Jij en ik zijn de terrorist niet de echte crimineel ,die wordt in de wattengelegd. Kijk naar artsen, politici en wetenschappers.quote:Veel door de NSA verzamelde data betreft geen gegevens van potentiële terroristen of criminelen, maar van gewone burgers.
Dat meldt de Washington Post zondag op basis van documenten geleverd door klokkenluider Edward Snowden. De helft van de gegevens betreft niet-Amerikanen.
De krant analyseerde 160.000 onderschepte e-mails en chatgesprekken en 7.900 documenten afkomstig van ruim 11.000 online accounts, die verzameld zijn tussen 2009 en 2012. 10.000 waren van mensen die niet werden verdacht door de NSA, maar als 'bijkomende schade' zijn gesurveilleerd door de systemen van de NSA.
NSA-analisten hebben meer dan 65.000 gegevens gemaskeerd om de privacy van Amerikaanse burgers te waarborgen. Desondanks vond de krant alsnog negenhonderd e-mailadressen die niet waren gecensureerd door de Amerikaanse veiligheidsdienst.
[..]
Andere documenten werden door de analisten als nutteloos bestempeld, maar werden desondanks bewaard. Zo werden er seksueel getinte gesprekken opgeslagen, gesprekken over liefdesverdriet, politiek en religie.
bron
Dergelijke informatie over een individu kreeg de NSA zeker nog niet op een legale manier?!..twitter:dutchcowboys twitterde op maandag 07-07-2014 om 09:54:02Klantenservice van Essent nu ook via Whatsapp te bereiken http://t.co/ekVtkZJ3OZ reageer retweet
dankzij hen is planeet aarde terminaal.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ehh begrijp ik nu goed dat je artsen, politici en wetenschappers voor criminelen uitmaakt?
Ik vind het ridicuul worden Lambiekje.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dankzij hen is planeet aarde terminaal.
Nog sterker; je hoeft er alleen maar aan te denkenquote:Op maandag 7 juli 2014 15:27 schreef muhahaha het volgende:
Als ik hier wiet type dan komt dat dus in mijn NSA profiel te staan?
Holy cowquote:Op maandag 7 juli 2014 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog sterker; je hoeft er alleen maar aan te denken
Je profiel is gelinkt aan een te schokkende video clip dus je werd al nauwlettend in de gaten gehouden!quote:Op maandag 7 juli 2014 15:27 schreef muhahaha het volgende:
Als ik hier wiet type dan komt dat dus in mijn NSA profiel te staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
quote:Op maandag 7 juli 2014 15:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je profiel is gelinkt aan een te schokkende video clip dus je werd al nauwlettend in de gaten gehouden!
de schokkende video !!!Mijn leven is voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ridicuul?quote:Op maandag 7 juli 2014 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het ridicuul worden Lambiekje.
Ik ben ook niet de grootste fan van politici, hell no.
Maar wat je artsen en wetenschappers nu in de schoenen schuift vind ik echt walgelijk.
Tieft effe een end op met dergelijke ongefundeerde beschuldigingen...quote:Op maandag 7 juli 2014 12:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jij en ik zijn de terrorist niet de echte crimineel ,die wordt in de wattengelegd. Kijk naar artsen, politici en wetenschappers.
Ja maar dit word al 20 jaar geroepen, en tot dus ver is er nog niks van terrecht gekomen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ridicuul?
Onderzoek ... en je zult ook walgen van hoe we (zij) de wereld bestieren met hun bedrog. Niets is wat het lijkt.
beter zoekenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja maar dit word al 20 jaar geroepen, en tot dus ver is er nog niks van terrecht gekomen.
Dus.... we wachten gewoon weer af
En toch is het waar, zonder die mensen zou b.v.het vogelgriep virus en de mexicaanse griepvirus niet gemodificeerd kunnen worden.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het ridicuul worden Lambiekje.
Ik ben ook niet de grootste fan van politici, hell no.
Maar wat je artsen en wetenschappers nu in de schoenen schuift vind ik echt walgelijk.
.. niet alleen die virussen hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:34 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En toch is het waar, zonder die mensen zou b.v.het vogelgriep virus en de mexicaanse griepvirus niet gemodificeerd kunnen worden.
Ik gaf het als een voorbeeld, maar natuurlijk zijn er meer "dingen"quote:
Zonder die mensen muteren virussen ook wel, dus het blijft kolder en zeer onbeschoft om wetenschappers en artsen als criminelen, al helemaal zonder deugdelijke onderbouwing, neer te zetten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:34 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En toch is het waar, zonder die mensen zou b.v.het vogelgriep virus en de mexicaanse griepvirus niet gemodificeerd kunnen worden.
Lambiekje, de essentie van dat artikel is dat iedereen wordt afgeluisterd. Daaruit spreekt een wantrouwen vanuit de overheid tegen de burger. Iedereen kan wat gedaan hebben, daarom moet iedereen voortdurend zijn onschuld aantonen. Een schande voor de rechtsstaat.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jij en ik zijn de terrorist niet de echte crimineel ,die wordt in de wattengelegd. Kijk naar artsen, politici en wetenschappers.
Nee dat is gewoon weer een lasterlijke aantijging.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Lambiekje, de essentie van dat artikel is dat iedereen wordt afgeluisterd. Daaruit spreekt een wantrouwen vanuit de overheid tegen de burger. Iedereen kan wat gedaan hebben, daarom moet iedereen voortdurend zijn onschuld aantonen. Een schande voor de rechtsstaat.
Of artsen en wetenschappers crimineel zijn is dus niet de essentie van dit verhaal.
Als je het veralgemeniseert zeer zeker ja..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon weer een lasterlijke aantijging.
Dus je bent er mee eens dat de bewijslast is/wordt omgedraaid. Het is juist ingevoerd om alles en iedereen maar lastig te vallen en daardoor de criminelen uit de wind te houden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Lambiekje, de essentie van dat artikel is dat iedereen wordt afgeluisterd. Daaruit spreekt een wantrouwen vanuit de overheid tegen de burger. Iedereen kan wat gedaan hebben, daarom moet iedereen voortdurend zijn onschuld aantonen. Een schande voor de rechtsstaat.
Of artsen en wetenschappers crimineel zijn is dus niet de essentie van dit verhaal.
-edit, ophouden nu-.quote:
Alfa yoghurt blauw gras bananen!quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
-edit, ophouden nu-.
Voor mainstream bekende criminele organisaties zoals de mafia, drugskartels en al-qaeda zijn overheids-organen.
Ik ben het er mee eens dat de bewijslast wordt omgedraaid en dat we in feite in een technocratie leven waarin de rijken steeds rijker worden en de armen - behalve steeds armer - steeds rechtenlozer worden en waarin begrippen als solidariteit en democratie volkomen uitgehold zijn. Ik ben het er ook mee eens dat onze samenleving totalitaire trekjes begint te krijgen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dus je bent er mee eens dat de bewijslast is/wordt omgedraaid. Het is juist ingevoerd om alles en iedereen maar lastig te vallen en daardoor de criminelen uit de wind te houden.
Dat is dus gewoonweg indicatie dat we in een fascistische maatschappij leven.
Juist gewone burgers worden afgeluisterd ipv de criminelen
ja dat denken ze dat ze gewoon hun werk doen .. maar hen studie is 'rigged'.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens dat de bewijslast wordt omgedraaid en dat we in feite in een technocratie leven waarin de rijken steeds rijker worden en de armen - behalve steeds armer - steeds rechtenlozer worden en waarin begrippen als solidariteit en democratie volkomen uitgehold zijn. Ik ben het er ook mee eens dat onze samenleving totalitaire trekjes begint te krijgen.
Ik snap evengoed niet dat je dat 'fascistisch' blijft noemen want dat is het niet. Niet iedere vorm van tirannie voldoet aan die definitie.
Ook je definitie van criminelen vind ik veel te generaliserend. Veel crimineen hebben geen hoge opleiding of hoge maatschappelijke positie of zijn academicus.
Als artsen en wetenschappers zich inlaten met de ontwikkeling van biologische wapens of onderzoeken gaan vervalsen oid zou je ze crimineel kunnen noemen. Het overgrote deel van de artsen doet gewoon zijn werk: mensen beter maken.
Politici zijn een verhaal apart. Daar heb ik ook geen hoge pet van op.
Wat bedoel je met 'rigged'?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja dat denken ze dat ze gewoon hun werk doen .. maar hen studie is 'rigged'.
industry-approved lesmateriaal.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'rigged'?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
Dit zal de toch al ijzige betrekkingen geen goed doen
quote:The arrested man, who is severely disabled, worked in the Foreign Relations department of Germany's BND intelligence service, where he had access to classified documents.
For the last two years, he has been sending documents to the Americans electronically once a week, according to 'Bild' newspaper.
Investigators reportedly found an encrypted communication program hidden on his computer. The program was disguised as a weather app, and activated by searching for a weather forecast for New York.
bron
Ik heb wel eens lesmateriaal gemaakt. Toen kwam er geen mannetje langs om te controleren of het allemaal wel klopte.quote:
aha, en geen enkele student heeft in de gaten dat lesmateriaal gelkleurd is, maar jij wel?quote:
Voor je het weet beginnen die duitsers weer een wereldoorlogquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
De verstandhouding gaat van koud naar vriezen.
De planeet aarde is niet terminaal hoor, die overleefd het wel, wat er ook komt. Natuur is inmens veel sterker dan de mens..willen WIJ, als mens, het overleven moet er wel iets veranderen. De reden waarom ik protesteer tegen ontbossing, nucleaire testen, etc is puur zelfbehoud, planeet aarde is er nog steeds als wij onszelf compleet hebben laten uitsterven.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dankzij hen is planeet aarde terminaal.
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 16 november 2014 18:38 schreef ems. het volgende:
Lijkt me trouwens logisch dat vooral gewone burgers worden afgetapt. Er zijn een stuk minder terroristen dan gewone burgers en het hele doel van NSA is om de terroristen eruit te filteren door middel van screening.
Dus ja, populistische titel voor iets dat eigenlijk heel logisch is.
Ik vond dit topic, NWS / Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wet/voorstellen #3, wel een geschikt voor een linkje naar dat artikel..quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
Wist even niet onder welk kopje deze te plaatsen dus maar hier:
Kan ook idd.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:11 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik vond dit topic, NWS / Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wet/voorstellen #3, wel een geschikt voor een linkje naar dat artikel..
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
Sexy spionne Chapman moest Snowden verleiden
De Russische spionne Anna Chapman moest de Amerikaanse klokkenluider Edward Snowden verleiden in opdracht van haar bazen in Moskou. Het was de bedoeling dat Anna op die manier toegang zou krijgen tot geheime informatie waarover Snowden beschikte. Ze ging zelfs zo ver dat ze in juli 2013 Snowden via Twitter ten huwelijk vroeg.
Edward Joseph Snowden (31) is een voormalig medewerker van de CIA en de NSA. Snowden lekte in juni 2013 informatie over een reeks van spionageactiviteiten door het NSA op internet.
Anna Chapman (32) werd in de Verenigde Staten in 2010 ontmaskerd als een Russische spion en werd vervolgens het land uitgezet. Sindsdien maakt ze in Rusland carrière als model en presentatrice. Ze kreeg niet voor niets enkele jaren geleden de bijnaam 'geheim agent 90-60-90'.
Volgens de voormalige KGB-majoor Boris Karpichkov zouden de twee elkaar eenmaal ontmoet hebben. ,,Als Snowden het huwelijksaanzoek geaccepteerd had, zou hij Russisch staatsburger geworden zijn. En dat zou hem in Rusland houden. Als Russisch staatsburger moet hij namelijk toestemming vragen om naar het buitenland te reizen. Ik denk dat Snowden wel doorhad wat de consequenties waren,' vertelt hij aan The Mirror.
Op het moment van het bizarre aanzoek in 2013 was Snowden op de vlucht voor de Amerikaanse autoriteiten. Hij bivakkeerde toentertijd in de transitzone van de luchthaven Moskou Sheremetyevo. Uiteindelijk kreeg de Amerikaan op 1 augustus 2013 beperkt asiel in Rusland, tot frustratie van de Verenigde Staten.
Anna Chapman kwam recent nog in het nieuws omdat ze figureerde in een Russische propagandafilm. In deze video probeert ze jonge Russen over te halen om bij het leger te tekenen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)wden-verleiden.dhtml
Smeuig nieuws over Anna Chapman, bijgenaamd geheim agent 90-60-90
Dat zijn we al vanaf de 2e WO, en niet alleen van de NSA. Dat geld voor de hele EU.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
Sherlock Snowden: Nederlandse geheime diensten zijn schoothondjes NSA
Nope, sorry.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:43 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat zijn we al vanaf de 2e WO, en niet alleen van de NSA. Dat geld voor de hele EU.
Bang om op te komen voor onze eigen mening en "idealen" terwijl de EU de klappen opvangt van het beleid van de VS.
Ook incorrect, helaas. De sancties tegen rusland zijn vooral in het nadeel van Rusland.quote:Ook de sancties tegen Rusland zijn vooral in het nadeel van de EU.
Spreek voor jezelf.quote:We zijn inmiddels geen schoothondjes meer maar de slaven van de VS.
Ehh jawel, sorryquote:
Is wel zo helaas, -edit-quote:Ook incorrect, helaas. De sancties tegen rusland zijn vooral in het nadeel van Rusland.
Doe ik, maar jij niet, -edit-quote:Spreek voor jezelf.
Ouch... Die is nasty. Dat moet ook wel met medewerking van de fabrikant gedaan zijn lijkt mij.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:01 schreef Lavenderr het volgende:
Spyware zit in firmware van veel harde schijven
17 februari 2015
In de firmware van harde schijven van alle grote producenten zit spyware, vermoedelijk afkomstig van de NSA.
Deze conclusie trekt Kaspersky Labs dat de software op het spoor kwam. De spyware - door de onderzoekers Equation genoemd - maakt gebruik van veel van dezelfde eigenschappen die ook te vinden zijn in Stuxnet. Deze geavanceerde malware werd door de inlichtingendienst NSA binnengesmokkeld in de besturingssoftware van de nucleaire opwerkingsfabrieken van Iran om deze onbruikbaar te maken.
Vanwege de gelijkenis met Stuxnet en eerdere onthullingen door toedoen van Edward Snowden rond spionagesoftware in harde schijven, gaan de onderzoekers van Kaspersky er van uit dat de NSA ook achter deze infiltratie zit. Dat betekent dat de NSA toegang heeft tot vrijwel alle opgeslagen informatie, mits de schijven een verbinding met het internet hebben.
Zeer lastig te detecteren en verwijderen
Doordat de spyware is verwerkt in de firmware is deze moeilijk te detecteren en al helemaal lastig om te verwijderen. Ook roept het de vraag op in hoeverre de producenten van harde schijven hun medewerking hebben verleend aan het verwerken van de spyware in de firmware. Het is erg complex om de firmware te herschrijven zonder de beschikking te hebben over de broncode. De NSA is daar weliswaar toe in staat, maar het is onduidelijk hoe de gewijzigde software vervolgens op de schijven is terechtgekomen.
De spyware is aangetroffen op schijven van onder meer Samsung, Western Digital, Seagate, Maxtor, Toshiba en Hitachi. Bij navraag door The Verge, bleek alleen Western Digital bereid te verklaren nooit code met de NSA te hebben gedeeld. De anderen weigerden commentaar te geven.
http://www.automatisering(...)-veel-harde-schijven
Er ligt al genoeg macht bij verschillende instanties, die hoef je niet nog machtiger te maken door ze alwetend te maken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:35 schreef Brute_Egbert het volgende:
Even een serieuze vraag wat vinden mensen hier het probleem nou van? Ze mogen me dag en nacht afluisteren als ze daardoor alle risico groepen kunnen scheiden. Laat ze lekker een boel van ons aftappen lekker boeiend. Als ze daardoor nou terroristen of criminelen kunnen oppakken. Ze kunnen het ook gewoon niet doen dat je dan 4x zoveel aanslagen hebt. Maar ja als je dat belangrijker vind als dat ze horen dat je aan mama doorgeeft wat je in de avond wilt eten..
Dan vraag ik mij af of ze dan ook een deal hebben met programma's als LittleSnitch.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:01 schreef Lavenderr het volgende:
Spyware zit in firmware van veel harde schijven
17 februari 2015
In de firmware van harde schijven van alle grote producenten zit spyware, vermoedelijk afkomstig van de NSA.
Deze conclusie trekt Kaspersky Labs dat de software op het spoor kwam. De spyware - door de onderzoekers Equation genoemd - maakt gebruik van veel van dezelfde eigenschappen die ook te vinden zijn in Stuxnet. Deze geavanceerde malware werd door de inlichtingendienst NSA binnengesmokkeld in de besturingssoftware van de nucleaire opwerkingsfabrieken van Iran om deze onbruikbaar te maken.
Vanwege de gelijkenis met Stuxnet en eerdere onthullingen door toedoen van Edward Snowden rond spionagesoftware in harde schijven, gaan de onderzoekers van Kaspersky er van uit dat de NSA ook achter deze infiltratie zit. Dat betekent dat de NSA toegang heeft tot vrijwel alle opgeslagen informatie, mits de schijven een verbinding met het internet hebben.
Zeer lastig te detecteren en verwijderen
Doordat de spyware is verwerkt in de firmware is deze moeilijk te detecteren en al helemaal lastig om te verwijderen. Ook roept het de vraag op in hoeverre de producenten van harde schijven hun medewerking hebben verleend aan het verwerken van de spyware in de firmware. Het is erg complex om de firmware te herschrijven zonder de beschikking te hebben over de broncode. De NSA is daar weliswaar toe in staat, maar het is onduidelijk hoe de gewijzigde software vervolgens op de schijven is terechtgekomen.
De spyware is aangetroffen op schijven van onder meer Samsung, Western Digital, Seagate, Maxtor, Toshiba en Hitachi. Bij navraag door The Verge, bleek alleen Western Digital bereid te verklaren nooit code met de NSA te hebben gedeeld. De anderen weigerden commentaar te geven.
http://www.automatisering(...)-veel-harde-schijven
Het gaat niet om terroristen. Hoeveel terroristische aanslagen heb jij meegemaakt in het westen? Terrorisme boeit niks en dat weten ondertussen wel meer mensen. Gaat om totale controle onder het mom van terrorisme. Privacy opgeven, anderen extra macht geven omdat je iets gelooft wat niet zo is. Jij ziet het probleem niet, steeds meer mensen zien dat wel. Omdat ze beseffen welke kant het allemaal op lijkt te gaan. En mensen zoals jou faciliteren dat omdat jullie het goedkeuren zonder kennis en na te denken. Het enige wat nog goed is dat je navraag doet maar goed dat helpt ook niet zoveel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:35 schreef Brute_Egbert het volgende:
Even een serieuze vraag wat vinden mensen hier het probleem nou van? Ze mogen me dag en nacht afluisteren als ze daardoor alle risico groepen kunnen scheiden. Laat ze lekker een boel van ons aftappen lekker boeiend. Als ze daardoor nou terroristen of criminelen kunnen oppakken. Ze kunnen het ook gewoon niet doen dat je dan 4x zoveel aanslagen hebt. Maar ja als je dat belangrijker vind als dat ze horen dat je aan mama doorgeeft wat je in de avond wilt eten..
Meinung.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:13 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Het gaat niet om terroristen. Hoeveel terroristische aanslagen heb jij meegemaakt in het westen? Terrorisme boeit niks en dat weten ondertussen wel meer mensen.
Volgens mij zijn de islamist-extremist-radicalised-fanatical terroristen niet erg slim hoor- iedereen kan gewoon zien dat er zijn duizenden plekjes overal dat je kan 'n 'bom' laten liggen om je 'punt' proberen te maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:13 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Het gaat niet om terroristen. Hoeveel terroristische aanslagen heb jij meegemaakt in het westen? Terrorisme boeit niks en dat weten ondertussen wel meer mensen. Gaat om totale controle onder het mom van terrorisme. Privacy opgeven, anderen extra macht geven omdat je iets gelooft wat niet zo is. Jij ziet het probleem niet, steeds meer mensen zien dat wel. Omdat ze beseffen welke kant het allemaal op lijkt te gaan. En mensen zoals jou faciliteren dat omdat jullie het goedkeuren zonder kennis en na te denken. Het enige wat nog goed is dat je navraag doet maar goed dat helpt ook niet zoveel waarschijnlijk.
Ja ik had hem hier Topicreeks: BigBrother Artikelen al gepost. Zat te twijfelen op welk topic ik hem zou plaatsen.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:48 schreef theguyver het volgende:
Last week tonight interview met Edward Snowden![]()
John Oliver HELD
John Oliver haalt altijd goeie punten aan.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja ik had hem hier Topicreeks: BigBrother Artikelen al gepost. Zat te twijfelen op welk topic ik hem zou plaatsen.
Heeft ie een eigen show? Coolquote:Op donderdag 9 april 2015 08:48 schreef theguyver het volgende:
Last week tonight interview met Edward Snowden![]()
John Oliver HELD
Eh ja!quote:Op donderdag 9 april 2015 09:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Heeft ie een eigen show? Cool. In mijn pauze ff kijken
.
Wie is het dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Wow hebben ze Ed weer van stal gehaald? Vraag me af of die man wel echt bestaat. Komt ie ons weer inpeperen dat we 24/7 in de gaten worden gehouden? Het zal wel ...
Is er een keer een klokkeluider die serieus te nemen is dan is het weer niet goed.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Wow hebben ze Ed weer van stal gehaald? Vraag me af of die man wel echt bestaat. Komt ie ons weer inpeperen dat we 24/7 in de gaten worden gehouden? Het zal wel ...
Dat hij daadwerkelijk bestaat of gewoon voor de misleiding zorgt bedoel je? Net als Die gozer van de wikileaks of is hij wel echt?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Daadwerkelijk niet bestaat en idd voor misleiding zorgt?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat hij daadwerkelijk bestaat of gewoon voor de misleiding zorgt bedoel je? Net als Die gozer van de wikileaks of is hij wel echt?
Bedankt voor de link, ik vind het nogal een aanname eerlijk gezegd maar nu weet ik ieder geval wat je invalshoek isquote:Op donderdag 9 april 2015 12:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daadwerkelijk niet bestaat en idd voor misleiding zorgt?
https://calcifiedlies.wor(...)ard-s1m0nes-simhand/
misschien is dit too much voor BNW?
Julian and Edward. Fake and faker. Mij zou het niets verbazen als Assange een nwo - con man is.
je weet dat S1mone een actrice is?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daadwerkelijk niet bestaat en idd voor misleiding zorgt?
https://calcifiedlies.wor(...)ard-s1m0nes-simhand/
misschien is dit too much voor BNW?
Julian and Edward. Fake and faker. Mij zou het niets verbazen als Assange een nwo - con man is.
Maar natuurlijk dat kan toch ook niet anders in het hoofd van de echte "waarheidszoeker", deze 2 zijn veel te "down to earth" en hun onthullingen gaan niet ver genoeg, gelukkig hebben we voor de zelfbenoemde "waarheidszoekers" in Nederland echte klokkeluiders zoals Vrijland, die gaan tenminste mee met de gekte.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, ik vind het nogal een aanname eerlijk gezegd maar nu weet ik ieder geval wat je invalshoek is.
S1mone is een filmquote:Op donderdag 9 april 2015 12:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
je weet dat S1mone een actrice is?
[ afbeelding ]
Rachel Roberts en dat er niks digitaals aan haar is
Ik ben het korte stukje interview aan het kijken en heb het inderdaad ergens op 1:41 even op pauze gezet. Kort gezegd even een klein experiment die je kan uitvoeren. Het liefst zonder iemand om je heen want het komt misschien wat vreemd over maar zwaai eens snel met je hand voor je ogen? dan heb je hetzelfde effectquote:
Als dat voor jou een plausibele verklaring is okee, voor mij niet. Er blijven nog zat andere opmerkelijkheden over wat betreft Ed Raket. Ik heb hier al eens eerder een discussie over gehad en voor gek versleten, BNW is daar helaas niet het juiste forum voor. Maar ik heb die man nog nooit uit een taxi zien stappen, als ie interviews doet is het 1 op 1 of vaak via een screen en dan nog al die dingen die niet kloppen aan hem zoals die bril destijds etc etc.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben het korte stukje interview aan het kijken en heb het inderdaad ergens op 1:41 even op pauze gezet. Kort gezegd even een klein experiment die je kan uitvoeren. Het liefst zonder iemand om je heen want het komt misschien wat vreemd over maar zwaai eens snel met je hand voor je ogen? dan heb je hetzelfde effect. Hij praat heel snel met zijn handen, een beetje Italiaans zeg maar, dus dan schiet de opname aparatuur of de codex van het bestand te kort en krijg je dit soort verschijnselen. Een beetje hetzelfde als dat je bij mp3's volgens de echte audiofielen de hele hoge en lage tonen afgebroken worden vanaf een bepaald punt. Compressie.
Joh hoe zou ik bij de actrice komen, en ik ken de film!quote:Op donderdag 9 april 2015 12:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
S1mone is een film
http://www.moviemeter.nl/film/1944
Hoevaak zie je de gasten van DWDD of Pauw uit de taxi stappen voordat ze in het programma zitten?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:48 schreef controlaltdelete het volgende:
eerder een discussie over gehad en voor gek versleten, BNW is daar helaas niet het juiste forum voor. Maar ik heb die man nog nooit uit een taxi zien stappen, als ie interviews doet is het 1 op 1 of vaak via een screen en dan nog al die dingen die niet kloppen aan hem zoals die bril destijds etc etc.
Fijn dat je zo je best doet, ik snap niet welk punt je wilt maken bovendien het interesseert me ook niet eerlijk gezegd. Sorry.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Joh hoe zou ik bij de actrice komen, en ik ken de film!
Hell Ik heb m gewoon op DVD!
Zullen we even echte digitale Personen er bij pakken en even naast snowden leggen!
Ellen Page en Willem Dafoe 2013
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kevin Spacey Call of Duty: Advanced Warfare 2014
Sam Witwer Star Wars: The Force Unleashed II 2010
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo zijn er tig meer!
Het gaat niet alleen om uit een taxi te stappen maar de manier hoe ie interviews geeft en in het nieuws komt. Maar afijn: Laten we de discussie over Ed maar staken als jij gelooft dat deze held bestaat mij best. Ik denk daar het mijne over.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hoevaak zie je de gasten van DWDD of Pauw uit de taxi stappen voordat ze in het programma zitten?
Of zijn die gasten ook al niet echt? heb wel zo'n mijn twijfels over Peter RRRR de Vries, die is gewoon te vaak op tv
He punt is vrij duidelijk, het verschil tussen cgi en echt zie je overduidelijk, dat verschil zie je bij Snowden niet.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Fijn dat je zo je best doet, ik snap niet welk punt je wilt maken bovendien het interesseert me ook niet eerlijk gezegd. Sorry.
En waarom zouden "the powers that be" zulke foutjes maken dan zoals jij schijnt te denken met zijn hand en bril?quote:Het gaat niet alleen om uit een taxi te stappen maar de manier hoe ie interviews geeft en in het nieuws komt. Maar afijn: Laten we de discussie over Ed maar staken als jij gelooft dat deze held bestaat mij best. Ik denk daar het mijne over.
Verschil tussen digitaal en echt, als je dat niet ziet raad ik je het volgende aan!quote:Op donderdag 9 april 2015 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Fijn dat je zo je best doet, ik snap niet welk punt je wilt maken bovendien het interesseert me ook niet eerlijk gezegd. Sorry.
[..]
Het gaat niet alleen om uit een taxi te stappen maar de manier hoe ie interviews geeft en in het nieuws komt. Maar afijn: Laten we de discussie over Ed maar staken als jij gelooft dat deze held bestaat mij best. Ik denk daar het mijne over.
Nee laten we maar doorgaan, deze discussie past prima in BNW.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zeg toch laten we deze discussie maar staken. BNW is daar geen podium voor.
Misschien heb je een leesbril nodig, Snowden is niet bepaald unaniem als cgi beoordeelt hoor. Volgens mij (of ik heb ook een leesbril nodig) is bijvoorbeeld japie77 bijvoorbeeld wel van mening dat Snowden the real deal is.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:29 schreef Chewie het volgende:
Ook grappig dat Snowden regelmatig aangehaald word als bewijs dat BNW steeds meer NWS word om dan vervolgesn in BNW te gaan stellen dat hij niet echt is of een puppet van de NWO.
-edit- Omdat men het niet met je -edit- dingen eens is moet de discussie stopgezet worden?quote:Op donderdag 9 april 2015 13:29 schreef controlaltdelete het volgende:
nee omdat alle alu hoedjes alle serieuze dingen wegstoppen als idiootquote:Op donderdag 9 april 2015 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
-edit- Omdat men het niet met je -edit- dingen eens is moet de discussie stopgezet worden?
Waarom, Zeer inhoudelijke discussie, zonder Snowden had jij waarschijnlijk nog nooit van de NSA gehoord.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Iemand die ondergedoken is, zal in de regel ook niet gefilmd worden als hij uit een taxi ofzoiets stapt. Dat met die handen is een prima verklaring en eigenlijk denk ik dat de kans dat er een logische verklaring is voor die bril vele malen groter is dan de kans dat hij een CGI product is.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als dat voor jou een plausibele verklaring is okee, voor mij niet. Er blijven nog zat andere opmerkelijkheden over wat betreft Ed Raket. Ik heb hier al eens eerder een discussie over gehad en voor gek versleten, BNW is daar helaas niet het juiste forum voor. Maar ik heb die man nog nooit uit een taxi zien stappen, als ie interviews doet is het 1 op 1 of vaak via een screen en dan nog al die dingen die niet kloppen aan hem zoals die bril destijds etc etc.
Waarom? Omndat je hier tegengas krijgt? Tja, het is hier geen cluesforum.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Zo gek is dat nietquote:Op donderdag 9 april 2015 15:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Straks ga je me vertellen dat de hele wereld niet echt is.
[..]
Ik verslijt je niet voor gek, dat niet maar misschien heb je het in deze een beetje fout. Als een paar van de 'feiten' niet blijken te kloppen waarom zou de rest dan wel waar zijn?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als dat voor jou een plausibele verklaring is okee, voor mij niet. Er blijven nog zat andere opmerkelijkheden over wat betreft Ed Raket. Ik heb hier al eens eerder een discussie over gehad en voor gek versleten, BNW is daar helaas niet het juiste forum voor. Maar ik heb die man nog nooit uit een taxi zien stappen, als ie interviews doet is het 1 op 1 of vaak via een screen en dan nog al die dingen die niet kloppen aan hem zoals die bril destijds etc etc.
Maar je switcht wel steeds tussen filosifische uitspraken en vergelijkingen met een rechtszaak. Al naar gelang het je uitkomt.quote:
Dat het leven een illusie is is een perceptie zo oud als de weg naar rome , kijk dus niet raar op als medemensen de ilusies van wat we realteit noemen zien . Dat heeft niks met CGI of Snowden te maken maar wel met je opmerking dat mensen de hele wereld als nep bestempelen of dat dat zo bij jou overkomt .quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar je switcht wel steeds tussen filosifische uitspraken en vergelijkingen met een rechtszaak. Al naar gelang het je uitkomt.
Als bovendien de kern van je betoog is dat alles mogelijk is, ook binnen de illusoire context van de werkelijkheid, dan ben je echt wel krom aan het redeneren. Je kunt bovendien verminkte wijsheden prima gebruiken om in je eigen wereld te leven. (en ja, dat doen we in zekere zin dus ook, maar dat speelt geen rol in de discussie of aanslagen echt waren bv. of dat Snowden een CGI product zou zijn.)
Nou ik doelde op het feit dat bepaalde ideëen zo extreem vergezocht zijn en dat sommigen zich doof en blind houden voor argumenten en volharden in wat je bijna een waanidee kunt noemen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:47 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat het leven een illusie is is een perceptie zo oud als de weg naar rome , kijk dus niet raar op als medemensen de ilusies van wat we realteit noemen zien . Dat heeft niks met CGI of Snowden te maken maar wel met je opmerking dat mensen de hele wereld als nep bestempelen of dat dat zo bij jou overkomt .
Vergezocht voor jou is niet zo ver gezocht voor een ander , dat ligt aan eerder opgedane kennis en ervaring , misschien moet je zelf wat ruimdenkender zijn en mensen accepteren zoals ze zijn ipv jezelf als standaard opwerpen waar andere ideeen en wereldbeelden in zouden moeten passen . Als iets gek klinkt heb je misschien nog veel te leren ipv dat de ander fout zit of gek is geworden of paranoïde .quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou ik doelde op het feit dat bepaalde ideëen zo extreem vergezocht zijn en dat sommigen zich doof en blind houden voor argumenten en volharden in wat je bijna een waanidee kunt noemen.
Als je dat doortrekt kom je op een paranoide wereldbeeld uit, waarin niets meer is wat het lijkt en alles wel een diepere betekenis heeft, dan wel deel uitmaakt van een enorme samenzwering.
Natuurlijk wordt er gemanipuleerd en zijn er overal belangenverstrengelingen, maar zelfs Jogy moet toegeven dat een scenario waarin een rampzalige aanslag volledig gefaked is eigenlijk naar het rijk der fabelen moet worden verwezen.
Het lijkt dat de MSMers hebben 't vaker over.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
He punt is vrij duidelijk, het verschil tussen cgi en echt zie je overduidelijk, dat verschil zie je bij Snowden niet.
Dat het je niet intereseert is wel weer hilarsch, vol blijven houden dat Snowden niet echt is en komt er iemand met argumentatie waarom jouw niet onderbouwde aannames niet zouden kloppen dan interessert het je opeens niet meer
[..]
[..]
En waarom zouden "the powers that be" zulke foutjes maken dan zoals jij schijnt te denken met zijn hand en bril?
Gaat Snowden niet ver genoeg voor je? Ben je teleurgesteld dat hij niks lekte over reptilians, aliens, nwo, ziekmakende geneesmiddelen enz? Is een klokkeluider alleen echt als hij jouw "waarheid" bevestigd?
Nou nee, je kunt heel goed objectief vaststellen wat waarschijnlijk is en wat niet.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:30 schreef Summers het volgende:
[..]
Vergezocht voor jou is niet zo ver gezocht voor een ander , dat ligt aan eerder opgedane kennis en ervaring , misschien moet je zelf wat ruimdenkender zijn en mensen accepteren zoals ze zijn ipv jezelf als standaard opwerpen waar andere ideeen en wereldbeelden in zouden moeten passen . Als iets gek klinkt heb je misschien nog veel te leren ipv dat de ander fout zit of gek is geworden of paranoïde .
Blijkbaar gaat er ergens toch iets mis gezien alle uiteenlopende meningen .quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou nee, je kunt heel goed objectief vaststellen wat waarschijnlijk is en wat niet.
Ik denk het. Als we kijken naar hoe wrs een poppenkastvoorstelling is tov een echte aanslag, dan is dat eerste vrijwel onuitvoerbaar. Toch zijn er mensen die dat menen te moeten vinden. Waarom? De psychologie daarachter lijkt me zeer interessant.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:27 schreef Summers het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat er ergens toch iets mis gezien alle uiteenlopende meningen .
Je maakt hier een denkfout . Alleen omdat het jou onwaarschijnlijk lijkt maakt het niet onwaarquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik denk het. Als we kijken naar hoe wrs een poppenkastvoorstelling is tov een echte aanslag, dan is dat eerste vrijwel onuitvoerbaar. Toch zijn er mensen die dat menen te moeten vinden. Waarom? De psychologie daarachter lijkt me zeer interessant.
Ik kijk niet naar de waarschijnlijkheid maar naar de feiten en loop alles na wat getuigenverklaringen , video en beeldmateriaal betreft . Op jouw wijze kan ik alles van tafel vegen zonder me ooit te hoeven verdiepen . In een politieonderzoek zal een seriemoordenaar ook minder waarschijnlijker zijn als je het vergelijkt met andere moorden en zou ik daar nooit naar hoeven kijken volgens die regel . Dat is pas veilig omdat je dan altijd uitkomt op iets wat al 100 keer eerder is voorgekomen en nooit op de uitzondering . Onuitvoerbaar is jouw gedachte en niet de mijne .quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik denk het. Als we kijken naar hoe wrs een poppenkastvoorstelling is tov een echte aanslag, dan is dat eerste vrijwel onuitvoerbaar. Toch zijn er mensen die dat menen te moeten vinden. Waarom? De psychologie daarachter lijkt me zeer interessant.
Omdat we weten dat mensen nooit spreken naar eerlijkheid, en we worden zo ook opgevoed om niet altijd naar eerlijkheid te spreken. Hoevaak heeft iedereen wel niet van zijn ouders gehoord als kind zijnde:"Dat mag je niet zeggen!", of denk om je reputatie of denk om onze reputatie of wij hebben je niet zo opgevoed. (Dus m,a.w. je eerlijkheid mag je alleen achter de gesloten deuren houden en niet publielijk of openbaar maken.). Kleine voorbeelden zijn gewoon als oma die in het verpleegtehuis zit dat een kind zou zeggen "Oma je stinkt naar pis" of bij een lilliputter "Daar loopt Frodo of een kabouter of een dwerg". Alleen wij als volwassenen bedenken er een heel toneelstukje aan woorden er om heen om niet direct hoeven te zijn tegen de persoon of de personen zelf.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar op andere momenten roep je weer dat je voor jezelf maar moet bepalen wat waarheid is. En nu kom je weer met een politieonderzoek als vergelijking en kijk je naar de feiten (die in je straatje passen). Het is ook echt zoals het je uitkomt, he?quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:57 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar de waarschijnlijkheid maar naar de feiten en loop alles na wat getuigenverklaringen , video en beeldmateriaal betreft . Op jouw wijze kan ik alles van tafel vegen zonder me ooit te hoeven verdiepen . In een politieonderzoek zal een seriemoordenaar ook minder waarschijnlijker zijn als je het vergelijkt met andere moorden en zou ik daar nooit naar hoeven kijken volgens die regel . Dat is pas veilig omdat je dan altijd uitkomt op iets wat al 100 keer eerder is voorgekomen en nooit op de uitzondering . Onuitvoerbaar is jouw gedachte en niet de mijne .
Dit volg ik niet, vrees ik..quote:Op zaterdag 11 april 2015 07:32 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Omdat we weten dat mensen nooit spreken naar eerlijkheid, en we worden zo ook opgevoed om niet altijd naar eerlijkheid te spreken. Hoevaak heeft iedereen wel niet van zijn ouders gehoord als kind zijnde:"Dat mag je niet zeggen!", of denk om je reputatie of denk om onze reputatie of wij hebben je niet zo opgevoed. (Dus m,a.w. je eerlijkheid mag je alleen achter de gesloten deuren houden en niet publielijk of openbaar maken.). Kleine voorbeelden zijn gewoon als oma die in het verpleegtehuis zit dat een kind zou zeggen "Oma je stinkt naar pis" of bij een lilliputter "Daar loopt Frodo of een kabouter of een dwerg". Alleen wij als volwassenen bedenken er een heel toneelstukje aan woorden er om heen om niet direct hoeven te zijn tegen de persoon of de personen zelf.
Of de toespraken bij het overlijden (begrafennis of crematie) van een persoon, hoe hoger het aanzien en de status en het eigenbelang, hoe meer men de eerlijkheid verzwijgt over deze persoon in zijn toespraak.
Ik moet altijd aan André Hazes denken, en nu aan Fransje het Liegbeest Timmert aan de weg in Europa.
In een hele simpele taal, de hele mensenwereld is een toneelstukje (niet al te zwaar nemen) mensen liegen en bedriegen samenzweren verzinnen verzwijgen dagelijks dingen onder het kopje van de waarheid en de eerlijkheid.quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dit volg ik niet, vrees ik..
Ik denk niet dat er iets mis is met je gewoon eens goed verdiepen in iets en te kijken naar wat er wel en niet klopt aan een verklaring of nieuwsbericht . Dat past in mijn straatje . Zowiezo bepaal je zelf wat de waarheid is en wat je wel en niet gelooft en niet andere personen . Jij bekijkt alles door jouw ogen en ik bekijk alles door mijn ogen .quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar op andere momenten roep je weer dat je voor jezelf maar moet bepalen wat waarheid is. En nu kom je weer met een politieonderzoek als vergelijking en kijk je naar de feiten (die in je straatje passen). Het is ook echt zoals het je uitkomt, he?
Ik ben consequent in kijken naar de officiele verklaringen , dat is het beste wat ik in mijn ogen kan doen en datgene waarmee ik denk iets te leren of leugens te ontdekken . Overheden hebben altijd belang bij angst zaaien en verdeeldheid onder burgers , daar is niks nieuws aan .quote:Erg consequent ben je dus niet en de vergelijking is ook zo krom als een hoepel. Maar goed, je denkt dus serieus dat een nepaanslag niet onuitvoerbaar is. Ok, ga me dan maar vertellen wie er belang bij heeft om dat zo te doen, hoe je grote aantallen mensen tot aan hun dood hun mond kunt laten houden, hoe je mensen die zg. dood zijn voor de rest van hun leven van hun familie kunt isoleren, hoe anderen een nep achtergrond kunnen hebben ewn dus kennelijk geen familie, vrienden - of werkkring hebben.. Affijn alle gigantisch complexe implicaties die al zo vaak genoemd zijn en waarop geen bevredigend antwoord kan worden gegeven.. Ik heb niet de hoop dat dat nu ineens wel gebeurt. Maar ja, als je steeds hetzelfde blijft roepen zonder dat er iets tot je doordringt, of wil laten doordringen, dan is een hernaling van zetten onvermijdelijk.
Ok, dus in een proces verbaal laat je opnemen dat je zelf wel uitmaakt wat waarheid is.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iets mis is met je gewoon eens goed verdiepen in iets en te kijken naar wat er wel en niet klopt aan een verklaring of nieuwsbericht . Dat past in mijn straatje . Zowiezo bepaal je zelf wat de waarheid is en wat je wel en niet gelooft en niet andere personen . Jij bekijkt alles door jouw ogen en ik bekijk alles door mijn ogen .
In welk universum ligt die wereld?quote:Ik ben consequent in kijken naar de officiele verklaringen , dat is het beste wat ik in mijn ogen kan doen en datgene waarmee ik denk iets te leren of leugens te ontdekken . Overheden hebben altijd belang bij angst zaaien en verdeeldheid onder burgers , daar is niks nieuws aan .
Als we kijken naar bijv een Snowden zijn er toch ook een heleboel mensen met families die hun mond hielden dus ik weet niet waar je het vandaan haalt dat het onmogelijk is om een complot met heel veel mensen te beramen . We leven in een wereld waar je mond houden en orders volgen en je aan geheimhouding houden de standaard is .
Hoe kun je het organiseren van een oorlog vergelijken met een generaties lang durende samenzwering, waarbij hele families betrokken zijn?quote:Jij gaat er automatisch vanuit dat iedereen een gewoon leven heeft en dit als misstap doet die iedereen op moet vallen in de omgeving , wie zegt dat de overheid niet gewoon hele families voor zich heeft werken hun leven lang en dat dat hun omgeving . Geheime diensten en overheden weten altijd zaken geheim te houden . Qua organisatie en medewerking is het een zandkorrel vergeleken met de organisatie van oorlogen en de medewerking van al die mensen .
Jouw wijze zie ik niks in dus ik heb mijn eigen wijze . Misschien moet je loslaten dat ik jouw wijze zou moeten hebben die maar "niet doordringt ".
Oorlogen , war of terror worden anders ook gewoon door mensen met families uitgevoerd en is een nog grotere samenzwering waarbij politici met families en andere landen ook gewoon meedoen . Ik zie niet hoe iets veel kleiners onmogelijk lijkt terwijl onder je neus de grotere samenzweringen gebeuren met nog veel meer mensen .quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe kun je het organiseren van een oorlog vergelijken met een generaties lang durende samenzwering, waarbij hele families betrokken zijn?
Yep dat geloof ik niet alleen , we worden continu met onze neus op die feiten gedrukt . Mh017 , noem het gewoon geheim en wat je niet wilt dat naar buiten komt maak je gewoon zwart in rapporten . Al die vraagtekens bij grote gebeurtenissen gebeuren altijd met medewerking van mensen met families die netjes hun mond houden , aan eigenbelangen denken , het komt ze niet uit . Ze worden gechanteerd enz .. Dat is toch de dagelijkse realiteit . Ik erken dat en houd daar rekening mee wat er ook gebeurd .quote:En die families hebben geen werkkring, vrienden of familie?
En met: 'jouw wijze zie ik niks in' red je het echt niet bij een politieonderzoek, om jouw favoriete vergelijking maar weer eens te gebruiken. Je zegt zelf dat je die vergelijking maakt omdat je uitgaat van de feiten. Dat betekent dat je het hebt over toetsbare zaken. Alleen wel alleen als het jou uitkomt dus.
Geloof je werkelijk dat een deel van de mensheid bij een grote samenzwering betrokken is, om het andere deel van de mensheid bij tijd en wijle in de maling te nemen bij een of andere aanslag? Of is een echte bomaanslag toch eenvoudiger uit te voeren?
Een oorlog blijft niet geheim, of wel?quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Oorlogen , war of terror worden anders ook gewoon door mensen met families uitgevoerd en is een nog grotere samenzwering waarbij politici met families en andere landen ook gewoon meedoen . Ik zie niet hoe iets veel kleiners onmogelijk lijkt terwijl onder je neus de grotere samenzweringen gebeuren met nog veel meer mensen .
[..]
Yep dat geloof ik niet alleen , we worden continu met onze neus op die feiten gedrukt . Mh017 , noem het gewoon geheim en wat je niet wilt dat naar buiten komt maak je gewoon zwart in rapporten . Al die vraagtekens bij grote gebeurtenissen gebeuren altijd met medewerking van mensen met families die netjes hun mond houden , aan eigenbelangen denken , het komt ze niet uit . Ze worden gechanteerd enz .. Dat is toch de dagelijkse realiteit . Ik erken dat en houd daar rekening mee wat er ook gebeurd .
De motieven wel , het is nooit om vrijheid en democratie te brengen met bommen of de wereld een betere plek te maken voor iedereen door bijv naar massavernietingswapens te zoeken .quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Een oorlog blijft niet geheim, of wel?
We leven met meer dan 7 miljard medeaardbewoners , een piep klein gedeelte . Chantage zal er ook tussen zitten en voor geld en macht zijn er altijd genoeg mensen te vinden die er alles aan doen om dat te hebben .quote:Ooookay... Dus, een aanzienlijk deel van de mensheid leeft om het andere deel af en toe gek te maken met nepaanslagen enzo. Ja, dat is dagelijkse realiteit.
NB. Als ze netjes hun mond houden, hoe weet je dan dat er hele kuddes mensen zijn die gechanteerd worden? En door wie?
De motieven ja. De handelingen zelf worden niet gefaked, of wel soms?quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:26 schreef Summers het volgende:
[..]
De motieven wel , het is nooit om vrijheid en democratie te brengen met bommen of de wereld een betere plek te maken voor iedereen door bijv naar massavernietingswapens te zoeken .
Ja nee.. Je wilde zonet per sé niet uitgaan van waarschijnlijkheden. Dus moet je nu ook niet gaan speculeren. Daar kun je bij een rechtszaak ook niet mee aankomen. Of is het nu opeens weer anders?quote:We leven met meer dan 7 miljard medeaardbewoners , een piep klein gedeelte . Chantage zal er ook tussen zitten en voor geld en macht zijn er altijd genoeg mensen te vinden die er alles aan doen om dat te hebben .
Ojawel , kijk bijv maar naar de Iraakse baby's die uit hun couveuses op de grond werden gegooid hoax .quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De motieven ja. De handelingen zelf worden niet gefaked, of wel soms?
Speculeren mag altijd net zoals jij dat doet wanneer het voor jou van toepassing is .quote:[..]
Ja nee.. Je wilde zonet per sé niet uitgaan van waarschijnlijkheden. Dus moet je nu ook niet gaan speculeren. Daar kun je bij een rechtszaak ook niet mee aankomen. Of is het nu opeens weer anders?
Alsof dat impliceert dat een hele oorlog fake is.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Ojawel , kijk bijv maar naar de Iraakse baby's die uit hun couveuses op de grond werden gegooid hoax .
Het was maar een leugen die iedereen geloofde en kopieerde over dat die handeling had plaatsgevonden .
Oh, maar in een politieonderzoek gaan ze niet van waarschijnlijkheden uit hoor..quote:Speculeren mag altijd net zoals jij dat doet wanneer het voor jou van toepassing is .
Alsof ik dat gezegt hebquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Alsof dat impliceert dat een hele oorlog fake is.
Vast wel maar ze zullen in tegenstelling tot sommige mensen geen getuigenverklaringen en beeldmateriaal negeren omdat de waarschijnlijkheid ze verteld dat de kans klein is op een bepaalde uitkomst .quote:[..]
Oh, maar in een politieonderzoek gaan ze niet van waarschijnlijkheden uit hoor..
jij vergelijkt een oorlog met een aanslag die nep zou zijn. Natuurlijk is een stukje propaganda uit een oorlog niet te vergelijken. Dat snap je toch zelf ook wel?quote:
Nee, ze doen daar werkelijk aan waarheidsvinding.quote:Vast wel maar ze zullen in tegenstelling tot sommige mensen geen getuigenverklaringen en beeldmateriaal negeren omdat de waarschijnlijkheid ze verteld dat de kans klein is op een bepaalde uitkomst .
Jij houd er van woorden in iemands mond te leggen en kan net zo goed tegen jezelf praten , terug naar de afluisterstaatquote:Op zondag 12 april 2015 10:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
jij vergelijkt een oorlog met een aanslag die nep zou zijn. Natuurlijk is een stukje propaganda uit een oorlog niet te vergelijken. Dat snap je toch zelf ook wel?
[..]
Nee, ze doen daar werkelijk aan waarheidsvinding.
Naar een bepaalde uitkomst toeredeneren is al uit den boze. En een detaill dat een leek niet vindt kloppen aangrijpen om een belachelijk idee te 'bewijzen' is al helemaal niet aan de orde.
En ik kan nu al voorspellen wat je antwoord is, na je vergelijking met het politieonderzoek: 'Ja maar, jij hebt jouw denkwijze en ik heb de mijne'.
En de volgende keer kom je weer met een vergelijking met een rechtszaak om te 'bewijzen' dat er ergens iets niet klopt en dat daarom dus dit waanzinnige idee wel de waarheid moet zijn, alsof dat überhaupt een bewijs is voor het tegendeel.
En dan zeg ik dat weer, en dan zeg jij dat je toch eigenlijk je eigen waarheid maakt en dan kom je toch weer met iets waaruit moet blijken dat aanslagen helemaal niet echt waren en dat er hordes mensen moeten zijn die betrokken zijn bij gigantisch grote samenzweringen waar niemand de zin van snapt...enz. enz. en zo maar verder.
Ik kan er nog heel lang mee doorgaan, hoor. Al was het alleen maar om aan te tonen dat er werkelijk weining tot je doordringt, maar we dwalen een beetje af.
We leven idd in een afluisterstaat... Daar ging het over
Die uitvluchten van jou zijn gewoon terug te lezen. En voorspelbaar inmiddelsquote:Op zondag 12 april 2015 12:53 schreef Summers het volgende:
[..]
Jij houd er van woorden in iemands mond te leggen en kan net zo goed tegen jezelf praten , terug naar de afluisterstaat
Ik heb 100% recht op mijn eigen mening en het is nieuw voor mij dat ik uitvluchten nodig heb om een andere mening te hebben of niet op jou te lijken . Met jou ga ik dus niet meer in discussie want je hebt onrealistische verwachtingen van mij die ik nooit kan waarmaken omdat ik mezelf ben en je wilt je gelijk afdwingen door woorden in mijn mond te leggen .quote:Op zondag 12 april 2015 13:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Die uitvluchten van jou zijn gewoon terug te lezen. En voorspelbaar inmiddels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
quote:Op maandag 13 april 2015 03:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb 100% recht op mijn eigen mening en het is nieuw voor mij dat ik uitvluchten nodig heb om een andere mening te hebben of niet op jou te lijken . Met jou ga ik dus niet meer in discussie want je hebt onrealistische verwachtingen van mij die ik nooit kan waarmaken omdat ik mezelf ben en je wilt je gelijk afdwingen door woorden in mijn mond te leggen .Je gedraai is gewoon terug te lezen. Ik leg je dus niks in de mond. Je mening is leuk, alleen niet hard te maken. Maar blijf vooral geloven in onbewijsbare, onmogelijk uit te voeren nepaanslagen door een onbekende organisatie zonder motief of doel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |