abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2014 @ 08:47:58 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_141996271

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

Ekiden
Ook dit jaar doen we vanuit dit topic weer mee met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 3% gewijzigd door YUR op 07-07-2014 09:28:35 ]
F means you're fucked
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 7 juli 2014 @ 08:50:07 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_141996291
O+ babies O+
Heb ik weer gemist... :+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 7 juli 2014 @ 08:54:36 #3
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_141996335
Zo dan, lekker vroeg gelopen dit keer. 7km in 40 minuutjes en wederom pijnvrij. Wie weet wordt het nog eens iets. _O-
pi_141996635
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 05:44 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

McTwente, neemt u Silk tot uw wettige echtgenoot in voor en - tegenspoed, tot de ekiden uw scheidt? Wat is hierop uw antwoord?
Laten wij het maar proberen.
pi_141996682
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 08:50 schreef Ynske het volgende:
O+ babies O+
Heb ik weer gemist... :+
Die waren nog niet aanwezig hoor, ze worden nu gepland voor Hats en DW. OF Jero, dat is blijkbaar nog een beetje onduidelijk...

De kinderen van Swets en ET waren wel mee. ^O^
pi_141996797
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:19 schreef McTwente het volgende:

[..]

Laten wij het maar proberen.
Finkers :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_141996880
Ik geloof niet dat er babies in mij passen. Behalve lasagnebabies, die willen vaak wel :9
pi_141996912
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:29 schreef Guard het volgende:

[..]

Finkers :P
Absoluut! _O_

Gisteren ook nog even naar de bekende Almelose gekeken, Ilse de Lange. Ik was naar Tuckerville geweest en de concertregistratie was gisteren op tv. Leuk om terug te kijken en (weer) een slokmomentje voor en tijdens Miracle...
  maandag 7 juli 2014 @ 09:37:33 #9
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141996917
En zo fietst Finkers zo af en toe door de topics :D
  maandag 7 juli 2014 @ 09:39:38 #10
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_141996959
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:35 schreef hatsaflats het volgende:
Ik geloof niet dat er babies in mij passen. Behalve lasagnebabies, die willen vaak wel :9
:D _O-

Hierbij nog een spot de Fok!ker op de achtergrond.
  maandag 7 juli 2014 @ 09:42:22 #11
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_141997001
I'm with hats on the babies.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 7 juli 2014 @ 09:43:01 #12
349633 SiIk
Echt zijde
pi_141997013
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:42 schreef SEMTEX het volgende:
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_141997096
De ervaring leert dat de vrouwen die het stelligst beweren geen baby's te willen over een paar jaar mijn FB-nieuwsoverzicht bombarderen met foto's van hun vers gewipte telgen. De ene foto nog lelijker dan de ander, maar het geeft tenminste wat afwisseling tussen de paardenfoto's door.
pi_141997158
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:47 schreef Zwabberhark het volgende:
De ervaring leert dat de vrouwen die het stelligst beweren geen baby's te willen over een paar jaar mijn FB-nieuwsoverzicht bombarderen met foto's van hun vers gewipte telgen. De ene foto nog lelijker dan de ander, maar het geeft tenminste wat afwisseling tussen de paardenfoto's door.
Paardenfoto's? Ik verkeer in minder gestelde kringen geloof ik. Ik zie voornamelijk katten- en hondenfoto's.
De eerste vissenfoto moet overigens nog voorbij, wat ergens teleurstellend is...
  maandag 7 juli 2014 @ 09:51:54 #15
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_141997172
Onze baby *O* :s)
F means you're fucked
pi_141997195
Ik vrees dat ik zo'n moeder wordt :@ doe het nu al met foto's van mijn hond :')
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 7 juli 2014 @ 09:54:06 #17
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141997213
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:42 schreef SEMTEX het volgende:
Me 2.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_141997220
Om weer ontopic te gaan, handig dat Strava.
Segmentjes PAC - keerpunt 7,195 en keerpunt 7,195 - PAC bestaan.
Kun je enigsinds zien of je een beetje constant gelopen hebt, of met een split.
Voor mij terugweg 10 sec langzamer dan de heenweg, voorwaar niet slecht

Ene Jeroen is overigens #1 op beide segementen :P
pi_141997230
En @stipjestreep ik kan je niet meer quoten in het vorige topic. Maar ik denk dat idd de mensen waarmee je meedoet zo'n evenement maken of breken :)

Maar het klinkt echt super gezellig.
  maandag 7 juli 2014 @ 09:58:08 #20
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_141997268
Gelukkig hoef ik ook geen babies/kinderen. Voor een paar uur is leuk maar als ze vervelend worden moet ik ze weer aan de rechtmatige eigenaren kunnen geven.

Dat gejengel an de kop /finkers
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_141997339
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:51 schreef YUR het volgende:
Ok, da's waar. En mijn neefje en nichtje ook.
pi_141997396
Het roeiseizoen is klaar. Wat een ontlading. Nu volle focus op die marathon! (oke, en fietsvakantie).
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_141997419
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:54 schreef Guard het volgende:
Om weer ontopic te gaan, handig dat Strava.
Segmentjes PAC - keerpunt 7,195 en keerpunt 7,195 - PAC bestaan.
Kun je enigsinds zien of je een beetje constant gelopen hebt, of met een split.
Voor mij terugweg 10 sec langzamer dan de heenweg, voorwaar niet slecht

Ene Jeroen is overigens #1 op beide segementen :P
Ik vroeg me nog wat af over dat keerpunt. Ik kan me vergissen, maar dat is niet halverwege toch? Anders kom ik er niet uit. Graag input van de meer wiskundig onderlegde mensen.

Mijn redenatie: het parcours is 5 km. Het stuk buiten het stadion is heen-en-weer en dus even lang (2 keer 2,3 km is 4,6 km). Op de baan start je rond de finish en je loopt ongeveer 300 meter voor je het stadion uitloopt. Bij het stadion inlopen heb je nog zo'n 100 meter te gaan.

Wordt een negatieve split lopen ons zo makkelijker gemaakt of ben ik nu gek? 8)7

P.S. kinderen zijn leuk! Vooral die van mij uiteraard.
pi_141997556
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:06 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ik vroeg me nog wat af over dat keerpunt. Ik kan me vergissen, maar dat is niet halverwege toch? Anders kom ik er niet uit. Graag input van de meer wiskundig onderlegde mensen.

Mijn redenatie: het parcours is 5 km. Het stuk buiten het stadion is heen-en-weer en dus even lang (2 keer 2,3 km is 4,6 km). Op de baan start je rond de finish en je loopt ongeveer 300 meter voor je het stadion uitloopt. Bij het stadion inlopen heb je nog zo'n 100 meter te gaan.

Wordt een negatieve split lopen ons zo makkelijker gemaakt of ben ik nu gek? 8)7

P.S. kinderen zijn leuk! Vooral die van mij uiteraard.
Beide segmenten zijn 1,5 km en beginnen zo ongeveer vanaf van het hek van PAC (het zal niet precies op de meter nauwkeurig zijn), en dus het stuk op de baan wordt in beide segmenten niet meegeteld.
pi_141997574
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Gelukkig hoef ik ook geen babies/kinderen. Voor een paar uur is leuk maar als ze vervelend worden moet ik ze weer aan de rechtmatige eigenaren kunnen geven.

Dat gejengel an de kop /finkers
Maar wel handig voor op de fiets.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 juli 2014 @ 10:13:20 #26
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141997576
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:51 schreef Guard het volgende:

[..]

Paardenfoto's? Ik verkeer in minder gestelde kringen geloof ik. Ik zie voornamelijk katten- en hondenfoto's.
De eerste vissenfoto moet overigens nog voorbij, wat ergens teleurstellend is...
Ik heb dan weer een vissende ex-collega, die ik vandaag met een go-pro al vissend gespot hebt op mijn feestboek.
pi_141997630
Van sommige mensen wil je weleens dingen aannemen. En dus geldt Yur een beetje als voorbeeld.

SPOILER
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_141997693
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:03 schreef pijll het volgende:
Ik heb eindelijk tijd gehad om mijn gpx-jes naar de diverse sites te uploaden. En nu zegt Smashrun dat ik gisteren mijn "fastest run ever" heb gelopen, met 4:08/km! En dat met ongemakken en ongetraindheid!

Helaas zijn de geleerden het niet eens over de snelheid: endomondo houdt het op 4:23.

http://www.endomondo.com/workouts/368772755/1318271

(Telt niet als een pr, volgens de wetten van pijll)
Garmin Connect is het eens met endomondo.

Was dit mijn laatste 90 meter? Zo te zien wel. Ja, zó kan ik het ook.
pi_141997728
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:19 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Garmin Connect is het eens met endomondo.

Was dit mijn laatste 90 meter? Zo te zien wel. Ja, zó kan ik het ook.
Met jou meelopen is inderdaad een soort van valsspelen.
  maandag 7 juli 2014 @ 10:24:04 #30
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_141997783
quote:
99s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:16 schreef mosselmossel het volgende:
Van sommige mensen wil je weleens dingen aannemen. En dus geldt Yur een beetje als voorbeeld.

SPOILER
^O^

Ik ben met je mee aan het doen!
F means you're fucked
pi_141997824
Als ik mijn endomondo logje terugkijk zie ik dat ik 2 dingen niet helemaal goed begrepen heb aan de estafette van zaterdag:
1. De Ekiden is geen 4x100m
2. Ik ben geen Jamaicaan

Volgende keer een beetje rekening mee houden qua wegrennen. :)
It has to mean something
pi_141997854
Hmz, ik kan via mijn werk gratis meedoen aan de marathon van Amsterdam, ook aan de 8 km. Stond nog wel op het wensenlijstje maar eigenlijk niet voor dit jaar. Temptation, temptation...
pi_141997898
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:27 schreef Gogo83 het volgende:
Hmz, ik kan via mijn werk gratis meedoen aan de marathon van Amsterdam, ook aan de 8 km. Stond nog wel op het wensenlijstje maar eigenlijk niet voor dit jaar. Temptation, temptation...
Gewoon de hele lopen, jwz! ^O^
pi_141997906
quote:

SPOILER
Ik drink nooit alcohol en het helpt geen kut.
pi_141997923
quote:

SPOILER
En dat wil ik dus van jullie aannemen.
Als alleen dat WK nu maar eens afgelopen was, dan wordt het toch een stukje makkelijker }:|
Maar aan de andere kant... ik wil die marathon lopen, moet ik er maar wat voor over hebben ook.
Er staat inmiddels wel (overwegend) alcohol vrij bier in mijn frigo.
pi_141997928
quote:
Waarom zou je die 8km niet lopen? Je bent/ was hartstikke goed bezig!
  maandag 7 juli 2014 @ 10:46:13 #37
50430 Yuki
Student Midwife
pi_141998229
Beebies O+
YUR & GotC's beebie O+
Alcohol :)
Alcoholvrij :)

Gogo: die 8km kan jij prima aan! Waar twijfel je over?

Ik zit in dag 2 van vreselijke spierpijn. Bijzonder.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 7 juli 2014 @ 10:48:41 #38
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_141998293
Helpt het als ik zeg dat zowel Jero_nimo als ondergetekende soms wel alcohol drinken? :D
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_141998326
Het viel me wel op dat er een heel stuk minder bier werd gedronken dan vorig jaar. Ik vrees dat het komt door de afwezigheid van YUR.
pi_141998386
Ik had vrijdagavond nog tequila op. :')

Zo nu en dan drinken heeft ook vrij weinig effect, maar tijdens een marathontraining snap ik wel dat je mindert, dat doe ik zelf ook. Zo zonde van de trainingsarbeid anders!

Verder ren ik op zo'n beperkt niveau dat ik het er niet voor ga laten om nooit te drinken, niet alsof ik daardoor de top niet haal of zo... :')
Jack does it in real time...
pi_141998468
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:48 schreef Corniel het volgende:
Helpt het als ik zeg dat zowel Jero_nimo als ondergetekende soms wel alcohol drinken? :D
Hoe weet jij dat? :P
Nee af en toe wil ik nog wel een biertje drinken inderdaad, maar dan eigenlijk nooit meer dan 4 of 5. Maar dat is niet eens meer 1x in de maand. Meestal blijft het bij 1 of 2. Als ik geen wedstrijden heb, anders drink ik geen alcohol, de week ervoor.
Voor mij trouwens ook geen babies. Konijn thuis is al genoeg :P
  maandag 7 juli 2014 @ 10:59:18 #42
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_141998503
@Jero_nimo: omdat we het er wel eens over hebben gehad tijdens een training. ;)

En babbies, ik sluit het niet uit, maar zie het er (op korte termijn) niet van komen.
pi_141998531
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:51 schreef YUR het volgende:
Jullie baby is inderdaad gewoon echt een droppie! O+
Daar word ik altijd vrolijk van als die langskomt op FB :D
pi_141998594
Ach, alcohol en hardlopen gaat over het algemeen best samen. Zo heb ik diverse pr's gelopen terwijl ik de avond er wel een aantal op had. :P Ook in voorbereiding op de marathon heb ik er (behalve de laatste drie dagen) eigenlijk geen rekening mee gehouden.
Het enige positieve effect zou volgens mij zijn dat je door niets te drinken, gewicht kwijt zou kunnen raken en daardoor beter gaat lopen.
  Moderator maandag 7 juli 2014 @ 11:04:38 #45
155227 crew  Guppy
dus
pi_141998609
quote:
Doen! Finishen in het olympisch stadion staat ook nog steeds op mijn wishlist O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 7 juli 2014 @ 11:06:49 #46
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_141998643
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:04 schreef Mr.B. het volgende:
Ach, alcohol en hardlopen gaat over het algemeen best samen. Zo heb ik diverse pr's gelopen terwijl ik de avond er wel een aantal op had. :P Ook in voorbereiding op de marathon heb ik er (behalve de laatste drie dagen) eigenlijk geen rekening mee gehouden.
_O_
  maandag 7 juli 2014 @ 11:07:07 #47
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_141998649
quote:
Het enige positieve effect zou volgens mij zijn dat je door niets te drinken, gewicht kwijt zou kunnen raken en daardoor beter gaat lopen.
Gewicht is mijn grootste reden om geen alcohol te drinken :Y
F means you're fucked
pi_141998735
Elke zondag om 10:00 survivaltraining, heb niet meer gedronken sinds ik daarmee begonnen ben. Da's niet echt plezierig namelijk...
It has to mean something
  maandag 7 juli 2014 @ 11:15:59 #49
258885 Solique
I Kill You !
pi_141998858
Zo af en toe moet kunnen, maar als je echt aan het focussen bent op een prestatie/wedstrijd is het geen aanbevolen combi.

Zelf rustig aan het opbouwen naar 5km, hoop dat het dit jaar nog lukt om ergens te lopen en anders volgende jaar bij de lokale grote wedstrijd.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  maandag 7 juli 2014 @ 11:16:55 #50
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141998874
Op de een of andere manier wordt er hier in huis ook minder gedronken. Meneer is trouwens gewoon gestopt met doordeweeks een biertje drinken. Ook voor gewicht. Superknap van 'm en dat gaat zeker weten winst opleveren. Dat doe ik dan weer lekker gewoon wel :Y)
pi_141998888
quote:
Bij mij zit het probleem in moderatie. Een paar biertjes drinken is er niet bij, of geen of (te)veel.
En ik merk dat het herstel wat langer duurt in het laatste scenario, dus dan maar niet doen.
pi_141998919
Wat een geweldige verslagen en foto's zijn er langsgekomen van de Ekiden. Zo te lezen was het een hele leuke dag en is er ook nog super gelopen.

Ik dacht dat veel hier juist zijn gaan hardlopen om meer alcohol te kunnen drinken ;)
pi_141998930
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:31 schreef Levitas het volgende:

[..]

Waarom zou je die 8km niet lopen? Je bent/ was hartstikke goed bezig!
Ik kan het ook wel, en vooral het finishen lijkt me inderdaad heel tof, maar tis een eind weg en vroeg!! Maar denk dat ik het toch wel ga doen hoor..
  maandag 7 juli 2014 @ 11:20:07 #54
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_141998951
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:19 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Ik kan het ook wel, en vooral het finishen lijkt me inderdaad heel tof, maar tis een eind weg en vroeg!! Maar denk dat ik het toch wel ga doen hoor..
Hotelletje boeken de avond ervoor. Aanrader :)
F means you're fucked
pi_141999242
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 23:02 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Check! Dat is waar ook. Daar waren de buren (van de frikandellen) niet blij mee. Ik pas het aan.
Thanks!
Zal toch hooguit een flinke vorm van jaloezie geweest zijn?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_141999341
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:19 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Maak er eventueel een weekendje van? Hotelletje de nacht ervoor en je kan al een uur later opstaan ;)

Toen ik de HM van Sydney liep, waarvan de start om 6:00 ofzo was, heb ik ook een hostel gepakt. Scheelde me ruim 2 uur reistijd in de ochtend (dat was sowieso al onmogelijk i.v.m tijden & treinen). Was ideaal, opstaan, ontbijten, kort stukje naar de start, warmlopen en starten.
pi_141999451
Wauw, die 3km van zonet gingen écht heel makkelijk :o HR bleef lekker laag (144 gemiddeld), ondanks dat het aangenaam warm was in het zonnetje.

Lijk in een lekkere flow te zitten! Fingers crossend!

SPOILER
  maandag 7 juli 2014 @ 11:41:43 #58
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_141999492
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:39 schreef Levitas het volgende:
Lijk in een lekkere flow te zitten! Fingers crossend!
*O*
  Moderator maandag 7 juli 2014 @ 11:42:48 #59
155227 crew  Guppy
dus
pi_141999523
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:57 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat? :P
Nee af en toe wil ik nog wel een biertje drinken inderdaad, maar dan eigenlijk nooit meer dan 4 of 5. Maar dat is niet eens meer 1x in de maand. Meestal blijft het bij 1 of 2. Als ik geen wedstrijden heb, anders drink ik geen alcohol, de week ervoor.
Voor mij trouwens ook geen babies. Konijn thuis is al genoeg :P
+1 voor wat betreft het konijn ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 7 juli 2014 @ 11:45:29 #60
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_141999592
Als ik geen alcohol drink (moeilijk, nuchtere tukkers my ass) merk ik wel dat mijn hartslag lager is. En natuurlijk ontdekt het vocht dus goed voor de spieren is het iet echt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 7 juli 2014 @ 11:46:55 #61
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141999633
:X
SPOILER
pi_141999637
Hmm, ben aan het overwegen om me in te schrijven voor de HM in Eindhoven in oktober.. Moet nog steeds een vervangende HM hebben voor mijn CPC debakel..
  maandag 7 juli 2014 @ 11:47:20 #63
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_141999646
Qoui ^O^
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 7 juli 2014 @ 11:48:16 #64
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_141999672
Oopppsss... na een q komt altijd een....
pi_141999697
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:47 schreef CRX_master het volgende:
Hmm, ben aan het overwegen om me in te schrijven voor de HM in Eindhoven in oktober.. Moet nog steeds een vervangende HM hebben voor mijn CPC debakel..
SEMTEX doet die ook volgens mij.
EDIT SEMTEX doet de hele.

Ik doe de 5 km

[ Bericht 2% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 07-07-2014 12:31:42 ]
pi_141999728
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:46 schreef Quoi het volgende:
SPOILER
En het wordt de nacht ervoor misschien weer een latertje. Oeps.

Succes!
  maandag 7 juli 2014 @ 11:50:10 #67
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_141999729
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
Oopppsss... na een q komt altijd een....
Arrrrr
pi_141999754
quote:
SPOILER
Succes alvast ^O^
  maandag 7 juli 2014 @ 11:51:06 #69
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141999758
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:50 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

En het wordt de nacht ervoor misschien weer een latertje. Oeps.

Succes!
Damn, daar zeg je me wat!
Ach ja, ik ga er heel ontspannen in sowieso. Ze moeten mij gewoon hebben ;)
  maandag 7 juli 2014 @ 11:52:30 #70
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_141999805
Suc6 Q. Jij kan dat!
pi_141999855
quote:
SPOILER
^O^ Succes alvast! *O*
pi_141999861
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:51 schreef Quoi het volgende:

[..]

Damn, daar zeg je me wat!
Ikzelf moet donderdag om 5 uur op, dus het wordt weer verlenging + pingels. Zo is het leven.

quote:
Ach ja, ik ga er heel ontspannen in sowieso. Ze moeten mij gewoon hebben ;)
Je begint met "ik heb twee afstanden gelopen tijdens de Ekiden".
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 juli 2014 @ 11:55:18 #73
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141999893
Ik heb in mijn jeugd zoveel alcohol gedronken dat het me nu niet of nauwelijks meer interesseert. Drink zelden alcohol.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 juli 2014 @ 11:55:52 #74
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141999912
quote:
SPOILER
Succes!
  maandag 7 juli 2014 @ 11:56:29 #75
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_141999925
quote:
0s.gif [b]Op maandag 7 juli 2014 11:54 schreef Zwabberhark

Je begint met "ik heb twee afstanden gelopen tijdens de Ekiden".
Niet iedereen zal dat als ontspanning zien....
  maandag 7 juli 2014 @ 11:56:34 #76
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_141999927
quote:
7s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb in mijn jeugd zoveel alcohol gedronken dat het me nu niet of nauwelijks meer interesseert. Drink zelden alcohol.
Tot welke leeftijd was je jeugd? Wellicht is er nog hoop voor mij.
pi_141999972
quote:
SPOILER
^O^
pi_142000046
Hé kijk, ik was er ook bij: Ekiden 2014

SPOILER
Op zoek naar Zwabber, maar op de één of andere manier toch zijn opvallende verschijning (die gele pet :Y) gemist. Oeps!
Verder was ik te snel om me scherp te krijgen. ;)
Of de loopster achter mij was gewoon leuker om wel scherp in beeld te krijgen, dat zal het wel zijn...
pi_142000050
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik doe de 5 km
Semmie doet hem zelfs 2x, die HM, de heldin *O*
pi_142000079
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik geen alcohol drink (moeilijk, nuchtere tukkers my ass) merk ik wel dat mijn hartslag lager is. En natuurlijk ontdekt het vocht dus goed voor de spieren is het iet echt.
Alcohol. Ik drink het tegenwoordig amper. Toevallig zaterdag avond 3 glaasjes Southern Comfort met cola op. Daarvoor kan ik me de laatste keer alcohol niet eens meer herinneren. En nee, dat was niet omdat het teveel alcohol was :')

Ik merk het de volgende dag overigens héél snel. Van 4 of 5 biertjes krijg ik al mega hoofdpijn de volgende dag. Dat is voor mij ook de voornaamste reden dat ik amper alcohol drink en dat bevalt me eigenlijk prima. Mis het totaaaaal niet
pi_142000087
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:00 schreef Guard het volgende:

[..]

Semmie doet hem zelfs 2x, die HM, de heldin *O*
Kijk dat doet ze dan helemaal goed.
pi_142000089
quote:
SPOILER
Succes!
SPOILER
pi_142000161
quote:
SPOILER
w0000t!
pi_142000171
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:01 schreef Levitas het volgende:

[..]

Toevallig zaterdag avond 3 glaasjes Southern Comfort met cola op.

Offtopic: al eens met ginger ale geprobeerd? Heeft mijn voorkeur.
pi_142000174
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
SPOILER
Ik moest even nadenken of dit nou over bier, sollicitaties of baby's ging.
  maandag 7 juli 2014 @ 12:04:30 #86
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142000231
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:00 schreef McTwente het volgende:

SPOILER
Op zoek naar Zwabber, maar op de één of andere manier toch zijn opvallende verschijning (die gele pet :Y) gemist. Oeps!
Verder was ik te snel om me scherp te krijgen. ;)
Of de loopster achter mij was gewoon leuker om wel scherp in beeld te krijgen, dat zal het wel zijn...
Het lijkt alsof je de tzaziki als een lasso om zijn nek wilt gaan werpen :D

quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Succes!
SPOILER
SPOILER
pi_142000262
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:03 schreef McTwente het volgende:

[..]

Offtopic: al eens met ginger ale geprobeerd? Heeft mijn voorkeur.
Met 7up :9
pi_142000270
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:03 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik moest even nadenken of dit nou over bier, sollicitaties of baby's ging.
_O-
pi_142000613
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:00 schreef McTwente het volgende:

SPOILER
Het was mijn eigen schuld, ik stond niet goed opgesteld. Gelukkig kwam het goed. Al is het wel jammer dat ik niet een minuutje sneller was, want het zat erg dicht bij elkaar volgens de eindranglijsten. Met 3:45 waren we al snel 5 plaatsen hoger geëindigd.
  maandag 7 juli 2014 @ 12:20:15 #90
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_142000719
@Zwabber: het ging om de gezelligheid.

Mag ik op de OP?

1
2
[b]21 september - [url=http://www.delftseschaaksite.nl/toernooi/chessrun/]Chess Run[/url][/b]
[*]Corniel
  maandag 7 juli 2014 @ 12:21:06 #91
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142000751
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:47 schreef Zwabberhark het volgende:
Wij zijn dan ook geen FB-vrienden :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_142000770
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:20 schreef Corniel het volgende:

Mag ik op de OP?
[ code verwijderd ]

Wat een geniaal evenement!
pi_142000771
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:15 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Het was mijn eigen schuld, ik stond niet goed opgesteld. Gelukkig kwam het goed. Al is het wel jammer dat ik niet een minuutje sneller was, want het zat erg dicht bij elkaar volgens de eindranglijsten. Met 3:45 waren we al snel 5 plaatsen hoger geëindigd.
Had ik ook last van bij mijn wissel. Moest er doorheen vechten terwijl er voor de rest bijna geen loper aan kwam. ;(

Verder mijn 7km in 41:10 waar ik (gezien de hockey en schuimparty op vrijdagavond en een vastzittende rug) niet echt op gerekend had. Zeer tevreden met een tempo wat maar 15sec/km boven mijn 10km pr tempo ligt *O* Misschien ligt de sub 55 nog wel in bereik dit jaar.
  maandag 7 juli 2014 @ 12:21:52 #94
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142000779
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik doe de 5 km
Nee, de Marathon.
pi_142000843
quote:
6s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nee, de Marathon.
Ik was al verbeterd, Had het verkeerd onthouden.
  maandag 7 juli 2014 @ 12:31:20 #96
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_142001019
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:21 schreef Guard het volgende:
Wat een geniaal evenement!
Dank, daarom met extra aandacht: Chess Run
pi_142001198
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:47 schreef CRX_master het volgende:
Is wel een gezellige HM/M.
Ik ga al jaren kijken, en dit jaar knoop doorgehakt en loop ik de HM.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_142001259
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Wij zijn dan ook geen FB-vrienden :P
In dat geval mag je na het werpen zoveel mogelijk babyfoto's plaatsen als je wilt. Paarden: geen probleem.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 juli 2014 @ 12:45:00 #99
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_142001334
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:56 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Tot welke leeftijd was je jeugd? Wellicht is er nog hoop voor mij.
Tussen 12 en 22 heb ik ongeveer alles gedaan waarvoor je langdurige gevangenisstraffen zou kunnen krijgen.
  maandag 7 juli 2014 @ 12:46:33 #100
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142001374
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:45 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tussen 12 en 22 heb ik ongeveer alles gedaan waarvoor je langdurige gevangenisstraffen zou kunnen krijgen.
Hmm. Dan geef ik de hoop op met m'n 28 lentes.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 juli 2014 @ 12:47:20 #101
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_142001393
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:20 schreef Corniel het volgende:

Mag ik op de OP?
[ code verwijderd ]

Hmz, misschien moet ik mijn roestige schaaktalent weer eens afstoffen. Zal het in ieder geval niet slechter doen dan hardlopen.
pi_142001409
Yur, jij ging de Beach Run niet lopen toch?

Moet je nog van je startnummer af? Of heb je nog niet ingeschreven?
pi_142001521
Ik kom er net pas achter dat ik een Japans shirt aan heb gehad tijdens de Ekiden.
Ik had 'm vorige week net gekocht via internet na een simpele zoekopdracht op "rood hardloopshirt".

Blijkt nu dat het van YURs favoriete merk was, Pearl Izumi. Het zat ook uitstekend moet ik zeggen, maar de organisatie had het best wat meer mogen waarderen dat ik zo mijn best gedaan blijk te hebben om me passend te kleden.
pi_142001934
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:58 schreef Guard het volgende:

[..]

^O^
Jij hier ook nog even gefeliciteerd!!! *O*
Vandaag mag je ook wel een drankje :P
  maandag 7 juli 2014 @ 13:07:01 #105
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142001980
Ja Guard, van harte! w/
pi_142002046
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik loop ook in een rechte lijn als ik geen alcohol op heb.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_142002139
Gefeliciteerd Guard!
pi_142002290
*O* Gefeliciteerd Guard! *O*
  maandag 7 juli 2014 @ 13:40:22 #109
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_142003030
Van harte Guard :Y

En ik snap iets niet... Het gaat al bijna 3 pagina´s over alcohol en nog geen post van MoBlo :?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_142003279
Dank u allen!
  maandag 7 juli 2014 @ 13:57:25 #111
50430 Yuki
Student Midwife
pi_142003608
Quoi! Wat goed! *O*
Ik zal voor je duimen :)

Guard: gefeliciteerd! :* :s)
pi_142003777
quote:
SPOILER
Top, succes alvast!

SPOILER
pi_142005165
SPOILER
pi_142005792
De eerste training van het nieuwe schema is zojuist voltooid. Helaas kan ik vanavond niet lopen omdat ik morgen vroeg op moet en vanochtend had ik geen zin. Dus werd het midden op de dag, zigzaggend op zoek naar stukjes met schaduw. 6x1000 extensief.
pi_142006062
Aan alle sollicitanten, heel veel succes!
Guard, ook hier van harte gefeliciteerd!
quote:
Ach, alcohol en hardlopen gaat over het algemeen best samen. Zo heb ik diverse pr's gelopen terwijl ik de avond er wel een aantal op had. :P
Hier idem. Ik zat afgelopen zaterdag zwaar te twijfelen om mijzelf af te melden voor de Ekiden door de kater die ik had. Maar ja, dat zou geen goed voorbeeld zijn. Dus 2 paracetamol innemen, een paar meenemen en gaan met die banaan.
En ik ben erg tevreden met mijn PR :Y
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:22 schreef McTwente het volgende:
De kinderen van Swets en ET waren wel mee. ^O^
Ja :(
Ik heb daar meer spierpijn van overgehouden dan van het lopen zelf .

SPOILER
pi_142006289
quote:
17s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:06 schreef streamnl het volgende:
Aan alle sollicitanten, heel veel succes!
Guard, ook hier van harte gefeliciteerd!

[..]

Hier idem. Ik zat afgelopen zaterdag zwaar te twijfelen om mijzelf af te melden voor de Ekiden door de kater die ik had. Maar ja, dat zou geen goed voorbeeld zijn. Dus 2 paracetamol innemen, een paar meenemen en gaan met die banaan.
En ik ben erg tevreden met mijn PR :Y

[..]

Ja :(
Ik heb daar meer spierpijn van overgehouden dan van het lopen zelf .

SPOILER
Ah, daarom liep je zo hard, je voelde gewoon de pijn niet meer.
pi_142006371
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:13 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Het kan ook een poging zijn geweest om Corniel van zich af te schudden.
pi_142006402
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:13 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik voelde hem wel maar wel meer op de achtergrond.
Lang leven paracetamol!! *O*
pi_142006444
Ekiden Dopage!
pi_142006451
Alle sollicitanten natuurlijk heel veel succes ja! ^O^ Ik zal voor jullie duimen :P
  Moderator maandag 7 juli 2014 @ 15:18:40 #121
155227 crew  Guppy
dus
pi_142006495
:o
pi_142006768
:6
Ik ben onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.
  maandag 7 juli 2014 @ 15:27:18 #123
50430 Yuki
Student Midwife
pi_142006804
Wat ik nou tegenkom op de site van de Vredesloop...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 juli 2014 @ 15:29:37 #124
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_142006894
quote:
11s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:27 schreef Yuki het volgende:
:D :') :D
  maandag 7 juli 2014 @ 15:30:18 #125
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_142006928
Ik ging vandaag ook maar weer eens (na 9dagen zoals smashrun mij vanmorgen melden :@ )
6x3 minuten met 1 minuut rust. Ging veel te hard van start. De eerste minuten gingen in 6.nogwat per km. Later tempo toch terug geschroefd.
Nog wat kramp in mijn kuiten maar toch fijn gelopen. Ben blij dat ik ben gegaan.

SPOILER
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_142006997
quote:
Dat ze er wéér intrappen ook :')
  maandag 7 juli 2014 @ 15:32:49 #127
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_142007030
Wat een weer mensen :D Echt héérlijk loopweer, dus net les 23 van Evy maar even gelopen. Ging nu nóg makkelijker dan eergister bij les 22, wat erop duidt dat ik echt steeds constanter kan blijven lopen. Dit keer maar een stukje (hellend) bospad erbij gepakt, wat helaas wel zorgde voor steentjes in m'n schoenen (IRRITANT!!!).

Maar gemakkelijk uitgelopen dus en zelfs op 't eind nog een paar flinke sprints kunnen trekken.

Nu al zin in les 24, dan maar eens proberen iets meer tempo erin te gooien. :D

https://www.endomondo.com/workouts/369025281/14471032
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_142007042
quote:
Is dit niet van het afgelopen jaar?
Het komt mij zo bekend voor.
  maandag 7 juli 2014 @ 15:33:27 #129
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_142007056
quote:
Hoe krijgen sommige mensen het toch voor elkaar elke keer aandacht te krijgen met dingen die toch nooit gebeuren?! :X
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_142007070
Ik ben ooit geïnterviewd door dezelfde organisatie, maar dan voor de Bruggenloop. Dat was wel echt ;(
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 juli 2014 @ 15:35:01 #131
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_142007130
Hij is van afgelopen jaar ja.

Enne link Zwabber?
pi_142007247
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij is van afgelopen jaar ja.

Enne link Zwabber?
Zie je DM.
  maandag 7 juli 2014 @ 15:41:01 #133
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142007341
quote:
8)7
pi_142007367
Ik mis trouwens een hoop context.
pi_142007396
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:38 schreef Zwabberhark het volgende:

Zie je DM.
En de rest dan???
pi_142007453
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:43 schreef streamnl het volgende:

[..]

En de rest dan???
Fuck it. Hij gaat maar gewoon 28 dm'etjes sturen. Lui varken.
  maandag 7 juli 2014 @ 15:45:00 #137
50430 Yuki
Student Midwife
pi_142007464
quote:

[..]

En de rest dan???
  maandag 7 juli 2014 @ 15:45:30 #138
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142007476
quote:

[..]

En de rest dan???
Die googlet gewoon ;)
pi_142007599
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:45 schreef Quoi het volgende:

[..]

Die googlet gewoon ;)
Precies. Dan kom je er meteen.
pi_142007611
Dat was inderdaad niet moeilijk.
pi_142007612
quote:
99s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:44 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Fuck it. Hij gaat maar gewoon 28 dm'etjes sturen. Lui varken.
Maak even een FB-account aan, dan stuur ik je daar een PM. Is makkelijker.
  maandag 7 juli 2014 @ 15:50:51 #142
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_142007648
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:15 schreef McTwente het volgende:
Het kan ook een poging zijn geweest om Corniel van zich af te schudden.
Ze is wel een van de weinigen hier die daar enig succes mee zou kunnen boeken. :P
  Moderator maandag 7 juli 2014 @ 15:56:30 #143
155227 crew  Guppy
dus
pi_142007794
quote:
Het houdt niet op, niet vanzelf :')
  maandag 7 juli 2014 @ 15:57:44 #144
50430 Yuki
Student Midwife
pi_142007832
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:56 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

_O-
pi_142007836
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:49 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Maak even een FB-account aan, dan stuur ik je daar een PM. Is makkelijker.
pi_142007874
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:50 schreef Corniel het volgende:

[..]

Ze is wel een van de weinigen hier die daar enig succes mee zou kunnen boeken. :P
Ze? Heb ik nou een heel verkeerd beeld bij Streamnl?
Ik had van de teamcaptain van ons oorsponkelijke mannenteam maar aangenomen dat hij dus ook mannelijk was. Maar wij hadden dus stiekem twee dames in ons team, één tekort om kans te maken op een podiumplek. :P
  maandag 7 juli 2014 @ 16:01:58 #147
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_142007932
Tof beroep heb je trouwens, Zwabber!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_142009083
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:56 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Carice, kom d'r maar in.

quote:
99s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:57 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Nu mis je al mijn leuke hardloopposts ;(

quote:
6s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:01 schreef E.T. het volgende:
Tof beroep heb je trouwens, Zwabber!
:) Thanks.
Ja, dat vind ik ook wel. Nooit met tegenzin naar je werk rijden, dat is rijkdom. Niet dat ik niet soms stiekem andere dingen had willen doen, maar ja, de baas betaalt en bepaalt.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:41:18 #149
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_142009171
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:59 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ze? Heb ik nou een heel verkeerd beeld bij Streamnl?
Sorry, ik dacht dat het over Hats ging. ;)
  maandag 7 juli 2014 @ 16:42:24 #150
3011 E.T.
pi_142009211
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:38 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Carice, kom d'r maar in.

[..]

Nu mis je al mijn leuke hardloopposts ;(

[..]

:) Thanks.
Ja, dat vind ik ook wel. Nooit met tegenzin naar je werk rijden, dat is rijkdom. Niet dat ik niet soms stiekem andere dingen had willen doen, maar ja, de baas betaalt en bepaalt.
Mocht je werk ook nog je hobby zijn.. Fok heeft een heel subforum daarover: Weer, Klimaat en Natuurrampen :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_142009496
quote:
6s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:42 schreef E.T. het volgende:

[..]

Mocht je werk ook nog je hobby zijn.. Fok heeft een heel subforum daarover: Weer, Klimaat en Natuurrampen :)
Ik blijf ver weg van fora over mijn werk, om diverse redenen. Maar toch bedankt. Ik blijf lekker lezen en posten in één enkel topic en dat is dit topic :)
  maandag 7 juli 2014 @ 16:56:24 #152
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142009730
Maar ik viel nogal eens.. Vandaar de nickname zwabberhark?
pi_142009927
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar ik viel nogal eens.. Vandaar de nickname zwabberhark?
Dat slaat meer op mijn motorische vaardigheden.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:03:24 #154
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142010013
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:01 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Hehe
pi_142010065
SPOILER: verjaardagscadeau aan mezelf is ook binnen
  maandag 7 juli 2014 @ 17:05:08 #156
349633 SiIk
Echt zijde
pi_142010096
Gefeliciteerd Guard *O*
En succes met de sollicitaties iedereen!

quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:01 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Toen je voorbij rende zaterdag (en even de bocht afsneed) werd nog even vriendelijk geroepen door iemand dat lelijk lopen weer een geheel nieuwe betekenis had gekregen :+
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
pi_142010192
quote:
7s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:05 schreef SiIk het volgende:
Gefeliciteerd Guard *O*
En succes met de sollicitaties iedereen!

[..]

Toen je voorbij rende zaterdag (en even de bocht afsneed) werd nog even vriendelijk geroepen door iemand dat lelijk lopen weer een geheel nieuwe betekenis had gekregen :+
Hij doet z'n nick eer aan. Dat zeker. Maar goed, hij had die nick ook met die reden gekozen, zei hij ooit.
pi_142010359
Toch linkerrijtje voor mij in de Mixed 7,195 km. Ondanks alles.
pi_142010740
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Toch linkerrijtje voor mij in de Mixed 7,195 km. Ondanks alles.
Ik zat eens te kijken naar de uitslagen en het viel me op hoe competatief het bij de mannenteams was. Ik heb nog maar net het linkerrijtje gehaald op de 5km en we zijn als team ook maar nauwelijks de soepele zestigers voorgebleven (per 7 km hebben een minuut op die soepele pensionado's gepakt). En in de totaaluitslag zijn we als team krap aan de nacompetite ontkomen, om in voetbaltermen te blijven.
pi_142010843
Nou inderdaad, de concurrentie was groot. Ik eindig ook vrijwel altijd in het linkerrijtje en was nu 36e van de 40!
  maandag 7 juli 2014 @ 17:33:25 #161
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_142011336
quote:
7s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:05 schreef SiIk het volgende:
Ja kut, nu wil ik niet meer rennen :( Donald Duck is er niets bij namelijk :@
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_142011398
Corniel loopt met een verwijfd handje, dat noemen ze de DJ-loop.
Eugène neigt zelfs naar mijn techniek, alleen is hij vaker geblesseerd.
Veel mensen houden hun armen te hoog.
Sommige mensen stampen heel hard.
Het meisje achter McTwente heeft de omgekeerde ZH-techniek: pootjes naar binnen. Ook gek, maar ziet er mooier uit.
Over jero_nimo gaan we het niet hebben. Dat is kunst.

quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:22 schreef Angel-A het volgende:
Nou inderdaad, de concurrentie was groot. Ik eindig ook vrijwel altijd in het linkerrijtje en was nu 36e van de 40!
Dan herhaal ik nog maar even mijn prestatie: linkerrijtje. Niet dat dat iemand wat boeit en het is best slecht dat ik het desondanks toch herhaal.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:35:24 #163
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_142011430
Oh ja, vanochtend mijn 12x 15¨ "sprinten"/15¨rust op het programma. Fuck, dat is dus echt (nog) niet aan mij besteed he. Had overigens een warming up gepland van 3 minuutjes, maar mijn kuiten wilden totaal niet, ademhaling ook niet, dus er nog maar een rondje aan vast geplakt met Garmin op pauze.
SPOILER
pi_142011444
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:33 schreef flipsen het volgende:

[..]

Ja kut, nu wil ik niet meer rennen :( Donald Duck is er niets bij namelijk :@
Dat is wel zonde. Het leven is veel te kort om je te laten hinderen door meninkjes van anderen (zelfs al hebben ze gelijk) over iets wat je leuk vindt.
Je hebt van onze lieveheer twee middelvingers gekregen, gebruik ze.
pi_142011505
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:35 schreef flipsen het volgende:
Oh ja, vanochtend mijn 12x 15¨ "sprinten"/15¨rust op het programma. Fuck, dat is dus echt (nog) niet aan mij besteed he. Had overigens een warming up gepland van 3 minuutjes, maar mijn kuiten wilden totaal niet, ademhaling ook niet, dus er nog maar een rondje aan vast geplakt met Garmin op pauze.
SPOILER
Waarom niet aan jou besteed? Grafiek ziet er toch strak uit?
3 minuten warming up lijkt me ook best kort voor zo'n training, ik doe altijd minstens 10 minuten voor ik D3 of interval moet doen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 7 juli 2014 @ 17:37:03 #166
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_142011507
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Goed voor de lach van de dag _O-
  maandag 7 juli 2014 @ 17:38:23 #167
349633 SiIk
Echt zijde
pi_142011579
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:34 schreef Zwabberhark het volgende:
Het meisje achter McTwente heeft de omgekeerde ZH-techniek: pootjes naar binnen. Ook gek, maar ziet er mooier uit.

[..]

Dan herhaal ik nog maar even mijn prestatie: linkerrijtje. Niet dat dat iemand wat boeit en het is best slecht dat ik het desondanks toch herhaal.
Hoe hoog moet je je armen houden?
  maandag 7 juli 2014 @ 17:39:29 #168
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_142011633
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Waarom niet aan jou besteed? Grafiek ziet er toch strak uit?
3 minuten warming up lijkt me ook best kort voor zo'n training, ik doe altijd minstens 10 minuten voor ik D3 of interval moet doen..
Na 15 seconden sprint zou ik 15 seconden moeten joggen. Dat lukte de eerste paar keer nog, daarna was het gewoon stil staan :') Dacht ook echt dat mijn hartslag through the roof zou zijn, maar bij thuiskomst bleek dat ook wel mee te vallen, terwijl ik echt doodop was. Maakt niet uit verder, we doen deze gewoon nog een keertje tussendoor, met wat langere warm up inderdaad. Dit keer wel gekozen voor het rechte stuk om daar heen en weer te rennen, zodat ik geen heuveltjes hoefde te pakken. Aanmoedigingen gekregen van mensen die er liepen, da´s altijd leuk :)
pi_142011718
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:39 schreef flipsen het volgende:

[..]

Na 15 seconden sprint zou ik 15 seconden moeten joggen. Dat lukte de eerste paar keer nog, daarna was het gewoon stil staan :') Dacht ook echt dat mijn hartslag through the roof zou zijn, maar bij thuiskomst bleek dat ook wel mee te vallen, terwijl ik echt doodop was. Maakt niet uit verder, we doen deze gewoon nog een keertje tussendoor, met wat langere warm up inderdaad. Dit keer wel gekozen voor het rechte stuk om daar heen en weer te rennen, zodat ik geen heuveltjes hoefde te pakken. Aanmoedigingen gekregen van mensen die er liepen, da´s altijd leuk :)
Ach, als het maar 15 seconden is maakt het i.m.o. niet heel veel uit of je stilstaat of jogt, dat zouden anders ook misschien 10-20 stappen zijn ;) Maar je kunt misschien proberen net iets minder maximaal te gaan, zodat je wel de controle houdt tot de laatste sessies.
pi_142011839
Ik ben ook in het linkerrijtje van de mixed-categorie beland. Hoezee!

En nu wil ik graag meer foto's.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:45:41 #171
50430 Yuki
Student Midwife
pi_142011904
quote:

[..]

Armen te hoog: check! Zeker als ik moe ben.

Ik was twee-na-laatste bij de dames 10km. Als je heren, mixed en studenten erbij pakt, ben ik 18-na-laatste op de 10km geworden.
Erg sterk veld :Y
  maandag 7 juli 2014 @ 17:49:09 #172
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_142012035
Het was voor de gezigheid kinders. Wat boeit het nu hoe langzaam we waren? En wat is er mis met mijn dj-handje? Daar loop je echt niet (nog) langzamer door...
  maandag 7 juli 2014 @ 17:50:30 #173
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142012088
quote:
99s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:47 schreef CaLeX het volgende:
Yur, jij ging de Beach Run niet lopen toch?

Moet je nog van je startnummer af? Of heb je nog niet ingeschreven?
Wil je m overnemen? Ik kan idd niet lopen, heb net gehoord dat ik volgende week dinsdag geopereerd word
F means you're fucked
pi_142012162
quote:
Eugène neigt zelfs naar mijn techniek, ...
Sorry?

:(
pi_142012257
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:42 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik mis trouwens een hoop context.
Ff zoeken op de naam en fok erbij, en je komt het een en ander tegen.

Vorig jaar werd hiernaar verwezen... GC / DJMO gaat de marathon lopen. volg hier haar vorderingen!
Ik ga nu lezen.
pi_142012485
quote:
7s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:38 schreef SiIk het volgende:

[..]

Hoe hoog moet je je armen houden?
Ter hoogte van je heupen op het moment dat ze langs zwaaien. Het schijnt zelfs enkele hartslagen per minuut te kunnen schelen als je je armen lager houdt.

Maar ik herken ook wel wat Yuki zegt, bij vermoeidheid gaan die armen omhoog richting borst. Desondanks is dit waarschijnlijk het enige onderdeel van de loopbeweging wat nog enigszins in orde is bij mij.

quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:49 schreef Corniel het volgende:
Het was voor de gezigheid kinders. Wat boeit het nu hoe langzaam we waren? En wat is er mis met mijn dj-handje? Daar loop je echt niet (nog) langzamer door...
Ik denk dat het al snel 1:41 scheelt op de 5 km.

quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:52 schreef pijll het volgende:

[..]

Sorry?

:(
Ik bedoel pijll natuurlijk. Sorry.
pi_142012690
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:50 schreef YUR het volgende:

[..]

Wil je m overnemen? Ik kan idd niet lopen, heb net gehoord dat ik volgende week dinsdag geopereerd word
^O^ Dat zal een opluchting zijn, maar tegelijkertijd nog erg lang duren. Hopelijk houdt de gal zich voorlopig gedeisd.
pi_142012703
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:03 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ja nee, dat begrijp ik, ja. Ik ken mijn eigen naam.

Ik ken ook mijn eigen loopstijl, en die komt niet in de buurt van die van jou. Volgens mij. :(
pi_142012754
Ach, weet je nog hoe Densamo liep, met dat handje?
pi_142013254
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:03 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ter hoogte van je heupen op het moment dat ze langs zwaaien. Het schijnt zelfs enkele hartslagen per minuut te kunnen schelen als je je armen lager houdt.

Maar ik herken ook wel wat Yuki zegt, bij vermoeidheid gaan die armen omhoog richting borst. Desondanks is dit waarschijnlijk het enige onderdeel van de loopbeweging wat nog enigszins in orde is bij mij.

[..]

Ik denk dat het al snel 1:41 scheelt op de 5 km.

[..]

Mijn armen willen ook vaak iets te hoog hangen hoor, zal ik wel laten zien als er heel misschien eindelijk foto's opduiken! :P

Och, kijk gewoon naar mijn icon ;)
pi_142013492
Ik wil niet in de WLW hoor maar

SPOILER
:D

(met mijn 2 dochters van 7 en 8 voor de family run ingeschreven!)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_142013799
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:33 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik wil niet in de WLW hoor maar

SPOILER
:D

(met mijn 2 dochters van 7 en 8 voor de family run ingeschreven!)
Haha erg leuk! Dat is voor hun wel een hele beleving! *O*
pi_142013814
quote:

[..]

Het idee was er, maar ik kom er net achter dat ik een bbq heb. Sorry, had hem anders graag over genomen.
pi_142013889
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:42 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Haha erg leuk! Dat is voor hun wel een hele beleving! *O*
Haha, ja die zijn daarna afgedraaid natuurlijk!
Toen ik het eerst las .. color...obstacle run, ik denk dat is een foute race! Maar, toen ik las van de familyrun, ja dat is natuurlijk leuker dan de kermis!
pi_142014207
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:56 schreef pijll het volgende:

[..]

Ff zoeken op de naam en fok erbij, en je komt het een en ander tegen.

Vorig jaar werd hiernaar verwezen... GC / DJMO gaat de marathon lopen. volg hier haar vorderingen!
Ik ga nu lezen.
Niet bijster interessant. Wel leuk om een paar uitspraken te lezen: (enigszins geparafraseerd)

"Ik zie mijzelf nog geen marathon lopen volgend jaar." (Swets)
"Een marathon lopen is ook nog een droom van me." (RD)
  maandag 7 juli 2014 @ 18:57:38 #186
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142014469
Ik heb mijn armen te laag. Zie het finishfilmpje van ladies in fok.
pi_142014808
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:57 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb mijn armen te laag. Zie het finishfilmpje van ladies in fok.
Is dat het gevolg van het ongeluk?
  maandag 7 juli 2014 @ 19:09:54 #188
3011 E.T.
pi_142014992
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:44 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Haha, ja die zijn daarna afgedraaid natuurlijk!
Toen ik het eerst las .. color...obstacle run, ik denk dat is een foute race! Maar, toen ik las van de familyrun, ja dat is natuurlijk leuker dan de kermis!
Leuk!
  maandag 7 juli 2014 @ 19:11:37 #189
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142015085
Ik heb mijn armen geloof ik meestal wel redelijk goed. Iemand hier (ik dacht Swets?) zei toen dat je met 2 drumstokjes tegen een kerstbal moet tikken die om je nek hangt. Zolang ik dat af en toe visualiseer dan gaat het goed.

Let niet op usericon... :6
  maandag 7 juli 2014 @ 19:20:33 #190
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142015456
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb mijn armen geloof ik meestal wel redelijk goed. Iemand hier (ik dacht Swets?) zei toen dat je met 2 drumstokjes tegen een kerstbal moet tikken die om je nek hangt. Zolang ik dat af en toe visualiseer dan gaat het goed.

Let niet op usericon... :6
:D De kerstbal! :Y
Van onze Spaanse trainert kregen we weer een andere tip mee. Ik pik overal maar wat leuks uit en als ik het zwaar heb doe ik een 'vrije oefening'.
pi_142015526
Ik ben ook wel geneigd om m'n armen te ver op te trekken. Verder gaat het qua techniek hier best ok geloof ik, al moet ik nog wel opletten om ontspannen te blijven lopen, maar dat heeft ook wel weer te maken met die armpjes. M'n trainer vindt alleen af en toe dat ik iets té ontspannen loop, en er meer reactiviteit in moet om uiteindelijk lichter te kunnen lopen.
pi_142015530
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:20 schreef Quoi het volgende:

[..]

:D De kerstbal! :Y
Van onze Spaanse trainert kregen we weer een andere tip mee. Ik pik overal maar wat leuks uit en als ik het zwaar heb doe ik een 'vrije oefening'.
Wie vertelde nou laatst dat je gewoon moet doen alsof je de hele tijd mensen aan het neerschieten bent? Die tip vond ik namelijk wel heel inspirerend.
  maandag 7 juli 2014 @ 19:25:46 #193
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_142015622
Gefeliciteerd Guard!

En nu ga ik zo lopen en waarschijnlijk de hele tijd poef poef denkbeeldig mensen neerschieten ;)
pi_142015625
Zo zitten ze redelijk goed dacht ik:
SPOILER
  maandag 7 juli 2014 @ 19:27:41 #195
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142015699
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:22 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Wie vertelde nou laatst dat je gewoon moet doen alsof je de hele tijd mensen aan het neerschieten bent? Die tip vond ik namelijk wel heel inspirerend.
Ik niet :D
Maar als dat mensen vóór je zijn lijkt me dat alleen maar goed idd :)
  maandag 7 juli 2014 @ 19:28:25 #196
349633 SiIk
Echt zijde
pi_142015726
Afgaande op de foto's van Hinder hou ik m'n armen dan wel aardig op hoogte.
Ik merk alleen dat als ik het zwaar krijg ik vuisten ga maken en steeds meer in m'n handen ga lopen knijpen. Weet niet of dan m'n armen ook omhoog gaan. In ieder geval zwaai ik er dan wel een stuk minder mee. Misschien eens op letten.
  maandag 7 juli 2014 @ 19:30:16 #197
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142015791
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:05 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Is dat het gevolg van het ongeluk?
Nee. Het is omdat ik dacht zo ontspannen te lopen. Wat ook wel zo is. Als ik ze hoger houd gaat mijn rechter schouder zich teveel aanspannen.

Mijn armen en schouders hebben sowieso onwijze spierpijn nu -O- kabels in mijn rechter schouder. Au.
  maandag 7 juli 2014 @ 19:31:27 #198
349633 SiIk
Echt zijde
pi_142015845
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:30 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Nee. Het is omdat ik dacht zo ontspannen te lopen. Wat ook wel zo is. Als ik ze hoger houd gaat mijn rechter schouder zich teveel aanspannen.

Mijn armen en schouders hebben sowieso onwijze spierpijn nu -O- kabels in mijn rechter schouder. Au.
Rot zeg. Is het met je hoofd wel een beetje oké? En die blauwe plek op je been?
  maandag 7 juli 2014 @ 19:32:49 #199
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142015898
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:25 schreef Jero_nimo het volgende:
SPOILER
Qua hoogte denk ik wel, al denk ik dat je ze iets meer naast je lichaam mag houden.
pi_142015909
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:35 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Die ga ik op een tegeltje zetten...
pi_142015976
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:25 schreef Jero_nimo het volgende:
SPOILER
Blijft een achterlijk gave foto. Je bent aan het sprinten (zelfs voor jouw doen) gezien de gebalde vuist?
pi_142016015
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:34 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Blijft een achterlijk gave foto. Je bent aan het sprinten (zelfs voor jouw doen) gezien de gebalde vuist?
Dat was de eindsprint inderdaad :), heerlijk dagje was dat!
  maandag 7 juli 2014 @ 19:39:05 #203
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142016155
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:35 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Dat was de eindsprint inderdaad :), heerlijk dagje was dat!
Dit jaar weer _O_ Nog zwaarder, nog toffer *O*
  maandag 7 juli 2014 @ 19:42:33 #204
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142016276
quote:
7s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:31 schreef SiIk het volgende:

[..]

Rot zeg. Is het met je hoofd wel een beetje oké? En die blauwe plek op je been?
Hoofd is goed. Nu beetje au want lange werkdag gehad maar geen gekke klachten.

Blauwe plekken zijn nog blauw ;) verder weinig last.

Ik zit nu alleen in dubio: ik wil heel graag zo een klein rondje hardlopen en ik mocht het proberen van de dokter maar ik weet niet of ik zal gaan. Drukke dag gehad en gaar. Maar hardlopen ontgaart ook wel weer.
Keuzes keuzes...
pi_142016416
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:39 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dit jaar weer _O_ Nog zwaarder, nog toffer *O*
*O*
  maandag 7 juli 2014 @ 19:54:10 #206
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142016815
Die marathon vanDJMO is er nooit gekomen en ik heb er ondertussen een hard hoofd in dat die er ooit komt maar het heeft wel destijds wel stof tot praten voor heel wat topics opgeleverd..
pi_142017221
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:42 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik zit nu alleen in dubio: ik wil heel graag zo een klein rondje hardlopen en ik mocht het proberen van de dokter maar ik weet niet of ik zal gaan. Drukke dag gehad en gaar. Maar hardlopen ontgaart ook wel weer.
Keuzes keuzes...
Ga.
pi_142017299
Kan ik wel een heel verslag gaan schrijven (en dat ga ik straks ook nog wel doen), maar deze foto zegt eigenlijk alles wel:

Ja doei.
  maandag 7 juli 2014 @ 20:04:32 #209
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142017362
quote:
17s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
Kan ik wel een heel verslag gaan schrijven (en dat ga ik straks ook nog wel doen), maar deze foto zegt eigenlijk alles wel:

[ afbeelding ]
Toffe foto! ^O^
pi_142017402
quote:

[ afbeelding ]
Tof! Mooie omgeving ook wel!
  maandag 7 juli 2014 @ 20:05:50 #211
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142017416
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:02 schreef pijll het volgende:

[..]

Ga.
Ja.

Toffe blije foto moblo *O*
pi_142017435
quote:

[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_ :9
pi_142017439
quote:

[ afbeelding ]
Wow wat een mooie omgeving.

En wat een blije MoBlo weer :D
pi_142017458
quote:

[ afbeelding ]
Wat een superfoto.
pi_142017485
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wow wat een mooie omgeving.

En wat een blije MoBlo weer :D
Als je daar loopt kan je heus die glimlach niet van je gezicht krijgen, hoe zwaar je het ook hebt :P

Je hebt wel je armen te hoog Moblo! o|O
pi_142017561
quote:

[ afbeelding ]
Mooie foto! :)
Oh.
pi_142017567
En die weg ziet eruit alsof zelfs ik er nog wel op zou kunnen lopen :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 7 juli 2014 @ 20:09:05 #218
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_142017575
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
Die marathon vanDJMO is er nooit gekomen en ik heb er ondertussen een hard hoofd in dat die er ooit komt maar het heeft wel destijds wel stof tot praten voor heel wat topics opgeleverd..
nog altijd niet? :D
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 7 juli 2014 @ 20:09:17 #219
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_142017582
Murmeli, beterschap!
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 7 juli 2014 @ 20:09:19 #220
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142017584

Ja hoi! Ook weer thuis na een heerlijk weekend! :9 *O*
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 7 juli 2014 @ 20:09:32 #221
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_142017593
Moblo, prachtig!
En Wolve natuurlijk ook!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_142017668
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:09 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]

Ja hoi! Ook weer whuis na een heerlijk weekend! :9 *O*
Laat ik dan zeggen dat jij ook goed op de foto staat, Wolve!

Hardlopen is het leukst als je het naar je zin hebt :)
pi_142017681
quote:
[ afbeelding ]

Welkom whuis! :W
  maandag 7 juli 2014 @ 20:11:07 #224
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142017687
quote:
[ afbeelding ]

Hallo baard :D
Tof ^O^ Je bent wel wat kilo's kwijt of niet?
pi_142017735
coolpicas.co.uk!
  maandag 7 juli 2014 @ 20:12:19 #226
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142017750
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Welkom whuis! :W
Oh, eh, te lang niks meer getypt, ben het blijkbaar verleerd. :P

quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:11 schreef GotC het volgende:

[..]

Hallo baard :D
Tof ^O^ Je bent wel wat kilo's kwijt of niet?
Eh, misschien? Heb het al in geen +- 2 jaar meer gewogen. :o
  maandag 7 juli 2014 @ 20:12:46 #227
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142017774
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:12 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Oh, eh, te lang niks meer getypt, ben het blijkbaar verleerd. :P

[..]

Eh, misschien? Heb het al in geen +- 2 jaar meer gewogen. :o
Zo ziet het er iig uit imo :Y
pi_142017796
quote:
[ afbeelding ]

Ook al zo'n gave foto! Erg nice! _O_
  maandag 7 juli 2014 @ 20:13:52 #229
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142017827
quote:
[ afbeelding ]

Ook zo tof! Goeie baard ook :)
  maandag 7 juli 2014 @ 20:16:56 #230
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142018001
Ik hoor het al. Hoogste tijd om me weer eens te scheren! ;)
pi_142018018
Tof om zo'n leuke herinnering te hebben aan 't evenement :o :)

Straks even alle Ekidenverhalen doorlezen, dat kon op de mobiele internetverbinding daar niet zo goed :') :@
Ja doei.
pi_142018089
Toffe foto's Moblo en Wolve, schitterende omgeving zeg.
  maandag 7 juli 2014 @ 20:18:57 #233
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142018102
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:16 schreef Wolve000 het volgende:
Ik hoor het al. Hoogste tijd om me weer eens te scheren! ;)
Neejoh. Doe ik ook niet :)
pi_142018143
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:18 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Maar bij jou valt het vast niet zo op ;)
pi_142018222
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:49 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Precies. Dan kom je er meteen.
En zo kwam ik er net dus achter wat je beroep is. Doe je dat nog steeds? En, wat doe jij daar nou zoal precies?
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:32 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Qua hoogte denk ik wel, al denk ik dat je ze iets meer naast je lichaam mag houden.
Dit. Die arm naar achter is prima zo, maar andere arm is te ver van je lichaam af, denk ik. Maar ach, jij loopt zo hard, dat dat armpje wel zover van je lichaam mag hoor..
pi_142018223
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:18 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Maar als jij je baard er af haalt kan je dat shirt eigenlijk niet meer aan dus dat zou zonde zijn.
pi_142018251
En die foto's van co.uk, zó gaaf!
Al had ik liever asfalt daar gezien :6
  maandag 7 juli 2014 @ 20:23:10 #238
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142018297
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Maar als jij je baard er af haalt kan je dat shirt eigenlijk niet meer aan dus dat zou zonde zijn.
Haha idd. Redbeard :P
pi_142018502
quote:

[..]

Das al rap! Wat wel fijn is natuurlijk!
pi_142018644
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:58 schreef winterstorm666 het volgende:

[..]

met mij goed, maar lopen zit er tot het eind van het jaar niet in. blijf last houden van die achillespees.
nu ben ik bij de fysio voor o.a dry needling in mijn kuit omdat daar aardig wat spierknopen zitten.
die belemmeren de genezing vd achilles.
oow, wat een geëmmer zeg -O- hoop dat 2015 dan een nieuw mooi renjaar kan gaan worden :o ;( :*
Ja doei.
pi_142019036
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:22 schreef Levitas het volgende:
En die foto's van co.uk, zó gaaf!
Al had ik liever asfalt daar gezien :6
Ha ha ja! Mooie omgeving hoor maar asfalt zou het wel afmaken!
  maandag 7 juli 2014 @ 20:38:04 #242
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_142019353
Wat een gave foto's zeg!

Yur, fijn dat je volgende week dinsdag al aan de beurt bent
pi_142019547
Nog even een verjaardagstrainingsloopje gedaan, 3 5km wisseltempo blokken, want na zaterdag is wel duidelijk geworden dankzij streamnl dat ik te langzaam ben ;)
Prachtig loopweer was het :Y
  Moderator maandag 7 juli 2014 @ 20:42:09 #244
155227 crew  Guppy
dus
pi_142019711
Vandaag training 4 gelopen van m'n 7^^ schema! In het bos, op m'n nieuwe schoenen O+

SPOILER
pi_142019798
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oow, wat een geëmmer zeg -O- hoop dat 2015 dan een nieuw mooi renjaar kan gaan worden :o ;( :*
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_142019861
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Vandaag training 4 gelopen van m'n 7^^ schema! In het bos, op m'n nieuwe schoenen O+

SPOILER
^O^
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_142019892
quote:

SPOILER
Jij trailster! _O_
Klinkt als een erg leuk loopje! En het blijven erg gave schoentjes! ^O^

Die compressiekousen af en toe uit houden is eigenlijk wel een goed idee, ga dat ook maar eens proberen de volgende keer. Gewoon er niet altijd meer mee lopen. :) Bedankt!
pi_142019915
quote:

SPOILER
Trailer!
  maandag 7 juli 2014 @ 20:45:29 #249
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_142019916
Mooie schoenen Gup!

Ik heb ook net mijn eerstel lesje op mijn nieuwe paarse schoenen gelopen (Saucony Omni 13).
Ze liepen lekker, ik moest 3 x 10 minuten in een matig tempo lopen met 3 minuten dribbelen tussendoor. Een prima lesje om mijn kuiten wat los te lopen, ik had vannacht flink kramp.
  maandag 7 juli 2014 @ 20:45:41 #250
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142019934
quote:

SPOILER
Helemaal goedgekeurd!

Heb ze zelf ook!
pi_142019935
Ekidenverslagen en foto's doorgekeken en gelezen: wat leuk! En wat een superprestatie! Gefeliciteerd met de eerste plaats _O_ :*
Ja doei.
  maandag 7 juli 2014 @ 20:46:20 #252
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142019986
Gup! *O* *O* Mooiii!
pi_142020072
Mooie sloffen Gup! Erg gaaf!
  Moderator maandag 7 juli 2014 @ 20:47:36 #254
155227 crew  Guppy
dus
pi_142020084
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:45 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Jij trailster! _O_
Klinkt als een erg leuk loopje! En het blijven erg gave schoentjes! ^O^

Die compressiekousen af en toe uit houden is eigenlijk wel een goed idee, ga dat ook maar eens proberen de volgende keer. Gewoon er niet altijd meer mee lopen. :) Bedankt!
Ik werd ook helemaal blij van het lopen en kwam helemaal hyper thuis :') arme Mr. Gup…
  maandag 7 juli 2014 @ 20:54:30 #255
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142020640
Wow, mooie schoenen Guppert! ^O^

Die foto's Mo en Wolve O+
Krijg je nog wat mee van de Tour daar? vast!

SPOILER
  maandag 7 juli 2014 @ 20:56:43 #256
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142020810
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:09 schreef Ynske het volgende:

[..]

nog altijd niet? :D
nee, en afgaande op de berichten die ik opvang komt het er ook nooit van....
pi_142020864
Wij hebben de tour net gemist :D Waren precies 't weekend weg, al hebben we zaterdag nog wel een stuk over de route van zondag gereden :P Veel vrienden en kennissen zijn wel gaan kijken: Heel FB staat vol met foto's van tourkijkers! Hadden dit in januari al geboekt, deze HM, en niet echt nagedacht over een TdF :')
Ja doei.
  Moderator maandag 7 juli 2014 @ 20:57:49 #258
155227 crew  Guppy
dus
pi_142020901
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:46 schreef GotC het volgende:
Gup! *O* *O* Mooiii!
Jaaaa, ik heb eindelijk ècht mooie schoenen *) *O*

En trailen, trailen… Ik ren wat rond in het bos mensen ;) niks spannends verder!
  maandag 7 juli 2014 @ 21:01:17 #259
3011 E.T.
pi_142021154
quote:

SPOILER
Overloopster :6

toffe schoenen!
pi_142021241
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Jaaaa, ik heb eindelijk ècht mooie schoenen *) *O*

En trailen, trailen… Ik ren wat rond in het bos mensen ;) niks spannends verder!
Zeg je nu, volgend jaar loop je mee met de Trail des Fantomes!
Dat wordt de nieuwe Fok!meetplaats, naast de Ekiden uiteraard ;)
  Moderator maandag 7 juli 2014 @ 21:03:39 #261
155227 crew  Guppy
dus
pi_142021293
quote:
12s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:01 schreef E.T. het volgende:

[..]

toffe schoenen!
But… the dark side had cookies :@

Thanks!
  maandag 7 juli 2014 @ 21:03:43 #262
3011 E.T.
pi_142021297
Vandaag trouwens maar even een afspraak gemaakt bij mijn trailrunnende fysio.. Dat pijntje in m'n bovenbeen als restje van vorig jaar moet gewoon weg. }:| en al krijg ik nu maar gewoon ff wat guidelines en oefeningen oid om m'n vakantie gewoon goed door te komen en goed te kunnen opbouwen naar die HM.. Moet wel kilometers gaan maken nu :Y
  maandag 7 juli 2014 @ 21:04:19 #263
3011 E.T.
pi_142021327
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:03 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

But… the dark side had cookies :@

Thanks!
tsssskkk..
pi_142021353
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:02 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Volgens mij was de stoomtramloop ook Fok!meetplaats volgend jaar :P
  maandag 7 juli 2014 @ 21:05:04 #265
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142021378
quote:
12s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:01 schreef E.T. het volgende:

[..]

wedergeboorte!!
  Moderator maandag 7 juli 2014 @ 21:05:15 #266
155227 crew  Guppy
dus
pi_142021388
quote:

[..]

Weet je wel hoe Fok!king VER dat is?? Gekkenhuis :D

Echt, de Veluwe is groot genoeg voor mij! Voorlopig dan toch ;)
pi_142021417
Die zijn echt mooi Guppy!
  Moderator maandag 7 juli 2014 @ 21:07:30 #268
155227 crew  Guppy
dus
pi_142021566
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:45 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Helemaal goedgekeurd!

Heb ze zelf ook!
En zo te lezen bevallen ze goed? :9
  maandag 7 juli 2014 @ 21:08:20 #269
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142021629
quote:

[..]

*O*
  maandag 7 juli 2014 @ 21:10:00 #270
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142021757
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

En zo te lezen bevallen ze goed? :9
Ja, bevallen prima!

Alleen heb ik er dit weekend niet op gelopen. We zouden zoveel eenvoudige steenslag paden krijgen, dat het niet zoveel toevoegde, dus we zijn beide gewoon voor onze wegschoenen gegaan. Van de 21km was er ook maar 1km waar ik liever trailschoenen had aangehad.

Maar ze worden verder regelmatig volgeblubberd! :9
pi_142021992
Wat een ontzettend lekker weer om te lopen zeg. Even snel een rondje van 5k gedaan, heerlijk gelopen en uitgeruster thuisgekomen dan dat ik wegging. Zelfs nog een nieuw PR gelopen op de 5k - 21:51 *O*
Totaal onverwacht, maar ik ben er stiekem wel een beetje trots op! :)

https://www.endomondo.com/workouts/369188330/16272361
Oh.
pi_142022247
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef Quoi het volgende:
Krijg je nog wat mee van de Tour daar? vast!
Kan haast niet anders, als ze tenminste in town waren.. Wát een mensen daar langs de kant. Gewoon 3 dagen lang 150 - 200km aan parcours waar non-stop mensen langs de kant staan. Bizar gewoon!
  maandag 7 juli 2014 @ 21:22:51 #273
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142022736
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:15 schreef Levitas het volgende:

[..]

Kan haast niet anders, als ze tenminste in town waren.. Wát een mensen daar langs de kant. Gewoon 3 dagen lang 150 - 200km aan parcours waar non-stop mensen langs de kant staan. Bizar gewoon!
Ja, we waren dus niet in town. We zaten een paar uur verderop voor onze HM. :9
pi_142022777
Zaterdag waren we alvast naar 't Lake District afgereisd. Lekker vroeg, zodat we de middag daar een beetje de bus klaar konden zetten, dan naar 't dorpje en een beetje voetbal kijken om 5 uur, en wat biertjes drinken en eten en nog meer voetbal kijken en nog wat biertjes drinken. Je ziet: optimale voorbereiding voor de uitdaging van de dag erna. Wel braaf bij elke pint bier ook een pint water naar binnen gewerkt. Dat ging prima. Nergens last van gehad.

Waar we wel last van hadden was 't feit dat de camping niet echt aan regels deed. Om 1 uur zaten de mensen om ons heen nog steeds met muziek luid te lachen en praten. En dat was niet één enkel groepje, maar rondom over de camping. Fijn, als je een lichte slaper bent. Om half 2 sliep ik, om 8 uur ongeveer zouden we wel weer opstaan, want ontbijten en klaarmaken voor vertrek... Dat beloofde nog wat.

En inderdaad, om 8 uur wakker door zon en leven op de camping. Wel door de marathonvertrekkers (die begonnen om 7am en 8am met lopen) heengeslapen gelukkig (vertrek was vanaf de camping waar we zatten), dus daarna rustig ontbijten, kopje koffie, broodje, en omkleden.

10am gingen we dan van start. Ze hadden regen voorspeld, nou ja, buien. Dat klonk eigenlijk wel heel aantrekkelijk, want verder was 't gewoon wel warm. Verkoeling was welkom! Maar die regen leek niet echt in de buurt te komen. Het was hemelslief weer. Prachtige luchten, zon.. en wat warm. Daar had ik de eerste 3/4km wel een beetje last van. We liepen daar redelijk in de open vlakte, veel zon, nog relatief wat mensen om je heen, maar al snel liepen we de bosachtige heuvels in en daar werd 't eigenlijk wel lekker. We hadden besloten vooral lekker te gaan genieten van de sfeer, de omgeving en het samen lopen, dus dat hebben we ook gedaan. Ons niet dood gelopen (hadden ook niet echt specifiek getrained ofzo, en dit was m'n langste loop na de M) en bij alles wat té steil omhoog ging gewoon lekker gewandeld, stevig doorstappend wel. Met ons nog een aardige groep mensen die grofweg 't zelfde tempo deden, al hebben we er daarvan ook best nog wel wat ingehaald gedurende de race. We zijn zelf ook eigenlijk NIET ingehaald, behalve door de 4 snelsten van de Race die een uur later vertrokken waren.

Er zaten een paar aardig steile stukken bij, over flink wat bergachtige paden. Die waren verder wel goed droog, dus prima te doen op de wegschoenen die ik aan had. Soms was een wat steviger zool wel fijn geweest, die van m'n Fellraisers bijvoorbeeld, maar voor 85% van de loop was ik beter af met m'n Ravenna's, dus dat was een goede keus geweest.

Het ging allemaal omhoog-omlaag-omhoog-omlaag, verrassend veel omlaag ook nog, maar ook daar kon je niet altijd even veel vaart maken door de ongelijkheid en de steilheid. Bij Tarn House aangekomen een rondje om 't meer, waar de foto dus gemaakt was, en daarna weer verder omhoog, een van de laatste klimmen, waarna we een lange steile daling inzetten mochten. Eenmaal beneden over wat (relatief saaie) grindpaden terug naar de camping/finish. Eerst langs de auto, waar onze clubgenoten stonden, en daarna weer via wat grasvelden naar 't finishveld, alwaar we nog een ererondje mochten doen voordat we de boog onderdoor gingen. Dat was echt leuk! Veel mensen in 't gras aan 't chillen, klappen, juichen, lachen.

En toen in 2.29.36 de finish over. 105e van de 190 vrouwen die meededen aan de Challenge, 52e van de 78e in mijn leeftijdscategorie. Een schappelijke tijd en plaats voor een rondje hobbelen en puur genieten van al het moois. Volgend jaar wellicht terug voor de volledige marathon. Wát een pracht! O+

https://www.endomondo.com/workouts/369211223/881511

Er waren dus een Challenge (daar kon je geen prijzen winnen) en een Race. De race begon een uurtje later. De Marathon Challenge begon om 7uur, de Marathon Race om 8uur. Zo kwam alles geleidelijk aan in een beperkt tijdsbestek binnen. De langste marathonlopers waren wel echt heel laat en kwam pas binnen toen ze aan de prijsuitreikingen bezig waren. Of zelfs daar al bijna mee klaar waren. Die hadden er 8uur47min over gedaan. Normaal hebben ze een limiet, maar omdat 't weer goed was en er wel doorgelopen werd door betreffende personen hebben ze ze laten finishen. Dat was wel echt supertof.
Ja doei.
pi_142023038
quote:
17s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
Volgend jaar wellicht terug voor de volledige marathon. Wát een pracht! O+
Nogmaals _O_ Genieten!
pi_142023123
Kijk zo wordt dus een parcours opgemeten..

Mannen op fietsen met clipboards, in high-vis
pi_142023160
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 20:21 schreef Levitas het volgende:

[..]

En zo kwam ik er net dus achter wat je beroep is. Doe je dat nog steeds? En, wat doe jij daar nou zoal precies?
Ik doe dat nog altijd. Wat ik daar allemaal doe is iets te specifiek om op het openbare internet te zetten. Dat houd je nog te goed voor als we elkaar eens treffen bij een wedstrijd of volgend jaar bij de Ekiden.

Over de Ekiden gesproken, namen de deelnemers zelf hun party tent mee, of had de organisatie er een heleboel neergezet?
  maandag 7 juli 2014 @ 21:31:29 #278
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142023221
quote:

[..]

Volgend jaar doe ik mee :D
pi_142023273
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:30 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik doe dat nog altijd. Wat ik daar allemaal doe is iets te specifiek om op het openbare internet te zetten. Dat houd je nog te goed voor als we elkaar eens treffen bij een wedstrijd of volgend jaar bij de Ekiden.

Over de Ekiden gesproken, namen de deelnemers zelf hun party tent mee, of had de organisatie er een heleboel neergezet?
DM staat ook open voor een kleine greep uit je werkzaamheden ;)
  maandag 7 juli 2014 @ 21:33:30 #280
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142023334
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:29 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]

mijn nieuwsgierigheid was gewekt... dus maar even gegoogled hoeveel afwijking er in een M-parkoers mag zitten om aan de Wet van Pijll te voldoen, maar dat is niet al te veel.... 42 meter
  maandag 7 juli 2014 @ 21:33:48 #281
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142023352
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:31 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

de 50?
pi_142023453
Mooie verslag Moblo!
Wat een prachtige plek voor een hardloopkiekje van jullie beiden!
  maandag 7 juli 2014 @ 21:35:40 #283
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_142023480
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:29 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]

Wel mooi dat ze er direct met 7 man op uitgaan. Dan zou je toch verwachten dat het niet fout kan gaan _O-
pi_142023633
Nou ja het zal wel niet overal zo gaan.
Dit is voor de TTM, in september. Prima gelegenheid voor een PR op de 10 Miles :)
  maandag 7 juli 2014 @ 21:42:55 #285
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142023968
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:31 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

en ik ook als ik er ben.... dat ik in Nederland ben staat wel vast maar alleen wanneer weet ik nog niet dus mijn zomerse NL loopplanning kan nog alle kanten op... van de Veluwezoomtrail naar de TdF
  maandag 7 juli 2014 @ 21:44:20 #286
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142024052
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:33 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

de 50?
Eehh denk ik niet. :+ Dat is toch wat andere koek als hier.

De sallandtrail mischien wel. :o
Maar eerst maar eens een M ;)
  maandag 7 juli 2014 @ 21:47:42 #287
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142024269
Leuke schoenen gup! En lekker hobbeldebobbel op de Veluwe O+

Ik heb een stukje gelopen, ging prima. Eerste km moest ik er wat frustratie uit rennen dus wat harder gelopen. Daarna naar her bootcamp groepje gehobbeld waar ik mee ga meedoen O+ was leuk en heb wat sprintjes met ze mee gedaan. En toen weer terug gehobbeld. Bij elkaar maar iets van 4.5 km (heb garminlog verklooid dus weet het niet precies), maar ik ben blij!

En ik had mail van renjuf en ik geloof dat ze me in een sneller groepje heeft gezet *O*
Woensdag maar ff navragen hoe en wat precies want ik volg het allemaal niet meer :@
pi_142024314
Het afgelopen jaar is dit mijn doel geweest:
http://www.haagatletiek.nl/web/mila-groepen/

Zie ik nu dat ze daar óók door het mulle zand rennen :'(
  maandag 7 juli 2014 @ 21:50:20 #289
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142024500
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:48 schreef hatsaflats het volgende:

Middel-lang; 800m > M. Ruim begrip wel..
  maandag 7 juli 2014 @ 21:52:03 #290
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142024637
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:48 schreef hatsaflats het volgende:

als ik naar de tijden kijk is dat nog een 'stevige' groep om bij mee te trainen!
pi_142024733
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

als ik naar de tijden kijk is dat nog een 'stevige' groep om bij mee te trainen!
Ja, mooie groep om naartoe te werken :P Lekker knallen.

De MiLa's in Alkmaar ga ik (hopelijk) niet meer redden.
pi_142024934
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:32 schreef Levitas het volgende:

[..]

DM staat ook open voor een kleine greep uit je werkzaamheden ;)
Tzt, want die werkzaamheden maken dat mijn wekker morgen om 5 uur gaat (en zorgelijker: donderdag ook, terwijl Ned v Arg de avond ervoor pas om 22:00 begint).

@Murmeli: ^O^ goed zo!
pi_142024996
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:33 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

mijn nieuwsgierigheid was gewekt... dus maar even gegoogled hoeveel afwijking er in een M-parkoers mag zitten om aan de Wet van Pijll te voldoen, maar dat is niet al te veel.... 42 meter
De Wet van Pijll doet volgens mij niets met certificering.
  maandag 7 juli 2014 @ 21:59:57 #294
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_142025157
quote:
7s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:31 schreef SiIk het volgende:
Is het met je hoofd wel een beetje oké?
Dat klinkt best lullig B-)

Mooie foto´s weer MoBlo000, ik wist niet dat jullie hier in de buurt waren? :P
  maandag 7 juli 2014 @ 22:01:57 #295
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142025286
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:57 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

De Wet van Pijll doet volgens mij niets met certificering.
Weet iemand eignelijk nog de precieze woording van de WvP? het is tijd dat het officieel voor het hardlopende nageslacht bewaard wordt zonder dat de inhoud verwatert....
  maandag 7 juli 2014 @ 22:04:02 #296
258885 Solique
I Kill You !
pi_142025442
1,5km in 12:40 met variatie in intensiviteit.

Als het zo door gaat en mijn knieën houden het dan maar weer eens een rondje buiten proberen binnenkort.

Fysio en het rustig opbouwen werkt wel, hopen dat het zo blijft en blijft verbeteren.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142025477
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 22:01 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Weet iemand eignelijk nog de precieze woording van de WvP? het is tijd dat het officieel voor het hardlopende nageslacht bewaard wordt zonder dat de inhoud verwatert....
Ik heb het zaterdag Corniel nog vrij precies horen uitleggen
  maandag 7 juli 2014 @ 22:05:33 #298
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142025547
Ik hou me altijd gewoon aan de wet van day. Aj moar skik heb had!
  maandag 7 juli 2014 @ 22:09:46 #299
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142025796
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 22:04 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik heb het zaterdag Corniel nog vrij precies horen uitleggen
en daar ligt de kans op fouten....
pi_142026157
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

en daar ligt de kans op fouten....
Gelukkig ben ik gezegend met een onverschilligheid tov de wet van Pijll, en zal ik er niet zo mee zitten dat ik de wet niet precies dan wel precies niet ken.
  maandag 7 juli 2014 @ 22:20:22 #301
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142026441
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')