Maar kun je ook voetbal kijken? In Thailand was het tenminste onder dwang van de tijdelijke regering op het open net.quote:
Goed bezigquote:Op maandag 7 juli 2014 12:59 schreef onlogisch het volgende:
Even een korte mededeling van mijn kant :
#TeamJohannes staat 123ste. En we zakken verder
Overalquote:Op maandag 7 juli 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar kun je ook voetbal kijken? In Thailand was het tenminste onder dwang van de tijdelijke regering op het open net.
Je bent zelf een vrouwquote:Op maandag 7 juli 2014 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
We hebben er teveel verstand van, zal wel een vrouw bovenaan staan
1 Kittelquote:Op maandag 7 juli 2014 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag pas inschakelen bij de sprint, niets mis mee.
Van wie is dit de schuld? GGMM?quote:Op maandag 7 juli 2014 12:59 schreef onlogisch het volgende:
Even een korte mededeling van mijn kant :
#TeamJohannes staat 123ste. En we zakken verder
Goede moment gekozen. De rest vond t denk ik ook wel goed dat Nibali t geel pakte, hoef je je ploeg niet nu al op kop te zetten.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gisteren was wel erg simpel voor nibali.
zaten alleen maar naar elkaar te kijkenquote:Op maandag 7 juli 2014 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goede moment gekozen. De rest vond t denk ik ook wel goed dat Nibali t geel pakte, hoef je je ploeg niet nu al op kop te zetten.
Was wel weer typerend dat Gesink alweer bij de eerste demarrage moest lossen op een heuvel nota bene.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zaten alleen maar naar elkaar te kijken.
jammer dat slachtgod zich zo opofferde op kop van het peloton. Garmin met z'n kuttactieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |