quote:Op maandag 7 juli 2014 12:05 schreef Doublepain het volgende:
Hoe noem je een hont op een fietsGoeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kijkt wel iets intelligenter uit zijn ogen dan Luiz.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:08 schreef Tarado het volgende:
Eintracht is voor mij wel deze man
[ afbeelding ]
Riederwaldstadion heeft een fanshop die niet onder doet voor die van Real Madrid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
En dat zonder dopequote:Op maandag 7 juli 2014 12:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij kijkt wel iets intelligenter uit zijn ogen dan Luiz.
[ afbeelding ]
hoezoquote:Op maandag 7 juli 2014 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie ook zo genoten van die trainer van Argentinie?
the fuckquote:
quote:
Hmm, ik hoorde juist van veel mensen dat t een stuk duurder was. Je hebt met Sieam Reap en Phnom Penh natuurlijk ook wel de met afstand duurste plaatsen van het land gehad.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Vietnam is nog goedkoper dan Cambodia ook
Ja precies. Slapen is iets duurder maar eten is hier wel goekdoper. Misschien ook wel omdat de Khmer in Cambodia een kwart betalen van wat blanken lappenquote:Op maandag 7 juli 2014 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm, ik hoorde juist van veel mensen dat t een stuk duurder was. Je hebt met Sieam Reap en Phnom Penh natuurlijk ook wel de met afstand duurste plaatsen van het land gehad.
Je kan wel afdingen op t eten nog hequote:Op maandag 7 juli 2014 12:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja precies. Slapen is iets duurder maar eten is hier wel goekdoper. Misschien ook wel omdat de Khmer in Cambodia een kwart betalen van wat blanken lappen
dan laten ze de hond er in pissenquote:Op maandag 7 juli 2014 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan wel afdingen op t eten nog he
Ja we betaalden toen we weg gingen voor dingen als bier en water nog maar een fractie van wat we eerst betaalden. Maar ik restaurants en kleine eettentjes wilden het afdingen niet zo lukken.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan wel afdingen op t eten nog he
quote:Op maandag 7 juli 2014 12:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja we betaalden toen we weg gingen voor dingen als bier en water nog maar een fractie van wat we eerst betaalden. Maar ik restaurants en kleine eettentjes wilden het afdingen niet zo lukken.
Bij bussen adverteren ze zelfs met Khmer en foreigner prijzen. Afzetters
Franse invloed, het brood is ook goedquote:Op maandag 7 juli 2014 12:33 schreef Saind het volgende:
Ze hebben hier ook gewoon goede koffie. Echt een verademing, ben twee keer zo wakker als de afgelopen week
Bijzondere keuze ook wel. Een trainer van 56 met net 2 jaar ervaring als hoofdcoach als bondscoach.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]niet dat hij er jong uit zag bij het begin van het WK maar die is in 3 weken 10 jaar ouder geworden
Maar kun je ook voetbal kijken? In Thailand was het tenminste onder dwang van de tijdelijke regering op het open net.quote:
Goed bezigquote:Op maandag 7 juli 2014 12:59 schreef onlogisch het volgende:
Even een korte mededeling van mijn kant :
#TeamJohannes staat 123ste. En we zakken verder
Overalquote:Op maandag 7 juli 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar kun je ook voetbal kijken? In Thailand was het tenminste onder dwang van de tijdelijke regering op het open net.
Je bent zelf een vrouwquote:Op maandag 7 juli 2014 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
We hebben er teveel verstand van, zal wel een vrouw bovenaan staan
1 Kittelquote:Op maandag 7 juli 2014 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag pas inschakelen bij de sprint, niets mis mee.
Van wie is dit de schuld? GGMM?quote:Op maandag 7 juli 2014 12:59 schreef onlogisch het volgende:
Even een korte mededeling van mijn kant :
#TeamJohannes staat 123ste. En we zakken verder
Goede moment gekozen. De rest vond t denk ik ook wel goed dat Nibali t geel pakte, hoef je je ploeg niet nu al op kop te zetten.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gisteren was wel erg simpel voor nibali.
zaten alleen maar naar elkaar te kijkenquote:Op maandag 7 juli 2014 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goede moment gekozen. De rest vond t denk ik ook wel goed dat Nibali t geel pakte, hoef je je ploeg niet nu al op kop te zetten.
Was wel weer typerend dat Gesink alweer bij de eerste demarrage moest lossen op een heuvel nota bene.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zaten alleen maar naar elkaar te kijken.
jammer dat slachtgod zich zo opofferde op kop van het peloton. Garmin met z'n kuttactieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |