SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________________________________Ik ben inmiddels overleden.
Vrijdag 4 juli: O.a. Jan Boskamp en Fons de Poelquote:
Ik vraag mijn broertje net hetzelfde bij het kijken naar de OPquote:
Ja dat wist ik al.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vrijdag 4 juli: O.a. Jan Boskamp en Fons de Poel
Zaterdag 5 juli: Hans Kraay Jr. en Michael Boogerd (ook over start Tour de France)
Zondag 6 juli: Wim Kieft en Lee Towers
Feijenoord, mijn feijenoord?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik vraag mijn broertje net hetzelfde bij het kijken naar de OP
Ik hoopte dat hij zijn hit weer komt zingen, die die lui van Liverpool, Celtic en Twente hebben nageaapt.
Ik ben je broertjequote:Op zondag 6 juli 2014 21:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik vraag mijn broertje net hetzelfde bij het kijken naar de OP
Hoopte dat hij zijn hit weer komt zingen, die die lui van Liverpool, Celtic en Twente hebben nageaapt.
Blufquote:Op zondag 6 juli 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik baal ook. Als hij na de reclame niet verschijnt zap ik weg
jeeeejquote:Op zondag 6 juli 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roy Donders komt straks de studio in, sowieso.
Mijn hart gloeit. Schitterend matje ookquote:Op zondag 6 juli 2014 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
Dit soort items maken mij altijd trots op mijn stad.
Als je WK wilt worden moet je iedereen verslaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:08 schreef macca728 het volgende:
dat zijn echte supporters, weten tegen wie je speelt
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die domme snol was wel enigszins geefbaar.
Dit soort figuren zagen dat wij high class zijn en bleven uit onze buurtquote:Op zondag 6 juli 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit hebben wij niet gezien in Den Haag.
In Scheveningen komen in de zomer enkel mensen uit de provincie/Duitsland.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit hebben wij niet gezien in Den Haag.
Meteen vaderquote:Op zondag 6 juli 2014 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die domme snol was wel enigszins geefbaar.
Rednecks in auto's, is toch heerlijk man.quote:
het zijn photoshopsquote:Op zondag 6 juli 2014 21:11 schreef TC03 het volgende:
Waarom hebben die selfies een resolutie van 100x100?
Genot.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rednecks in auto's, is toch heerlijk man.
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:11 schreef Pascalus het volgende:
Rot toch eens op met die photoshops die je via Twitter gestuurd krijgt, Sjenee.
Je bent zelf echt een toevoeging aan de show.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Dat Wilfred twitter heeft uitgevonden is echt een toevoeging aan de show.
zonder vlaargod kunnen we naar huisquote:Op zondag 6 juli 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
@jackvangelder 3 min.
Vlaar heeft knieprobleem. Fer en De Jong kunnen er wellicht in de finale bij zijn
Zal ik je wat tips sturen voor morgen?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf echt een toevoeging aan de show.
De Jong?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
@jackvangelder 3 min.
Vlaar heeft knieprobleem. Fer en De Jong kunnen er wellicht in de finale bij zijn
Injectie erin en gaan.quote:
Kuyt in het centrum.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
@jackvangelder 3 min.
een hoop chaosquote:
Hij heeft 3 weken niet gespeeld. Vraag me af of het verstandig is hem dan een WK-finale te laten spelen.quote:
Hallo Wim.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik word een beetje moe zo langzamerhand van die reclames de godganse tijd.
Volgens John fucking Troost kan hij de halve finale halen:quote:Op zondag 6 juli 2014 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft 3 weken niet gespeeld. Vraag me af of het verstandig is hem dan een WK-finale te laten spelen.
Snap het gezeik over het vervolg na het WK dan ook niet zo. Dan zijn de tafels altijd zoals nu, heb je altijd wel leuke gesprekken en met Eredivisiemomentjes in het geheugen weer genoeg lachmomentjes.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind dit wel een prima aflevering van VI Oranje
Ik moet zeggen dat het eindelijk weer eens ergens op lijkt ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind dit wel een prima aflevering van VI Oranje
En dan moet Sierd nog komen.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het eindelijk weer eens ergens op lijkt ja.
Ze hadden het zowaar een kwartier over voetbal.
Hopelijk kunnen ze de beelden van FOX wel werven dit jaar.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Snap het gezeik over het vervolg na het WK dan ook niet zo. Dan zijn de tafels altijd zoals nu, heb je altijd wel leuke gesprekken en met Eredivisiemomentjes in het geheugen weer genoeg lachmomentjes.
Die idioot moeten ze opsluitenquote:Op zondag 6 juli 2014 21:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Volgens John fucking Troost kan hij de halve finale halen:
http://www.spitsnieuws.nl(...)e-halve-finale-halen
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
Boogerd
Snap echt niet dat iemand met zo'n verleden gewoon constant wordt uitgenodigd om z'n mening over sport te geven. Die vent vertegenwoordigt alles wat er mis is met sport.
ah ik zapte toevalig zag 1 minuut formule 1 op veronica en toen weer weggezaptquote:Op zondag 6 juli 2014 21:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Misschien wel leuk om even te vertellen, ik zat vanmiddag Formule 1 te kijken op de BBC, geen reclameblok gezien.
Topsport = doping. Groetjes.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
Boogerd
Snap echt niet dat iemand met zo'n verleden gewoon constant wordt uitgenodigd om z'n mening over sport te geven. Die vent vertegenwoordigt alles wat er mis is met sport.
alleen die kop al..quote:Op zondag 6 juli 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
Boogerd
dit idd,quote:Op zondag 6 juli 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
Boogerd
jaquote:Op zondag 6 juli 2014 21:20 schreef Paxcon het volgende:
Is Jaimy er ook?
Of ligt die bij Johannes in bed?
Ik zat de hele dag buiten, ook geen reclameblok gezien.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Misschien wel leuk om even te vertellen, ik zat vanmiddag Formule 1 te kijken op de BBC, geen reclameblok gezien.
Aldus de Grote Verantwoordelijke.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
Boogerd
Zijn overwinning op La Plagne is nog steeds een van mijn mooiste sportherinneringen.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
Boogerd
Stoer man. Expres tegen de stroom ingaan om weer aandacht te vangenquote:Op zondag 6 juli 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
Boogerd
Mag ik uw tanden zien?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn overwinning op La Plagne is nog steeds een van mijn mooiste sportherinneringen.
Zoals ik al eens zei is GGMM de Nico Dijkshoorn van dit topic.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stoer man. Expres tegen de stroom ingaan om weer aandacht te vangen
Ik houd nog steeds niet van Nico Dijkshoorn.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zoals ik al eens zei is GGMM de Nico Dijkshoorn van dit topic.
Ja, nee, ja, dat lijkt me toch logisch? Uiteindelijk? Dat je dan geen reclameblok ziet?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik zat de hele dag buiten, ook geen reclameblok gezien.
Moet je nagaan hoe goed de VS dan wel niet is.quote:
Ik zie Nico niet zo snel actief meedoen met De Lama's op de bankquote:Op zondag 6 juli 2014 21:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zoals ik al eens zei is GGMM de Nico Dijkshoorn van dit topic.
Nico is ook zo'n persoon die alle tijgernootjes voor zichzelf houdt.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik houd nog steeds niet van Nico Dijkshoorn.
Nee, jij bent te dom om inhoudelijk ergens op in te gaan.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, jij bent te dom om inhoudelijk ergens op in te gaan.Zag vanmiddag ook al een "discussie" van jou met iemand in het wedstrijd topic.
Maakt niet uit verder, jij bent nou eenmaal wat beter in het fotoshoppen van Humberto Tan zijn gezicht in OP's van topics
Dit boeit echt niemand, verder in DM graag.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, jij bent te dom om inhoudelijk ergens op in te gaan.Zag vanmiddag ook al een "discussie" van jou met iemand in het wedstrijd topic.
Maakt niet uit verder, jij bent nou eenmaal wat beter in het fotoshoppen van Humberto Tan zijn gezicht in OP's van topics
Uh, oké.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemaal zappen naar Andere Tijden Sport jongens.
Waar gaat het over?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemaal zappen naar Andere Tijden Sport jongens.
1978quote:
LEUK, MAAR NIET HIER.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
PEC Zwolle > Ajax > Barcelonaquote:Op zondag 6 juli 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland > Costa Rica (= Engeland) --> Italië --> Joeregway
GGMM gaat je nu 'verder' DM'en.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand, verder in DM graag.
Italië in zijn eentje meer titels dan al die landen bij mekaar.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland > Costa Rica (= Engeland) --> Italië --> Joeregway
Dat boeit mij echt niks. Slechts de verhalen in het vliegtuig tussen de journalisten onderling wil ik meer horen.quote:
Ze zijn uitgepraat over het voetbal. Was ook weinig over te vertellen door Kutsta Rica met hun anti voetbalquote:
Geen idee, ik heb niet gekeken.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Nibali kreeg de zege in de schoot geworpen.
Groetjes.
Kon wel heel makkelijk wegrijden, niemand reageerde. Achter hem keken ze alleen maar naar elkaar en ze deden niets.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niet gekeken.
Boogschieten is toch ook een olympische sport.quote:
Is toch heerlijk man. Dat je bij jezelf denkt, ik gooi mezelf helemaal vol met bier, gooi een paar pijltjes naar het bord en verdien er toch een aardig zakcentje mee. Zaaltjes zijn afgeladen, ja nee echt fantastisch. Ik word daar ook niet moe van of zo, weet je wel.quote:
Robben voetbalt ook nog.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:27 schreef S0nic het volgende:
Waarom mag deze man hier zitten? Dit is gewoon een vieze cheater.
Er is niets kutter dan dat. Beetje trappen op een fiets. Man man man.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wielrennen is het stukje kanker van de topsport.
Nee, alleen TEAM SKYquote:Op zondag 6 juli 2014 21:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze gebruiken nu nog steeds allemaal.
Lau niet, die drinkt alleen Radler.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze gebruiken nu nog steeds allemaal.
Over twee weken de World Matchplay, niets mis mee.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man. Dat je bij jezelf denkt, ik gooi mezelf helemaal vol met bier, gooi een paar pijltjes naar het bord en verdien er toch een aardig zakcentje mee. Zaaltjes zijn afgeladen, ja nee echt fantastisch. Ik word daar ook niet moe van of zo, weet je wel.
Nu moet hij aan het infuus.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lau niet, die drinkt alleen Radler.
Dat jij dat vindt, wisten we al. Niet dat iemand dit serieus neemt.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wielrennen is inderdaad om te kotsen.
Ohja Mafifa niet zekerquote:Op zondag 6 juli 2014 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wielrennen is het stukje kanker van de topsport.
Het is echt zo teringsaai. Waarom krijgt die bullshit aandacht.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er is niets kutter dan dat. Beetje trappen op een fiets. Man man man.
Ik denk dat dat verschillende shirts zijn die er hetzelfde uitzien.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Escha heeft al 4 weken hetzelfde shirt aan.
Genoeg mensen die dezelfde mening hebben blijkt.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij dat vindt, wisten we al. Niet dat iemand dit serieus neemt.
Ja natuurlijk man. Waarom zou je op een fiets tegen een berg op rijden als je ook darts kunt doen. Schei uit man.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man. Dat je bij jezelf denkt, ik gooi mezelf helemaal vol met bier, gooi een paar pijltjes naar het bord en verdien er toch een aardig zakcentje mee. Zaaltjes zijn afgeladen, ja nee echt fantastisch. Ik word daar ook niet moe van of zo, weet je wel.
Het is echt helemaal niets nee. Korfbal is leuker.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is echt zo teringsaai. Waarom krijgt die bullshit aandacht.
Zeer grote sport in Leiden en omstreken.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is echt helemaal niets nee. Korfbal is leuker.
Zelfs curling is leuker.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is echt helemaal niets nee. Korfbal is leuker.
Dan neem ik die allemaal niet serieus.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genoeg mensen die dezelfde mening hebben blijkt.
Kunnen we het over Robben hebben die 120 minuten lang rond rent zonder dopingquote:
Maakt niet uit, mooie vrouwen zweten nietquote:Op zondag 6 juli 2014 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moet je nagaan hoe lekker dat shirt nu ruiktquote:Op zondag 6 juli 2014 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |