SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:50 schreef Deisyy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Deisyy ga je schamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een tijdje geleden vond ikdie Van der Gijp wel grappig, totdat hij dat zelf ook ging vinden. Wat een irritante ADHD-er en ook nog eens helemaal verlekkerd van zichzelf.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:57 schreef MadMaster het volgende:
Derksen, Gijp en consorten mogen ze van mij trouwens voor een vuurpeleton zetten.
Allemaal zelfingenomen prutsers, met een strontirritant programma als resultaat.
Gaat helemaal nergens over...
In de jaren 70 deden ze niet zo moeilijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Hij is wel wat over de grens hè, ik heb ook heel hard getwijfeld of het wel of niet zou posten.
En ik besloot het wel te doen![]()
O that's not me
Ja jullie hebben de schuld... Niet wijquote:Op maandag 7 juli 2014 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de jaren 70 deden ze niet zo moeilijk.
Het is onze generatie die verantwoordelijk is voor de vertrutting.
Een vuurpeloton nog wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:57 schreef MadMaster het volgende:
Derksen, Gijp en consorten mogen ze van mij trouwens voor een vuurpeleton zetten.
Allemaal zelfingenomen prutsers, met een strontirritant programma als resultaat.
Gaat helemaal nergens over...
MM voelt zich een beetje de Zwarte Piet en komt daarom hard uit de hoek...quote:Op maandag 7 juli 2014 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vuurpeloton nog wel.
Kom ik aan met m'n deportaties naar Rottumerplaat.
Voel me opeens een heel stuk softer dan ik toch al ben.
Ik vond jou daar inderdaad nogal mild in, klagen over prepuberende 5-jarigenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vuurpeloton nog wel.
Kom ik aan met m'n deportaties naar Rottumerplaat.
Voel me opeens een heel stuk softer dan ik toch al ben.
Heb ik iets gezegd over prepuberende 5-jarigen? Dat moet een hoax zijn, want die bestaan niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond jou daar inderdaad nogal mild in, klagen over prepuberende 5-jarigen![]()
Wacht maar een jaar of 10.
Ben jij bij Van der Gijp in de leer geweest?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
MM voelt zich een beetje de Zwarte Piet en komt daarom hard uit de hoek...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:33 schreef Kingstown het volgende:
Die rondemissen zijn ook niet meer wat ze ooit waren....Kut oortje of stonk ie uit zn bek ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:33 schreef Kingstown het volgende:
Die rondemissen zijn ook niet meer wat ze ooit waren....Ik heb al een hekel aan luchtkussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iemand dat bij mij doet, dan zoen ik haar de volgende keer op haar mond.
Dat zal haar leren...
Jij reageerde op een moeder die klaagde of haar prepuber van 5.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb ik iets gezegd over prepuberende 5-jarigen? Dat moet een hoax zijn, want die bestaan niet.
quote:
26 graden las ik vanmorgen, lekker hoor.quote:
Plaats dan dat plaatje met dezelfde tekst dat overal circuleert...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:49 schreef chufi het volgende:
In 1 toernooi van alle frustraties af..
1 - Revanche op WK 2010 en Spanje
2 - Penalties ...
3 - Duitsland moet in finale , revanche 1974 ... Vanavond to happen
4 - Revanche op Argentie finale 1978 ... Doen we een ronde eerder in de semis .. Morgen dus
5 - Ultieme revanche op Duitsland .. Zondag ..
Bewaar de rest, misschien krijg je vanavond trek.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:51 schreef Disana het volgende:
Ik zit voor pampus en ik heb echt nog maar de helft van de Frutti di Mare op.
Dus het wordt spoedig weer mooi weer? Ik ben dit nu al zat.
Ja, ga hem zeker bewaren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bewaar de rest, misschien krijg je vanavond trek.
Het is vandaag geen moment droog geweest
Ik mag toch hopen dat het bij jouw keihard waaitquote:
egnie, ben lekker in de tuun aan het lanterfantenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het bij jouw keihard waait
Ja dat heb je op de eilanden... Soms storm je er vanaf terwijl we hier rustig in een zonnetje op ons fietsje rondtoeren, maar soms is het andersom idd..quote:
Ik geloof je.. Gaat me nu meer om morgen ..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:58 schreef sacha het volgende:
moet je eens op buienradar kijken hoe mooi het hier allemaal langs ging vandaag
wat is er morgen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof je.. Gaat me nu meer om morgen ..
Kan je niet, en geen hond (mod) die hier komtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:21 schreef sacha het volgende:
zal ik het topic hernoemen? met je reet onder een zonnebank? ja?
Daar moest ik inderdaad aan denken toen ik het nieuws over het overlijden van Menno Buch las.quote:
Het zou wel heel verdrietig zijn als de ouders nog wel leven. Ik heb daar geen idee van.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar moest ik inderdaad aan denken toen ik het nieuws over het overlijden van Menno Buch las.
Boudewijn. Ik had daar meer dan met Menno. Ook te jong, verder boeit het me niet zo.quote:
ja, of vrouw, kinderen, hond, kat en caviaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou wel heel verdrietig zijn als de ouders nog wel leven. Ik heb daar geen idee van.
Ik had ook meer met Boudewijn. Die maakte programma's die mij meer aanspraken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Boudewijn. Ik had daar meer dan met Menno. Ook te jong, verder boeit het me niet zo.
Ik heb er naar zitten zoeken, want dacht meteen dat het voor die ouders niet te hopen is dat ze dit weer mee moeten maken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou wel heel verdrietig zijn als de ouders nog wel leven. Ik heb daar geen idee van.
Twee kinderen overleven lijkt me inderdaad heel naar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er naar zitten zoeken, want dacht meteen dat het voor die ouders niet te hopen is dat ze dit weer mee moeten maken.
Die vond ik geweldig met zijn handschoentjes aan met zijn boekjes.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had ook meer met Boudewijn. Die maakte programma's die mij meer aanspraken.
Moet je ze wel hebben ...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee kinderen overleven lijkt me inderdaad heel naar.
Ja, bijzonder persoon was hij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Die vond ik geweldig met zijn handschoentjes aan met zijn boekjes.
Ik neem aan dat hij ouders heeft of hadquote:
Ik heb wel eens gelezen dat die collectie nogal respectloos van de hand is gedaan.quote:
Boudewijn Buch was héérlijk nep!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Die vond ik geweldig met zijn handschoentjes aan met zijn boekjes.
Hij heeft ook een reis programma gehad, ik vond dat ook geweldig. Verder was hij echt gek op zijn boekjes volgens mij.quote:
vooral dat reisprogramma, allemaal uit zijn duim gezogenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft ook een reis programma gehad, ik vond dat ook geweldig. Verder was hij echt gek op zijn boekjes volgens mij.
Wat lul je nouquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:12 schreef sacha het volgende:
[..]
vooral dat reisprogramma, allemaal uit zijn duim gezogen
Haha ja, ik heb daar ook al naar zitten googelen. Wat een ophef was er over dat programma.quote:
ik lul nietquote:
Dat was baanbrekende tv, een programma over seksquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha ja, ik heb daar ook al naar zitten googelen. Wat een ophef was er over dat programma.
Nou seks, nogal bizarre seksquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was baanbrekende tv, een programma over seks
Ok.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ik lul niet![]()
ik kan je uit betrouwbare bron melden dat hij nogal een loopje met de waarheid nam in zijn reisprogramma's, en zijn boeken
Hadden we toen al niet de Pin Up Club en Sex met Angela (het idee alleen al) gehad?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was baanbrekende tv, een programma over seks
Diee mensen waren hun tijd gewoon ver vooruit.quote:
Héé het is allemaal tv, ik vond zijn reis programma's leuk. In hoeverre kan je dat faken?quote:
Ik herinner me iets met een tipitent en een auberginequote:
Ja, dat was seks, maar wat soury zegt, Sex voor de Buch was nogal extreem.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hadden we toen al niet de Pin Up Club en Sex met Angela (het idee alleen al) gehad?
Die tipitent heb ik net nog gezien. Schunnig hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik herinner me iets met een tipitent en een aubergine
ok.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé het is allemaal tv, ik vond zijn reis programma's leuk. In hoeverre kan je dat faken?
Ik moet zeggen dat ik er wel een beetje van schrok.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hebben ook een user op FOK! die aan bizarre seks doet zag ik net!
sytzevdv
Nou ik vind het nog steeds bizarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diee mensen waren hun tijd gewoon ver vooruit.
Tegnwoordig koopt niemand meer courgettes voor in de ovenschotel en een orgasme regel je via je smartpbone...
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Die tipitent heb ik net nog gezien. Schunnig hoor
Ik vind het wel mooi.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er wel een beetje van schrok.
http://www.skoften.net/video/sex_voor_de_buchquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik herinner me iets met een tipitent en een aubergine
Alsof Sietze van der V. hier onder de naam gaat posten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi.
Iedereen zit altijd maar te lullen en z'n mening te geven over allerlei personen, zoner dat die personen aanwezig zijn. Nu kun je direct met betrokkene discusseren. Heeft wel wat.
Oh zeker, dat wel. Maar in dit geval hoop ik niet dat het uit de hand loopt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi.
Iedereen zit altijd maar te lullen en z'n mening te geven over allerlei personen, zonder dat die personen aanwezig zijn. Nu kun je direct met betrokkene discusseren. Heeft wel wat.
Waarom niet? Er zijn wel meer mensen die dat doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof Sietze van der V. hier onder de naam gaat posten.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.skoften.net/video/sex_voor_de_buch
Zij is een beetje raarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.skoften.net/video/sex_voor_de_buch
Van een Jan de V. kan ik me nog wel voorstellen dat ze onder hun eigen naam posten, maar van mensen als Sietze van der V. en Volkert van der G. niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn wel meer mensen die dat doen.
Mocht het een kloon zijn, dan valt dat snel genoeg op.
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van een Jan de V. kan ik me nog wel voorstellen dat ze onder hun eigen naam posten, maar van mensen als Sietze van der V. en Volkert van der G. niet.
Eén is er uitgesteld dus eind van de week één á 5 euro en morgen nog een doos van 9 euro. En dan kap is er even meequote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Hoeveel dozen heb je al binnen Soury? Vandaag is doos 2 gebracht en ik kreeg net een mail dat morgen de 3e doos wordt afgeleverd.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:57 schreef chufi het volgende:
Ik ga even kijken hoe onze volgende tegenstander het gaat doen
Gelukkig welquote:
Jij hebt dus totaal 6 dozen besteld, ik 4, maar ik krijg ook nog een magnumfles van zequote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Eén is er uitgesteld dus eind van de week één á 5 euro en morgen nog een doos van 9 euro. En dan kap is er even meeWat ik tot nu toe heb gedronken is één erg lekker de ander is minder. Maar prima te doen bij het eten.
Oef dus 6 dozen in totaal nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |