abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149996403
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:16 schreef ems. het volgende:

[..]

Meinung.
Bedoel je dat het een mening is van me?
Fylax is op televisie geweest
pi_150009338
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:13 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Het gaat niet om terroristen. Hoeveel terroristische aanslagen heb jij meegemaakt in het westen? Terrorisme boeit niks en dat weten ondertussen wel meer mensen. Gaat om totale controle onder het mom van terrorisme. Privacy opgeven, anderen extra macht geven omdat je iets gelooft wat niet zo is. Jij ziet het probleem niet, steeds meer mensen zien dat wel. Omdat ze beseffen welke kant het allemaal op lijkt te gaan. En mensen zoals jou faciliteren dat omdat jullie het goedkeuren zonder kennis en na te denken. Het enige wat nog goed is dat je navraag doet maar goed dat helpt ook niet zoveel waarschijnlijk.
Volgens mij zijn de islamist-extremist-radicalised-fanatical terroristen niet erg slim hoor- iedereen kan gewoon zien dat er zijn duizenden plekjes overal dat je kan 'n 'bom' laten liggen om je 'punt' proberen te maken.
(de politiek puntjes van de 'IS' zijn nog steeds heel vaag dacht ik)
Misschien moeten ze meer 'beveiligheids maatregelen' maken.
Hoe veel meer beveiligheids personnel zijn er sinds 911 ?
Jobs for the boys! (and girls!)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_150024735
Nederlandse simkaartfabrikant Gemalto vermoedt hack door NSA

De Nederlands-Franse simkaartfabrikant Gemalto heeft "gegronde redenen" om aan te nemen dat Amerikaanse en Britse veiligheidsdiensten het bedrijf hebben gehackt.

Dat laat Gemalto woensdag weten in een verklaring, nadat de hack vorige week naar buiten werd gebracht op basis van documenten van klokkenluider Edward Snowden.

Gemalto stelt dat alleen de buitenste laag van het netwerk gehackt is en dat het Amerikaanse NSA en Britse GCHQ geen toegang hebben gehad tot de omgeving met encryptiesleutels van simkaarten.

Volgens de documenten van Snowden zouden de veiligheidsdiensten zeven miljoen encryptiesleutels hebben buitgemaakt.

Normaal is telefoonverkeer tussen twee simkaarten beveiligd, maar met de encryptiesleutels kan het verkeer eenvoudig worden afgetapt. Daar is dan geen tussenkomst van een rechter of hulp van een provider bij nodig.

http://www.nu.nl/internet(...)rmoedt-hack-nsa.html
  Moderator zondag 15 maart 2015 @ 13:03:34 #79
249559 crew  Lavenderr
pi_150659584
Blackberry probeert het opnieuw met 007-tablet

Met de PlayBook wilde het niet echt lukken maar Blackberry is natuurlijk niet voor een gat te vangen dus proberen de Canadezen opnieuw de tabletmarkt te veroveren. En daarbij richten ze zich natuurlijk weer op hun nieuwe favoriete stokpaardje: beveiliging. Want als je Angela Merkels telefoon al NSA-proof hebt gemaakt en een heuse James Bond-telefoon hebt ontwikkeld, kan er ook nog wel een onkraakbare contraspionagetablet bij natuurlijk. De tablet gebruikt vergaande versleutelingstechnologie om de gegevens veilig te houden en IBM heeft een systeem ontwikkeld om werk- en privé-applicaties te kunnen scheiden. Zodat het potje Minecraft de supergeheime gegevens van de werkgever niet in gevaar brengt, zeg maar. We gunnen het Blackberry van harte dat ze met het nieuwe beveiligingsdenken een bruikbare niche hebben gevonden. Wel zouden we nog even goed nadenken over twee aspecten van de nieuwe tablet. Ten eerste: de prijs. Want beveiliging is leuk maar 2380 dollar is wel heel erg veel voor een versleutelde tablet die zich nog moet bewijzen. Ten tweede: de naam. SecuTablet. Kan dat nou niet anders? De 007 tablet, ofzo? De Blackberry Q?

http://daskapital.nl/2015/03/blackberry_probeert_het_opnieu.html
  donderdag 9 april 2015 @ 08:48:48 #80
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151506184

Last week tonight interview met Edward Snowden _O_
John Oliver HELD ^O^
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  Moderator donderdag 9 april 2015 @ 09:14:15 #81
249559 crew  Lavenderr
pi_151506530
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 08:48 schreef theguyver het volgende:

John Oliver HELD ^O^
Ja ik had hem hier Topicreeks: BigBrother Artikelen al gepost. Zat te twijfelen op welk topic ik hem zou plaatsen.
  donderdag 9 april 2015 @ 09:16:27 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151506563
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 09:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja ik had hem hier Topicreeks: BigBrother Artikelen al gepost. Zat te twijfelen op welk topic ik hem zou plaatsen.
John Oliver haalt altijd goeie punten aan.
En ja haha daar zat ik ook al aan te denken , maar past meer hier in NSA topic :)
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  donderdag 9 april 2015 @ 09:18:14 #83
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151506586
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 08:48 schreef theguyver het volgende:

John Oliver HELD ^O^
Heeft ie een eigen show? Cool :). In mijn pauze ff kijken O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 9 april 2015 @ 09:54:40 #84
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_151507299
Wow hebben ze Ed weer van stal gehaald? Vraag me af of die man wel echt bestaat. Komt ie ons weer inpeperen dat we 24/7 in de gaten worden gehouden? Het zal wel ...
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 9 april 2015 @ 10:03:35 #85
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151507492
quote:
11s.gif Op donderdag 9 april 2015 09:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Heeft ie een eigen show? Cool :). In mijn pauze ff kijken O+.
Eh ja!
Ik en Lavenderr posten geregeld afleveringen van hem!
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 09:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Wow hebben ze Ed weer van stal gehaald? Vraag me af of die man wel echt bestaat. Komt ie ons weer inpeperen dat we 24/7 in de gaten worden gehouden? Het zal wel ...
Wie is het dan?
hologram?
pi_151507619
quote:
Is er een keer een klokkeluider die serieus te nemen is dan is het weer niet goed.

Zijn verhaal zal wel te "gewoontjes" zijn voor de echte "waarheidszoeker" , veel verder dan simpel data vergaren en afluisteren gaat het eigenlijk niet. Niks over chemtrails, alien coverups, ziekmakende geneesmiddelen, moonhoax, spacefakery enz namelijk dus dan kan het voor de echte "waarheidszoeker" natuurlijk nooit de echte waarheid zijn.

De echte waarheid is natuurlijk de waarheid die de echte "waarheidszoeker" al lang weet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2015 10:09:12 ]
  donderdag 9 april 2015 @ 11:32:20 #87
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151509977
quote:
Dat hij daadwerkelijk bestaat of gewoon voor de misleiding zorgt bedoel je? Net als Die gozer van de wikileaks of is hij wel echt?
Vrijheid
  donderdag 9 april 2015 @ 11:54:17 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151510617
While you were watching John Oliver chat with Edward Snowden about dick pics, some New York-based artists were illegally placing a bust of the whistleblower in a Brooklyn park.
The installation took place early Monday morning, and the whole thing was filmed by AnimalNY, which you can watch in the video above.

They are calling it “Prison Ship Martyrs Monument 2.0,” and it has been attached to a pre-existing Revolutionary War monument in Ft. Greene Park.

The artists explained the meaning behind the work and the location in a statement:

We have updated this monument to highlight those who sacrifice their safety in the fight against modern-day tyrannies. It would be a dishonor to those memorialized here to not laud those who protect the ideals they fought for, as Edward Snowden has by bringing the NSA’s 4th-Amendment-violating surveillance programs to light. All too often, figures who strive to uphold these ideals have been cast as criminals rather than in bronze.
The hydrocal bust is 4-feet tall, weighs about 100 pounds and reportedly cost thousands of dollars to create.

They’ve been planning the project for about a year, they said, but despite all the time and resources devoted to it, it’s already been covered up by the Parks Department.http://thedailywh.at/2015(...)-bust-brooklyn-park/
  donderdag 9 april 2015 @ 12:10:39 #89
189978 controlaltdelete
pi_151511140
quote:
11s.gif Op donderdag 9 april 2015 11:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat hij daadwerkelijk bestaat of gewoon voor de misleiding zorgt bedoel je? Net als Die gozer van de wikileaks of is hij wel echt?
Daadwerkelijk niet bestaat en idd voor misleiding zorgt?

https://calcifiedlies.wor(...)ard-s1m0nes-simhand/

misschien is dit too much voor BNW?

Julian and Edward. Fake and faker. Mij zou het niets verbazen als Assange een nwo - con man is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 9 april 2015 @ 12:19:44 #90
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151511400
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Julian and Edward. Fake and faker. Mij zou het niets verbazen als Assange een nwo - con man is.
Bedankt voor de link, ik vind het nogal een aanname eerlijk gezegd maar nu weet ik ieder geval wat je invalshoek is :P.
Vrijheid
  donderdag 9 april 2015 @ 12:19:56 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151511406
quote:

[..]

je weet dat S1mone een actrice is?

Rachel Roberts en dat er niks digitaals aan haar is :9
pi_151511494
quote:

Maar natuurlijk dat kan toch ook niet anders in het hoofd van de echte "waarheidszoeker", deze 2 zijn veel te "down to earth" en hun onthullingen gaan niet ver genoeg, gelukkig hebben we voor de zelfbenoemde "waarheidszoekers" in Nederland echte klokkeluiders zoals Vrijland, die gaan tenminste mee met de gekte.
  donderdag 9 april 2015 @ 12:23:09 #93
189978 controlaltdelete
pi_151511514
quote:
11s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Bedankt voor de link, ik vind het nogal een aanname eerlijk gezegd maar nu weet ik ieder geval wat je invalshoek is :P.
Graag gedaan.

quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

je weet dat S1mone een actrice is?
[ afbeelding ]

Rachel Roberts en dat er niks digitaals aan haar is :9
S1mone is een film

http://www.moviemeter.nl/film/1944
  donderdag 9 april 2015 @ 12:38:12 #94
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151511955
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Graag gedaan.
Ik ben het korte stukje interview aan het kijken en heb het inderdaad ergens op 1:41 even op pauze gezet. Kort gezegd even een klein experiment die je kan uitvoeren. Het liefst zonder iemand om je heen want het komt misschien wat vreemd over maar zwaai eens snel met je hand voor je ogen? dan heb je hetzelfde effect :P. Hij praat heel snel met zijn handen, een beetje Italiaans zeg maar, dus dan schiet de opname aparatuur of de codex van het bestand te kort en krijg je dit soort verschijnselen. Een beetje hetzelfde als dat je bij mp3's volgens de echte audiofielen de hele hoge en lage tonen afgebroken worden vanaf een bepaald punt. Compressie.
Vrijheid
  donderdag 9 april 2015 @ 12:48:00 #95
189978 controlaltdelete
pi_151512220
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:38 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik ben het korte stukje interview aan het kijken en heb het inderdaad ergens op 1:41 even op pauze gezet. Kort gezegd even een klein experiment die je kan uitvoeren. Het liefst zonder iemand om je heen want het komt misschien wat vreemd over maar zwaai eens snel met je hand voor je ogen? dan heb je hetzelfde effect :P. Hij praat heel snel met zijn handen, een beetje Italiaans zeg maar, dus dan schiet de opname aparatuur of de codex van het bestand te kort en krijg je dit soort verschijnselen. Een beetje hetzelfde als dat je bij mp3's volgens de echte audiofielen de hele hoge en lage tonen afgebroken worden vanaf een bepaald punt. Compressie.
Als dat voor jou een plausibele verklaring is okee, voor mij niet. Er blijven nog zat andere opmerkelijkheden over wat betreft Ed Raket. Ik heb hier al eens eerder een discussie over gehad en voor gek versleten, BNW is daar helaas niet het juiste forum voor. Maar ik heb die man nog nooit uit een taxi zien stappen, als ie interviews doet is het 1 op 1 of vaak via een screen en dan nog al die dingen die niet kloppen aan hem zoals die bril destijds etc etc.
  donderdag 9 april 2015 @ 12:59:43 #96
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151512543
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Graag gedaan.

[..]

S1mone is een film

http://www.moviemeter.nl/film/1944
Joh hoe zou ik bij de actrice komen, en ik ken de film!
Hell Ik heb m gewoon op DVD!

Zullen we even echte digitale Personen er bij pakken en even naast snowden leggen!
Ellen Page en Willem Dafoe 2013

Kevin Spacey Call of Duty: Advanced Warfare 2014

Sam Witwer Star Wars: The Force Unleashed II 2010

En zo zijn er tig meer!
pi_151512701
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:48 schreef controlaltdelete het volgende:

eerder een discussie over gehad en voor gek versleten, BNW is daar helaas niet het juiste forum voor. Maar ik heb die man nog nooit uit een taxi zien stappen, als ie interviews doet is het 1 op 1 of vaak via een screen en dan nog al die dingen die niet kloppen aan hem zoals die bril destijds etc etc.
Hoevaak zie je de gasten van DWDD of Pauw uit de taxi stappen voordat ze in het programma zitten?

Of zijn die gasten ook al niet echt? heb wel zo'n mijn twijfels over Peter RRRR de Vries, die is gewoon te vaak op tv

En waarom zou iets vreemds met zijn bril een aanwijzing kunnen zijn voor CGI? Dat is volstrekt onlogisch, of zouden "the powers that be" opzettelijk zulke "foutjes" er in stoppen om cadjes proberen gek te maken?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2015 13:08:37 ]
  donderdag 9 april 2015 @ 13:09:27 #98
189978 controlaltdelete
pi_151512806
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Joh hoe zou ik bij de actrice komen, en ik ken de film!
Hell Ik heb m gewoon op DVD!

Zullen we even echte digitale Personen er bij pakken en even naast snowden leggen!
Ellen Page en Willem Dafoe 2013
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Kevin Spacey Call of Duty: Advanced Warfare 2014

Sam Witwer Star Wars: The Force Unleashed II 2010
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En zo zijn er tig meer!
Fijn dat je zo je best doet, ik snap niet welk punt je wilt maken bovendien het interesseert me ook niet eerlijk gezegd. Sorry.

quote:
10s.gif Op donderdag 9 april 2015 13:04 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hoevaak zie je de gasten van DWDD of Pauw uit de taxi stappen voordat ze in het programma zitten?

Of zijn die gasten ook al niet echt? heb wel zo'n mijn twijfels over Peter RRRR de Vries, die is gewoon te vaak op tv
Het gaat niet alleen om uit een taxi te stappen maar de manier hoe ie interviews geeft en in het nieuws komt. Maar afijn: Laten we de discussie over Ed maar staken als jij gelooft dat deze held bestaat mij best. Ik denk daar het mijne over.
pi_151512948
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Fijn dat je zo je best doet, ik snap niet welk punt je wilt maken bovendien het interesseert me ook niet eerlijk gezegd. Sorry.
He punt is vrij duidelijk, het verschil tussen cgi en echt zie je overduidelijk, dat verschil zie je bij Snowden niet.

Dat het je niet intereseert is wel weer hilarsch, vol blijven houden dat Snowden niet echt is en komt er iemand met argumentatie waarom jouw niet onderbouwde aannames niet zouden kloppen dan interessert het je opeens niet meer :')

[..]

quote:
Het gaat niet alleen om uit een taxi te stappen maar de manier hoe ie interviews geeft en in het nieuws komt. Maar afijn: Laten we de discussie over Ed maar staken als jij gelooft dat deze held bestaat mij best. Ik denk daar het mijne over.
En waarom zouden "the powers that be" zulke foutjes maken dan zoals jij schijnt te denken met zijn hand en bril?

Gaat Snowden niet ver genoeg voor je? Ben je teleurgesteld dat hij niks lekte over reptilians, aliens, nwo, ziekmakende geneesmiddelen enz? Is een klokkeluider alleen echt als hij jouw "waarheid" bevestigd?
  donderdag 9 april 2015 @ 13:21:26 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151513077
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[..]

Verschil tussen digitaal en echt, als je dat niet ziet raad ik je het volgende aan!
klik
En als het je niet interesseert waarom reageer je dan en maak je de vergelijking met de film S1mone, waarbij ze zelfs eenn gewone actrice gebruiken om dat de techniek van die tijd nog lang niet in staat was om zoiets een beetje te laten lijken!

Held .. wil m niet zozeer een held noemen hij heeft wel veel informatie gestolen!
Wel vind ik het belangrijk dat hij dit heeft laten uitlekken!
Iets waar we allemaal hier bij BNW op zitten te wachten ... informatie ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')