Ik denk dat dat verschillende shirts zijn die er hetzelfde uitzien.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Escha heeft al 4 weken hetzelfde shirt aan.
Genoeg mensen die dezelfde mening hebben blijkt.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij dat vindt, wisten we al. Niet dat iemand dit serieus neemt.
Ja natuurlijk man. Waarom zou je op een fiets tegen een berg op rijden als je ook darts kunt doen. Schei uit man.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man. Dat je bij jezelf denkt, ik gooi mezelf helemaal vol met bier, gooi een paar pijltjes naar het bord en verdien er toch een aardig zakcentje mee. Zaaltjes zijn afgeladen, ja nee echt fantastisch. Ik word daar ook niet moe van of zo, weet je wel.
Het is echt helemaal niets nee. Korfbal is leuker.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is echt zo teringsaai. Waarom krijgt die bullshit aandacht.
Zeer grote sport in Leiden en omstreken.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is echt helemaal niets nee. Korfbal is leuker.
Zelfs curling is leuker.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is echt helemaal niets nee. Korfbal is leuker.
Dan neem ik die allemaal niet serieus.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genoeg mensen die dezelfde mening hebben blijkt.
Kunnen we het over Robben hebben die 120 minuten lang rond rent zonder dopingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |