Kuyt in het centrum.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
@jackvangelder 3 min.
Vlaar heeft knieprobleem. Fer en De Jong kunnen er wellicht in de finale bij zijn
een hoop chaosquote:
Hij heeft 3 weken niet gespeeld. Vraag me af of het verstandig is hem dan een WK-finale te laten spelen.quote:
Hallo Wim.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik word een beetje moe zo langzamerhand van die reclames de godganse tijd.
Volgens John fucking Troost kan hij de halve finale halen:quote:Op zondag 6 juli 2014 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft 3 weken niet gespeeld. Vraag me af of het verstandig is hem dan een WK-finale te laten spelen.
Snap het gezeik over het vervolg na het WK dan ook niet zo. Dan zijn de tafels altijd zoals nu, heb je altijd wel leuke gesprekken en met Eredivisiemomentjes in het geheugen weer genoeg lachmomentjes.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind dit wel een prima aflevering van VI Oranje
Ik moet zeggen dat het eindelijk weer eens ergens op lijkt ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind dit wel een prima aflevering van VI Oranje
En dan moet Sierd nog komen.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het eindelijk weer eens ergens op lijkt ja.
Ze hadden het zowaar een kwartier over voetbal.
Hopelijk kunnen ze de beelden van FOX wel werven dit jaar.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Snap het gezeik over het vervolg na het WK dan ook niet zo. Dan zijn de tafels altijd zoals nu, heb je altijd wel leuke gesprekken en met Eredivisiemomentjes in het geheugen weer genoeg lachmomentjes.
Die idioot moeten ze opsluitenquote:Op zondag 6 juli 2014 21:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Volgens John fucking Troost kan hij de halve finale halen:
http://www.spitsnieuws.nl(...)e-halve-finale-halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |