quote:Op maandag 7 juli 2014 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was wel weer typerend dat Gesink alweer bij de eerste demarrage moest lossen op een heuvel nota bene.
Ik vond het wel grappig, ze kunnen hem moeilijk een racist noemen, die andere 2 wisten er geen raad meequote:
quote:Japan zet zich schrap voor tyfoon Neoguri. Volgens het Japanse KNMI is de superstorm er één uit een categorie die slechts eens in de tientallen jaren voorkomt. Nu al produceert de storm, die koerst richting het zuidelijke eiland Okinawa en vervolgens vermoedelijk de eilanden Kyushu en Shikoku aandoet, windstoten van 250 kilometer per uur. Mogelijk wordt hij nog krachtiger en groeit hij dinsdag uit tot een "extreem intense" storm, waarschuwen meteorologen.
Mensen op Okinawa krijgen het advies in een vroeg stadium een veilig heenkomen te zoeken. Op het eiland staan geen kerncentrales. Op Kyushu en Shikoko staan wel twee nucleaire installaties. Beiden zijn in verband met Neoguri stilgelegd. Bewoners van de stad Amakusa niet ver van Nagasaki op het eiland Kyushu, zijn al opgeroepen zich in veiligheid te brengen.
Meteorologen waarschuwen niet alleen voor de harde wind van Neoguri, met aanhoudende snelheden tot 180 kilometer per uur, maar ook voor hevige regenval. Er bestaat gevaar voor aardverschuivingen en overstromingen.
Oh zoquote:Op maandag 7 juli 2014 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, ze kunnen hem moeilijk een racist noemen, die andere 2 wisten er geen raad mee
Vies racistisch die pi-airquote:
Ik verwacht een mooi WKN-topicquote:Op maandag 7 juli 2014 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al geinformeerd bij mn vrienden op okinawa.
met 10 spelers aantreden. Al doe je dat technisch gezien al met Wijnaldum en zijn verstoppertje spelquote:
Volgens mij gaat Clasie iig meer in de weg lopen. Hopelijk bij argentinie.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
met 10 spelers aantreden. Al doe je dat technisch gezien al met Wijnaldum en zijn verstoppertje spel
Ik heb echt een hekel aan Clasie en dat staat volledig los van zijn club. Maar wat een vervelend mannetje is dat met zijn eeuwige gezeikquote:Op maandag 7 juli 2014 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Clasie iig meer in de weg lopen. Hopelijk bij argentinie.
Wat is dit voor aids?quote:Op maandag 7 juli 2014 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen
Janmaat - Kuyt - Veltman - De Vrij - Vlaar - Kongolo - Martins Indi - Blind
Robben - Van Persie
7-1-2?quote:Op maandag 7 juli 2014 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen
Janmaat - Kuyt - Veltman - De Vrij - Vlaar - Kongolo - Martins Indi - Blind
Robben - Van Persie
Nog een wedstrijd Wijnaldum pleeg ik seppuku.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan Clasie en dat staat volledig los van zijn club. Maar wat een vervelend mannetje is dat met zijn eeuwige gezeik
Gewoon vooraf ervoor zorgen dat hij uitglijdt over een bananenschil voor de trap van het hotel.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eigenlijk zou je clasie/wijnaldum de opdracht moeten geven om messi zn benen te breken. Rode kaart, 10 man verder, winnen.
We sturen Rob Geus op z'n hotel af om de microgolf onklaar te maken en zn voedsel te vergiftigen.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon vooraf ervoor zorgen dat hij uitglijdt over een bananenschil voor de trap van het hotel.
Bloed en sperma op de hoteldeuren smeren.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We sturen Rob Geus op z'n hotel af om de microgolf onklaar te maken en zn voedsel te vergiftigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |