Jij en ik zijn de terrorist niet de echte crimineel ,die wordt in de wattengelegd. Kijk naar artsen, politici en wetenschappers.quote:Veel door de NSA verzamelde data betreft geen gegevens van potentiële terroristen of criminelen, maar van gewone burgers.
Dat meldt de Washington Post zondag op basis van documenten geleverd door klokkenluider Edward Snowden. De helft van de gegevens betreft niet-Amerikanen.
De krant analyseerde 160.000 onderschepte e-mails en chatgesprekken en 7.900 documenten afkomstig van ruim 11.000 online accounts, die verzameld zijn tussen 2009 en 2012. 10.000 waren van mensen die niet werden verdacht door de NSA, maar als 'bijkomende schade' zijn gesurveilleerd door de systemen van de NSA.
NSA-analisten hebben meer dan 65.000 gegevens gemaskeerd om de privacy van Amerikaanse burgers te waarborgen. Desondanks vond de krant alsnog negenhonderd e-mailadressen die niet waren gecensureerd door de Amerikaanse veiligheidsdienst.
[..]
Andere documenten werden door de analisten als nutteloos bestempeld, maar werden desondanks bewaard. Zo werden er seksueel getinte gesprekken opgeslagen, gesprekken over liefdesverdriet, politiek en religie.
bron
Dergelijke informatie over een individu kreeg de NSA zeker nog niet op een legale manier?!..twitter:dutchcowboys twitterde op maandag 07-07-2014 om 09:54:02Klantenservice van Essent nu ook via Whatsapp te bereiken http://t.co/ekVtkZJ3OZ reageer retweet
dankzij hen is planeet aarde terminaal.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ehh begrijp ik nu goed dat je artsen, politici en wetenschappers voor criminelen uitmaakt?
Ik vind het ridicuul worden Lambiekje.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dankzij hen is planeet aarde terminaal.
Nog sterker; je hoeft er alleen maar aan te denkenquote:Op maandag 7 juli 2014 15:27 schreef muhahaha het volgende:
Als ik hier wiet type dan komt dat dus in mijn NSA profiel te staan?
Holy cowquote:Op maandag 7 juli 2014 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog sterker; je hoeft er alleen maar aan te denken
Je profiel is gelinkt aan een te schokkende video clip dus je werd al nauwlettend in de gaten gehouden!quote:Op maandag 7 juli 2014 15:27 schreef muhahaha het volgende:
Als ik hier wiet type dan komt dat dus in mijn NSA profiel te staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
quote:Op maandag 7 juli 2014 15:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je profiel is gelinkt aan een te schokkende video clip dus je werd al nauwlettend in de gaten gehouden!
de schokkende video !!!Mijn leven is voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ridicuul?quote:Op maandag 7 juli 2014 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het ridicuul worden Lambiekje.
Ik ben ook niet de grootste fan van politici, hell no.
Maar wat je artsen en wetenschappers nu in de schoenen schuift vind ik echt walgelijk.
Tieft effe een end op met dergelijke ongefundeerde beschuldigingen...quote:Op maandag 7 juli 2014 12:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jij en ik zijn de terrorist niet de echte crimineel ,die wordt in de wattengelegd. Kijk naar artsen, politici en wetenschappers.
Ja maar dit word al 20 jaar geroepen, en tot dus ver is er nog niks van terrecht gekomen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ridicuul?
Onderzoek ... en je zult ook walgen van hoe we (zij) de wereld bestieren met hun bedrog. Niets is wat het lijkt.
beter zoekenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja maar dit word al 20 jaar geroepen, en tot dus ver is er nog niks van terrecht gekomen.
Dus.... we wachten gewoon weer af
En toch is het waar, zonder die mensen zou b.v.het vogelgriep virus en de mexicaanse griepvirus niet gemodificeerd kunnen worden.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het ridicuul worden Lambiekje.
Ik ben ook niet de grootste fan van politici, hell no.
Maar wat je artsen en wetenschappers nu in de schoenen schuift vind ik echt walgelijk.
.. niet alleen die virussen hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:34 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En toch is het waar, zonder die mensen zou b.v.het vogelgriep virus en de mexicaanse griepvirus niet gemodificeerd kunnen worden.
Ik gaf het als een voorbeeld, maar natuurlijk zijn er meer "dingen"quote:
Zonder die mensen muteren virussen ook wel, dus het blijft kolder en zeer onbeschoft om wetenschappers en artsen als criminelen, al helemaal zonder deugdelijke onderbouwing, neer te zetten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:34 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En toch is het waar, zonder die mensen zou b.v.het vogelgriep virus en de mexicaanse griepvirus niet gemodificeerd kunnen worden.
Lambiekje, de essentie van dat artikel is dat iedereen wordt afgeluisterd. Daaruit spreekt een wantrouwen vanuit de overheid tegen de burger. Iedereen kan wat gedaan hebben, daarom moet iedereen voortdurend zijn onschuld aantonen. Een schande voor de rechtsstaat.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jij en ik zijn de terrorist niet de echte crimineel ,die wordt in de wattengelegd. Kijk naar artsen, politici en wetenschappers.
Nee dat is gewoon weer een lasterlijke aantijging.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Lambiekje, de essentie van dat artikel is dat iedereen wordt afgeluisterd. Daaruit spreekt een wantrouwen vanuit de overheid tegen de burger. Iedereen kan wat gedaan hebben, daarom moet iedereen voortdurend zijn onschuld aantonen. Een schande voor de rechtsstaat.
Of artsen en wetenschappers crimineel zijn is dus niet de essentie van dit verhaal.
Als je het veralgemeniseert zeer zeker ja..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon weer een lasterlijke aantijging.
Dus je bent er mee eens dat de bewijslast is/wordt omgedraaid. Het is juist ingevoerd om alles en iedereen maar lastig te vallen en daardoor de criminelen uit de wind te houden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Lambiekje, de essentie van dat artikel is dat iedereen wordt afgeluisterd. Daaruit spreekt een wantrouwen vanuit de overheid tegen de burger. Iedereen kan wat gedaan hebben, daarom moet iedereen voortdurend zijn onschuld aantonen. Een schande voor de rechtsstaat.
Of artsen en wetenschappers crimineel zijn is dus niet de essentie van dit verhaal.
-edit, ophouden nu-.quote:
Alfa yoghurt blauw gras bananen!quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
-edit, ophouden nu-.
Voor mainstream bekende criminele organisaties zoals de mafia, drugskartels en al-qaeda zijn overheids-organen.
Ik ben het er mee eens dat de bewijslast wordt omgedraaid en dat we in feite in een technocratie leven waarin de rijken steeds rijker worden en de armen - behalve steeds armer - steeds rechtenlozer worden en waarin begrippen als solidariteit en democratie volkomen uitgehold zijn. Ik ben het er ook mee eens dat onze samenleving totalitaire trekjes begint te krijgen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dus je bent er mee eens dat de bewijslast is/wordt omgedraaid. Het is juist ingevoerd om alles en iedereen maar lastig te vallen en daardoor de criminelen uit de wind te houden.
Dat is dus gewoonweg indicatie dat we in een fascistische maatschappij leven.
Juist gewone burgers worden afgeluisterd ipv de criminelen
ja dat denken ze dat ze gewoon hun werk doen .. maar hen studie is 'rigged'.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens dat de bewijslast wordt omgedraaid en dat we in feite in een technocratie leven waarin de rijken steeds rijker worden en de armen - behalve steeds armer - steeds rechtenlozer worden en waarin begrippen als solidariteit en democratie volkomen uitgehold zijn. Ik ben het er ook mee eens dat onze samenleving totalitaire trekjes begint te krijgen.
Ik snap evengoed niet dat je dat 'fascistisch' blijft noemen want dat is het niet. Niet iedere vorm van tirannie voldoet aan die definitie.
Ook je definitie van criminelen vind ik veel te generaliserend. Veel crimineen hebben geen hoge opleiding of hoge maatschappelijke positie of zijn academicus.
Als artsen en wetenschappers zich inlaten met de ontwikkeling van biologische wapens of onderzoeken gaan vervalsen oid zou je ze crimineel kunnen noemen. Het overgrote deel van de artsen doet gewoon zijn werk: mensen beter maken.
Politici zijn een verhaal apart. Daar heb ik ook geen hoge pet van op.
Wat bedoel je met 'rigged'?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja dat denken ze dat ze gewoon hun werk doen .. maar hen studie is 'rigged'.
industry-approved lesmateriaal.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'rigged'?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
Dit zal de toch al ijzige betrekkingen geen goed doen
quote:The arrested man, who is severely disabled, worked in the Foreign Relations department of Germany's BND intelligence service, where he had access to classified documents.
For the last two years, he has been sending documents to the Americans electronically once a week, according to 'Bild' newspaper.
Investigators reportedly found an encrypted communication program hidden on his computer. The program was disguised as a weather app, and activated by searching for a weather forecast for New York.
bron
Ik heb wel eens lesmateriaal gemaakt. Toen kwam er geen mannetje langs om te controleren of het allemaal wel klopte.quote:
aha, en geen enkele student heeft in de gaten dat lesmateriaal gelkleurd is, maar jij wel?quote:
Voor je het weet beginnen die duitsers weer een wereldoorlogquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
De verstandhouding gaat van koud naar vriezen.
De planeet aarde is niet terminaal hoor, die overleefd het wel, wat er ook komt. Natuur is inmens veel sterker dan de mens..willen WIJ, als mens, het overleven moet er wel iets veranderen. De reden waarom ik protesteer tegen ontbossing, nucleaire testen, etc is puur zelfbehoud, planeet aarde is er nog steeds als wij onszelf compleet hebben laten uitsterven.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dankzij hen is planeet aarde terminaal.
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 16 november 2014 18:38 schreef ems. het volgende:
Lijkt me trouwens logisch dat vooral gewone burgers worden afgetapt. Er zijn een stuk minder terroristen dan gewone burgers en het hele doel van NSA is om de terroristen eruit te filteren door middel van screening.
Dus ja, populistische titel voor iets dat eigenlijk heel logisch is.
Ik vond dit topic, NWS / Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wet/voorstellen #3, wel een geschikt voor een linkje naar dat artikel..quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
Wist even niet onder welk kopje deze te plaatsen dus maar hier:
Kan ook idd.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:11 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik vond dit topic, NWS / Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wet/voorstellen #3, wel een geschikt voor een linkje naar dat artikel..
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
Sexy spionne Chapman moest Snowden verleiden
De Russische spionne Anna Chapman moest de Amerikaanse klokkenluider Edward Snowden verleiden in opdracht van haar bazen in Moskou. Het was de bedoeling dat Anna op die manier toegang zou krijgen tot geheime informatie waarover Snowden beschikte. Ze ging zelfs zo ver dat ze in juli 2013 Snowden via Twitter ten huwelijk vroeg.
Edward Joseph Snowden (31) is een voormalig medewerker van de CIA en de NSA. Snowden lekte in juni 2013 informatie over een reeks van spionageactiviteiten door het NSA op internet.
Anna Chapman (32) werd in de Verenigde Staten in 2010 ontmaskerd als een Russische spion en werd vervolgens het land uitgezet. Sindsdien maakt ze in Rusland carrière als model en presentatrice. Ze kreeg niet voor niets enkele jaren geleden de bijnaam 'geheim agent 90-60-90'.
Volgens de voormalige KGB-majoor Boris Karpichkov zouden de twee elkaar eenmaal ontmoet hebben. ,,Als Snowden het huwelijksaanzoek geaccepteerd had, zou hij Russisch staatsburger geworden zijn. En dat zou hem in Rusland houden. Als Russisch staatsburger moet hij namelijk toestemming vragen om naar het buitenland te reizen. Ik denk dat Snowden wel doorhad wat de consequenties waren,' vertelt hij aan The Mirror.
Op het moment van het bizarre aanzoek in 2013 was Snowden op de vlucht voor de Amerikaanse autoriteiten. Hij bivakkeerde toentertijd in de transitzone van de luchthaven Moskou Sheremetyevo. Uiteindelijk kreeg de Amerikaan op 1 augustus 2013 beperkt asiel in Rusland, tot frustratie van de Verenigde Staten.
Anna Chapman kwam recent nog in het nieuws omdat ze figureerde in een Russische propagandafilm. In deze video probeert ze jonge Russen over te halen om bij het leger te tekenen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)wden-verleiden.dhtml
Smeuig nieuws over Anna Chapman, bijgenaamd geheim agent 90-60-90
Dat zijn we al vanaf de 2e WO, en niet alleen van de NSA. Dat geld voor de hele EU.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
Sherlock Snowden: Nederlandse geheime diensten zijn schoothondjes NSA
Nope, sorry.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:43 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat zijn we al vanaf de 2e WO, en niet alleen van de NSA. Dat geld voor de hele EU.
Bang om op te komen voor onze eigen mening en "idealen" terwijl de EU de klappen opvangt van het beleid van de VS.
Ook incorrect, helaas. De sancties tegen rusland zijn vooral in het nadeel van Rusland.quote:Ook de sancties tegen Rusland zijn vooral in het nadeel van de EU.
Spreek voor jezelf.quote:We zijn inmiddels geen schoothondjes meer maar de slaven van de VS.
Ehh jawel, sorryquote:
Is wel zo helaas, -edit-quote:Ook incorrect, helaas. De sancties tegen rusland zijn vooral in het nadeel van Rusland.
Doe ik, maar jij niet, -edit-quote:Spreek voor jezelf.
Ouch... Die is nasty. Dat moet ook wel met medewerking van de fabrikant gedaan zijn lijkt mij.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:01 schreef Lavenderr het volgende:
Spyware zit in firmware van veel harde schijven
17 februari 2015
In de firmware van harde schijven van alle grote producenten zit spyware, vermoedelijk afkomstig van de NSA.
Deze conclusie trekt Kaspersky Labs dat de software op het spoor kwam. De spyware - door de onderzoekers Equation genoemd - maakt gebruik van veel van dezelfde eigenschappen die ook te vinden zijn in Stuxnet. Deze geavanceerde malware werd door de inlichtingendienst NSA binnengesmokkeld in de besturingssoftware van de nucleaire opwerkingsfabrieken van Iran om deze onbruikbaar te maken.
Vanwege de gelijkenis met Stuxnet en eerdere onthullingen door toedoen van Edward Snowden rond spionagesoftware in harde schijven, gaan de onderzoekers van Kaspersky er van uit dat de NSA ook achter deze infiltratie zit. Dat betekent dat de NSA toegang heeft tot vrijwel alle opgeslagen informatie, mits de schijven een verbinding met het internet hebben.
Zeer lastig te detecteren en verwijderen
Doordat de spyware is verwerkt in de firmware is deze moeilijk te detecteren en al helemaal lastig om te verwijderen. Ook roept het de vraag op in hoeverre de producenten van harde schijven hun medewerking hebben verleend aan het verwerken van de spyware in de firmware. Het is erg complex om de firmware te herschrijven zonder de beschikking te hebben over de broncode. De NSA is daar weliswaar toe in staat, maar het is onduidelijk hoe de gewijzigde software vervolgens op de schijven is terechtgekomen.
De spyware is aangetroffen op schijven van onder meer Samsung, Western Digital, Seagate, Maxtor, Toshiba en Hitachi. Bij navraag door The Verge, bleek alleen Western Digital bereid te verklaren nooit code met de NSA te hebben gedeeld. De anderen weigerden commentaar te geven.
http://www.automatisering(...)-veel-harde-schijven
Er ligt al genoeg macht bij verschillende instanties, die hoef je niet nog machtiger te maken door ze alwetend te maken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:35 schreef Brute_Egbert het volgende:
Even een serieuze vraag wat vinden mensen hier het probleem nou van? Ze mogen me dag en nacht afluisteren als ze daardoor alle risico groepen kunnen scheiden. Laat ze lekker een boel van ons aftappen lekker boeiend. Als ze daardoor nou terroristen of criminelen kunnen oppakken. Ze kunnen het ook gewoon niet doen dat je dan 4x zoveel aanslagen hebt. Maar ja als je dat belangrijker vind als dat ze horen dat je aan mama doorgeeft wat je in de avond wilt eten..
Dan vraag ik mij af of ze dan ook een deal hebben met programma's als LittleSnitch.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:01 schreef Lavenderr het volgende:
Spyware zit in firmware van veel harde schijven
17 februari 2015
In de firmware van harde schijven van alle grote producenten zit spyware, vermoedelijk afkomstig van de NSA.
Deze conclusie trekt Kaspersky Labs dat de software op het spoor kwam. De spyware - door de onderzoekers Equation genoemd - maakt gebruik van veel van dezelfde eigenschappen die ook te vinden zijn in Stuxnet. Deze geavanceerde malware werd door de inlichtingendienst NSA binnengesmokkeld in de besturingssoftware van de nucleaire opwerkingsfabrieken van Iran om deze onbruikbaar te maken.
Vanwege de gelijkenis met Stuxnet en eerdere onthullingen door toedoen van Edward Snowden rond spionagesoftware in harde schijven, gaan de onderzoekers van Kaspersky er van uit dat de NSA ook achter deze infiltratie zit. Dat betekent dat de NSA toegang heeft tot vrijwel alle opgeslagen informatie, mits de schijven een verbinding met het internet hebben.
Zeer lastig te detecteren en verwijderen
Doordat de spyware is verwerkt in de firmware is deze moeilijk te detecteren en al helemaal lastig om te verwijderen. Ook roept het de vraag op in hoeverre de producenten van harde schijven hun medewerking hebben verleend aan het verwerken van de spyware in de firmware. Het is erg complex om de firmware te herschrijven zonder de beschikking te hebben over de broncode. De NSA is daar weliswaar toe in staat, maar het is onduidelijk hoe de gewijzigde software vervolgens op de schijven is terechtgekomen.
De spyware is aangetroffen op schijven van onder meer Samsung, Western Digital, Seagate, Maxtor, Toshiba en Hitachi. Bij navraag door The Verge, bleek alleen Western Digital bereid te verklaren nooit code met de NSA te hebben gedeeld. De anderen weigerden commentaar te geven.
http://www.automatisering(...)-veel-harde-schijven
Het gaat niet om terroristen. Hoeveel terroristische aanslagen heb jij meegemaakt in het westen? Terrorisme boeit niks en dat weten ondertussen wel meer mensen. Gaat om totale controle onder het mom van terrorisme. Privacy opgeven, anderen extra macht geven omdat je iets gelooft wat niet zo is. Jij ziet het probleem niet, steeds meer mensen zien dat wel. Omdat ze beseffen welke kant het allemaal op lijkt te gaan. En mensen zoals jou faciliteren dat omdat jullie het goedkeuren zonder kennis en na te denken. Het enige wat nog goed is dat je navraag doet maar goed dat helpt ook niet zoveel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:35 schreef Brute_Egbert het volgende:
Even een serieuze vraag wat vinden mensen hier het probleem nou van? Ze mogen me dag en nacht afluisteren als ze daardoor alle risico groepen kunnen scheiden. Laat ze lekker een boel van ons aftappen lekker boeiend. Als ze daardoor nou terroristen of criminelen kunnen oppakken. Ze kunnen het ook gewoon niet doen dat je dan 4x zoveel aanslagen hebt. Maar ja als je dat belangrijker vind als dat ze horen dat je aan mama doorgeeft wat je in de avond wilt eten..
Meinung.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:13 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Het gaat niet om terroristen. Hoeveel terroristische aanslagen heb jij meegemaakt in het westen? Terrorisme boeit niks en dat weten ondertussen wel meer mensen.
Volgens mij zijn de islamist-extremist-radicalised-fanatical terroristen niet erg slim hoor- iedereen kan gewoon zien dat er zijn duizenden plekjes overal dat je kan 'n 'bom' laten liggen om je 'punt' proberen te maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:13 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Het gaat niet om terroristen. Hoeveel terroristische aanslagen heb jij meegemaakt in het westen? Terrorisme boeit niks en dat weten ondertussen wel meer mensen. Gaat om totale controle onder het mom van terrorisme. Privacy opgeven, anderen extra macht geven omdat je iets gelooft wat niet zo is. Jij ziet het probleem niet, steeds meer mensen zien dat wel. Omdat ze beseffen welke kant het allemaal op lijkt te gaan. En mensen zoals jou faciliteren dat omdat jullie het goedkeuren zonder kennis en na te denken. Het enige wat nog goed is dat je navraag doet maar goed dat helpt ook niet zoveel waarschijnlijk.
Ja ik had hem hier Topicreeks: BigBrother Artikelen al gepost. Zat te twijfelen op welk topic ik hem zou plaatsen.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:48 schreef theguyver het volgende:
Last week tonight interview met Edward Snowden![]()
John Oliver HELD
John Oliver haalt altijd goeie punten aan.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja ik had hem hier Topicreeks: BigBrother Artikelen al gepost. Zat te twijfelen op welk topic ik hem zou plaatsen.
Heeft ie een eigen show? Coolquote:Op donderdag 9 april 2015 08:48 schreef theguyver het volgende:
Last week tonight interview met Edward Snowden![]()
John Oliver HELD
Eh ja!quote:Op donderdag 9 april 2015 09:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Heeft ie een eigen show? Cool. In mijn pauze ff kijken
.
Wie is het dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Wow hebben ze Ed weer van stal gehaald? Vraag me af of die man wel echt bestaat. Komt ie ons weer inpeperen dat we 24/7 in de gaten worden gehouden? Het zal wel ...
Is er een keer een klokkeluider die serieus te nemen is dan is het weer niet goed.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Wow hebben ze Ed weer van stal gehaald? Vraag me af of die man wel echt bestaat. Komt ie ons weer inpeperen dat we 24/7 in de gaten worden gehouden? Het zal wel ...
Dat hij daadwerkelijk bestaat of gewoon voor de misleiding zorgt bedoel je? Net als Die gozer van de wikileaks of is hij wel echt?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Daadwerkelijk niet bestaat en idd voor misleiding zorgt?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat hij daadwerkelijk bestaat of gewoon voor de misleiding zorgt bedoel je? Net als Die gozer van de wikileaks of is hij wel echt?
Bedankt voor de link, ik vind het nogal een aanname eerlijk gezegd maar nu weet ik ieder geval wat je invalshoek isquote:Op donderdag 9 april 2015 12:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daadwerkelijk niet bestaat en idd voor misleiding zorgt?
https://calcifiedlies.wor(...)ard-s1m0nes-simhand/
misschien is dit too much voor BNW?
Julian and Edward. Fake and faker. Mij zou het niets verbazen als Assange een nwo - con man is.
je weet dat S1mone een actrice is?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daadwerkelijk niet bestaat en idd voor misleiding zorgt?
https://calcifiedlies.wor(...)ard-s1m0nes-simhand/
misschien is dit too much voor BNW?
Julian and Edward. Fake and faker. Mij zou het niets verbazen als Assange een nwo - con man is.
Maar natuurlijk dat kan toch ook niet anders in het hoofd van de echte "waarheidszoeker", deze 2 zijn veel te "down to earth" en hun onthullingen gaan niet ver genoeg, gelukkig hebben we voor de zelfbenoemde "waarheidszoekers" in Nederland echte klokkeluiders zoals Vrijland, die gaan tenminste mee met de gekte.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, ik vind het nogal een aanname eerlijk gezegd maar nu weet ik ieder geval wat je invalshoek is.
S1mone is een filmquote:Op donderdag 9 april 2015 12:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
je weet dat S1mone een actrice is?
[ afbeelding ]
Rachel Roberts en dat er niks digitaals aan haar is
Ik ben het korte stukje interview aan het kijken en heb het inderdaad ergens op 1:41 even op pauze gezet. Kort gezegd even een klein experiment die je kan uitvoeren. Het liefst zonder iemand om je heen want het komt misschien wat vreemd over maar zwaai eens snel met je hand voor je ogen? dan heb je hetzelfde effectquote:
Als dat voor jou een plausibele verklaring is okee, voor mij niet. Er blijven nog zat andere opmerkelijkheden over wat betreft Ed Raket. Ik heb hier al eens eerder een discussie over gehad en voor gek versleten, BNW is daar helaas niet het juiste forum voor. Maar ik heb die man nog nooit uit een taxi zien stappen, als ie interviews doet is het 1 op 1 of vaak via een screen en dan nog al die dingen die niet kloppen aan hem zoals die bril destijds etc etc.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben het korte stukje interview aan het kijken en heb het inderdaad ergens op 1:41 even op pauze gezet. Kort gezegd even een klein experiment die je kan uitvoeren. Het liefst zonder iemand om je heen want het komt misschien wat vreemd over maar zwaai eens snel met je hand voor je ogen? dan heb je hetzelfde effect. Hij praat heel snel met zijn handen, een beetje Italiaans zeg maar, dus dan schiet de opname aparatuur of de codex van het bestand te kort en krijg je dit soort verschijnselen. Een beetje hetzelfde als dat je bij mp3's volgens de echte audiofielen de hele hoge en lage tonen afgebroken worden vanaf een bepaald punt. Compressie.
Joh hoe zou ik bij de actrice komen, en ik ken de film!quote:Op donderdag 9 april 2015 12:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
S1mone is een film
http://www.moviemeter.nl/film/1944
Hoevaak zie je de gasten van DWDD of Pauw uit de taxi stappen voordat ze in het programma zitten?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:48 schreef controlaltdelete het volgende:
eerder een discussie over gehad en voor gek versleten, BNW is daar helaas niet het juiste forum voor. Maar ik heb die man nog nooit uit een taxi zien stappen, als ie interviews doet is het 1 op 1 of vaak via een screen en dan nog al die dingen die niet kloppen aan hem zoals die bril destijds etc etc.
Fijn dat je zo je best doet, ik snap niet welk punt je wilt maken bovendien het interesseert me ook niet eerlijk gezegd. Sorry.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Joh hoe zou ik bij de actrice komen, en ik ken de film!
Hell Ik heb m gewoon op DVD!
Zullen we even echte digitale Personen er bij pakken en even naast snowden leggen!
Ellen Page en Willem Dafoe 2013
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kevin Spacey Call of Duty: Advanced Warfare 2014
Sam Witwer Star Wars: The Force Unleashed II 2010
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo zijn er tig meer!
Het gaat niet alleen om uit een taxi te stappen maar de manier hoe ie interviews geeft en in het nieuws komt. Maar afijn: Laten we de discussie over Ed maar staken als jij gelooft dat deze held bestaat mij best. Ik denk daar het mijne over.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hoevaak zie je de gasten van DWDD of Pauw uit de taxi stappen voordat ze in het programma zitten?
Of zijn die gasten ook al niet echt? heb wel zo'n mijn twijfels over Peter RRRR de Vries, die is gewoon te vaak op tv
He punt is vrij duidelijk, het verschil tussen cgi en echt zie je overduidelijk, dat verschil zie je bij Snowden niet.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Fijn dat je zo je best doet, ik snap niet welk punt je wilt maken bovendien het interesseert me ook niet eerlijk gezegd. Sorry.
En waarom zouden "the powers that be" zulke foutjes maken dan zoals jij schijnt te denken met zijn hand en bril?quote:Het gaat niet alleen om uit een taxi te stappen maar de manier hoe ie interviews geeft en in het nieuws komt. Maar afijn: Laten we de discussie over Ed maar staken als jij gelooft dat deze held bestaat mij best. Ik denk daar het mijne over.
Verschil tussen digitaal en echt, als je dat niet ziet raad ik je het volgende aan!quote:Op donderdag 9 april 2015 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Fijn dat je zo je best doet, ik snap niet welk punt je wilt maken bovendien het interesseert me ook niet eerlijk gezegd. Sorry.
[..]
Het gaat niet alleen om uit een taxi te stappen maar de manier hoe ie interviews geeft en in het nieuws komt. Maar afijn: Laten we de discussie over Ed maar staken als jij gelooft dat deze held bestaat mij best. Ik denk daar het mijne over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |