Vervelend al die vlaggen.quote:
Wat moet jij daar?quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
OUD / Het babytopic (0-1 jaar) Deel 355
Wat een zaadpot.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:54 schreef chufi het volgende:
Wil je eens een keer vroeg naar bed ... Verlenging
Ik ookquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat een zaadpot.
Ik lees het morgen wel.
Nu is het overquote:
MM, kan je een paar deisyy's op mijn originele ava schilderen?quote:
Ohh een bolle hopquote:
Want hij heeft nog geen flauw benulquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ja die heeft lol in het leven.
Manana...quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
MM, kan je een paar deisyy's op mijn originele ava schilderen?
Nee joh dat is lekker.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:01 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik 'm wel ff aftrainen.
Ik werd altijd bolle hop genoemd als baby.quote:
Dat gaat er wel af zodra ze gaan lopen, kindertjes met bolle wangetjesquote:
Dat weet ik toch niet?quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werd altijd bolle hop genoemd als baby.
Ik zie dat graagquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gaat er wel af zodra ze gaan lopen, kindertjes met bolle wangetjes
Ahhhhquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond deze van het WK van 2010
[ afbeelding ]
Moet dat dan?quote:
Ik wacht geduldig totdat ik 'm op zijn tijd ga meenemen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gaat er wel af zodra ze gaan lopen, kindertjes met bolle wangetjes
Mooie beest, geen bolle hopquote:
Mwoah, heeft heeft een klein koppie, maar een dik lijfquote:
Ik neem aan dat het geen hopjesvla was.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:19 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ik hep de nodige hop naar binnen gewerkt met gerst.
Zo leukquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:21 schreef Soury het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=300_1404829662
Ja en met de pootjes om elkaar schouderquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo leuk![]()
Grappig om te zien, dat sommige kittens ook hun pootjes gebruiken en anderen weer niet. Op een gegeven moment zitten de 2 linker kittens bijna in de knoop
Hop is familie van de Cannabis Sativa.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het geen hopjesvla was.
Oftewel nederwietquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:23 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Hop is familie van de Cannabis Sativa.
Allemaal lekkerquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:23 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Hop is familie van de Cannabis Sativa.
Monorail catquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwoah, heeft heeft een klein koppie, maar een dik lijf![]()
[ afbeelding ]
quote:
Duveltjequote:Op donderdag 10 juli 2014 01:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
En de zwarte, die staat vaak niet al te mooi op foto's, maar deze wel.
[ afbeelding ]
Hij heeft een gespleten persoonlijkheid, af en toe een draak, maar vaak ook heel kroelerig, zoals op de fotoquote:
Ja en aan die oogjes te zien, je mag me aanhalen maar als ik het zat ben heb jij een paar halen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft een gespleten persoonlijkheid, af en toe een draak, maar vaak ook heel kroelerig, zoals op de foto
De mijne zijn bamg voor de vissen in de vijver, er zitten 3 koi's tussen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:59 schreef kraakschandaal het volgende:
Ondertussen zat de verdachte alweer in de vijver van andere buurman de goudvissen eruit te wippen.
Van het ongeplande nest hebben we er 1 gehouden, Junior was de naam en die sprong bij St Bernhard hond in de nek, en ook bij mensen wanneer die op de favoriete stoel zatenquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijne zijn bamg voor de vissen in de vijver, er zitten 3 koi's tussen.
Wat kijkt ie lief.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
En de zwarte, die staat vaak niet al te mooi op foto's, maar deze wel.
[ afbeelding ]
Ja nou en of. Bij mij zijn ze meestal rond de 17 geworden, op een enkele uitschieter na.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:47 schreef kraakschandaal het volgende:
Sopje werd 21 jaar, dat is aardig oud voor een kat toch?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen van de rechter en de VN...
=mijn verjaardagquote:
al jarenquote:
jaquote:
Nee hoor....we worden gewoon Wereldkampioen zondag.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:43 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen trouwens. Nog voetbalkaters hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |