abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151513274
Ook grappig dat Snowden regelmatig aangehaald word als bewijs dat BNW steeds meer NWS word om dan vervolgesn in BNW te gaan stellen dat hij niet echt is of een puppet van de NWO.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2015 13:29:21 ]
  donderdag 9 april 2015 @ 13:29:39 #102
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_151513292
Ik zeg toch laten we deze discussie maar staken. BNW is daar geen podium voor.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_151513320
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 13:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Nee laten we maar doorgaan, deze discussie past prima in BNW.

Reageer eens een keer inhoudelijk
  † In Memoriam † donderdag 9 april 2015 @ 13:30:57 #104
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_151513339
Zeg, wát bekijken ze dan van die onschuldige burger en hóe komen ze daar binnen :?
:')
  donderdag 9 april 2015 @ 13:44:20 #105
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151513795
quote:
10s.gif Op donderdag 9 april 2015 13:29 schreef Chewie het volgende:
Ook grappig dat Snowden regelmatig aangehaald word als bewijs dat BNW steeds meer NWS word om dan vervolgesn in BNW te gaan stellen dat hij niet echt is of een puppet van de NWO.
Misschien heb je een leesbril nodig, Snowden is niet bepaald unaniem als cgi beoordeelt hoor. Volgens mij (of ik heb ook een leesbril nodig) is bijvoorbeeld japie77 bijvoorbeeld wel van mening dat Snowden the real deal is.

Het is misschien verwonderlijk dat eensgezindheid ook in de conspiracy gemeenschap ver te zoeken is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Moderator donderdag 9 april 2015 @ 13:48:24 #106
249559 crew  Lavenderr
pi_151513957
quote:
-edit- Omdat men het niet met je -edit- dingen eens is moet de discussie stopgezet worden?

[ Bericht 6% gewijzigd door jogy op 09-04-2015 13:50:22 ]
  donderdag 9 april 2015 @ 14:15:38 #107
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_151514840
quote:
10s.gif Op donderdag 9 april 2015 13:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

-edit- Omdat men het niet met je -edit- dingen eens is moet de discussie stopgezet worden?
nee omdat alle alu hoedjes alle serieuze dingen wegstoppen als idioot

edit: troll

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 09-04-2015 14:21:26 ]
  Moderator donderdag 9 april 2015 @ 14:16:57 #108
249559 crew  Lavenderr
pi_151514883
reactie op edit.

[ Bericht 95% gewijzigd door jogy op 09-04-2015 14:21:42 ]
  donderdag 9 april 2015 @ 14:27:00 #109
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151515181
zow!! lekker aan het editten Jogy :D

quote:
Waarom, Zeer inhoudelijke discussie, zonder Snowden had jij waarschijnlijk nog nooit van de NSA gehoord.
Btw, wat hij heeft laten uitlekken bevestigde alleen de vermoedens van BNW!

In dit geval Hoax confirmed, reden de VS wil m maar al te graag berechten!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  donderdag 9 april 2015 @ 14:42:09 #110
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151515713
Fuck it. Ik heb via minder legale bronnen het nbc interview in 720 mkv formaat gevonden. Kijken of die gekkigheid daar ook voor komt.

Ik zal het voor niks doen maar het leven is toch maar een aaneenschakeling van tijdsverspillingen tot de sterfdag.
Vrijheid
pi_151516617
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:48 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als dat voor jou een plausibele verklaring is okee, voor mij niet. Er blijven nog zat andere opmerkelijkheden over wat betreft Ed Raket. Ik heb hier al eens eerder een discussie over gehad en voor gek versleten, BNW is daar helaas niet het juiste forum voor. Maar ik heb die man nog nooit uit een taxi zien stappen, als ie interviews doet is het 1 op 1 of vaak via een screen en dan nog al die dingen die niet kloppen aan hem zoals die bril destijds etc etc.
Iemand die ondergedoken is, zal in de regel ook niet gefilmd worden als hij uit een taxi ofzoiets stapt. Dat met die handen is een prima verklaring en eigenlijk denk ik dat de kans dat er een logische verklaring is voor die bril vele malen groter is dan de kans dat hij een CGI product is.
En waarom zou dat per sé zo moeten zijn? Het inzetten van een stroman is toch veel eenvoudiger?
Dit soort ideeën.. waarom moet het altijd zo waanzinnig lijken?
Straks ga je me vertellen dat de hele wereld niet echt is.

quote:
Waarom? Omndat je hier tegengas krijgt? Tja, het is hier geen cluesforum.
  vrijdag 10 april 2015 @ 00:35:11 #112
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151537212
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 15:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Straks ga je me vertellen dat de hele wereld niet echt is.

[..]

Zo gek is dat niet

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 10 april 2015 @ 00:35:45 #113
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151537222
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:48 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als dat voor jou een plausibele verklaring is okee, voor mij niet. Er blijven nog zat andere opmerkelijkheden over wat betreft Ed Raket. Ik heb hier al eens eerder een discussie over gehad en voor gek versleten, BNW is daar helaas niet het juiste forum voor. Maar ik heb die man nog nooit uit een taxi zien stappen, als ie interviews doet is het 1 op 1 of vaak via een screen en dan nog al die dingen die niet kloppen aan hem zoals die bril destijds etc etc.
Ik verslijt je niet voor gek, dat niet maar misschien heb je het in deze een beetje fout. Als een paar van de 'feiten' niet blijken te kloppen waarom zou de rest dan wel waar zijn?

Anyway, for what it's worth.

720 exemplaar van schopkontstortvloed.naar (gewoon ff in het engels vertalen :P ) gevonden en uit elkaar getrokken met video maker, halve snelheid voor de eerste en kwart snelheid voor de tweede.

Eerste, als je het bewegend ziet in hogere resolutie zie je dat er niets aan de hand is. (hihaho)

Bronbestand: https://mail.ziggo.nl/pub(...)e20981062959c0ef879f

Tweede, als je het bewegende beeld ziet, zie je ook dat hij zijn ringvinger een beetje gebogen houdt en het dus lijkt te verdwijnen, omdat je geen diepte ziet.

Bronbestand:https://mail.ziggo.nl/pub(...)e20981062959c0ef879f

Zoeken op: NBC News Inside the Mind of Edward Snowden 720p HD MKV
Vrijheid
  vrijdag 10 april 2015 @ 00:38:38 #114
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151537261
En het zou eeuwig zonde zijn om Snowden als nep te zien juist omdat hij één van de weinige bronnen is die niet anders kon dan doorbreken naar de MSM omdat de politiek er zelf ook mee te maken kreeg, toen was het opeens wel erg.
Vrijheid
pi_151550621
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 00:35 schreef Summers het volgende:

[..]

Zo gek is dat niet

[ afbeelding ]
Maar je switcht wel steeds tussen filosifische uitspraken en vergelijkingen met een rechtszaak. Al naar gelang het je uitkomt.
Als bovendien de kern van je betoog is dat alles mogelijk is, ook binnen de illusoire context van de werkelijkheid, dan ben je echt wel krom aan het redeneren. Je kunt bovendien verminkte wijsheden prima gebruiken om in je eigen wereld te leven. (en ja, dat doen we in zekere zin dus ook, maar dat speelt geen rol in de discussie of aanslagen echt waren bv. of dat Snowden een CGI product zou zijn.)
  vrijdag 10 april 2015 @ 15:47:20 #116
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151551583
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar je switcht wel steeds tussen filosifische uitspraken en vergelijkingen met een rechtszaak. Al naar gelang het je uitkomt.
Als bovendien de kern van je betoog is dat alles mogelijk is, ook binnen de illusoire context van de werkelijkheid, dan ben je echt wel krom aan het redeneren. Je kunt bovendien verminkte wijsheden prima gebruiken om in je eigen wereld te leven. (en ja, dat doen we in zekere zin dus ook, maar dat speelt geen rol in de discussie of aanslagen echt waren bv. of dat Snowden een CGI product zou zijn.)
Dat het leven een illusie is is een perceptie zo oud als de weg naar rome , kijk dus niet raar op als medemensen de ilusies van wat we realteit noemen zien . Dat heeft niks met CGI of Snowden te maken maar wel met je opmerking dat mensen de hele wereld als nep bestempelen of dat dat zo bij jou overkomt .
pi_151552948
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:47 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat het leven een illusie is is een perceptie zo oud als de weg naar rome , kijk dus niet raar op als medemensen de ilusies van wat we realteit noemen zien . Dat heeft niks met CGI of Snowden te maken maar wel met je opmerking dat mensen de hele wereld als nep bestempelen of dat dat zo bij jou overkomt .
Nou ik doelde op het feit dat bepaalde ideëen zo extreem vergezocht zijn en dat sommigen zich doof en blind houden voor argumenten en volharden in wat je bijna een waanidee kunt noemen.
Als je dat doortrekt kom je op een paranoide wereldbeeld uit, waarin niets meer is wat het lijkt en alles wel een diepere betekenis heeft, dan wel deel uitmaakt van een enorme samenzwering.
Natuurlijk wordt er gemanipuleerd en zijn er overal belangenverstrengelingen, maar zelfs Jogy moet toegeven dat een scenario waarin een rampzalige aanslag volledig gefaked is eigenlijk naar het rijk der fabelen moet worden verwezen.
  vrijdag 10 april 2015 @ 18:30:27 #118
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151556118
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nou ik doelde op het feit dat bepaalde ideëen zo extreem vergezocht zijn en dat sommigen zich doof en blind houden voor argumenten en volharden in wat je bijna een waanidee kunt noemen.
Als je dat doortrekt kom je op een paranoide wereldbeeld uit, waarin niets meer is wat het lijkt en alles wel een diepere betekenis heeft, dan wel deel uitmaakt van een enorme samenzwering.
Natuurlijk wordt er gemanipuleerd en zijn er overal belangenverstrengelingen, maar zelfs Jogy moet toegeven dat een scenario waarin een rampzalige aanslag volledig gefaked is eigenlijk naar het rijk der fabelen moet worden verwezen.
Vergezocht voor jou is niet zo ver gezocht voor een ander , dat ligt aan eerder opgedane kennis en ervaring , misschien moet je zelf wat ruimdenkender zijn en mensen accepteren zoals ze zijn ipv jezelf als standaard opwerpen waar andere ideeen en wereldbeelden in zouden moeten passen . Als iets gek klinkt heb je misschien nog veel te leren ipv dat de ander fout zit of gek is geworden of paranoïde .
pi_151558513
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 13:15 schreef Chewie het volgende:

[..]

He punt is vrij duidelijk, het verschil tussen cgi en echt zie je overduidelijk, dat verschil zie je bij Snowden niet.

Dat het je niet intereseert is wel weer hilarsch, vol blijven houden dat Snowden niet echt is en komt er iemand met argumentatie waarom jouw niet onderbouwde aannames niet zouden kloppen dan interessert het je opeens niet meer :')

[..]

[..]

En waarom zouden "the powers that be" zulke foutjes maken dan zoals jij schijnt te denken met zijn hand en bril?

Gaat Snowden niet ver genoeg voor je? Ben je teleurgesteld dat hij niks lekte over reptilians, aliens, nwo, ziekmakende geneesmiddelen enz? Is een klokkeluider alleen echt als hij jouw "waarheid" bevestigd?
Het lijkt dat de MSMers hebben 't vaker over.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151559272
Faken van film beelden heeft altijd gebeuren natuurlijk.Tis welbekend.
Hoog procentage van fotos in alle glossy magazines zijn retouched/manipuleerd of gewoon totaal nep..Sommige publicaties hebben geen enkele untouched/ongemanipuleerde beeld.
Tis erger en veel makkelijker in de laatste 30 jaar geworden,denk ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151560567
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:30 schreef Summers het volgende:

[..]

Vergezocht voor jou is niet zo ver gezocht voor een ander , dat ligt aan eerder opgedane kennis en ervaring , misschien moet je zelf wat ruimdenkender zijn en mensen accepteren zoals ze zijn ipv jezelf als standaard opwerpen waar andere ideeen en wereldbeelden in zouden moeten passen . Als iets gek klinkt heb je misschien nog veel te leren ipv dat de ander fout zit of gek is geworden of paranoïde .
Nou nee, je kunt heel goed objectief vaststellen wat waarschijnlijk is en wat niet.
  vrijdag 10 april 2015 @ 21:27:12 #122
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151562239
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nou nee, je kunt heel goed objectief vaststellen wat waarschijnlijk is en wat niet.
Blijkbaar gaat er ergens toch iets mis gezien alle uiteenlopende meningen .
pi_151564305
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:27 schreef Summers het volgende:

[..]

Blijkbaar gaat er ergens toch iets mis gezien alle uiteenlopende meningen .
Ik denk het. Als we kijken naar hoe wrs een poppenkastvoorstelling is tov een echte aanslag, dan is dat eerste vrijwel onuitvoerbaar. Toch zijn er mensen die dat menen te moeten vinden. Waarom? De psychologie daarachter lijkt me zeer interessant.
pi_151564767
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik denk het. Als we kijken naar hoe wrs een poppenkastvoorstelling is tov een echte aanslag, dan is dat eerste vrijwel onuitvoerbaar. Toch zijn er mensen die dat menen te moeten vinden. Waarom? De psychologie daarachter lijkt me zeer interessant.
Je maakt hier een denkfout . Alleen omdat het jou onwaarschijnlijk lijkt maakt het niet onwaar
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:57:28 #125
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151565400
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik kijk niet naar de waarschijnlijkheid maar naar de feiten en loop alles na wat getuigenverklaringen , video en beeldmateriaal betreft . Op jouw wijze kan ik alles van tafel vegen zonder me ooit te hoeven verdiepen . In een politieonderzoek zal een seriemoordenaar ook minder waarschijnlijker zijn als je het vergelijkt met andere moorden en zou ik daar nooit naar hoeven kijken volgens die regel . Dat is pas veilig omdat je dan altijd uitkomt op iets wat al 100 keer eerder is voorgekomen en nooit op de uitzondering . Onuitvoerbaar is jouw gedachte en niet de mijne .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')