SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door YUR op 07-07-2014 09:28:35 ]F means you're fucked![]()
![]()
babies
Heb ik weer gemist...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Zo dan, lekker vroeg gelopen dit keer. 7km in 40 minuutjes en wederom pijnvrij. Wie weet wordt het nog eens iets.![]()
![]()
Laten wij het maar proberen.quote:Op maandag 7 juli 2014 05:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
McTwente, neemt u Silk tot uw wettige echtgenoot in voor en - tegenspoed, tot de ekiden uw scheidt? Wat is hierop uw antwoord?![]()
Die waren nog niet aanwezig hoor, ze worden nu gepland voor Hats en DW. OF Jero, dat is blijkbaar nog een beetje onduidelijk...quote:
De kinderen van Swets en ET waren wel mee.![]()
![]()
Absoluut!quote:![]()
Gisteren ook nog even naar de bekende Almelose gekeken, Ilse de Lange. Ik was naar Tuckerville geweest en de concertregistratie was gisteren op tv. Leuk om terug te kijken en (weer) een slokmomentje voor en tijdens Miracle...![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 09:35 schreef hatsaflats het volgende:
Ik geloof niet dat er babies in mij passen. Behalve lasagnebabies, die willen vaak wel![]()
![]()
Hierbij nog een spot de Fok!ker op de achtergrond.![]()
![]()
I'm with hats on the babies.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
De ervaring leert dat de vrouwen die het stelligst beweren geen baby's te willen over een paar jaar mijn FB-nieuwsoverzicht bombarderen met foto's van hun vers gewipte telgen. De ene foto nog lelijker dan de ander, maar het geeft tenminste wat afwisseling tussen de paardenfoto's door.![]()
Paardenfoto's? Ik verkeer in minder gestelde kringen geloof ik. Ik zie voornamelijk katten- en hondenfoto's.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:47 schreef Zwabberhark het volgende:
De ervaring leert dat de vrouwen die het stelligst beweren geen baby's te willen over een paar jaar mijn FB-nieuwsoverzicht bombarderen met foto's van hun vers gewipte telgen. De ene foto nog lelijker dan de ander, maar het geeft tenminste wat afwisseling tussen de paardenfoto's door.
De eerste vissenfoto moet overigens nog voorbij, wat ergens teleurstellend is...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik vrees dat ik zo'n moeder wordtdoe het nu al met foto's van mijn hond
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Om weer ontopic te gaan, handig dat Strava.
Segmentjes PAC - keerpunt 7,195 en keerpunt 7,195 - PAC bestaan.
Kun je enigsinds zien of je een beetje constant gelopen hebt, of met een split.
Voor mij terugweg 10 sec langzamer dan de heenweg, voorwaar niet slecht
Ene Jeroen is overigens #1 op beide segementen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
En @stipjestreep ik kan je niet meer quoten in het vorige topic. Maar ik denk dat idd de mensen waarmee je meedoet zo'n evenement maken of breken
Maar het klinkt echt super gezellig.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Gelukkig hoef ik ook geen babies/kinderen. Voor een paar uur is leuk maar als ze vervelend worden moet ik ze weer aan de rechtmatige eigenaren kunnen geven.
Dat gejengel an de kop /finkersJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het roeiseizoen is klaar. Wat een ontlading. Nu volle focus op die marathon! (oke, en fietsvakantie).Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik vroeg me nog wat af over dat keerpunt. Ik kan me vergissen, maar dat is niet halverwege toch? Anders kom ik er niet uit. Graag input van de meer wiskundig onderlegde mensen.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:54 schreef Guard het volgende:
Om weer ontopic te gaan, handig dat Strava.
Segmentjes PAC - keerpunt 7,195 en keerpunt 7,195 - PAC bestaan.
Kun je enigsinds zien of je een beetje constant gelopen hebt, of met een split.
Voor mij terugweg 10 sec langzamer dan de heenweg, voorwaar niet slecht
Ene Jeroen is overigens #1 op beide segementen
Mijn redenatie: het parcours is 5 km. Het stuk buiten het stadion is heen-en-weer en dus even lang (2 keer 2,3 km is 4,6 km). Op de baan start je rond de finish en je loopt ongeveer 300 meter voor je het stadion uitloopt. Bij het stadion inlopen heb je nog zo'n 100 meter te gaan.
Wordt een negatieve split lopen ons zo makkelijker gemaakt of ben ik nu gek?![]()
P.S. kinderen zijn leuk! Vooral die van mij uiteraard.![]()
Beide segmenten zijn 1,5 km en beginnen zo ongeveer vanaf van het hek van PAC (het zal niet precies op de meter nauwkeurig zijn), en dus het stuk op de baan wordt in beide segmenten niet meegeteld.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:06 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik vroeg me nog wat af over dat keerpunt. Ik kan me vergissen, maar dat is niet halverwege toch? Anders kom ik er niet uit. Graag input van de meer wiskundig onderlegde mensen.
Mijn redenatie: het parcours is 5 km. Het stuk buiten het stadion is heen-en-weer en dus even lang (2 keer 2,3 km is 4,6 km). Op de baan start je rond de finish en je loopt ongeveer 300 meter voor je het stadion uitloopt. Bij het stadion inlopen heb je nog zo'n 100 meter te gaan.
Wordt een negatieve split lopen ons zo makkelijker gemaakt of ben ik nu gek?![]()
P.S. kinderen zijn leuk! Vooral die van mij uiteraard.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Maar wel handig voor op de fiets.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Gelukkig hoef ik ook geen babies/kinderen. Voor een paar uur is leuk maar als ze vervelend worden moet ik ze weer aan de rechtmatige eigenaren kunnen geven.
Dat gejengel an de kop /finkersIt has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik heb dan weer een vissende ex-collega, die ik vandaag met een go-pro al vissend gespot hebt op mijn feestboek.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Paardenfoto's? Ik verkeer in minder gestelde kringen geloof ik. Ik zie voornamelijk katten- en hondenfoto's.
De eerste vissenfoto moet overigens nog voorbij, wat ergens teleurstellend is...![]()
Van sommige mensen wil je weleens dingen aannemen. En dus geldt Yur een beetje als voorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Garmin Connect is het eens met endomondo.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:03 schreef pijll het volgende:
Ik heb eindelijk tijd gehad om mijn gpx-jes naar de diverse sites te uploaden. En nu zegt Smashrun dat ik gisteren mijn "fastest run ever" heb gelopen, met 4:08/km! En dat met ongemakken en ongetraindheid!
Helaas zijn de geleerden het niet eens over de snelheid: endomondo houdt het op 4:23.
http://www.endomondo.com/workouts/368772755/1318271
(Telt niet als een pr, volgens de wetten van pijll)
Was dit mijn laatste 90 meter? Zo te zien wel. Ja, zó kan ik het ook.![]()
Met jou meelopen is inderdaad een soort van valsspelen.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:19 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Garmin Connect is het eens met endomondo.
Was dit mijn laatste 90 meter? Zo te zien wel. Ja, zó kan ik het ook.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:16 schreef mosselmossel het volgende:
Van sommige mensen wil je weleens dingen aannemen. En dus geldt Yur een beetje als voorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben met je mee aan het doen!F means you're fucked![]()
Als ik mijn endomondo logje terugkijk zie ik dat ik 2 dingen niet helemaal goed begrepen heb aan de estafette van zaterdag:
1. De Ekiden is geen 4x100m
2. Ik ben geen Jamaicaan
Volgende keer een beetje rekening mee houden qua wegrennen.
It has to mean something
Hmz, ik kan via mijn werk gratis meedoen aan de marathon van Amsterdam, ook aan de 8 km. Stond nog wel op het wensenlijstje maar eigenlijk niet voor dit jaar. Temptation, temptation...![]()
Gewoon de hele lopen, jwz!quote:Op maandag 7 juli 2014 10:27 schreef Gogo83 het volgende:
Hmz, ik kan via mijn werk gratis meedoen aan de marathon van Amsterdam, ook aan de 8 km. Stond nog wel op het wensenlijstje maar eigenlijk niet voor dit jaar. Temptation, temptation...
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Van sommige mensen wil je weleens dingen aannemen. En dus geldt Yur een beetje als voorbeeld.Ik drink nooit alcohol en het helpt geen kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van sommige mensen wil je weleens dingen aannemen. En dus geldt Yur een beetje als voorbeeld.En dat wil ik dus van jullie aannemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als alleen dat WK nu maar eens afgelopen was, dan wordt het toch een stukje makkelijker
Maar aan de andere kant... ik wil die marathon lopen, moet ik er maar wat voor over hebben ook.
Er staat inmiddels wel (overwegend) alcohol vrij bier in mijn frigo.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Waarom zou je die 8km niet lopen? Je bent/ was hartstikke goed bezig!quote:Op maandag 7 juli 2014 10:27 schreef Gogo83 het volgende:
Hmz, ik kan via mijn werk gratis meedoen aan de marathon van Amsterdam, ook aan de 8 km. Stond nog wel op het wensenlijstje maar eigenlijk niet voor dit jaar. Temptation, temptation...![]()
Beebies
YUR & GotC's beebie
Alcohol
Alcoholvrij
Gogo: die 8km kan jij prima aan! Waar twijfel je over?
Ik zit in dag 2 van vreselijke spierpijn. Bijzonder.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Helpt het als ik zeg dat zowel Jero_nimo als ondergetekende soms wel alcohol drinken?
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Het viel me wel op dat er een heel stuk minder bier werd gedronken dan vorig jaar. Ik vrees dat het komt door de afwezigheid van YUR.![]()
Ik had vrijdagavond nog tequila op.
Zo nu en dan drinken heeft ook vrij weinig effect, maar tijdens een marathontraining snap ik wel dat je mindert, dat doe ik zelf ook. Zo zonde van de trainingsarbeid anders!
Verder ren ik op zo'n beperkt niveau dat ik het er niet voor ga laten om nooit te drinken, niet alsof ik daardoor de top niet haal of zo...
Jack does it in real time...![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 7 juli 2014 10:48 schreef Corniel het volgende:
Helpt het als ik zeg dat zowel Jero_nimo als ondergetekende soms wel alcohol drinken?
Nee af en toe wil ik nog wel een biertje drinken inderdaad, maar dan eigenlijk nooit meer dan 4 of 5. Maar dat is niet eens meer 1x in de maand. Meestal blijft het bij 1 of 2. Als ik geen wedstrijden heb, anders drink ik geen alcohol, de week ervoor.
Voor mij trouwens ook geen babies. Konijn thuis is al genoeg![]()
![]()
@Jero_nimo: omdat we het er wel eens over hebben gehad tijdens een training.
En babbies, ik sluit het niet uit, maar zie het er (op korte termijn) niet van komen.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Jullie baby is inderdaad gewoon echt een droppie!quote:
Daar word ik altijd vrolijk van als die langskomt op FB![]()
![]()
Ach, alcohol en hardlopen gaat over het algemeen best samen. Zo heb ik diverse pr's gelopen terwijl ik de avond er wel een aantal op had.Ook in voorbereiding op de marathon heb ik er (behalve de laatste drie dagen) eigenlijk geen rekening mee gehouden.
Het enige positieve effect zou volgens mij zijn dat je door niets te drinken, gewicht kwijt zou kunnen raken en daardoor beter gaat lopen.![]()
Doen! Finishen in het olympisch stadion staat ook nog steeds op mijn wishlistquote:Op maandag 7 juli 2014 10:27 schreef Gogo83 het volgende:
Hmz, ik kan via mijn werk gratis meedoen aan de marathon van Amsterdam, ook aan de 8 km. Stond nog wel op het wensenlijstje maar eigenlijk niet voor dit jaar. Temptation, temptation...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 11:04 schreef Mr.B. het volgende:
Ach, alcohol en hardlopen gaat over het algemeen best samen. Zo heb ik diverse pr's gelopen terwijl ik de avond er wel een aantal op had.Ook in voorbereiding op de marathon heb ik er (behalve de laatste drie dagen) eigenlijk geen rekening mee gehouden.
![]()
![]()
Gewicht is mijn grootste reden om geen alcohol te drinkenquote:Op maandag 7 juli 2014 11:04 schreef Mr.B. het volgende:
Het enige positieve effect zou volgens mij zijn dat je door niets te drinken, gewicht kwijt zou kunnen raken en daardoor beter gaat lopen.
F means you're fucked![]()
Elke zondag om 10:00 survivaltraining, heb niet meer gedronken sinds ik daarmee begonnen ben. Da's niet echt plezierig namelijk...It has to mean something
Zo af en toe moet kunnen, maar als je echt aan het focussen bent op een prestatie/wedstrijd is het geen aanbevolen combi.
Zelf rustig aan het opbouwen naar 5km, hoop dat het dit jaar nog lukt om ergens te lopen en anders volgende jaar bij de lokale grote wedstrijd.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Op de een of andere manier wordt er hier in huis ook minder gedronken. Meneer is trouwens gewoon gestopt met doordeweeks een biertje drinken. Ook voor gewicht. Superknap van 'm en dat gaat zeker weten winst opleveren. Dat doe ik dan weer lekker gewoon wel![]()
![]()
Bij mij zit het probleem in moderatie. Een paar biertjes drinken is er niet bij, of geen of (te)veel.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:04 schreef Mr.B. het volgende:
Het enige positieve effect zou volgens mij zijn dat je door niets te drinken, gewicht kwijt zou kunnen raken en daardoor beter gaat lopen.
En ik merk dat het herstel wat langer duurt in het laatste scenario, dus dan maar niet doen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat een geweldige verslagen en foto's zijn er langsgekomen van de Ekiden. Zo te lezen was het een hele leuke dag en is er ook nog super gelopen.
Ik dacht dat veel hier juist zijn gaan hardlopen om meer alcohol te kunnen drinken![]()
![]()
Ik kan het ook wel, en vooral het finishen lijkt me inderdaad heel tof, maar tis een eind weg en vroeg!! Maar denk dat ik het toch wel ga doen hoor..quote:Op maandag 7 juli 2014 10:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Waarom zou je die 8km niet lopen? Je bent/ was hartstikke goed bezig!![]()
Hotelletje boeken de avond ervoor. Aanraderquote:Op maandag 7 juli 2014 11:19 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel, en vooral het finishen lijkt me inderdaad heel tof, maar tis een eind weg en vroeg!! Maar denk dat ik het toch wel ga doen hoor..
F means you're fucked![]()
Zal toch hooguit een flinke vorm van jaloezie geweest zijn?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Check! Dat is waar ook. Daar waren de buren (van de frikandellen) niet blij mee. Ik pas het aan.
Thanks!Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Maak er eventueel een weekendje van? Hotelletje de nacht ervoor en je kan al een uur later opstaanquote:Op maandag 7 juli 2014 11:19 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel, en vooral het finishen lijkt me inderdaad heel tof, maar tis een eind weg en vroeg!! Maar denk dat ik het toch wel ga doen hoor..
Toen ik de HM van Sydney liep, waarvan de start om 6:00 ofzo was, heb ik ook een hostel gepakt. Scheelde me ruim 2 uur reistijd in de ochtend (dat was sowieso al onmogelijk i.v.m tijden & treinen). Was ideaal, opstaan, ontbijten, kort stukje naar de start, warmlopen en starten.![]()
Wauw, die 3km van zonet gingen écht heel makkelijkHR bleef lekker laag (144 gemiddeld), ondanks dat het aangenaam warm was in het zonnetje.
Lijk in een lekkere flow te zitten! Fingers crossend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 11:39 schreef Levitas het volgende:
Lijk in een lekkere flow te zitten! Fingers crossend!![]()
![]()
+1 voor wat betreft het konijnquote:Op maandag 7 juli 2014 10:57 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Nee af en toe wil ik nog wel een biertje drinken inderdaad, maar dan eigenlijk nooit meer dan 4 of 5. Maar dat is niet eens meer 1x in de maand. Meestal blijft het bij 1 of 2. Als ik geen wedstrijden heb, anders drink ik geen alcohol, de week ervoor.
Voor mij trouwens ook geen babies. Konijn thuis is al genoeg
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Als ik geen alcohol drink (moeilijk, nuchtere tukkers my ass) merk ik wel dat mijn hartslag lager is. En natuurlijk ontdekt het vocht dus goed voor de spieren is het iet echt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm, ben aan het overwegen om me in te schrijven voor de HM in Eindhoven in oktober.. Moet nog steeds een vervangende HM hebben voor mijn CPC debakel..![]()
Qoui
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Oopppsss... na een q komt altijd een....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
SEMTEX doet die ook volgens mij.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:47 schreef CRX_master het volgende:
Hmm, ben aan het overwegen om me in te schrijven voor de HM in Eindhoven in oktober.. Moet nog steeds een vervangende HM hebben voor mijn CPC debakel..
EDIT SEMTEX doet de hele.
Ik doe de 5 km
[ Bericht 2% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 07-07-2014 12:31:42 ]I solemnly swear i'm up to no good![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 11:46 schreef Quoi het volgende:
En het wordt de nacht ervoor misschien weer een latertje. Oeps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!![]()
Arrrrrquote:Op maandag 7 juli 2014 11:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
Oopppsss... na een q komt altijd een....Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Succes alvastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, daar zeg je me wat!quote:Op maandag 7 juli 2014 11:50 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
En het wordt de nacht ervoor misschien weer een latertje. Oeps.
Succes!
Ach ja, ik ga er heel ontspannen in sowieso. Ze moeten mij gewoon hebben![]()
![]()
Suc6 Q. Jij kan dat!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes alvast!
![]()
![]()
Ikzelf moet donderdag om 5 uur op, dus het wordt weer verlenging + pingels. Zo is het leven.quote:Je begint met "ik heb twee afstanden gelopen tijdens de Ekiden".quote:Ach ja, ik ga er heel ontspannen in sowieso. Ze moeten mij gewoon hebben![]()
Ik heb in mijn jeugd zoveel alcohol gedronken dat het me nu niet of nauwelijks meer interesseert. Drink zelden alcohol.![]()
Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet iedereen zal dat als ontspanning zien....quote:[b]Op maandag 7 juli 2014 11:54 schreef Zwabberhark
Je begint met "ik heb twee afstanden gelopen tijdens de Ekiden".'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tot welke leeftijd was je jeugd? Wellicht is er nog hoop voor mij.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb in mijn jeugd zoveel alcohol gedronken dat het me nu niet of nauwelijks meer interesseert. Drink zelden alcohol.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hé kijk, ik was er ook bij: Ekiden 2014SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zoek naar Zwabber, maar op de één of andere manier toch zijn opvallende verschijning (die gele petgemist. Oeps!
Verder was ik te snel om me scherp te krijgen.![]()
Of de loopster achter mij was gewoon leuker om wel scherp in beeld te krijgen, dat zal het wel zijn...![]()
Semmie doet hem zelfs 2x, die HM, de heldinquote:Op maandag 7 juli 2014 11:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
SEMTEX doet die ook volgens mij.
Ik doe de 5 km
Alcohol. Ik drink het tegenwoordig amper. Toevallig zaterdag avond 3 glaasjes Southern Comfort met cola op. Daarvoor kan ik me de laatste keer alcohol niet eens meer herinneren. En nee, dat was niet omdat het teveel alcohol wasquote:Op maandag 7 juli 2014 11:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik geen alcohol drink (moeilijk, nuchtere tukkers my ass) merk ik wel dat mijn hartslag lager is. En natuurlijk ontdekt het vocht dus goed voor de spieren is het iet echt.
Ik merk het de volgende dag overigens héél snel. Van 4 of 5 biertjes krijg ik al mega hoofdpijn de volgende dag. Dat is voor mij ook de voornaamste reden dat ik amper alcohol drink en dat bevalt me eigenlijk prima. Mis het totaaaaal niet![]()
Kijk dat doet ze dan helemaal goed.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Semmie doet hem zelfs 2x, die HM, de heldinI solemnly swear i'm up to no good![]()
Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
w0000t!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Offtopic: al eens met ginger ale geprobeerd? Heeft mijn voorkeur.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
Toevallig zaterdag avond 3 glaasjes Southern Comfort met cola op.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 12:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik moest even nadenken of dit nou over bier, sollicitaties of baby's ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 12:00 schreef McTwente het volgende:
Hé kijk, ik was er ook bij: Ekiden 2014Het lijkt alsof je de tzaziki als een lasso om zijn nek wilt gaan werpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zoek naar Zwabber, maar op de één of andere manier toch zijn opvallende verschijning (die gele petgemist. Oeps!
Verder was ik te snel om me scherp te krijgen.![]()
Of de loopster achter mij was gewoon leuker om wel scherp in beeld te krijgen, dat zal het wel zijn...quote:Op maandag 7 juli 2014 12:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met 7upquote:Op maandag 7 juli 2014 12:03 schreef McTwente het volgende:
[..]
Offtopic: al eens met ginger ale geprobeerd? Heeft mijn voorkeur.
quote:Op maandag 7 juli 2014 12:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken of dit nou over bier, sollicitaties of baby's ging.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 12:00 schreef McTwente het volgende:
Hé kijk, ik was er ook bij: Ekiden 2014Het was mijn eigen schuld, ik stond niet goed opgesteld. Gelukkig kwam het goed. Al is het wel jammer dat ik niet een minuutje sneller was, want het zat erg dicht bij elkaar volgens de eindranglijsten. Met 3:45 waren we al snel 5 plaatsen hoger geëindigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zoek naar Zwabber, maar op de één of andere manier toch zijn opvallende verschijning (die gele petgemist. Oeps!
![]()
@Zwabber: het ging om de gezelligheid.
Mag ik op de OP?
1
2[b]21 september - [url=http://www.delftseschaaksite.nl/toernooi/chessrun/]Chess Run[/url][/b]
[*]CornielZolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Wij zijn dan ook geen FB-vriendenquote:Op maandag 7 juli 2014 09:47 schreef Zwabberhark het volgende:
De ervaring leert dat de vrouwen die het stelligst beweren geen baby's te willen over een paar jaar mijn FB-nieuwsoverzicht bombarderen met foto's van hun vers gewipte telgen. De ene foto nog lelijker dan de ander, maar het geeft tenminste wat afwisseling tussen de paardenfoto's door.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wat een geniaal evenement!quote:Op maandag 7 juli 2014 12:20 schreef Corniel het volgende:
Mag ik op de OP?
[ code verwijderd ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Had ik ook last van bij mijn wissel. Moest er doorheen vechten terwijl er voor de rest bijna geen loper aan kwam.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:15 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het was mijn eigen schuld, ik stond niet goed opgesteld. Gelukkig kwam het goed. Al is het wel jammer dat ik niet een minuutje sneller was, want het zat erg dicht bij elkaar volgens de eindranglijsten. Met 3:45 waren we al snel 5 plaatsen hoger geëindigd.![]()
Verder mijn 7km in 41:10 waar ik (gezien de hockey en schuimparty op vrijdagavond en een vastzittende rug) niet echt op gerekend had. Zeer tevreden met een tempo wat maar 15sec/km boven mijn 10km pr tempo ligtMisschien ligt de sub 55 nog wel in bereik dit jaar.
Trek eens aan mijn vinger?
Nee, de Marathon.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
SEMTEX doet die ook volgens mij.
Ik doe de 5 kmKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Is wel een gezellige HM/M.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:47 schreef CRX_master het volgende:
Hmm, ben aan het overwegen om me in te schrijven voor de HM in Eindhoven in oktober.. Moet nog steeds een vervangende HM hebben voor mijn CPC debakel..
Ik ga al jaren kijken, en dit jaar knoop doorgehakt en loop ik de HM.Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
In dat geval mag je na het werpen zoveel mogelijk babyfoto's plaatsen als je wilt. Paarden: geen probleem.quote:![]()
Tussen 12 en 22 heb ik ongeveer alles gedaan waarvoor je langdurige gevangenisstraffen zou kunnen krijgen.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tot welke leeftijd was je jeugd? Wellicht is er nog hoop voor mij.![]()
Hmm. Dan geef ik de hoop op met m'n 28 lentes.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tussen 12 en 22 heb ik ongeveer alles gedaan waarvoor je langdurige gevangenisstraffen zou kunnen krijgen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hmz, misschien moet ik mijn roestige schaaktalent weer eens afstoffen. Zal het in ieder geval niet slechter doen dan hardlopen.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:20 schreef Corniel het volgende:
Mag ik op de OP?
[ code verwijderd ]![]()
Yur, jij ging de Beach Run niet lopen toch?
Moet je nog van je startnummer af? Of heb je nog niet ingeschreven?Trek eens aan mijn vinger?
Ik kom er net pas achter dat ik een Japans shirt aan heb gehad tijdens de Ekiden.
Ik had 'm vorige week net gekocht via internet na een simpele zoekopdracht op "rood hardloopshirt".
Blijkt nu dat het van YURs favoriete merk was, Pearl Izumi. Het zat ook uitstekend moet ik zeggen, maar de organisatie had het best wat meer mogen waarderen dat ik zo mijn best gedaan blijk te hebben om me passend te kleden.![]()
Ik loop ook in een rechte lijn als ik geen alcohol op heb.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik geen alcohol drink (moeilijk, nuchtere tukkers my ass) merk ik wel dat mijn hartslag lager is. En natuurlijk ontdekt het vocht dus goed voor de spieren is het iet echt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Van harte Guard
En ik snap iets niet... Het gaat al bijna 3 pagina´s over alcohol en nog geen post van MoBlo
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Top, succes alvast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De eerste training van het nieuwe schema is zojuist voltooid. Helaas kan ik vanavond niet lopen omdat ik morgen vroeg op moet en vanochtend had ik geen zin. Dus werd het midden op de dag, zigzaggend op zoek naar stukjes met schaduw. 6x1000 extensief.![]()
Aan alle sollicitanten, heel veel succes!
Guard, ook hier van harte gefeliciteerd!Hier idem. Ik zat afgelopen zaterdag zwaar te twijfelen om mijzelf af te melden voor de Ekiden door de kater die ik had. Maar ja, dat zou geen goed voorbeeld zijn. Dus 2 paracetamol innemen, een paar meenemen en gaan met die banaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:04 schreef Mr.B. het volgende:
Ach, alcohol en hardlopen gaat over het algemeen best samen. Zo heb ik diverse pr's gelopen terwijl ik de avond er wel een aantal op had.![]()
En ik ben erg tevreden met mijn PRJaquote:Op maandag 7 juli 2014 09:22 schreef McTwente het volgende:
De kinderen van Swets en ET waren wel mee.![]()
Ik heb daar meer spierpijn van overgehouden dan van het lopen zelf .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 15:06 schreef streamnl het volgende:
Aan alle sollicitanten, heel veel succes!
Guard, ook hier van harte gefeliciteerd!
[..]
Hier idem. Ik zat afgelopen zaterdag zwaar te twijfelen om mijzelf af te melden voor de Ekiden door de kater die ik had. Maar ja, dat zou geen goed voorbeeld zijn. Dus 2 paracetamol innemen, een paar meenemen en gaan met die banaan.
En ik ben erg tevreden met mijn PR
[..]
Ja![]()
Ik heb daar meer spierpijn van overgehouden dan van het lopen zelf .Ah, daarom liep je zo hard, je voelde gewoon de pijn niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het kan ook een poging zijn geweest om Corniel van zich af te schudden.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ah, daarom liep je zo hard, je voelde gewoon de pijn niet meer.![]()
Ik voelde hem wel maar wel meer op de achtergrond.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ah, daarom liep je zo hard, je voelde gewoon de pijn niet meer.
Lang leven paracetamol!!![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 15:27 schreef Yuki het volgende:
Wat ik nou tegenkom op de site van de Vredesloop...![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ging vandaag ook maar weer eens (na 9dagen zoals smashrun mij vanmorgen melden)
6x3 minuten met 1 minuut rust. Ging veel te hard van start. De eerste minuten gingen in 6.nogwat per km. Later tempo toch terug geschroefd.
Nog wat kramp in mijn kuiten maar toch fijn gelopen. Ben blij dat ik ben gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ze er wéér intrappen ookquote:Op maandag 7 juli 2014 15:27 schreef Yuki het volgende:
![]()
Wat een weer mensenEcht héérlijk loopweer, dus net les 23 van Evy maar even gelopen. Ging nu nóg makkelijker dan eergister bij les 22, wat erop duidt dat ik echt steeds constanter kan blijven lopen. Dit keer maar een stukje (hellend) bospad erbij gepakt, wat helaas wel zorgde voor steentjes in m'n schoenen (IRRITANT!!!).
Maar gemakkelijk uitgelopen dus en zelfs op 't eind nog een paar flinke sprints kunnen trekken.
Nu al zin in les 24, dan maar eens proberen iets meer tempo erin te gooien.![]()
https://www.endomondo.com/workouts/369025281/14471032Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Is dit niet van het afgelopen jaar?quote:Op maandag 7 juli 2014 15:27 schreef Yuki het volgende:
Wat ik nou tegenkom op de site van de Vredesloop...
Het komt mij zo bekend voor.![]()
Hoe krijgen sommige mensen het toch voor elkaar elke keer aandacht te krijgen met dingen die toch nooit gebeuren?!quote:Op maandag 7 juli 2014 15:27 schreef Yuki het volgende:
![]()
Zie je DM.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij is van afgelopen jaar ja.
Enne link Zwabber?![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 15:27 schreef Yuki het volgende:
![]()
Maak even een FB-account aan, dan stuur ik je daar een PM. Is makkelijker.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Fuck it. Hij gaat maar gewoon 28 dm'etjes sturen. Lui varken.![]()
Ze is wel een van de weinigen hier die daar enig succes mee zou kunnen boeken.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:15 schreef McTwente het volgende:
Het kan ook een poging zijn geweest om Corniel van zich af te schudden.
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op maandag 7 juli 2014 15:27 schreef Yuki het volgende:
Wat ik nou tegenkom op de site van de Vredesloop...
quote:Op maandag 7 juli 2014 15:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Maak even een FB-account aan, dan stuur ik je daar een PM. Is makkelijker.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ze? Heb ik nou een heel verkeerd beeld bij Streamnl?quote:Op maandag 7 juli 2014 15:50 schreef Corniel het volgende:
[..]
Ze is wel een van de weinigen hier die daar enig succes mee zou kunnen boeken.
Ik had van de teamcaptain van ons oorsponkelijke mannenteam maar aangenomen dat hij dus ook mannelijk was. Maar wij hadden dus stiekem twee dames in ons team, één tekort om kans te maken op een podiumplek.![]()
![]()
Tof beroep heb je trouwens, Zwabber!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Carice, kom d'r maar in.quote:Nu mis je al mijn leuke hardlooppostsquote:quote:Thanks.
Ja, dat vind ik ook wel. Nooit met tegenzin naar je werk rijden, dat is rijkdom. Niet dat ik niet soms stiekem andere dingen had willen doen, maar ja, de baas betaalt en bepaalt.![]()
Sorry, ik dacht dat het over Hats ging.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:59 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ze? Heb ik nou een heel verkeerd beeld bij Streamnl?
Mocht je werk ook nog je hobby zijn.. Fok heeft een heel subforum daarover: Weer, Klimaat en Natuurrampenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:38 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Carice, kom d'r maar in.
[..]
Nu mis je al mijn leuke hardloopposts
[..]Thanks.
Ja, dat vind ik ook wel. Nooit met tegenzin naar je werk rijden, dat is rijkdom. Niet dat ik niet soms stiekem andere dingen had willen doen, maar ja, de baas betaalt en bepaalt.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik blijf ver weg van fora over mijn werk, om diverse redenen. Maar toch bedankt. Ik blijf lekker lezen en posten in één enkel topic en dat is dit topicquote:Op maandag 7 juli 2014 16:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
Mocht je werk ook nog je hobby zijn.. Fok heeft een heel subforum daarover: Weer, Klimaat en Natuurrampen![]()
![]()
Maar ik viel nogal eens.. Vandaar de nickname zwabberhark?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat slaat meer op mijn motorische vaardigheden.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar ik viel nogal eens.. Vandaar de nickname zwabberhark?![]()
Hehequote:Op maandag 7 juli 2014 17:01 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat slaat meer op mijn motorische vaardigheden.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
SPOILER: verjaardagscadeau aan mezelf is ook binnenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gefeliciteerd Guard
En succes met de sollicitaties iedereen!Toen je voorbij rende zaterdag (en even de bocht afsneed) werd nog even vriendelijk geroepen door iemand dat lelijk lopen weer een geheel nieuwe betekenis had gekregenquote:Op maandag 7 juli 2014 17:01 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat slaat meer op mijn motorische vaardigheden.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Hij doet z'n nick eer aan. Dat zeker. Maar goed, hij had die nick ook met die reden gekozen, zei hij ooit.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:05 schreef SiIk het volgende:
Gefeliciteerd Guard
En succes met de sollicitaties iedereen!
[..]
Toen je voorbij rende zaterdag (en even de bocht afsneed) werd nog even vriendelijk geroepen door iemand dat lelijk lopen weer een geheel nieuwe betekenis had gekregenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zat eens te kijken naar de uitslagen en het viel me op hoe competatief het bij de mannenteams was. Ik heb nog maar net het linkerrijtje gehaald op de 5km en we zijn als team ook maar nauwelijks de soepele zestigers voorgebleven (per 7 km hebben een minuut op die soepele pensionado's gepakt). En in de totaaluitslag zijn we als team krap aan de nacompetite ontkomen, om in voetbaltermen te blijven.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Toch linkerrijtje voor mij in de Mixed 7,195 km. Ondanks alles.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nou inderdaad, de concurrentie was groot. Ik eindig ook vrijwel altijd in het linkerrijtje en was nu 36e van de 40!![]()
Ja kut, nu wil ik niet meer rennenquote:Op maandag 7 juli 2014 17:05 schreef SiIk het volgende:
Toen je voorbij rende zaterdag (en even de bocht afsneed) werd nog even vriendelijk geroepen door iemand dat lelijk lopen weer een geheel nieuwe betekenis had gekregenDonald Duck is er niets bij namelijk
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Corniel loopt met een verwijfd handje, dat noemen ze de DJ-loop.
Eugène neigt zelfs naar mijn techniek, alleen is hij vaker geblesseerd.
Veel mensen houden hun armen te hoog.
Sommige mensen stampen heel hard.
Het meisje achter McTwente heeft de omgekeerde ZH-techniek: pootjes naar binnen. Ook gek, maar ziet er mooier uit.
Over jero_nimo gaan we het niet hebben. Dat is kunst.Dan herhaal ik nog maar even mijn prestatie: linkerrijtje. Niet dat dat iemand wat boeit en het is best slecht dat ik het desondanks toch herhaal.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:22 schreef Angel-A het volgende:
Nou inderdaad, de concurrentie was groot. Ik eindig ook vrijwel altijd in het linkerrijtje en was nu 36e van de 40!![]()
Oh ja, vanochtend mijn 12x 15¨ "sprinten"/15¨rust op het programma. Fuck, dat is dus echt (nog) niet aan mij besteed he. Had overigens een warming up gepland van 3 minuutjes, maar mijn kuiten wilden totaal niet, ademhaling ook niet, dus er nog maar een rondje aan vast geplakt met Garmin op pauze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Dat is wel zonde. Het leven is veel te kort om je te laten hinderen door meninkjes van anderen (zelfs al hebben ze gelijk) over iets wat je leuk vindt.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja kut, nu wil ik niet meer rennenDonald Duck is er niets bij namelijk
Je hebt van onze lieveheer twee middelvingers gekregen, gebruik ze.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:35 schreef flipsen het volgende:
Oh ja, vanochtend mijn 12x 15¨ "sprinten"/15¨rust op het programma. Fuck, dat is dus echt (nog) niet aan mij besteed he. Had overigens een warming up gepland van 3 minuutjes, maar mijn kuiten wilden totaal niet, ademhaling ook niet, dus er nog maar een rondje aan vast geplakt met Garmin op pauze.Waarom niet aan jou besteed? Grafiek ziet er toch strak uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 minuten warming up lijkt me ook best kort voor zo'n training, ik doe altijd minstens 10 minuten voor ik D3 of interval moet doen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Goed voor de lach van de dagquote:Op maandag 7 juli 2014 17:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Je hebt van onze lieveheer twee middelvingers gekregen, gebruik ze.
Hoe hoog moet je je armen houden?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:34 schreef Zwabberhark het volgende:
Het meisje achter McTwente heeft de omgekeerde ZH-techniek: pootjes naar binnen. Ook gek, maar ziet er mooier uit.
Over jero_nimo gaan we het niet hebben. Dat is kunst.
[..]
Dan herhaal ik nog maar even mijn prestatie: linkerrijtje. Niet dat dat iemand wat boeit en het is best slecht dat ik het desondanks toch herhaal.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Na 15 seconden sprint zou ik 15 seconden moeten joggen. Dat lukte de eerste paar keer nog, daarna was het gewoon stil staanquote:Op maandag 7 juli 2014 17:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Waarom niet aan jou besteed? Grafiek ziet er toch strak uit?
3 minuten warming up lijkt me ook best kort voor zo'n training, ik doe altijd minstens 10 minuten voor ik D3 of interval moet doen..Dacht ook echt dat mijn hartslag through the roof zou zijn, maar bij thuiskomst bleek dat ook wel mee te vallen, terwijl ik echt doodop was. Maakt niet uit verder, we doen deze gewoon nog een keertje tussendoor, met wat langere warm up inderdaad. Dit keer wel gekozen voor het rechte stuk om daar heen en weer te rennen, zodat ik geen heuveltjes hoefde te pakken. Aanmoedigingen gekregen van mensen die er liepen, da´s altijd leuk
Ach, als het maar 15 seconden is maakt het i.m.o. niet heel veel uit of je stilstaat of jogt, dat zouden anders ook misschien 10-20 stappen zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 17:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
Na 15 seconden sprint zou ik 15 seconden moeten joggen. Dat lukte de eerste paar keer nog, daarna was het gewoon stil staanDacht ook echt dat mijn hartslag through the roof zou zijn, maar bij thuiskomst bleek dat ook wel mee te vallen, terwijl ik echt doodop was. Maakt niet uit verder, we doen deze gewoon nog een keertje tussendoor, met wat langere warm up inderdaad. Dit keer wel gekozen voor het rechte stuk om daar heen en weer te rennen, zodat ik geen heuveltjes hoefde te pakken. Aanmoedigingen gekregen van mensen die er liepen, da´s altijd leuk
Maar je kunt misschien proberen net iets minder maximaal te gaan, zodat je wel de controle houdt tot de laatste sessies.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben ook in het linkerrijtje van de mixed-categorie beland. Hoezee!
En nu wil ik graag meer foto's.![]()
Armen te hoog: check! Zeker als ik moe ben.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:34 schreef Zwabberhark het volgende:
Over jero_nimo gaan we het niet hebben. Dat is kunst.
[..]
Dan herhaal ik nog maar even mijn prestatie: linkerrijtje. Niet dat dat iemand wat boeit en het is best slecht dat ik het desondanks toch herhaal.
Ik was twee-na-laatste bij de dames 10km. Als je heren, mixed en studenten erbij pakt, ben ik 18-na-laatste op de 10km geworden.
Erg sterk veld
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Het was voor de gezigheid kinders. Wat boeit het nu hoe langzaam we waren? En wat is er mis met mijn dj-handje? Daar loop je echt niet (nog) langzamer door...Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Wil je m overnemen? Ik kan idd niet lopen, heb net gehoord dat ik volgende week dinsdag geopereerd wordquote:Op maandag 7 juli 2014 12:47 schreef CaLeX het volgende:
Yur, jij ging de Beach Run niet lopen toch?
Moet je nog van je startnummer af? Of heb je nog niet ingeschreven?F means you're fucked![]()
Sorry?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:34 schreef Zwabberhark het volgende:
Eugène neigt zelfs naar mijn techniek, ...![]()
![]()
Ff zoeken op de naam en fok erbij, en je komt het een en ander tegen.quote:
Vorig jaar werd hiernaar verwezen... GC / DJMO gaat de marathon lopen. volg hier haar vorderingen!
Ik ga nu lezen.![]()
Ter hoogte van je heupen op het moment dat ze langs zwaaien. Het schijnt zelfs enkele hartslagen per minuut te kunnen schelen als je je armen lager houdt.quote:
Maar ik herken ook wel wat Yuki zegt, bij vermoeidheid gaan die armen omhoog richting borst. Desondanks is dit waarschijnlijk het enige onderdeel van de loopbeweging wat nog enigszins in orde is bij mij.Ik denk dat het al snel 1:41 scheelt op de 5 km.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:49 schreef Corniel het volgende:
Het was voor de gezigheid kinders. Wat boeit het nu hoe langzaam we waren? En wat is er mis met mijn dj-handje? Daar loop je echt niet (nog) langzamer door...Ik bedoel pijll natuurlijk. Sorry.quote:![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Wil je m overnemen? Ik kan idd niet lopen, heb net gehoord dat ik volgende week dinsdag geopereerd wordDat zal een opluchting zijn, maar tegelijkertijd nog erg lang duren. Hopelijk houdt de gal zich voorlopig gedeisd.
![]()
Ja nee, dat begrijp ik, ja. Ik ken mijn eigen naam.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik bedoel pijll natuurlijk. Sorry.
Ik ken ook mijn eigen loopstijl, en die komt niet in de buurt van die van jou. Volgens mij.![]()
![]()
Mijn armen willen ook vaak iets te hoog hangen hoor, zal ik wel laten zien als er heel misschien eindelijk foto's opduiken!quote:Op maandag 7 juli 2014 18:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ter hoogte van je heupen op het moment dat ze langs zwaaien. Het schijnt zelfs enkele hartslagen per minuut te kunnen schelen als je je armen lager houdt.
Maar ik herken ook wel wat Yuki zegt, bij vermoeidheid gaan die armen omhoog richting borst. Desondanks is dit waarschijnlijk het enige onderdeel van de loopbeweging wat nog enigszins in orde is bij mij.
[..]
Ik denk dat het al snel 1:41 scheelt op de 5 km.
[..]
Ik bedoel pijll natuurlijk. Sorry.
Och, kijk gewoon naar mijn icon![]()
![]()
Ik wil niet in de WLW hoor maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(met mijn 2 dochters van 7 en 8 voor de family run ingeschreven!)Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:33 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik wil niet in de WLW hoor maarHaha erg leuk! Dat is voor hun wel een hele beleving!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(met mijn 2 dochters van 7 en 8 voor de family run ingeschreven!)![]()
![]()
Het idee was er, maar ik kom er net achter dat ik een bbq heb. Sorry, had hem anders graag over genomen.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Wil je m overnemen? Ik kan idd niet lopen, heb net gehoord dat ik volgende week dinsdag geopereerd wordTrek eens aan mijn vinger?
Haha, ja die zijn daarna afgedraaid natuurlijk!quote:Op maandag 7 juli 2014 18:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha erg leuk! Dat is voor hun wel een hele beleving!
Toen ik het eerst las .. color...obstacle run, ik denk dat is een foute race! Maar, toen ik las van de familyrun, ja dat is natuurlijk leuker dan de kermis!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Niet bijster interessant. Wel leuk om een paar uitspraken te lezen: (enigszins geparafraseerd)quote:Op maandag 7 juli 2014 17:56 schreef pijll het volgende:
[..]
Ff zoeken op de naam en fok erbij, en je komt het een en ander tegen.
Vorig jaar werd hiernaar verwezen... GC / DJMO gaat de marathon lopen. volg hier haar vorderingen!
Ik ga nu lezen.
"Ik zie mijzelf nog geen marathon lopen volgend jaar." (Swets)
"Een marathon lopen is ook nog een droom van me." (RD)![]()
Ik heb mijn armen te laag. Zie het finishfilmpje van ladies in fok.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Is dat het gevolg van het ongeluk?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:57 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb mijn armen te laag. Zie het finishfilmpje van ladies in fok.![]()
Leuk!quote:Op maandag 7 juli 2014 18:44 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Haha, ja die zijn daarna afgedraaid natuurlijk!
Toen ik het eerst las .. color...obstacle run, ik denk dat is een foute race! Maar, toen ik las van de familyrun, ja dat is natuurlijk leuker dan de kermis!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik heb mijn armen geloof ik meestal wel redelijk goed. Iemand hier (ik dacht Swets?) zei toen dat je met 2 drumstokjes tegen een kerstbal moet tikken die om je nek hangt. Zolang ik dat af en toe visualiseer dan gaat het goed.
Let niet op usericon...
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb mijn armen geloof ik meestal wel redelijk goed. Iemand hier (ik dacht Swets?) zei toen dat je met 2 drumstokjes tegen een kerstbal moet tikken die om je nek hangt. Zolang ik dat af en toe visualiseer dan gaat het goed.
Let niet op usericon...![]()
De kerstbal!
Van onze Spaanse trainert kregen we weer een andere tip mee. Ik pik overal maar wat leuks uit en als ik het zwaar heb doe ik een 'vrije oefening'.![]()
Ik ben ook wel geneigd om m'n armen te ver op te trekken. Verder gaat het qua techniek hier best ok geloof ik, al moet ik nog wel opletten om ontspannen te blijven lopen, maar dat heeft ook wel weer te maken met die armpjes. M'n trainer vindt alleen af en toe dat ik iets té ontspannen loop, en er meer reactiviteit in moet om uiteindelijk lichter te kunnen lopen.![]()
Wie vertelde nou laatst dat je gewoon moet doen alsof je de hele tijd mensen aan het neerschieten bent? Die tip vond ik namelijk wel heel inspirerend.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:20 schreef Quoi het volgende:
[..]De kerstbal!
Van onze Spaanse trainert kregen we weer een andere tip mee. Ik pik overal maar wat leuks uit en als ik het zwaar heb doe ik een 'vrije oefening'.![]()
Gefeliciteerd Guard!
En nu ga ik zo lopen en waarschijnlijk de hele tijd poef poef denkbeeldig mensen neerschieten![]()
![]()
Zo zitten ze redelijk goed dacht ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik nietquote:Op maandag 7 juli 2014 19:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Wie vertelde nou laatst dat je gewoon moet doen alsof je de hele tijd mensen aan het neerschieten bent? Die tip vond ik namelijk wel heel inspirerend.
Maar als dat mensen vóór je zijn lijkt me dat alleen maar goed idd![]()
![]()
Afgaande op de foto's van Hinder hou ik m'n armen dan wel aardig op hoogte.
Ik merk alleen dat als ik het zwaar krijg ik vuisten ga maken en steeds meer in m'n handen ga lopen knijpen. Weet niet of dan m'n armen ook omhoog gaan. In ieder geval zwaai ik er dan wel een stuk minder mee. Misschien eens op letten.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Nee. Het is omdat ik dacht zo ontspannen te lopen. Wat ook wel zo is. Als ik ze hoger houd gaat mijn rechter schouder zich teveel aanspannen.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:05 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Is dat het gevolg van het ongeluk?
Mijn armen en schouders hebben sowieso onwijze spierpijn nukabels in mijn rechter schouder. Au.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Rot zeg. Is het met je hoofd wel een beetje oké? En die blauwe plek op je been?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee. Het is omdat ik dacht zo ontspannen te lopen. Wat ook wel zo is. Als ik ze hoger houd gaat mijn rechter schouder zich teveel aanspannen.
Mijn armen en schouders hebben sowieso onwijze spierpijn nukabels in mijn rechter schouder. Au.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:25 schreef Jero_nimo het volgende:
Zo zitten ze redelijk goed dacht ik:Qua hoogte denk ik wel, al denk ik dat je ze iets meer naast je lichaam mag houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die ga ik op een tegeltje zetten...quote:Op maandag 7 juli 2014 17:35 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je hebt van onze lieveheer twee middelvingers gekregen, gebruik ze.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:25 schreef Jero_nimo het volgende:
Zo zitten ze redelijk goed dacht ik:Blijft een achterlijk gave foto. Je bent aan het sprinten (zelfs voor jouw doen) gezien de gebalde vuist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was de eindsprint inderdaadquote:Op maandag 7 juli 2014 19:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Blijft een achterlijk gave foto. Je bent aan het sprinten (zelfs voor jouw doen) gezien de gebalde vuist?, heerlijk dagje was dat!
![]()
Dit jaar weerquote:Op maandag 7 juli 2014 19:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat was de eindsprint inderdaad, heerlijk dagje was dat!
Nog zwaarder, nog toffer
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hoofd is goed. Nu beetje au want lange werkdag gehad maar geen gekke klachten.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Rot zeg. Is het met je hoofd wel een beetje oké? En die blauwe plek op je been?
Blauwe plekken zijn nog blauwverder weinig last.
Ik zit nu alleen in dubio: ik wil heel graag zo een klein rondje hardlopen en ik mocht het proberen van de dokter maar ik weet niet of ik zal gaan. Drukke dag gehad en gaar. Maar hardlopen ontgaart ook wel weer.
Keuzes keuzes...Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dit jaar weerNog zwaarder, nog toffer
![]()
![]()
Die marathon vanDJMO is er nooit gekomen en ik heb er ondertussen een hard hoofd in dat die er ooit komt maar het heeft wel destijds wel stof tot praten voor heel wat topics opgeleverd..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ga.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zit nu alleen in dubio: ik wil heel graag zo een klein rondje hardlopen en ik mocht het proberen van de dokter maar ik weet niet of ik zal gaan. Drukke dag gehad en gaar. Maar hardlopen ontgaart ook wel weer.
Keuzes keuzes...![]()
Toffe foto!quote:Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
Kan ik wel een heel verslag gaan schrijven (en dat ga ik straks ook nog wel doen), maar deze foto zegt eigenlijk alles wel:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tof! Mooie omgeving ook wel!quote:Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
Kan ik wel een heel verslag gaan schrijven (en dat ga ik straks ook nog wel doen), maar deze foto zegt eigenlijk alles wel:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow wat een mooie omgeving.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
En wat een blije MoBlo weer![]()
![]()
Wat een superfoto.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Als je daar loopt kan je heus die glimlach niet van je gezicht krijgen, hoe zwaar je het ook hebtquote:Op maandag 7 juli 2014 20:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wow wat een mooie omgeving.
En wat een blije MoBlo weer
Je hebt wel je armen te hoog Moblo!![]()
![]()
Mooie foto!quote:Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Oh.![]()
nog altijd niet?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
Die marathon vanDJMO is er nooit gekomen en ik heb er ondertussen een hard hoofd in dat die er ooit komt maar het heeft wel destijds wel stof tot praten voor heel wat topics opgeleverd..
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Murmeli, beterschap!Today is life -
Dale Carnegie![]()
Moblo, prachtig!
En Wolve natuurlijk ook!Today is life -
Dale Carnegie![]()
Laat ik dan zeggen dat jij ook goed op de foto staat, Wolve!quote:Op maandag 7 juli 2014 20:09 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoi! Ook weer whuis na een heerlijk weekend!![]()
Hardlopen is het leukst als je het naar je zin hebt![]()
![]()
Welkom whuis!quote:Op maandag 7 juli 2014 20:09 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hallo baardquote:Op maandag 7 juli 2014 20:09 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]
TofJe bent wel wat kilo's kwijt of niet?
![]()
Oh, eh, te lang niks meer getypt, ben het blijkbaar verleerd.quote:Eh, misschien? Heb het al in geen +- 2 jaar meer gewogen.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Hallo baard
TofJe bent wel wat kilo's kwijt of niet?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Zo ziet het er iig uit imoquote:Op maandag 7 juli 2014 20:12 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Oh, eh, te lang niks meer getypt, ben het blijkbaar verleerd.
[..]
Eh, misschien? Heb het al in geen +- 2 jaar meer gewogen.![]()
![]()
Ook al zo'n gave foto! Erg nice!quote:Op maandag 7 juli 2014 20:09 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoi! Ook weer thuis na een heerlijk weekend!![]()
![]()
![]()
Ook zo tof! Goeie baard ookquote:Op maandag 7 juli 2014 20:09 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoi! Ook weer thuis na een heerlijk weekend!![]()
Ik hoor het al. Hoogste tijd om me weer eens te scheren!
Tof om zo'n leuke herinnering te hebben aan 't evenement![]()
Straks even alle Ekidenverhalen doorlezen, dat kon op de mobiele internetverbinding daar niet zo goed![]()
Ja doei.![]()
Neejoh. Doe ik ook nietquote:Op maandag 7 juli 2014 20:16 schreef Wolve000 het volgende:
Ik hoor het al. Hoogste tijd om me weer eens te scheren!
En zo kwam ik er net dus achter wat je beroep is. Doe je dat nog steeds? En, wat doe jij daar nou zoal precies?quote:Dit. Die arm naar achter is prima zo, maar andere arm is te ver van je lichaam af, denk ik. Maar ach, jij loopt zo hard, dat dat armpje wel zover van je lichaam mag hoor..quote:Op maandag 7 juli 2014 19:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Qua hoogte denk ik wel, al denk ik dat je ze iets meer naast je lichaam mag houden.![]()
Maar als jij je baard er af haalt kan je dat shirt eigenlijk niet meer aan dus dat zou zonde zijn.quote:![]()
Haha idd. Redbeardquote:Op maandag 7 juli 2014 20:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Maar als jij je baard er af haalt kan je dat shirt eigenlijk niet meer aan dus dat zou zonde zijn.
Das al rap! Wat wel fijn is natuurlijk!quote:Op maandag 7 juli 2014 17:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Wil je m overnemen? Ik kan idd niet lopen, heb net gehoord dat ik volgende week dinsdag geopereerd wordMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
oow, wat een geëmmer zegquote:Op zondag 6 juli 2014 21:58 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
met mij goed, maar lopen zit er tot het eind van het jaar niet in. blijf last houden van die achillespees.
nu ben ik bij de fysio voor o.a dry needling in mijn kuit omdat daar aardig wat spierknopen zitten.
die belemmeren de genezing vd achilles.hoop dat 2015 dan een nieuw mooi renjaar kan gaan worden
![]()
![]()
Ja doei.![]()
Ha ha ja! Mooie omgeving hoor maar asfalt zou het wel afmaken!quote:Op maandag 7 juli 2014 20:22 schreef Levitas het volgende:
En die foto's van co.uk, zó gaaf!
Al had ik liever asfalt daar gezien
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nog even een verjaardagstrainingsloopje gedaan, 3 5km wisseltempo blokken, want na zaterdag is wel duidelijk geworden dankzij streamnl dat ik te langzaam ben
Prachtig loopweer was het
Vandaag training 4 gelopen van m'n 7^^ schema! In het bos, op m'n nieuwe schoenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
thanksquote:Op maandag 7 juli 2014 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oow, wat een geëmmer zeghoop dat 2015 dan een nieuw mooi renjaar kan gaan worden
![]()
![]()
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Vandaag training 4 gelopen van m'n 7^^ schema! In het bos, op m'n nieuwe schoenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Jij trailster!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt als een erg leuk loopje! En het blijven erg gave schoentjes!![]()
Die compressiekousen af en toe uit houden is eigenlijk wel een goed idee, ga dat ook maar eens proberen de volgende keer. Gewoon er niet altijd meer mee lopen.Bedankt!
![]()
Trailer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mooie schoenen Gup!
Ik heb ook net mijn eerstel lesje op mijn nieuwe paarse schoenen gelopen (Saucony Omni 13).
Ze liepen lekker, ik moest 3 x 10 minuten in een matig tempo lopen met 3 minuten dribbelen tussendoor. Een prima lesje om mijn kuiten wat los te lopen, ik had vannacht flink kramp.![]()
Helemaal goedgekeurd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ze zelf ook!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ekidenverslagen en foto's doorgekeken en gelezen: wat leuk! En wat een superprestatie! Gefeliciteerd met de eerste plaats![]()
Ja doei.![]()
Ik werd ook helemaal blij van het lopen en kwam helemaal hyper thuisquote:Op maandag 7 juli 2014 20:45 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jij trailster!![]()
Klinkt als een erg leuk loopje! En het blijven erg gave schoentjes!![]()
Die compressiekousen af en toe uit houden is eigenlijk wel een goed idee, ga dat ook maar eens proberen de volgende keer. Gewoon er niet altijd meer mee lopen.Bedankt!
arme Mr. Gup…
Wow, mooie schoenen Guppert!![]()
Die foto's Mo en Wolve![]()
Krijg je nog wat mee van de Tour daar? vast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee, en afgaande op de berichten die ik opvang komt het er ook nooit van....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wij hebben de tour net gemistWaren precies 't weekend weg, al hebben we zaterdag nog wel een stuk over de route van zondag gereden
Veel vrienden en kennissen zijn wel gaan kijken: Heel FB staat vol met foto's van tourkijkers! Hadden dit in januari al geboekt, deze HM, en niet echt nagedacht over een TdF
Ja doei.![]()
Jaaaa, ik heb eindelijk ècht mooie schoenenquote:![]()
En trailen, trailen… Ik ren wat rond in het bos mensenniks spannends verder!
OverloopsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toffe schoenen!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Zeg je nu, volgend jaar loop je mee met de Trail des Fantomes!quote:Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaaaa, ik heb eindelijk ècht mooie schoenen![]()
En trailen, trailen… Ik ren wat rond in het bos mensenniks spannends verder!
Dat wordt de nieuwe Fok!meetplaats, naast de Ekiden uiteraard![]()
![]()
But… the dark side had cookiesquote:![]()
Thanks![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vandaag trouwens maar even een afspraak gemaakt bij mijn trailrunnende fysio.. Dat pijntje in m'n bovenbeen als restje van vorig jaar moet gewoon weg.en al krijg ik nu maar gewoon ff wat guidelines en oefeningen oid om m'n vakantie gewoon goed door te komen en goed te kunnen opbouwen naar die HM.. Moet wel kilometers gaan maken nu
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
tsssskkk..quote:Op maandag 7 juli 2014 21:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
But… the dark side had cookies![]()
Thanks!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Volgens mij was de stoomtramloop ook Fok!meetplaats volgend jaarquote:Op maandag 7 juli 2014 21:02 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zeg je nu, volgend jaar loop je mee met de Trail des Fantomes!
![]()
wedergeboorte!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Weet je wel hoe Fok!king VER dat is?? Gekkenhuisquote:Op maandag 7 juli 2014 21:02 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Echt, de Veluwe is groot genoeg voor mij! Voorlopig dan toch
Die zijn echt mooi Guppy!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
En zo te lezen bevallen ze goed?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:45 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Helemaal goedgekeurd!
Heb ze zelf ook!
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:02 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat wordt de nieuwe Fok!meetplaats, naast de Ekiden uiteraard
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, bevallen prima!quote:
Alleen heb ik er dit weekend niet op gelopen. We zouden zoveel eenvoudige steenslag paden krijgen, dat het niet zoveel toevoegde, dus we zijn beide gewoon voor onze wegschoenen gegaan. Van de 21km was er ook maar 1km waar ik liever trailschoenen had aangehad.
Maar ze worden verder regelmatig volgeblubberd!
Wat een ontzettend lekker weer om te lopen zeg. Even snel een rondje van 5k gedaan, heerlijk gelopen en uitgeruster thuisgekomen dan dat ik wegging. Zelfs nog een nieuw PR gelopen op de 5k - 21:51![]()
Totaal onverwacht, maar ik ben er stiekem wel een beetje trots op!
https://www.endomondo.com/workouts/369188330/16272361Oh.![]()
Kan haast niet anders, als ze tenminste in town waren.. Wát een mensen daar langs de kant. Gewoon 3 dagen lang 150 - 200km aan parcours waar non-stop mensen langs de kant staan. Bizar gewoon!quote:![]()
Ja, we waren dus niet in town. We zaten een paar uur verderop voor onze HM.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:15 schreef Levitas het volgende:
[..]
Kan haast niet anders, als ze tenminste in town waren.. Wát een mensen daar langs de kant. Gewoon 3 dagen lang 150 - 200km aan parcours waar non-stop mensen langs de kant staan. Bizar gewoon!
Zaterdag waren we alvast naar 't Lake District afgereisd. Lekker vroeg, zodat we de middag daar een beetje de bus klaar konden zetten, dan naar 't dorpje en een beetje voetbal kijken om 5 uur, en wat biertjes drinken en eten en nog meer voetbal kijken en nog wat biertjes drinken. Je ziet: optimale voorbereiding voor de uitdaging van de dag erna. Wel braaf bij elke pint bier ook een pint water naar binnen gewerkt. Dat ging prima. Nergens last van gehad.
Waar we wel last van hadden was 't feit dat de camping niet echt aan regels deed. Om 1 uur zaten de mensen om ons heen nog steeds met muziek luid te lachen en praten. En dat was niet één enkel groepje, maar rondom over de camping. Fijn, als je een lichte slaper bent. Om half 2 sliep ik, om 8 uur ongeveer zouden we wel weer opstaan, want ontbijten en klaarmaken voor vertrek... Dat beloofde nog wat.
En inderdaad, om 8 uur wakker door zon en leven op de camping. Wel door de marathonvertrekkers (die begonnen om 7am en 8am met lopen) heengeslapen gelukkig (vertrek was vanaf de camping waar we zatten), dus daarna rustig ontbijten, kopje koffie, broodje, en omkleden.
10am gingen we dan van start. Ze hadden regen voorspeld, nou ja, buien. Dat klonk eigenlijk wel heel aantrekkelijk, want verder was 't gewoon wel warm. Verkoeling was welkom! Maar die regen leek niet echt in de buurt te komen. Het was hemelslief weer. Prachtige luchten, zon.. en wat warm. Daar had ik de eerste 3/4km wel een beetje last van. We liepen daar redelijk in de open vlakte, veel zon, nog relatief wat mensen om je heen, maar al snel liepen we de bosachtige heuvels in en daar werd 't eigenlijk wel lekker. We hadden besloten vooral lekker te gaan genieten van de sfeer, de omgeving en het samen lopen, dus dat hebben we ook gedaan. Ons niet dood gelopen (hadden ook niet echt specifiek getrained ofzo, en dit was m'n langste loop na de M) en bij alles wat té steil omhoog ging gewoon lekker gewandeld, stevig doorstappend wel. Met ons nog een aardige groep mensen die grofweg 't zelfde tempo deden, al hebben we er daarvan ook best nog wel wat ingehaald gedurende de race. We zijn zelf ook eigenlijk NIET ingehaald, behalve door de 4 snelsten van de Race die een uur later vertrokken waren.
Er zaten een paar aardig steile stukken bij, over flink wat bergachtige paden. Die waren verder wel goed droog, dus prima te doen op de wegschoenen die ik aan had. Soms was een wat steviger zool wel fijn geweest, die van m'n Fellraisers bijvoorbeeld, maar voor 85% van de loop was ik beter af met m'n Ravenna's, dus dat was een goede keus geweest.
Het ging allemaal omhoog-omlaag-omhoog-omlaag, verrassend veel omlaag ook nog, maar ook daar kon je niet altijd even veel vaart maken door de ongelijkheid en de steilheid. Bij Tarn House aangekomen een rondje om 't meer, waar de foto dus gemaakt was, en daarna weer verder omhoog, een van de laatste klimmen, waarna we een lange steile daling inzetten mochten. Eenmaal beneden over wat (relatief saaie) grindpaden terug naar de camping/finish. Eerst langs de auto, waar onze clubgenoten stonden, en daarna weer via wat grasvelden naar 't finishveld, alwaar we nog een ererondje mochten doen voordat we de boog onderdoor gingen. Dat was echt leuk! Veel mensen in 't gras aan 't chillen, klappen, juichen, lachen.
En toen in 2.29.36 de finish over. 105e van de 190 vrouwen die meededen aan de Challenge, 52e van de 78e in mijn leeftijdscategorie. Een schappelijke tijd en plaats voor een rondje hobbelen en puur genieten van al het moois. Volgend jaar wellicht terug voor de volledige marathon. Wát een pracht!
https://www.endomondo.com/workouts/369211223/881511
Er waren dus een Challenge (daar kon je geen prijzen winnen) en een Race. De race begon een uurtje later. De Marathon Challenge begon om 7uur, de Marathon Race om 8uur. Zo kwam alles geleidelijk aan in een beperkt tijdsbestek binnen. De langste marathonlopers waren wel echt heel laat en kwam pas binnen toen ze aan de prijsuitreikingen bezig waren. Of zelfs daar al bijna mee klaar waren. Die hadden er 8uur47min over gedaan. Normaal hebben ze een limiet, maar omdat 't weer goed was en er wel doorgelopen werd door betreffende personen hebben ze ze laten finishen. Dat was wel echt supertof.Ja doei.![]()
Nogmaalsquote:Op maandag 7 juli 2014 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
Volgend jaar wellicht terug voor de volledige marathon. Wát een pracht!Genieten!
![]()
Kijk zo wordt dus een parcours opgemeten..
Mannen op fietsen met clipboards, in high-visMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik doe dat nog altijd. Wat ik daar allemaal doe is iets te specifiek om op het openbare internet te zetten. Dat houd je nog te goed voor als we elkaar eens treffen bij een wedstrijd of volgend jaar bij de Ekiden.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:21 schreef Levitas het volgende:
[..]
En zo kwam ik er net dus achter wat je beroep is. Doe je dat nog steeds? En, wat doe jij daar nou zoal precies?
Over de Ekiden gesproken, namen de deelnemers zelf hun party tent mee, of had de organisatie er een heleboel neergezet?![]()
Volgend jaar doe ik meequote:Op maandag 7 juli 2014 21:02 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat wordt de nieuwe Fok!meetplaats, naast de Ekiden uiteraard
DM staat ook open voor een kleine greep uit je werkzaamhedenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:30 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik doe dat nog altijd. Wat ik daar allemaal doe is iets te specifiek om op het openbare internet te zetten. Dat houd je nog te goed voor als we elkaar eens treffen bij een wedstrijd of volgend jaar bij de Ekiden.
Over de Ekiden gesproken, namen de deelnemers zelf hun party tent mee, of had de organisatie er een heleboel neergezet?![]()
![]()
mijn nieuwsgierigheid was gewekt... dus maar even gegoogled hoeveel afwijking er in een M-parkoers mag zitten om aan de Wet van Pijll te voldoen, maar dat is niet al te veel.... 42 meterquote:Op maandag 7 juli 2014 21:29 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen op fietsen met clipboards, in high-vis'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
de 50?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mooie verslag Moblo!
Wat een prachtige plek voor een hardloopkiekje van jullie beiden!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wel mooi dat ze er direct met 7 man op uitgaan. Dan zou je toch verwachten dat het niet fout kan gaanquote:Op maandag 7 juli 2014 21:29 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen op fietsen met clipboards, in high-vis![]()
![]()
Nou ja het zal wel niet overal zo gaan.
Dit is voor de TTM, in september. Prima gelegenheid voor een PR op de 10 Miles
en ik ook als ik er ben.... dat ik in Nederland ben staat wel vast maar alleen wanneer weet ik nog niet dus mijn zomerse NL loopplanning kan nog alle kanten op... van de Veluwezoomtrail naar de TdFquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Eehh denk ik niet.quote:Dat is toch wat andere koek als hier.
De sallandtrail mischien wel.![]()
Maar eerst maar eens een M
Leuke schoenen gup! En lekker hobbeldebobbel op de Veluwe
Ik heb een stukje gelopen, ging prima. Eerste km moest ik er wat frustratie uit rennen dus wat harder gelopen. Daarna naar her bootcamp groepje gehobbeld waar ik mee ga meedoenwas leuk en heb wat sprintjes met ze mee gedaan. En toen weer terug gehobbeld. Bij elkaar maar iets van 4.5 km (heb garminlog verklooid dus weet het niet precies), maar ik ben blij!
En ik had mail van renjuf en ik geloof dat ze me in een sneller groepje heeft gezet![]()
Woensdag maar ff navragen hoe en wat precies want ik volg het allemaal niet meer
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Het afgelopen jaar is dit mijn doel geweest:
http://www.haagatletiek.nl/web/mila-groepen/
Zie ik nu dat ze daar óók door het mulle zand rennen![]()
![]()
Middel-lang; 800m > M. Ruim begrip wel..quote:Op maandag 7 juli 2014 21:48 schreef hatsaflats het volgende:
Zie ik nu dat ze daar óók door het mulle zand rennenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
als ik naar de tijden kijk is dat nog een 'stevige' groep om bij mee te trainen!quote:Op maandag 7 juli 2014 21:48 schreef hatsaflats het volgende:
Zie ik nu dat ze daar óók door het mulle zand rennen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, mooie groep om naartoe te werkenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ik naar de tijden kijk is dat nog een 'stevige' groep om bij mee te trainen!Lekker knallen.
De MiLa's in Alkmaar ga ik (hopelijk) niet meer redden.![]()
Tzt, want die werkzaamheden maken dat mijn wekker morgen om 5 uur gaat (en zorgelijker: donderdag ook, terwijl Ned v Arg de avond ervoor pas om 22:00 begint).quote:Op maandag 7 juli 2014 21:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
DM staat ook open voor een kleine greep uit je werkzaamheden
@Murmeli:goed zo!
![]()
De Wet van Pijll doet volgens mij niets met certificering.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mijn nieuwsgierigheid was gewekt... dus maar even gegoogled hoeveel afwijking er in een M-parkoers mag zitten om aan de Wet van Pijll te voldoen, maar dat is niet al te veel.... 42 meter![]()
Dat klinkt best lulligquote:![]()
Mooie foto´s weer MoBlo000, ik wist niet dat jullie hier in de buurt waren?
Weet iemand eignelijk nog de precieze woording van de WvP? het is tijd dat het officieel voor het hardlopende nageslacht bewaard wordt zonder dat de inhoud verwatert....quote:Op maandag 7 juli 2014 21:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De Wet van Pijll doet volgens mij niets met certificering.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
1,5km in 12:40 met variatie in intensiviteit.
Als het zo door gaat en mijn knieën houden het dan maar weer eens een rondje buiten proberen binnenkort.
Fysio en het rustig opbouwen werkt wel, hopen dat het zo blijft en blijft verbeteren.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Ik heb het zaterdag Corniel nog vrij precies horen uitleggenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Weet iemand eignelijk nog de precieze woording van de WvP? het is tijd dat het officieel voor het hardlopende nageslacht bewaard wordt zonder dat de inhoud verwatert....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik hou me altijd gewoon aan de wet van day. Aj moar skik heb had!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
en daar ligt de kans op fouten....quote:Op maandag 7 juli 2014 22:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb het zaterdag Corniel nog vrij precies horen uitleggen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gelukkig ben ik gezegend met een onverschilligheid tov de wet van Pijll, en zal ik er niet zo mee zitten dat ik de wet niet precies dan wel precies niet ken.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en daar ligt de kans op fouten....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: