Jij en ik zijn de terrorist niet de echte crimineel ,die wordt in de wattengelegd. Kijk naar artsen, politici en wetenschappers.quote:Veel door de NSA verzamelde data betreft geen gegevens van potentiële terroristen of criminelen, maar van gewone burgers.
Dat meldt de Washington Post zondag op basis van documenten geleverd door klokkenluider Edward Snowden. De helft van de gegevens betreft niet-Amerikanen.
De krant analyseerde 160.000 onderschepte e-mails en chatgesprekken en 7.900 documenten afkomstig van ruim 11.000 online accounts, die verzameld zijn tussen 2009 en 2012. 10.000 waren van mensen die niet werden verdacht door de NSA, maar als 'bijkomende schade' zijn gesurveilleerd door de systemen van de NSA.
NSA-analisten hebben meer dan 65.000 gegevens gemaskeerd om de privacy van Amerikaanse burgers te waarborgen. Desondanks vond de krant alsnog negenhonderd e-mailadressen die niet waren gecensureerd door de Amerikaanse veiligheidsdienst.
[..]
Andere documenten werden door de analisten als nutteloos bestempeld, maar werden desondanks bewaard. Zo werden er seksueel getinte gesprekken opgeslagen, gesprekken over liefdesverdriet, politiek en religie.
bron
Dergelijke informatie over een individu kreeg de NSA zeker nog niet op een legale manier?!..twitter:dutchcowboys twitterde op maandag 07-07-2014 om 09:54:02Klantenservice van Essent nu ook via Whatsapp te bereiken http://t.co/ekVtkZJ3OZ reageer retweet
dankzij hen is planeet aarde terminaal.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ehh begrijp ik nu goed dat je artsen, politici en wetenschappers voor criminelen uitmaakt?
Ik vind het ridicuul worden Lambiekje.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dankzij hen is planeet aarde terminaal.
Nog sterker; je hoeft er alleen maar aan te denkenquote:Op maandag 7 juli 2014 15:27 schreef muhahaha het volgende:
Als ik hier wiet type dan komt dat dus in mijn NSA profiel te staan?
Holy cowquote:Op maandag 7 juli 2014 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog sterker; je hoeft er alleen maar aan te denken
Je profiel is gelinkt aan een te schokkende video clip dus je werd al nauwlettend in de gaten gehouden!quote:Op maandag 7 juli 2014 15:27 schreef muhahaha het volgende:
Als ik hier wiet type dan komt dat dus in mijn NSA profiel te staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
quote:Op maandag 7 juli 2014 15:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je profiel is gelinkt aan een te schokkende video clip dus je werd al nauwlettend in de gaten gehouden!
de schokkende video !!!Mijn leven is voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ridicuul?quote:Op maandag 7 juli 2014 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het ridicuul worden Lambiekje.
Ik ben ook niet de grootste fan van politici, hell no.
Maar wat je artsen en wetenschappers nu in de schoenen schuift vind ik echt walgelijk.
Tieft effe een end op met dergelijke ongefundeerde beschuldigingen...quote:Op maandag 7 juli 2014 12:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jij en ik zijn de terrorist niet de echte crimineel ,die wordt in de wattengelegd. Kijk naar artsen, politici en wetenschappers.
Ja maar dit word al 20 jaar geroepen, en tot dus ver is er nog niks van terrecht gekomen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ridicuul?
Onderzoek ... en je zult ook walgen van hoe we (zij) de wereld bestieren met hun bedrog. Niets is wat het lijkt.
beter zoekenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja maar dit word al 20 jaar geroepen, en tot dus ver is er nog niks van terrecht gekomen.
Dus.... we wachten gewoon weer af
En toch is het waar, zonder die mensen zou b.v.het vogelgriep virus en de mexicaanse griepvirus niet gemodificeerd kunnen worden.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het ridicuul worden Lambiekje.
Ik ben ook niet de grootste fan van politici, hell no.
Maar wat je artsen en wetenschappers nu in de schoenen schuift vind ik echt walgelijk.
.. niet alleen die virussen hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:34 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En toch is het waar, zonder die mensen zou b.v.het vogelgriep virus en de mexicaanse griepvirus niet gemodificeerd kunnen worden.
Ik gaf het als een voorbeeld, maar natuurlijk zijn er meer "dingen"quote:
Zonder die mensen muteren virussen ook wel, dus het blijft kolder en zeer onbeschoft om wetenschappers en artsen als criminelen, al helemaal zonder deugdelijke onderbouwing, neer te zetten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:34 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En toch is het waar, zonder die mensen zou b.v.het vogelgriep virus en de mexicaanse griepvirus niet gemodificeerd kunnen worden.
Lambiekje, de essentie van dat artikel is dat iedereen wordt afgeluisterd. Daaruit spreekt een wantrouwen vanuit de overheid tegen de burger. Iedereen kan wat gedaan hebben, daarom moet iedereen voortdurend zijn onschuld aantonen. Een schande voor de rechtsstaat.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jij en ik zijn de terrorist niet de echte crimineel ,die wordt in de wattengelegd. Kijk naar artsen, politici en wetenschappers.
Nee dat is gewoon weer een lasterlijke aantijging.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Lambiekje, de essentie van dat artikel is dat iedereen wordt afgeluisterd. Daaruit spreekt een wantrouwen vanuit de overheid tegen de burger. Iedereen kan wat gedaan hebben, daarom moet iedereen voortdurend zijn onschuld aantonen. Een schande voor de rechtsstaat.
Of artsen en wetenschappers crimineel zijn is dus niet de essentie van dit verhaal.
Als je het veralgemeniseert zeer zeker ja..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon weer een lasterlijke aantijging.
Dus je bent er mee eens dat de bewijslast is/wordt omgedraaid. Het is juist ingevoerd om alles en iedereen maar lastig te vallen en daardoor de criminelen uit de wind te houden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Lambiekje, de essentie van dat artikel is dat iedereen wordt afgeluisterd. Daaruit spreekt een wantrouwen vanuit de overheid tegen de burger. Iedereen kan wat gedaan hebben, daarom moet iedereen voortdurend zijn onschuld aantonen. Een schande voor de rechtsstaat.
Of artsen en wetenschappers crimineel zijn is dus niet de essentie van dit verhaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |