Volgens mij zijn de islamist-extremist-radicalised-fanatical terroristen niet erg slim hoor- iedereen kan gewoon zien dat er zijn duizenden plekjes overal dat je kan 'n 'bom' laten liggen om je 'punt' proberen te maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:13 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Het gaat niet om terroristen. Hoeveel terroristische aanslagen heb jij meegemaakt in het westen? Terrorisme boeit niks en dat weten ondertussen wel meer mensen. Gaat om totale controle onder het mom van terrorisme. Privacy opgeven, anderen extra macht geven omdat je iets gelooft wat niet zo is. Jij ziet het probleem niet, steeds meer mensen zien dat wel. Omdat ze beseffen welke kant het allemaal op lijkt te gaan. En mensen zoals jou faciliteren dat omdat jullie het goedkeuren zonder kennis en na te denken. Het enige wat nog goed is dat je navraag doet maar goed dat helpt ook niet zoveel waarschijnlijk.
Ja ik had hem hier Topicreeks: BigBrother Artikelen al gepost. Zat te twijfelen op welk topic ik hem zou plaatsen.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:48 schreef theguyver het volgende:
Last week tonight interview met Edward Snowden![]()
John Oliver HELD
John Oliver haalt altijd goeie punten aan.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja ik had hem hier Topicreeks: BigBrother Artikelen al gepost. Zat te twijfelen op welk topic ik hem zou plaatsen.
Heeft ie een eigen show? Coolquote:Op donderdag 9 april 2015 08:48 schreef theguyver het volgende:
Last week tonight interview met Edward Snowden![]()
John Oliver HELD
Eh ja!quote:Op donderdag 9 april 2015 09:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Heeft ie een eigen show? Cool. In mijn pauze ff kijken
.
Wie is het dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Wow hebben ze Ed weer van stal gehaald? Vraag me af of die man wel echt bestaat. Komt ie ons weer inpeperen dat we 24/7 in de gaten worden gehouden? Het zal wel ...
Is er een keer een klokkeluider die serieus te nemen is dan is het weer niet goed.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Wow hebben ze Ed weer van stal gehaald? Vraag me af of die man wel echt bestaat. Komt ie ons weer inpeperen dat we 24/7 in de gaten worden gehouden? Het zal wel ...
Dat hij daadwerkelijk bestaat of gewoon voor de misleiding zorgt bedoel je? Net als Die gozer van de wikileaks of is hij wel echt?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Daadwerkelijk niet bestaat en idd voor misleiding zorgt?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat hij daadwerkelijk bestaat of gewoon voor de misleiding zorgt bedoel je? Net als Die gozer van de wikileaks of is hij wel echt?
Bedankt voor de link, ik vind het nogal een aanname eerlijk gezegd maar nu weet ik ieder geval wat je invalshoek isquote:Op donderdag 9 april 2015 12:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daadwerkelijk niet bestaat en idd voor misleiding zorgt?
https://calcifiedlies.wor(...)ard-s1m0nes-simhand/
misschien is dit too much voor BNW?
Julian and Edward. Fake and faker. Mij zou het niets verbazen als Assange een nwo - con man is.
je weet dat S1mone een actrice is?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daadwerkelijk niet bestaat en idd voor misleiding zorgt?
https://calcifiedlies.wor(...)ard-s1m0nes-simhand/
misschien is dit too much voor BNW?
Julian and Edward. Fake and faker. Mij zou het niets verbazen als Assange een nwo - con man is.
Maar natuurlijk dat kan toch ook niet anders in het hoofd van de echte "waarheidszoeker", deze 2 zijn veel te "down to earth" en hun onthullingen gaan niet ver genoeg, gelukkig hebben we voor de zelfbenoemde "waarheidszoekers" in Nederland echte klokkeluiders zoals Vrijland, die gaan tenminste mee met de gekte.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, ik vind het nogal een aanname eerlijk gezegd maar nu weet ik ieder geval wat je invalshoek is.
S1mone is een filmquote:Op donderdag 9 april 2015 12:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
je weet dat S1mone een actrice is?
[ afbeelding ]
Rachel Roberts en dat er niks digitaals aan haar is
Ik ben het korte stukje interview aan het kijken en heb het inderdaad ergens op 1:41 even op pauze gezet. Kort gezegd even een klein experiment die je kan uitvoeren. Het liefst zonder iemand om je heen want het komt misschien wat vreemd over maar zwaai eens snel met je hand voor je ogen? dan heb je hetzelfde effectquote:
Als dat voor jou een plausibele verklaring is okee, voor mij niet. Er blijven nog zat andere opmerkelijkheden over wat betreft Ed Raket. Ik heb hier al eens eerder een discussie over gehad en voor gek versleten, BNW is daar helaas niet het juiste forum voor. Maar ik heb die man nog nooit uit een taxi zien stappen, als ie interviews doet is het 1 op 1 of vaak via een screen en dan nog al die dingen die niet kloppen aan hem zoals die bril destijds etc etc.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben het korte stukje interview aan het kijken en heb het inderdaad ergens op 1:41 even op pauze gezet. Kort gezegd even een klein experiment die je kan uitvoeren. Het liefst zonder iemand om je heen want het komt misschien wat vreemd over maar zwaai eens snel met je hand voor je ogen? dan heb je hetzelfde effect. Hij praat heel snel met zijn handen, een beetje Italiaans zeg maar, dus dan schiet de opname aparatuur of de codex van het bestand te kort en krijg je dit soort verschijnselen. Een beetje hetzelfde als dat je bij mp3's volgens de echte audiofielen de hele hoge en lage tonen afgebroken worden vanaf een bepaald punt. Compressie.
Joh hoe zou ik bij de actrice komen, en ik ken de film!quote:Op donderdag 9 april 2015 12:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
S1mone is een film
http://www.moviemeter.nl/film/1944
Hoevaak zie je de gasten van DWDD of Pauw uit de taxi stappen voordat ze in het programma zitten?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:48 schreef controlaltdelete het volgende:
eerder een discussie over gehad en voor gek versleten, BNW is daar helaas niet het juiste forum voor. Maar ik heb die man nog nooit uit een taxi zien stappen, als ie interviews doet is het 1 op 1 of vaak via een screen en dan nog al die dingen die niet kloppen aan hem zoals die bril destijds etc etc.
Fijn dat je zo je best doet, ik snap niet welk punt je wilt maken bovendien het interesseert me ook niet eerlijk gezegd. Sorry.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Joh hoe zou ik bij de actrice komen, en ik ken de film!
Hell Ik heb m gewoon op DVD!
Zullen we even echte digitale Personen er bij pakken en even naast snowden leggen!
Ellen Page en Willem Dafoe 2013
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kevin Spacey Call of Duty: Advanced Warfare 2014
Sam Witwer Star Wars: The Force Unleashed II 2010
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo zijn er tig meer!
Het gaat niet alleen om uit een taxi te stappen maar de manier hoe ie interviews geeft en in het nieuws komt. Maar afijn: Laten we de discussie over Ed maar staken als jij gelooft dat deze held bestaat mij best. Ik denk daar het mijne over.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hoevaak zie je de gasten van DWDD of Pauw uit de taxi stappen voordat ze in het programma zitten?
Of zijn die gasten ook al niet echt? heb wel zo'n mijn twijfels over Peter RRRR de Vries, die is gewoon te vaak op tv
He punt is vrij duidelijk, het verschil tussen cgi en echt zie je overduidelijk, dat verschil zie je bij Snowden niet.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Fijn dat je zo je best doet, ik snap niet welk punt je wilt maken bovendien het interesseert me ook niet eerlijk gezegd. Sorry.
En waarom zouden "the powers that be" zulke foutjes maken dan zoals jij schijnt te denken met zijn hand en bril?quote:Het gaat niet alleen om uit een taxi te stappen maar de manier hoe ie interviews geeft en in het nieuws komt. Maar afijn: Laten we de discussie over Ed maar staken als jij gelooft dat deze held bestaat mij best. Ik denk daar het mijne over.
Verschil tussen digitaal en echt, als je dat niet ziet raad ik je het volgende aan!quote:Op donderdag 9 april 2015 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Fijn dat je zo je best doet, ik snap niet welk punt je wilt maken bovendien het interesseert me ook niet eerlijk gezegd. Sorry.
[..]
Het gaat niet alleen om uit een taxi te stappen maar de manier hoe ie interviews geeft en in het nieuws komt. Maar afijn: Laten we de discussie over Ed maar staken als jij gelooft dat deze held bestaat mij best. Ik denk daar het mijne over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |