Mag ik uw tanden zien?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn overwinning op La Plagne is nog steeds een van mijn mooiste sportherinneringen.
Zoals ik al eens zei is GGMM de Nico Dijkshoorn van dit topic.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stoer man. Expres tegen de stroom ingaan om weer aandacht te vangen
Ik houd nog steeds niet van Nico Dijkshoorn.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zoals ik al eens zei is GGMM de Nico Dijkshoorn van dit topic.
Ja, nee, ja, dat lijkt me toch logisch? Uiteindelijk? Dat je dan geen reclameblok ziet?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik zat de hele dag buiten, ook geen reclameblok gezien.
Moet je nagaan hoe goed de VS dan wel niet is.quote:
Ik zie Nico niet zo snel actief meedoen met De Lama's op de bankquote:Op zondag 6 juli 2014 21:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zoals ik al eens zei is GGMM de Nico Dijkshoorn van dit topic.
Nico is ook zo'n persoon die alle tijgernootjes voor zichzelf houdt.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik houd nog steeds niet van Nico Dijkshoorn.
Nee, jij bent te dom om inhoudelijk ergens op in te gaan.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, jij bent te dom om inhoudelijk ergens op in te gaan.Zag vanmiddag ook al een "discussie" van jou met iemand in het wedstrijd topic.
Maakt niet uit verder, jij bent nou eenmaal wat beter in het fotoshoppen van Humberto Tan zijn gezicht in OP's van topics
Dit boeit echt niemand, verder in DM graag.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, jij bent te dom om inhoudelijk ergens op in te gaan.Zag vanmiddag ook al een "discussie" van jou met iemand in het wedstrijd topic.
Maakt niet uit verder, jij bent nou eenmaal wat beter in het fotoshoppen van Humberto Tan zijn gezicht in OP's van topics
Uh, oké.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemaal zappen naar Andere Tijden Sport jongens.
Waar gaat het over?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemaal zappen naar Andere Tijden Sport jongens.
1978quote:
LEUK, MAAR NIET HIER.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
PEC Zwolle > Ajax > Barcelonaquote:Op zondag 6 juli 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland > Costa Rica (= Engeland) --> Italië --> Joeregway
GGMM gaat je nu 'verder' DM'en.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand, verder in DM graag.
Italië in zijn eentje meer titels dan al die landen bij mekaar.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland > Costa Rica (= Engeland) --> Italië --> Joeregway
Dat boeit mij echt niks. Slechts de verhalen in het vliegtuig tussen de journalisten onderling wil ik meer horen.quote:
Ze zijn uitgepraat over het voetbal. Was ook weinig over te vertellen door Kutsta Rica met hun anti voetbalquote:
Geen idee, ik heb niet gekeken.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Nibali kreeg de zege in de schoot geworpen.
Groetjes.
Kon wel heel makkelijk wegrijden, niemand reageerde. Achter hem keken ze alleen maar naar elkaar en ze deden niets.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niet gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |