Boogschieten is toch ook een olympische sport.quote:
Is toch heerlijk man. Dat je bij jezelf denkt, ik gooi mezelf helemaal vol met bier, gooi een paar pijltjes naar het bord en verdien er toch een aardig zakcentje mee. Zaaltjes zijn afgeladen, ja nee echt fantastisch. Ik word daar ook niet moe van of zo, weet je wel.quote:
Robben voetbalt ook nog.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:27 schreef S0nic het volgende:
Waarom mag deze man hier zitten? Dit is gewoon een vieze cheater.
Er is niets kutter dan dat. Beetje trappen op een fiets. Man man man.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wielrennen is het stukje kanker van de topsport.
Nee, alleen TEAM SKYquote:Op zondag 6 juli 2014 21:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze gebruiken nu nog steeds allemaal.
Lau niet, die drinkt alleen Radler.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze gebruiken nu nog steeds allemaal.
Over twee weken de World Matchplay, niets mis mee.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man. Dat je bij jezelf denkt, ik gooi mezelf helemaal vol met bier, gooi een paar pijltjes naar het bord en verdien er toch een aardig zakcentje mee. Zaaltjes zijn afgeladen, ja nee echt fantastisch. Ik word daar ook niet moe van of zo, weet je wel.
Nu moet hij aan het infuus.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lau niet, die drinkt alleen Radler.
Dat jij dat vindt, wisten we al. Niet dat iemand dit serieus neemt.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wielrennen is inderdaad om te kotsen.
Ohja Mafifa niet zekerquote:Op zondag 6 juli 2014 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wielrennen is het stukje kanker van de topsport.
Het is echt zo teringsaai. Waarom krijgt die bullshit aandacht.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er is niets kutter dan dat. Beetje trappen op een fiets. Man man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |