quote:Op maandag 7 juli 2014 12:05 schreef Doublepain het volgende:
Hoe noem je een hont op een fietsGoeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kijkt wel iets intelligenter uit zijn ogen dan Luiz.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:08 schreef Tarado het volgende:
Eintracht is voor mij wel deze man
[ afbeelding ]
Riederwaldstadion heeft een fanshop die niet onder doet voor die van Real Madrid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
En dat zonder dopequote:Op maandag 7 juli 2014 12:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij kijkt wel iets intelligenter uit zijn ogen dan Luiz.
[ afbeelding ]
hoezoquote:Op maandag 7 juli 2014 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie ook zo genoten van die trainer van Argentinie?
the fuckquote:
quote:
Hmm, ik hoorde juist van veel mensen dat t een stuk duurder was. Je hebt met Sieam Reap en Phnom Penh natuurlijk ook wel de met afstand duurste plaatsen van het land gehad.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Vietnam is nog goedkoper dan Cambodia ook
Ja precies. Slapen is iets duurder maar eten is hier wel goekdoper. Misschien ook wel omdat de Khmer in Cambodia een kwart betalen van wat blanken lappenquote:Op maandag 7 juli 2014 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm, ik hoorde juist van veel mensen dat t een stuk duurder was. Je hebt met Sieam Reap en Phnom Penh natuurlijk ook wel de met afstand duurste plaatsen van het land gehad.
Je kan wel afdingen op t eten nog hequote:Op maandag 7 juli 2014 12:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja precies. Slapen is iets duurder maar eten is hier wel goekdoper. Misschien ook wel omdat de Khmer in Cambodia een kwart betalen van wat blanken lappen
dan laten ze de hond er in pissenquote:Op maandag 7 juli 2014 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan wel afdingen op t eten nog he
Ja we betaalden toen we weg gingen voor dingen als bier en water nog maar een fractie van wat we eerst betaalden. Maar ik restaurants en kleine eettentjes wilden het afdingen niet zo lukken.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan wel afdingen op t eten nog he
quote:Op maandag 7 juli 2014 12:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja we betaalden toen we weg gingen voor dingen als bier en water nog maar een fractie van wat we eerst betaalden. Maar ik restaurants en kleine eettentjes wilden het afdingen niet zo lukken.
Bij bussen adverteren ze zelfs met Khmer en foreigner prijzen. Afzetters
Franse invloed, het brood is ook goedquote:Op maandag 7 juli 2014 12:33 schreef Saind het volgende:
Ze hebben hier ook gewoon goede koffie. Echt een verademing, ben twee keer zo wakker als de afgelopen week
Bijzondere keuze ook wel. Een trainer van 56 met net 2 jaar ervaring als hoofdcoach als bondscoach.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]niet dat hij er jong uit zag bij het begin van het WK maar die is in 3 weken 10 jaar ouder geworden
Maar kun je ook voetbal kijken? In Thailand was het tenminste onder dwang van de tijdelijke regering op het open net.quote:
Goed bezigquote:Op maandag 7 juli 2014 12:59 schreef onlogisch het volgende:
Even een korte mededeling van mijn kant :
#TeamJohannes staat 123ste. En we zakken verder
Overalquote:Op maandag 7 juli 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar kun je ook voetbal kijken? In Thailand was het tenminste onder dwang van de tijdelijke regering op het open net.
Je bent zelf een vrouwquote:Op maandag 7 juli 2014 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
We hebben er teveel verstand van, zal wel een vrouw bovenaan staan
1 Kittelquote:Op maandag 7 juli 2014 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag pas inschakelen bij de sprint, niets mis mee.
Van wie is dit de schuld? GGMM?quote:Op maandag 7 juli 2014 12:59 schreef onlogisch het volgende:
Even een korte mededeling van mijn kant :
#TeamJohannes staat 123ste. En we zakken verder
Goede moment gekozen. De rest vond t denk ik ook wel goed dat Nibali t geel pakte, hoef je je ploeg niet nu al op kop te zetten.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gisteren was wel erg simpel voor nibali.
zaten alleen maar naar elkaar te kijkenquote:Op maandag 7 juli 2014 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goede moment gekozen. De rest vond t denk ik ook wel goed dat Nibali t geel pakte, hoef je je ploeg niet nu al op kop te zetten.
Was wel weer typerend dat Gesink alweer bij de eerste demarrage moest lossen op een heuvel nota bene.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zaten alleen maar naar elkaar te kijken.
jammer dat slachtgod zich zo opofferde op kop van het peloton. Garmin met z'n kuttactieken.
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was wel weer typerend dat Gesink alweer bij de eerste demarrage moest lossen op een heuvel nota bene.
Ik vond het wel grappig, ze kunnen hem moeilijk een racist noemen, die andere 2 wisten er geen raad meequote:
quote:Japan zet zich schrap voor tyfoon Neoguri. Volgens het Japanse KNMI is de superstorm er één uit een categorie die slechts eens in de tientallen jaren voorkomt. Nu al produceert de storm, die koerst richting het zuidelijke eiland Okinawa en vervolgens vermoedelijk de eilanden Kyushu en Shikoku aandoet, windstoten van 250 kilometer per uur. Mogelijk wordt hij nog krachtiger en groeit hij dinsdag uit tot een "extreem intense" storm, waarschuwen meteorologen.
Mensen op Okinawa krijgen het advies in een vroeg stadium een veilig heenkomen te zoeken. Op het eiland staan geen kerncentrales. Op Kyushu en Shikoko staan wel twee nucleaire installaties. Beiden zijn in verband met Neoguri stilgelegd. Bewoners van de stad Amakusa niet ver van Nagasaki op het eiland Kyushu, zijn al opgeroepen zich in veiligheid te brengen.
Meteorologen waarschuwen niet alleen voor de harde wind van Neoguri, met aanhoudende snelheden tot 180 kilometer per uur, maar ook voor hevige regenval. Er bestaat gevaar voor aardverschuivingen en overstromingen.
Oh zoquote:Op maandag 7 juli 2014 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, ze kunnen hem moeilijk een racist noemen, die andere 2 wisten er geen raad mee
Vies racistisch die pi-airquote:
Ik verwacht een mooi WKN-topicquote:Op maandag 7 juli 2014 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al geinformeerd bij mn vrienden op okinawa.
met 10 spelers aantreden. Al doe je dat technisch gezien al met Wijnaldum en zijn verstoppertje spelquote:
Volgens mij gaat Clasie iig meer in de weg lopen. Hopelijk bij argentinie.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
met 10 spelers aantreden. Al doe je dat technisch gezien al met Wijnaldum en zijn verstoppertje spel
Ik heb echt een hekel aan Clasie en dat staat volledig los van zijn club. Maar wat een vervelend mannetje is dat met zijn eeuwige gezeikquote:Op maandag 7 juli 2014 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Clasie iig meer in de weg lopen. Hopelijk bij argentinie.
Wat is dit voor aids?quote:Op maandag 7 juli 2014 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen
Janmaat - Kuyt - Veltman - De Vrij - Vlaar - Kongolo - Martins Indi - Blind
Robben - Van Persie
7-1-2?quote:Op maandag 7 juli 2014 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen
Janmaat - Kuyt - Veltman - De Vrij - Vlaar - Kongolo - Martins Indi - Blind
Robben - Van Persie
Nog een wedstrijd Wijnaldum pleeg ik seppuku.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan Clasie en dat staat volledig los van zijn club. Maar wat een vervelend mannetje is dat met zijn eeuwige gezeik
Gewoon vooraf ervoor zorgen dat hij uitglijdt over een bananenschil voor de trap van het hotel.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eigenlijk zou je clasie/wijnaldum de opdracht moeten geven om messi zn benen te breken. Rode kaart, 10 man verder, winnen.
We sturen Rob Geus op z'n hotel af om de microgolf onklaar te maken en zn voedsel te vergiftigen.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon vooraf ervoor zorgen dat hij uitglijdt over een bananenschil voor de trap van het hotel.
Bloed en sperma op de hoteldeuren smeren.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We sturen Rob Geus op z'n hotel af om de microgolf onklaar te maken en zn voedsel te vergiftigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |